چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۴۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شباویز 2 اسفند 1394 - shabaveiz.ir

شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی گفت:در ایام انتخابات زبانم بسته است، اما بعد از انتخابات رسوا می شوید و پشت صحنه این حرکات شیطانی را برای ملت می گویم.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۱    
مراسم اختتامیه سی ویکمین دوره از جشنواره موسیقی فجر شب گذشته برگزار شد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۴    
رییس فدراسیون جهانی سنگ نوردی، گفت: سنگ نوردی یک رشته ورزشی جوان است و علاقه مندان زیاد این رشته در ایران طی سالهای اخیر به پیشرفت و رشد آن کمک شایانی کرده است.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۴    
فرماندهی کل ارتش سوریه در واکنش به آزادسازی نیروگاه حرارتی حلب گفت: آزادسازی این نیروگاه زندگی را به استان حلب بازمی گرداند.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۴    
روسیه که اکنون صادر کننده محصولات غله ای به 100 کشور جهان است در سال جاری میلادی به بزرگترین صادر کننده غله در جهان تبدیل می کند.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۴    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا شرایط جدید پرداخت جرایم رانندگی را اعلام کرد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۴    
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : بودجه حوزه موسیقی برای سال آینده دو برابر شد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۴    
رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری با بیان اینکه نبود مرکز استعدادیابی فوتبال سبب از بین رفتن این ظرفیت بزرگ در مناطق روستایی و عشایری می شود ...
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۴    
رئیس کارگروه آسیب های اجتماعی معاونت زنان ریاست جمهوری گفت: اگر مجلس دهم با اکثریت نمایندگان اصلاح طلب شکل بگیرد، زمینه اجرای برجام داخلی یا آشتی ملی بین گروه ها و اقشار مختلف فراهم می شود.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۴    
هر روز که بیشتر از تبلیغات انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می گذرد، نامزدها و هواداران آنها در نقاط مختلف کشور برای جلب آرای مردم اقدام به استفاده از شیوه هایی می کنند که جدید و در عین حال ...
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۴    
چهار نماینده کشتی آزاد ایران در دومین و آخرین روز مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۴    
مسئول دریافت مطالبات وزارت نفت با بیان اینکه پرداخت بدهی شرکت های نفتی خارجی به ایران آغاز شده است، گفت: با توجه به رفع موانع بانکی به احتمال زیادتا پایان امسال ...