پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۵۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شباویز 19 اسفند 1394 - shabaveiz.ir

شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
در ایران به دلیل مصرف کنسرو، ته دیگ و ماهی دودی سرطان معده بیشتر شده است؛ با نیم ساعت ورزش منظم روزانه، نبود آلودگی هوا و بیماری حاد نیز می توان یک سوم سرطان ها را کاهش داد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
استاد محمدرضا شجریان در گفت وگویی به بیان برخی ناگفته ها درباره اصول و ارزش های اخلاقی خود، ممنوعیتش از کار در ایران و موضع رئیس جمهور و علی جنتی در این باره سخن گفته است.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
محمد حقیقی در خانه است و نمی تواند راه برود چه برسد به اینکه ورزش کند.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۰    
گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران که درباره فسادهای صورت گرفته در این نهاد در دوران دولت قبل انجام شده بود ...
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۰    
بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی که خود را هم اکنون در برابر حکم اعدام می بیند برای پرداخت بدهی 2.6میلیارد یورویی شرکت نفت اقدام کرده اما اوبربانک کارگزار یورویی هالک بانک ترکیه از پذیرش این مبلغ ...
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دوری از خانواده تا موهای سفید و شانس قهرمانی تیم ها در لیگ صحبت کرد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۴    
رضا ابراهیمی مربی تیم والیبال پیکان روز (سه شنبه ) در هنگام تمرین تیم خود در زمین مسابقه دچار ایست قلبی شد اما با تلاش پزشکان و احیای قلبی دوباره به زندگی بازگشت.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۶    
بحران آب در کشور واژه ای است که هر روزه به چشم شهروندان می خورد که گاهی ممکن است با بی تفاوتی از آن گذر کنند و گاهی نیز ممکن است ذهنشان را به خود مشغول کند ...
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۶    
آنقدر در بازگرداندن پول های ناشی از فروش نفت امروز و فردا شد که سر انجام در روز 16 اسفند بابک زنجانی به اتهام افساد فی الارض از طریق اختلال در نظام اقتصادی و به قصد ضربه زدن به نظام ...
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 95 از مصوبه این کمیسیون برای حذف یارانه نقدی 10 گروه در سال آینده خبر داد که عمدتا دریافتی آنها در سال از 35 میلیون تومان به بالا است.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۸    
معاون مدیر بخش توسعه بازار شورای گسترش تجارت خارجی تایوان گفت: شرکت های برتر این کشور آماده سرمایه گذاری در ایران در چارچوب سرمایه گذاری مشترک هستند.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۸    
جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که آزمایش های موشکی ایران مفاد برجام را نقض نمی کند.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۸    
شورای عالی کار حداقل دستمزد سال آینده مشمولان قانون کار را با 14 درصد افزایش نسبت به سال جاری معادل 812164 تومان تعیین و تصویب کرد.