چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۴۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شباویز 12 اسفند 1394 - shabaveiz.ir

شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۷    
گلشیفته فراهانی این بار همبازی آنتنیو باندراس در فیلم آلتامیرا شده است و از آنجا که مدت هاست با هویت بومی خود خداحافظی کرده، همکاری با یک کارگردان غربی را انتخاب کرده است.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۲    
سایت فدراسیون وزنه برداری نوشت:رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری: سلیمی را 25 اسفند به کادر فنی تحویل می دهیم.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۲    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً لاریجانی رئیس مجلس بعد خواهد بود، عارف و تاجگردون را گزینه های نایب رئیسی مجلس دهم عنوان کرد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۲    
احسان علیخانی به مدت 8 شب و با محوریت انتخاب بهترین های سال 94 در تلویزیون با اجرای برنامه سه ستاره به رسانه ملی می آید.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۲    
همه مردم ممکن است از موهای زیرپوستی خسته شوند و این موها واقعا آزارشان بدهد، اما این دلیل موجهی برای دستکاری کردن موهای زیرپوستی نیست
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۲    
استرالیا امروز چهارشنبه به طور رسمی پس از اجرایی شدن برجام تحریم های خود علیه جمهوری اسلامی ایران را لغو کرد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۲    
ترکیب سیر و آویشن برای پاکسازی ریه ها بسیار مفید است
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۳    
تا کنون تنها موضعگیری آمریکا درباره انتخابات هفتم اسفند در ایران سخنان کوتاه سخنگوی وزارت امور خارجه در جمعه گذشته درباره مشارکت بخش قابل توجهی از مردم ایران در این انتخابات است.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۳    
ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم سینمایی "بادیگارد" همزمان با انتقاد از انفعال مدیران سینمایی دولت یازدهم معتقد است انتقادات شدیدی را متوجه رئیس جمهور کرد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۳    
مراسم تشییع پیکر مرحوم علی اکبر دارستانی مربی بدنساز تیم فوتبال نفت تهران امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید شیرودی با حضور جامعه ورزشی کشور برگزار شد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۳    
یکی از بزرگترین شرکت های تانکری مستقل جهان اعلام کرد حل مشکل تامین پوشش بیمه ای برای محموله های نفت ایران احتمالا دو تا سه ماه دیگر به طول خواهد انجامید.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۳    
لیگ برتر والیبال بانوان به ایستگاه پایانی رسید و پرونده لیگ برتر والیبال بانوان 13 و 14 اسفند ماه با برگزاری دو دیدار بسته می شود.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۵    
کنسول ایران در مالزی روز چهارشنبه شایعه خودداری کنسولگری های جمهوری اسلامی ایران برای صدور روادید گردشگران خارجی را رد کرد و گفت که هیچ مشکل فنی و یا مشکل دیگری برای صدور روادید گردشگران خارجی وجود ...
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۵    
معاون فنی دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 25 تا 30 درصد خانواده های ایرانی تک فرزند هستند.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۵    
یک منتقد سینما و تئاتر فیلم آزادی مشروط را اثری کاملاً ساکن و خنثی دانست و گفت: این فیلم در ساختار و پرداخت اثری کاملاً آشفته و پریشان احوال است.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۶    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مورد فعالیت شعب الکترونیک بانک شهر توضیحاتی ارائه کرد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۶    
فدراسیون فوتبال عربستان بار دیگر تاکید کرد که به هیچ وجه حاضر نیست در ایران به میدان برود و در صورت مخالفت AFC از لیگ قهرمانان آسیا کناره گیری خواهد کرد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۶    
گمرکات ایران و روسیه برای ایجاد کریدور سبز گمرکی به توافق رسیدند.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۶    
با حضور 32 چهره جدید در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ترکیب این مجلس نسبت به دوره چهارم با تغییری 38 درصدی مواجه خواهد شد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۶    
شورای پول و اعتبار با مصوباتی در جهت افزایش تحرک در بخش مسکن برای سال 1395، شرایط خانه دار شدن مزدوجین را تسهیل کرد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۶    
شامپوی مصرفی حاوی انواع مواد شیمیایی بعضا خطرناک هستند که واقعا می تواند به سلامت موهای شما آسیب برسانند. شاید ندانید، اما جایگزین طبیعی برای شامپو وجود دارد.
شباویز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۶    
عربستان که پیش از این بارها اتهامات مختلفی به ایران و حزب الله وارد کرده اکنون، اقدام به خبرسازی بی اساس علیه مرجع معتبر جهان اسلام و تشیع کرده است.