دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۶:۵۱Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 23 تیر 1396 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1396 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1396 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1396 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1396 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1396 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 30 دی 1396 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 1 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 2 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 3 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 4 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 5 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 6 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 7 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 8 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 9 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 10 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 11 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 12 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 13 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 14 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 15 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 16 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 17 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 18 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 19 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 20 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 21 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 22 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 23 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 24 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 25 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 26 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 27 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 28 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 29 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 30 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1396 
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۴    
خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت گفت: نخستین سری از ویزاهای زائران ایرانی بیت الله الحرام از روز گذشته (22 تیرماه) به صورت الکترونیکی صادر شده و روند تهیه و ارائه آن ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۴    
خبرگزاری شبستان: قتل دلخراش و دردناک آتنا اصلانی در شهری کوچک، موجی از واکنش های مختلف را برانگیخته است ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۳    
خبرگزاری شبستان: سرپرست زایران ایرانی نگاه جمهوری اسلامی ایران به حج رانگاه فرامذهبی وفرا فرقه ای دانست وگفت ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۳    
خبرگزاری شبستان:نخستین همایش ملی نگاهی به طنز معاصر در حالی با حضور طنزپردازان برتر کشور در فومن برگزار شد که در آن رعایت ادب و خارج نشدن از مرز اخلاق را از ویژگی های مهم طنز گل آقا برشمردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۳    
خبرگزاری شبستان: تأکید دوبارۀ من بر نگاه نهادگرایانه و وارد کردن اصول مدیریت دانش و اعتقاد به خرد جمعی و جلب مشارکت شبکۀ نخبگانی است و اسناد بالادستی نیز عملاً و در عمل با بهره گیری از خرد جمعی کاستی ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۳    
خبرگزاری شبستان: کتابخانه جدید فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران با حضور دکتر رضا داوری اردکانی افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۲    
خبرگزاری شبستان: سخنگوی یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهیدآباد گفت: تمام شهدای شهیدآباد در وصیت نامه های خود به حمایت و پیروی از ولایت فقیه سفارش کردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۲    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به بهره مندی 3 هزار زن سرپرست خانوار از خدمات بیمه ای گفت ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۲    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم شهرستان های آباده، خرم بید و بوانات در مجلس شورای اسلامی گفت: زنده نگاه داشتن فرهنگ عاشورا و اسلام ناب محمدی (ص) مهمترین هدف شهدای ما است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۲:۰۰    
جوادی یگانه خبرگزاری شبستان: گفت: اقتصاد مقاومتی، اهدافی فراتر از مقاومت در برابر تحریم های اقتصادی غرب را دنبال می کند و به دنبال رشد درون زا ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۸    
خبرگزاری شبستان:مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: بودجه پیشگیری از اعتیاد متناسب با اهمیت کار موضوع پیشگیری نیست که نیازمند افزایش این اعتبارات است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۸    
خبرگزاری شبستان: مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان از بهره برداری رسمی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل در هفته دولت خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۸    
خبرگزاری شبستان:گسترش فرهنگ ورزش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سلامت روح و جسم نیازمند همکاری صدا و سیما است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۸    
خبرگزاری شبستان:رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: اعتیاد به مواد مخدر توسط مردم و به ویژه جوانان مایه شکست جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۸    
خبرگزاری شبستان:مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: فرار مالیاتی آسیب های اجتماعی به همراه دارد و از نظر شرعی هم باید پاسخگو باشند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۸    
خبرگزاری شبستان: خطیب جمعه آران و بیدگل گفت: امام صادق(ع) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و نجات دهنده مکتب از انحرافات و پیرایه ها و آلودگی های عقیدتی بود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۱۷    
خبرگزاری شبستان: مدیران و معاونان معاونت ها و سازمان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست سراسری مدیران این وزارتخانه به تشریح مجموعه اقدامات و فعالیت های خود در زمینه اقتصاد مقاومتی پرداختند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۹:۰۷    
خبرگزاری شبستان: رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال تاکید کرد: باید به ساماندهی محتوای فضای مجازی با ایجاد فضای سالم، مفید و ایمن توجه کنیم.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۸:۵۷    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دشمنان همواره برای ایجاد اختلاف و فتنه در جامعه تلاش کرده و می کنند، مسئولان را به پرهیز از اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی توصیه کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۷    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در نشست سراسری مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعه اقدامات و فعالیت های ادارات ارشاد استان های تهران، البرز، قزوین ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه اشتغال و تولید باید جزء اولویت های کاری مسئولان در دولت آتی باشد ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه گرگان با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (علیه السلام) رئیس مذهب شیعه در روز پنجشنبه آینده، گفت: امام صادق (علیه السلام) در طول زندگی خود ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه کرمانشاه، گفت: تضعیف شورای نگهبان نظام را زیر سؤال می برد و قدرت قوای سه گانه مستلزم قوت شورای نگهبان است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۶    
خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در نشست سراسری مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه به جایگاه مساجد در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی ضروری است
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۶    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت اصفهان گفت: پیروزی در موصل شکست داعش و آمریکا در برابر گروه مقاومت است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه سنگر با بیان اینکه شیعه با فرهنگ، حجاب و عفتش زنده است، گفت: اگر عفت و پاکدامنی را از تشیع بگیرند، چنانچه از غرب گرفتند، هویت خود را از دست خواهیم داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه در آستانه تنفیذ حکم رییس جمهوری و تشکیل دولت دوازدهم قرار داریم، گفت: کابینه دولت دوازدهم باید در طراز انقلاب اسلامی تشکیل شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه قزوین گفت: با آزادی موصل مستضعفان در مقابل مستکبران سربلند شدند و ما گامی بزرگ به پیروزی قدس نزدیک شدیم.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نکاتی راجع به اقدامات ضروری در راین بیان کرد و از راه اندازی 140 خانه ورزش روستایی طبق توافق با وزیر ورزش و جوانان در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت اراک گفت: ارتباط ایران با کشورهای غیر استکباری دیپلماسی این کشور است و اجازه تضییع حق و حقوق مردم و نظام به هیچ متجاوزی داده نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه اسالم با بیان اینکه آمریکا با استفاده از ابر رسانه های جهانی سعی دارد به جهانیان القا کند که ایران حامی تروریسم است و ایران هراسی و اسلام هراسی را به راه انداخته است ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۶    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان اعلام کرد: 49 درصد از جمعیت گیلان تحت پوشش خدمات اجتماعی هستند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۶    
خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عدالت در توزیع فضای فرهنگی در سراسر کشور ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۶    
خبرگزاری شبستان: فرماندار کرمان با اشاره به ظرفیت های قابل توجه در حوزه های مختلف در راین و اختصاص حدود 7 میلیارد تومان اعتبار برای این شهر در سال جاری بر ضرورت کار بیشتر در این منطقه تأکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه رشت با اشاره نمایان بودن ردپای آمریکا در جنگ های دنیا، گفت: آمریکای همیشه جنگ افزوز ایران را یاغی خطاب می کند و دنیا باید قضاوت کند چه دولتی در دنیا یاغی گری می کند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۶    
خبرگزاری شبستان: دادگاهی آمریکایی با درخواست ایالت "هاوایی" برای اصلاح بخشنامه ریاست جمهوری مرتبط با جلوگیری از ورود شهروندان شش کشور مسلمان به آمریکا موافقت کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه انزلی با تاکید بر ضرورت تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: تصویب این قانون موجب می شود تا فصای جامعه از بروز انحرافات و فساد صیانت شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۶    
خبرگزاری شبستان:مسئول امور خواهران ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشوربا تأکید بر ضرورت انجام کار تشکیلاتی در مساجد ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۶    
خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه وزرای کابینه دوازدهم باید فارغ از مسائل سیاسی و بر اساس توانمندی و کارآمدی ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۶    
خبرگزاری شبستان:امام جمعه سنندج ،با اشاره به اهمیت دعا کردن توسط مسلمانان ،گفت: دعا یکی از برترین عبادت ها و وسیله ای برای راز ونیاز با خدا است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۶    
خبرگزاری شبستان: خطیب جمعه خرم آباد، با بیان اینکه امروز خواسته اصلی مردم رونق تولید و اشتغال است، افزود ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بوشهر در خطبه های این هفته با ابراز اینکه محصول پیروزی با وحدت یکپارچه مردم و مسئولان حاصل می شود ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۶    
خبرگزاری شبستان:رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در مازندران به وجود بی تقوایی سیاسی در جامعه اشاره کرد و گفت: قانون انتخابات باید به روز باشد تا میزان تخلفات به حداقل برسد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۶    
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در مازندران حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه را وظیفه خطیر بهزیستی دانست و گفت:دولت وظیه دارد تا با ایجاد اشتغال، فقر و بیکاری را از جامعه ریشه کن کند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حادثه قتل دختر خردسال درس عبرتی برای خانواده هاست و برای اینکه خانواده آنها قاتل به جامعه تحویل ندهد ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۶    
خبرگزاری شبستان: آیت الله موحدی کرمانی با تبریک آزادسازی موصل، اظهار داشت: پیام این پیروزی این است که اگر مردم مظلوم در مقابل ستمگران قیام کنند خدا آنها را یاری می کند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، گفت: اگر کسی سعی و تلاش در تضعیف ارکان نظام اسلامی داشته باشد بزرگترین منکر و ضد ارزش را انجام داده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه قم گفت: آمریکایی ها این روزها ملت ایران را تهدید می کنند و دچار هذیان گویی شده اند که ما با صدای رسا به آنها می گوییم این آرزو را برای همیشه به گور خواهید برد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همواره و در شرایط حساس و عرصه های مختلف ثابت کرده اند که پای آرمان های نظام اسلامی باوجود تهدیدات و تحریم ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: از آنجایی که قطعا نمی توان توقیع را ردّ کرد، باید تا حدّ امکان به مفاد آن عمل نمود و مدعیان دیدار و مشاهده را - به خصوص در جاهایی که هیچ قرینه و شاهدی بر اثبات ادعای آنها وجود ندارد ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری شبستان: انارکی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح عمومی برگزار می شود، گفت: انتخاب کتاب هایی با پیچیدگی کمتر به افزایش استقبال عمومی از این مسابقه می انجامد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور را گران اداره می کنیم گفت: تقویت بخش خصوصی یکی از راهکارهای رسیدن به توسعه پایدار در کشور است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری شبستان: به مناسبت هفته حجاب و عفاف اجتماع مردمی صیانت از حریم خانواده در ساحل سفیر امید بندر آستارا برگزارشد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری شبستان: به منظور غنی سازی اوقات فراغت گردشگران و شهروندان در فصل تابستان، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در ساحل سفیر امید آستارا آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۴    
خبرگزاری شبستان: سه طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال در لرستان به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۴    
خبرگزاری شبستان:معاون عمران وتوسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، با تاکید برضرورت نظارت شوراهای اسلامی شهرها به چارچوب کاری و رفتاری شهرداری ها ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۴    
خبرگزاری شبستان: وزیر خارجه روسیه با تأکید بر حق مردم سوریه در تعیین سرنوشت خود، تأکید کرد که این کشور به دنبال جلوگیری از تکرار سناریوی عراق در سوریه است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری شبستان: طراح مسجد دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به ویژگی های این مسجد، گفت: این مسجد تلفیقی از هنر مدرن با سنتی است که بستر مناسبی برای دانشگاهیان برای انجام فعالیت های فرهنگی به شمار می آید.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری شبستان: معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد گفت: جهانشهر شدن یزد، فرصتی بزرگ برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای شناسایی یزد به جهانیان گفت: ثبت جهانی بافت تاریخی یزد، فرصتی بزرگ برای شناساندن یزد به جهانیان است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری شبستان: شبکه قطری الجزیره در واکنش به اتهامات وارده به خود از سوی کشورهای تحریم کننده قطر تأکید کرد که هرگونه دیکته خارجی در خصوص ساختار و نحوه کار این شبکه را رد می کند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری شبستان: روزنامه "اشرق" قطر فاش کرد که طی جنگ نیروهای عراقی با گروه تروریستی داعش، 150 افسر اطلاعات عربستان سعودی برای کمک به داعش وارد موصل شدند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری شبستان: عضو هیات علمی دانشگاه های صنعتی و آزاد اسلامی شاهرود، خانواده را به عنوان مهم ترین عنصر اساسی در تشکیل، پیشرفت و موفقیت یک جامعه و ملت عنوان کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۰:۳۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس هئیت مدیره مرکز دیالیز کاسپین رشت با بیان اینکه نارسایی کلیوی رایج ترین بیماری در جهان شمرده می شود گفت: با راه اندازی مرکز دیالیز کاسپین، بیماران کلیوی رایگان دیالیز می شوند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۰:۲۱    
خبرگزاری شبستان: دبیرعلمی نخستین همایش ملی پیشگیری از غرق شدگی از ارسال 68 مقاله به دبیرخانه این همایش خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۰:۲۱    
خبرگزاری شبستان: معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه گیلان دارای 25 کمپ سلامت اورژانس است گفت: عمده غرق شدگی ها خارج از محدوده طرح سالم سازی دریا در سواحل شمالی گزارش شده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۰:۱۱    
خبرگزاری شبستان: دیدار صمیمی مردم بخش میرزاکوچک با مسئولان اجرایی صومعه سرا در مسجد جامع گوراب زرمیخ برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۰:۱۱    
خبرگزاری شبستان: سفیر ایران در لیبی فرهنگ عاشورا و انتظار را ارکان قدرت شیعه دانست و گفت: داعش برای ضربه زدن به ارکان قدرت شیعه به وجود آمد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۰:۰۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه گیلان دارای یک هزار و 80بیمار دیالیزی است گفت: گیلان نیازمند 70 دستگاه دیالیز در بخش دولتی هستیم.