شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۱۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 28 آبان 1396 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1396 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1396 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1396 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1396 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1396 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 30 دی 1396 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 1 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 2 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 3 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 4 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 5 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 6 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 7 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 8 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 9 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 10 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 11 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 12 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 13 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 14 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 15 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 16 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 17 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 18 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 19 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 20 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 21 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 22 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 23 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 24 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 25 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 26 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 27 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 28 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 29 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1396 
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۳    
خبرگزاری شبستان: مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی از مردم خواست تا کمک های خود به زلزله زدگان کرمانشاه را به صورت نقدی به حساب 99999 جمعیت هلال احمر واریز کنند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۳    
خبرگزاری شبستان: سردار پاکپور گفت:در دقایق اولیه اتفاق فرمانده نیروی زمینی ارتش در صحنه حضوری مقتدرانه داشتند و همچنان به حرکت پرتلاششان برای امداد رسانی به زلزله زده گان ادامه می دهند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۲    
خبرگزاری شبستان: 7 بانک برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان استان کرمانشاه مشخص و سهمیه آنها نیز تعیین شده که از امروز روند پرداخت تسهیلات در این بانک ها آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۲    
خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی هوایی ارتش و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از مصدومان زلزله کرمانشاه که در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش بستری هستند، عیادت کردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۲    
خبرگزاری شبستان: سرتیپ کیومرث حیدری گفت: اقدامات نیروی زمینی سپاه در کمک به زلزله زده گان بی نظیر است؛ زیرا نیروی زمینی سپاه توانسته در 1900 نقطه با قدرت و سرعت امداد رسانی را انجام دهد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۱    
خبرگزاری شبستان: طی مراسمی از کتاب سبک زندگی به روایت شهدا در آران و بیدگل رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری شبستان: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل از ارسال کمک های مردمی به ارزش 7 میلیارد ریال به زلزله زدکان غرب کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۱    
خبرگزاری شبستان: نمایشگاه عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت دهه وقف صبح روز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان اوقاف و نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گشایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری شبستان:پزشکان بیمارستان صحرایی سرپل ذهاب نگرانند، نگران روحیه مردم و نگران شیوع بیماری های عفونی مخصوصا برای زنان.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه دبیر و اعضای هیات علمی دهمین جایزه ادبی جلال آل احمد را منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری شبستان: معاون میراث فرهنگی کشور با سفر به استان کرمانشاه از آثار تاریخی آسیب دیده در شهرستان های سرپل ذهاب و قصر شیرین بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری شبستان: شهردار منطقه 20 از فعالیت 96 نفر از عوامل امور شهری این منطقه در شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی و آغاز عملیات نظافت و رفت و روب این شهرستان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۸:۱۴    
خبرگزاری شبستان: سخنگوی دولت بیان داشت: در تصویب بودجه سال 97 نیز بودجه ای را برای تکمیل قطار شهری قم در نظر خواهیم گرفت تا بتوانیم این موضوع را نیز ساماندهی کنیم.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۴    
خبرگزاری شبستان: با تلاش عربستان روز گذشته تعدادی از اعضای اتحادیه عرب در نشستی در قاهره علیه ایران بیانیه صادر کردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۴    
خبرگزاری شبستان: روز گذشته وزرای خارجه ایران، ترکیه و روسیه در آنتالیا گرد هم آمدند و قرار است روسای ستاد مشترک سه کشور هم در جلسه ای برای حل بحران سوریه دور هم جمع شوند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۷:۴۴    
خبرگزاری شبستان: فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که به خادمی ملت افتخار کرده و بر عهدمان در کمک به زلزله زدگان پایبندیم، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۱:۱۸    
خبرگزاری شبستان:آئین سنتی خطبه خوانی شب شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور خدام آستان قدس رضوی برای نخستین بار در شهرستان همدان اجرا شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۸    
خبرگزاری شبستان: استاندار کرمانشاه، گفت: در پرداخت وام ها به تنفس یک ساله نیازمند هستیم و ضرورت دارد بانک مرکزی این موضوع را بپذیرد و از وزیر نیرو انتظار داریم با توجه به سامانه گرمسیری در بخش ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۸    
خبرگزاری شبستان: نماینده بازرسی سازمان امداد و نجات هلال احمر، گفت: در حال حاضر ساماندهی کمک های مردمی در دستور کار جمعیت هلال است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۸    
خبرگزاری شبستان: وزیر نیرو، بر از بین رفتن کدورت آب مناطق زلزله زده تأکید کرد و گفت: تا آن زمان باید از توزیع آب بسته بندی شده استفاده کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۸    
خبرگزاری شبستان: وزیر امور اقتصادی و دارایی، از مشخص شدن هفت بانک برای اعطای تسهیلات ساخت مسکن به زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۸    
خبرگزاری شبستان: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با بیان اینکه طبق بودجه ای که از سوی دولت به استان تخصیص داده شده است اسکان موقت انجام می گیرد ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۷    
خبرگزاری شبستان: آیت الله سبحانی خواستار هر چه بیشتر روابط میان دولت با حوزه و مراجع شد و گفت: ارتباط خوبی حاکم است اما باید این ارتباط ها همواره بیشتر باشد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۷    
خبرگزاری شبستان: سخنگوی دولت از تشکیل جلسه سه جانبه روسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۹:۰۷    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در هلال احمر اصفهان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت تصریح کرد: در شرایط بحرانی و مصیبت بار نباید به دنبال کارهای زبون سیاسی باشیم.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۸:۴۷    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد فارس با اشاره به اینکه ثواب طرح تلاوت نور ایام پایانی دهه آخر صفر به حضرت رسول (ص)، امام حسن و امام رضا (ع) اهدا شده است ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۸:۲۷    
خبرگزاری شبستان: شهید نظری در منطقه البوکمال سوریه در دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۶    
خبرگزاری شبستان: به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) مراسم سوگواری این امام همام بقاع متبرکه و امامزادگان استان همدان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۶    
خبرگزاری شبستان:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد، از وجود 430 رقبه و 11 موقوفه منفعتی در این شهرستان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۶    
خبرگزاری شبستان: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ها نباید پس از تشکیل پرونده از سوی بنیاد مسکن برای وام سختگیری کنند ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: اقتدا، شکوه و عظمت ملت و نظام اسلامی به برکت پیروی و قرار گرفتن درراه اهل بیت (ع)، آرمان های انقلاب اسلامی و شهداست.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری شبستان: آیت الله مکارم شیرازی بیان داشت: نوسازی مناطق زلزله زده به دور از دعواهای سیاسی انجام شود چراکه انچه مهم است خانه های فرو ریخته بر سر مردم است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان برنامه و بودجه با سفر به قم در دفتر آیت الله وحید خراسانی حاضر شد و در مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) شرکت کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان برنامه وبودجه در ادامه سفر به قم با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری شبستان: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) مردم را قدرشناس و وظیفه شناس عنوان کرد و گفت: مردم ما در دوران مختلف این موضوع را ثابت کرده اند و رسالت خود را به خوبی به دنیا نشان داده اند که ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت 281 میلیارد تومان به صورت بلاعوض و 659 میلیارد تومان برای تسهیلات ارزان قیمت مصوب کرده است که با تمامی مشکلات و محدودیت های بودجه ای به حساب ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری شبستان:مشهد مقدس امروز همزمان با سالروز شهادت امام رضا(علیه السلام) غرق در ماتم و عزا بود و میزبان میلیون ها زائر و مجاوری بود که در عزای امام مهربانی ها اشک ماتم ریختند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان داشت: دولت در حال حاضر در حال تنظیم فرآیند بودجه سال 97 است که باید بگوییم بسیاری از تحولات بودجه ای امسال و مواردی که مورد نیاز است تا در سال آینده ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: درپی زلزله کرمانشاه 7 روستای سرپل ذهاب توسط سپاه نینوا گلستان بازسازی می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری شبستان: در چارچوب عادی سازی روابط میان "ریاض" و "تل آویو"، خاخام های برجسته و تاثیر گذار یهودی در کنفرانس "انجمن دنیای اسلام" عربستان حضور یافتند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هیئت مذهبی گلستان گفت: با توجه به شهادت امام رضا(علیه السلام) بیش از دو هزار گلستانی در قالب 120 هیئت مذهبی به سوی مشهد مقدس حرکت کردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: با تلاش هایی که صورت می گیرد امکانات اولیه در اختیار زلزله زدگان قرار خواهد گرفت.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری شبستان: مسئول کانون مداحان و شاعران آئینی استان بوشهر با اشاره به اینکه تاریخچه و قدمت مجالس سنتی عزاداری و آئین مذهبی در استان بوشهر به بیش از 5 قرن می رسد ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۴    
خبرگزاری شبستان:استان اصفهان همزمان با سالروز شهادت هشتمین اخت تابناک آسمان ولایت و امامت، امام رضا(ع) غرق در عزا و ماتم است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۴    
خبرگزاری شبستان:مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی و تاریخی تخت فولاد اصفهان از رونمایی از کتابی درباره زندگی بزرگان مدفون در تخت فولاد اصفهان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۴    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از اجرای طرح نصب کاشی ماندگار بر سردر خانه مشاهیر استان خبر داد و گفت: قرار است این طرح به زودی در اصفهان نیز اجرا شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۴    
خبرگزاری شبستان:عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت و اتحاد مسلمان و دوری از تفرقه محور تاکید همه ائمه معصومین(ع) بوده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۴    
خبرگزاری شبستان: معاون امور مجلس، حقوقی و استانها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: با توجه به اینکه برخی از واحدهای تولیدی در این حادثه دچار خسارت شده اند ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۴    
خبرگزاری شبستان: آیت الله قرهی گفت: انسان عاقل می داند که بعد از ترک محرمات و انجام واجبات نزد خداوند هیچ عملی بالاتر و باارزش تر از خدمت به خلق نیست.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۴    
خبرگزاری شبستان:در معانی از حسن بن علی نقل شده که: علی بن محمد علیهما السلام بر بیماری از اصحابش وارد می شود در حالی که بیمار از خوف مرگ می گریسته و جزع می نموده است ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه متأسفانه در میان خود ما کسانی به نحوی وابسته به غرب هستند و آنها را بر ملت ترجیح می دهند ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۳    
خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گفت: مراسم بزرگداشت جان باختگان زلزله غمبار استان کرمانشاه عصر امروز(28 آبان) از ساعت 15 در مسجد جامع برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۳    
خبرگزاری شبستان: وزیر نیرو، گفت: کدورت آب مناطق زلزله زده از طریق سیستم های سیاری که وجود دارد و امکانات دیگر توسط نیروها رفع خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۳    
خبرگزاری شبستان: بندر مرزی آستارا در سالروز شهادت شمس الشموس، امام رئوف، هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(علیه الاسلام) یکپارچه غرق عزا و ماتم گشته و جامه سیاه بر تن کرده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۳    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در رضوانشهر برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۳    
خبرگزاری شبستان: 10 دستگاه کامیون و کامیونت حامل کمک های مردمی ماسال برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور اعزام شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۳    
خبرگزاری شبستان: مدیرکانون فرهنگی هنری مهدیون کرج از تماس تلفنی حجت الاسلام آژینی به منظور ابلاغ پیام تقدیر و تشکر دفتر رهبر معظم انقلاب به منظور فعالیت های صورت گرفته این کانون فرهنگی در راستای ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۳    
خبرگزاری شبستان: شهرستان های گیلان همزمان با آخرین روز ماه صفر، غرق در عزا و ماتم شهادت هشتمین ستاره فروزان امامت و ولایت شدند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۳    
خبرگزاری شبستان: فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران، گفت: سورتی های بسیار زیاد پرواز برای ارسال اقلام مورد نیاز زلزله زدگان و انتقال مجروحان در مناطق صعب العبور صورت گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۳    
خبرگزاری شبستان:چند سالی است که در پایان ماه صفر مراسمی باب شده که در ظاهر مانند بسیاری از خرافات دیگر عملی نیکو وانمود می شود، اما هنگامی که در آن اندیشیده می شود نتیجه آن چیزی جز خرافه و بدعت نیست.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۳    
خبرگزاری شبستان:رئیس سازمان برنامه و بودجه با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۲    
خبرگزاری شبستان: روزنامه الدیار چاپ لبنان نوشت محمد بن سلمان ولیعهد عربستان هدف ترور نافرجام پنج نفر از اعضای گارد ملی قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۲    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه فومن از برگزاری یادواره 405شهید این شهرستان همزمان با هفته بسیج خبر دهد وگفت: طرح حماسه خدمت و امنیت بسیج در این شهرستان اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۲    
خبرگزاری شبستان: حاکمان بنی عباس مردم را تنها به قرائت ظاهری از قرآن و تسلیم بودن دربرابر خلفا دعوت کرده، آنها رابه سیره خلفای گذشته ارجاع می داد ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۲    
خبرگزاری شبستان:مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به حرکت رو به جلو و مدون حوزه، بر لزوم حمایت نهادهای مختلف برای پیاده شدن برنامه های حوزه تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۲    
خبرگزاری شبستان:نوبخت امروز به قم سفر کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۲    
خبرگزاری شبستان: رئیس مجلس برای بازدید از مناطق زلزله زده دقایقی پیش وارد کرمانشاه شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۲    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: ملت ایران امروز نیز همانند گذشته به فرمان مقام معظم رهبری در برابر دشمن ایستاده اند و باید بگوییم که امروز جبهه متحد اسلام به سمت اهداف بلند ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۲    
خبرگزاری شبستان: یادواره سردار شهید زین الدین و 6 هزار شهید استان قم با حضور سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۲    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام شیخ شعاعی تصریح کرد: با بررسی فرمایشات امام علیه السلام از یک طرف و سیره ایشان از طرف دیگر، می توان سبک زندگی ایشان را که همان سبک زندگی اسلامی است ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۲    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین فوادیان گفت: امام رضا(ع) برای امام و امامت بیش از صد ویژگی و فضائل مطرح کردند که توجه به این خصائل و فضائل زندگی را شیرین تر می کند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۹:۰۲    
خبرگزاری شبستان:یازدهمین سوگواره تعزیه حضرت سیدالشهدا (ع) به همت کانون فرهنگی هنری نور نبوی و با حضور مسئولین استانی و حضور پرشور علاقه مندان به تعزیه در مسجد سید الشهدا (ع) روستای خوی برگزار روستای ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۱    
خبرگزاری شبستان: در نگاه امام رضا(ع) مهدویت و انتظار پیوندی دوسویه دارند؛ حضرت(ع) در تبیین مفهوم انتظار اهتمام ویژه ای داشته اند و جایگاه انتظار را جایگاه شهادت در کنار نبی مکرم اسلام (ص) آن هم در ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۱    
خبرگزاری شبستان: سلام بر تو ای راستگوی شهید. سلام بر تو ای جانشین پیامبر(ص) که نیکوکار و پرهیزکار هستی ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۱    
خبرگزاری شبستان: از جمله دعاهایی که برای حضرت صاحب الزمان(عج) روایت شده ذکر دعایی است از امام رضا(ع) که دستور می فرمود برای حضرت صاحب الامر(عج) قرائت شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۱    
خبرگزاری شبستان: تربیت نسل منتظر که از اصلی ترین مباحث مهدوی است در فرمایشات حضرت ثامن الحجج (ع) به شکل خاص مورد توجه قرار گرفته، همچنین ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۱    
خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی سپاه پاسدارن تاکید کرد: آمریکا به فروپاشی اجتماعی رسیده است و خودشان هم این موضوع را می دانند و از این رو برای اینکه بتوانند این موضوع را به حاشیه ببرند با کمک مزدوران ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۱    
خبرگزاری شبستان: اگر بخواهیم در تولید علم جهش داشته باشیم یا حداقل شرایط فعلی را تغییر دهیم باید همچون امام رضا(ع) آزاداندیشی یا دیگرپذیری و تعامل داشته باشیم ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۱:۲۱    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه آستارا از تدوین 80 برنامه فرهنگی، هنری و آموزشی این نهاد در هفته بسیج خبر داد.