شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 16 مرداد 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 2 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 3 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 4 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 5 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 6 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 7 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 8 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 9 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 10 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 11 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 12 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 13 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 14 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 15 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 16 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 17 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 18 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 19 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 20 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 21 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 22 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 23 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 24 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 25 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 26 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 27 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 28 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 29 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 30 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۲    
آیت الله بهجت مرا از ورود به حوزه منع کرد و فرمودند ما اینجا عالم و روحانی زیاد داریم ولی امثال شما که بتوانند حرف علما را به گوش مردم برسانند خیلی کم داریم و شما که در روزنامه کار می کنیدارزش کارتان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۰    
اختتامیه رویداد رسانه ای آذربایجان شرقی با عنوان تب ریز با رعایت پروتکل های بهداشتی در خانه فرهنگ تبریز برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تهیه و توزیع 200 هزار پرس غذای گرم در شهرستان های مختلف استان به مناسبت عید غدیر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۰    
در آستانه روز خبرنگار تفاهمنامه همکاری خانه کارگر تشکیلات تبریز و خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با حضور اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات منعقد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۰    
صومی گفت: با توجه به اینکه احتمال روزهای سختی در پیش وجود دارد باید رسانه ها تلاش کنند ذهن جامعه را آماده کرده و با ایجاد امیدواری به آینده، تب کرونا را در جامعه پایین بیاورند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۶    
استاندار خوزستان با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، فرارسیدن این روز را به فعالان خبر و رسانه تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۶    
پورمحمدی گفت: وجود نهادها و تشکل های مختلف، امکان شنیده شدن صداها و موثر بودن سیاست گذاری ها را در جامعه فراهم می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۶    
آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار پیامی صادر کرد و گفت: ملت در راه رسیدن به بناء آرمانی و فاخر مدینه فاضله رهین خبرنگاران است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۶    
به مناسبت عید غدیر مراسم ویژه دف نوازی و نورافشانی در برج میلاد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۶    
اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، تاکید کرد: وظیفه بزرگ خبرنگاران مقابله با شبیخون فرهنگی بدخواهان کشور و انقلاب اسلامی است
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۶    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: به منظور شناسایی افراد متخلف در رابطه با عدم رعایت اصول فنی و قصور از ایمنی کار ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۴    
فرماندار شیروان گفت: خبرنگار، خطیرنگار و راوی راستین حقیقت ها است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۴    
وزیر بهداشت در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۴    
مدیر کانون سفینة النجاة از برگزاری مسابقه بزرگ زیارت غدیریه به مناسبت عید غدیر به صورت مجازی از سوی این مجموعه فرهنگی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۴    
شماره دویست وچهل وهشتم هفته نامه خط حزب الله با عنوان باید به خط زد منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۴    
مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: در شرایطی که دشمنان با تحریم های ظالمانه سعی بر فشار بر ملت ایران دارند، اصحاب رسانه وظیفه سنگین و دشواری در جهت افشاگری توطئه های دشمنان بر عهده دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۴    
دژپسند در پیام تبریک خود به مناسبت روز خبرنگار نوشت: در حال حاضر که ملت عزیزمان تحت تحریم های ناجوانمردانه آمریکا قرار دارند، در خط مقدم این دفاع اقتصادی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۴    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به وضعیت صنعت خودروسازی ایران، بر ضرورت توجه به خودکفایی، تحقیق و توسعه و ساخت خودروی تمام داخلی در این بخش تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۴    
فتح الله حقیقی عنوان کرد: فعالین عرصه خبرنگاری که در تلاش اند تا حقیقت رویدادهای جامعه را به اطلاع مردم برسانند و در این میان، امیدبخش، آگاهی رسان و آموزش دهنده باشند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۴    
سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی کوتاه در اینستاگرام نوشته است: ترامپ، رئیس جمهوری دروغگو و بدون شرم است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۴    
چهاردهمین جلسه ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم با حضور استاد دکتر حمیدرضا مستفید و استاد احمد ابوالقاسمی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۴    
ربیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصحاب شریف حوزۀ خبر و رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی در این راه از جان و سلامت خود هزینه می کنند و مجاهدان خط مقدم مبارزه با جریان تحریف هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۴    
سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه ای به مناسبت بروز حادثه انفجار بیروت از آمادگی همه جانبه برای یاری رساندن به ملت لبنان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۴    
دبیر ستاد حقوق بشر با حضور در سفارت لبنان و امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه انفجار دو روز پیش بیروت، مراتب تسلیت و همدردی رییس قوه قضاییه را به ملت و دولت لبنان اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۴    
به دنبال اهدای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش توسط فرماندهی معظم کل قوا ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۴    
امیر سرتیپ نصیرزاده طی پیامی اعطای "پرچم" و "نشان فداکاری" توسط فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) را به امیر سرلشکر موسوی فرماده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به امکان شرکت دانشجویان رشته مطالعات زنان در آزمون مشاوره خانواده گفت: دوره آمادگی آزمون مشاوره خانواده قوه قضائیه برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
همزمان با عید سعید غدیر، اولین کتاب صوتی مرکز نشر مدرسه علمیه دارالسلام با عنوان ماه از زبان مهر تولید و رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۹    
کعبی با بیان اینکه شهامت سرمایه گذاران در منطقه آزاد اروند قابل تقدیر است گقت: با توجه به وجود تحریم های ظالمانه آمریکای جنایتکار ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۹    
حجت الاسلام موسوی فرد گفت: در پی اعلام مسئولان بهداشت و درمان استان مبنی بر بازگشت وضعیت سفید در خوزستان و در آستانه عید غدیر خم فردا پس از 6 ماه نماز جمعه دزفول اقامه می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۹    
موسوی از صادرات 30 میلیون دلاری محصولات تولیدی منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: امیدواریم امسال با افزایش فعالیت پروژه های سرمایه گذاری و صنعتی در منطقه آزاد اروند رکورد 220 میلیون دلاری صادرات ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۹    
حجت الاسلام موسوی فرد گفت: با توجه به آیات قرآن کریم آزمون های الهی همواره برای انسان به وقوع می پیوندند و هر اتفاقی در عالم یک آزمون و امتحان الهی است که باید از آن درس های بسیاری آموخت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۹    
غزنوی از کاشت درخت در 48 هکتار از اراضی ملی آستارا خبر داد و گفت: همیاران طبیعت در ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی و مشارکت مردم در احیا و بهره برداری درست از آن مشارکت کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۹    
اولین میدان خبرنگاران استان گیلان مزین به نام شهید محمود صارمی در شهرستان مرزی بندر آستارا نامگذاری شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۹    
بزرگترین واحد تولیدی محصولات پلیمر و نخستین کارخانه تولیدی صنایع کمپاد و گرانول خوزستان ظهر امروز (پنج شنبه 16 مرداد) توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی شماره یک آبادان افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۷    
استاندار کرمان ارزیابی عملکرد گروه های نظارتی طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا را خواستار شد و گفت: پای جان افراد در میان است، ناراحتی و گلایه گروه ها از رتبه بندی و کمبود نیرو و... معنی ندارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۷    
طاهریان با تأکید بر این که محور کل کار کانون های مساجد با امام جماعت است، گفت: هم انتخاب مدیر کانون و هم ادامه فعالیت او منوط به نظر ائمه محترم جماعات است و شعار ما نیز در این عرصه این است که اگر ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۷    
آیین رونمایی از نماد پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران در قم با حضور آیت الله سعیدی و دکتر سید عباس صالحی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۳۷    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: 17 مرداد هر سال، فرصتی مغتنم به منظور تجلیل باشکوه از خبرنگاران ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۷    
جشن عید سعید غدیر خم به صورت مجازی و با سخنرانی حجت الاسلام روحانی در شهرستان خفر برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۷    
رحمانیان گفت: بر اساس آمارها 37 درصد از فوتی ها دارای بیماری پرفشاری خون، 32 درصد دیابت، 30 درصد بیماری قلبی، 10 درصد بیماری های کلیوی، هفت درصد اختلالات عصبی، چهار درصد سرطان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۷    
ارجمند گفت: تعداد کل مبتلایان به بیماری کووید19 در این 2 شهرستان تا به امروز به 2هزار و 351 نفر رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۷    
حجت الاسلام دستداده با اشاره به لغو مجدد اقامه نمازجمعه در جهرم گفت: این تصمیم بنا به دستور مسئولان امر در قرمز بودن وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جهرم گرفته شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۷    
امام جمعه قم با تأکید بر این که مسجد یک رسانه بزرگ برای همه اعصار است، گفت: کانون های مساجد باید از تشریفات و کارهای صوری دوری کرده و به اهداف بلند اسلام و انقلاب توجه کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۷    
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: با توجه به موج دوم شیوع کرونا و افزایش شمار مبتلایان و موارد بستری در بیمارستان ها و.. ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۷    
کمالی سروستانی با اشاره به اینکه فردا خانه دوست ما در کنار خبرنگاران گرامی است، گفت: آنان خانه ای از دوستی دارند اما محدودیت هایی که گاهی ذهن و کلام خبرنگاران را درگیر می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۷    
امیرآبادی فراهانی انتخاب قم به عنوان پایتخت فهما را اتفاقی مبارک و موجب اثرات معنوی و مادی در حوزه فرهنگ دانست و گفت: کانون های مساجد در کنار پایگاه های بسیج فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۷    
سیف زاده گفت: نظام مهندسی نقش برجسته ای در احیای بافت تاریخی و فرهنگی دارد که فراموش شده بود و طی یک سال گذشته این ارتباط محکم شد و خدمات مهندسی و طراحی، نظارت و اجرا تنها فعالیت ما نیست ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۷    
مرعشی گفت: فرآیندها نشان می دهد وضعیت نشاط در جامعه متاسفانه رضایت بخش نیست و به اعتقاد جامعه شناسان، نشاط در جامعه در بهبود زندگی در جامعه یک امر ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۷    
سرمست با بیان این که انتخاب قم به عنوان پایتخت فهما مسؤولیت ما را دو چندان می کند، گفت: انتخاب قم برای این موضوع به لحاظ ظرفیت بزرگی فرهنگی این شهر و خاستگاه بودن آن برای انقلاب و تشیع دور از انتظار ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی با بیان این ه 25 هزار و 500 کانون در کشور داریم که سال گذشته 98 درصد آنها در رویداد فهما شرکت داشتند، گفت: به دلیل شرایط ویژه کشور ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۷    
حسینی کاشانی با تأکید بر این که رتبه نخست قم در فهما نتیجه یک کار دسته جمعی و گروهی است، گفت: شخص وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مسأله اهتمام ویژه ای دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۷    
صالحی انتخاب قم به عنوان پایتخت فهما را نقطه آغاز یک حرکت بزرگ ارزیابی کرد و گفت: باید در آینده نزدیک شاهد تأثیر شگرف ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۷    
بیکی گفت: شهرستان نهبندان، منطقه عسلویه معدنی کشور و خراسان جنوبی است که افق پیش روی آن، افق روشن و با توسعه ای ست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۷    
حجت الاسلام احمد نجنو گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا، امکان برگزاری جشن عید غدیر نیست بنابراین ستاد احیای غدیر قصد دارد با توزیع کمک های مومنانه و اطعام نیازمندان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۷    
نور محمدی گفت: توسعه همه جانبه کشور به ویژه توسعه فرهنگی مدیون زحمات و پیگیری های خبرنگاران است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۵    
رستمی ، از آمادگی تعدادی از دفاتر پلیس + 10 برای خدمات رسانی به مردم در روزهای تعطیل پیش رو خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۵    
صالحی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال برخی محدودیت ها در استان ویزه برنامه های ماه محرم امسال حداقل در 20 بقعه متبرکه استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران تاکید کرد :ضرورت دارد، جهت جلوگیری از پیشروی پدیده فرونشست زمین در شهرستان ورامین با توجه به وجود خط راه آهن تهران-مشهد هر چه زودتر چاره اندیشی شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۵    
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین گفت: رزمایش های مومنانه امید در جامعه را بالا و ناامیدی برای دشمنان در پی خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۵    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان قرچک در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با تلاش مضاعف در تزریق امید به جامعه و تقویت اعتماد به نفس و ترویج روحیه خودباوری تاثیرگذار می باشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۷    
امام جمعه شهرستان دماوند گفت: حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه های اجتماعی باید پر رنگ شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۷    
آریانفر، گفت: امروزه خبرنگاران درانعکاس اخبار به عنوان افسران جنگ نرم در حال فعالیت هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۷    
حجت الاسلام نیستانی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با مشارکت در طرح ملی سه شنبه های تکریم و رویداد بین المللی روح مقاومت ضمن تکریم خانواده معظم شهدا به عنوان سرمایه های معنوی جامعه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۷    
صبح امروز توزیع 14 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان پیشوا در آغاز دومین رزمایش مواسات و همدلی انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۷    
حجت الاسلام قیصری با اشاره به لزوم افزایش فعالیت مبلغان در ایام عید غدیر، ایده های متنوع کاربردی و متناسب با شرایط کرونایی برای تکریم و بزرگداشت عید غدیر مطرح کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: تئاتر یک هنر مردمی است و از ظرفیت های مردمی مانند کانون های فرهنگی هنری مساجد می توان برای توسعه این هنر استفاده نمود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۵    
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران، قاتل و شرور مسلح با 2 فقره قتل عمد مسلحانه پس از یک سال فرار دستگیر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۵    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ولایت به معنای مدیریت جامعه بوده و یک شعبه از آن رسیدگی به مشکلات مردم، حل آنها و تدبیر امور جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۵    
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: عبدالحمید انصاری نسب شاعر هرمزگانی توانست با ارائه اثر حتی گنجشگ ها در نظنز لانه دارند در بخش شعر سپید کنگره ملی شعر و داستان ایران من رتبه نخست را از آن خود کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۵    
سیستانی در دیدار با خانواده شهیدان بهشتی نژاد با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا به عنوان یک مهم در سطح جامعه باید فرهنگسازی شود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۵    
حجت الاسلام رضایی رضایی با قدردانی از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه در عرصه بصیرت افزایی و معرفت بخشی دینی گفت: اصحاب رسانه چشم بیدار و گوش شنوای جامعه هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۵    
علیزاده گفت: در پی لبیک به فرمان رهبری(حفظه الله) درخصوص دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی دربازه زمانی دهه ولایت و امامت تا اربعین حسینی با همکاری مردم و خیرین تعداد 10 هزار بسته معیشتی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۵    
زاکانی گفت: مردم نباید تصور کنند که کرونا تمام شده و اگر شرایط کرونا برای مردم عادی شود، خطرناک است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۵    
فهیمه برخان گفت: در نظر داریم به مناسبت دهه امامت و ولایت با مشارکت بچه مسجدی های کانون طرح اطعام غدیر را برگزار کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۵    
مسلمی با بیان اینکه امروز در آستانه عید غدیر تعداد2هزار و200 بسته معیشتی در قالب رزمایش مومنانه به صورت نمادین در آمل رونمایی شد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۵    
در آستانه عید غدیر خم، کارگاه کتابت غدیر با ارائه آثار هنرمندان قمی، در نگارهانه شهید آوینی قم آغاز به کار کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۵    
حسینی کاشانی گفت: قم می تواند در خط ثلث و نسخ به عنوان پایتخت خط کشور معرفی شود و از پتانسیل هنرمندان استفاده کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۵    
آیین رونمایی از نماد فهما، پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران در قم با حضور آیت الله سعیدی و دکتر سید عباس صالحی آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۵    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سه شنبه های تکریم به مدت 14هفته در استان اجرایی می شود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۵    
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه در جریان سازی انقلاب اسلامی گفت: روز خبرنگار فرصت تکریم انسان های متعهد، صادق و شجاع است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۵    
آیت الله جاودان گفت: محسنین از جایگاه متقین بالاتر رفته و در عمق جان آنها حتی گناه یا رذایل اخلاقی همچون حسادت، بخل، تکبر و ... وجود ندارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: استان قم در جشنواره فهما توانست بالاترین رتبه ارزشیابی را کسب کند و از این رو به عنوان پایتخت فرهنگی هنری مساجد کشور انتخاب شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۵    
قیصری نیک گفت:هم زمان با دهه امامت و ولایت، موزه آستان قدس رضوی، کتب خطی، اسناد تاریخی و عکس های قدیمی با موضوع اعیاد سعید قربان و غدیرخم را در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۵    
همزمان با آغاز تعطیلات عید سعید غدیر آمار پروازها و جابجایی مسافران در فرودگاه قدیمی شهر با افزایش چشمگیر به بیش از 350 پرواز در روز و جابجایی 350 هزار مسافر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۵    
رئیس بنیاد مستضعفان با اعلام خبر تامین 10 هزار سری جهیزیه برای دختران یتیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، گفت: بنیاد با اعتباری معادل 110 میلیارد تومان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۳    
سه هواپیمای ایرانی در بیروت نشستند، تسلیحات هسته ای آمریکا و رژیم اسرائیل منطقه ما را تهدید می کند، متولیان آیین های عاشورایی مسئول صیانت از سلامت عاشقان سیدالشهدا (ع) هستند برخی از اخبار سیاسی امروز ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۳    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: کنکور با رعایت پروتکل های بهداشتی سخت گیرانه در موعد مقرر برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۳    
سیدمحمدی با اشاره به اینکه باید در تحقق اهداف و برنامه های دولت پیش قدم باشیم گفت: شرایطی خوبی از نظر وضعیت اعتباری نداریم اما با همین کم ها باید بهترین برنامه ریزی و تدبیر را داشته باشیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۳    
شاد گفت: به مناسبت عید غدیر از صبر و تحمل فرزندان مدافعان سلامت، پلیس و پارکبانان در زمانی که والدینشان مدت های طولانی در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی و جامعه بوده اند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۳    
دلخوش با بیان اینکه اعتبارات کمیته برنامه ریزی متناسب با نیاز صومعه سرا نیست گفت: در طول یک سال صد برابر آن چیزی که در کمیته برنامه ریزی اختصاص پیدا می کند پروژه برای شهرستان تعریف کرده ایم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی گمرک سازوکار جدید برای حل مشکل ترخیص کالاها به ویژه کالاهای فسادپذیر، در برهه زمانی که سرویس استعلام ثبت سفارش وزارت صمت دچار مشکلاتی شده را تشریح کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۳    
دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه طی 24 ساعته گذشته چهار نفر در اثر ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی جان خود را از دست دادند، گفت: آمار فوتی کرونا در استان به 115 مورد افزایش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۳    
سازمان خصوصی سازی بلوک های 15 درصدی سهام شرکت های پالایش نفت بندرعباس، تهران و اصفهان و نیز بلوک 12.31درصدی شرکت سرمایه گذاری ملی ایران را واگذار می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۳    
یونس ابراهیمی پدر تحقیقات مرکبات ایران در سن 86 سالگی درگذشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۳    
از زمان انتشار نخستین جریده در گیلان، 113سال می گذرد. اما هنوز دانشنامه ای که تمام دوره های تاریخی جراید گیلان را در برداشته باشد، تدوین نشده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۳    
انتشار آخرین لیست نمادهای متوقف شده در تالار شیشه ای از سوی بورس اوراق بهادار تهران نشان می دهد که در میان 44 نماد متوقف شده، 4 نماد بانکی نیز حضور دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۳    
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ پروژه احداث چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی صومعه سرا زده شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۶:۴۳    
سفیر کشورمان در لندن در پیامی توییتری از ابراز همدردی و اعلام حمایت ایران به همتای لبنانی اش در لندن خبر داد.