سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۹May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 1 مرداد 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 2 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 3 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 4 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 5 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 6 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 7 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 8 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 9 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 10 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 11 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 12 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 13 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 14 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 15 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 16 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 17 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 18 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 19 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 20 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 21 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 22 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 23 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 24 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 25 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 26 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 27 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 28 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 29 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 30 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۶    
مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی با بیان اینکه سالانه در حوادث رانندگی 17 هزار نفر کشته و 350 هزار نفر مجروح می شوند، اعلام کرد که این صندوق 17 درصد از کل خسارت های جانی کشور را پرداخت می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۱    
اصلانی از کشف بیش از 18 تن موادمخدر در کشور در بازه زمانی چهارم تا دهم مرداد ماه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۷    
شرکت سایپا در چهار ماه منتهی به تیرماه سال 99 از فروش محصولات خود 3 هزار و 723 میلیارد تومان درآمد کسب کرد که از این مبلغ، یک هزار و 75 میلیارد تومان آن مربوط به تیرماه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۷:۳۷    
حمزه پیشقدم با حکم آیت الله صدیقی به عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۳    
غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران با ارسال نامه ای به سید ابراهیم رئیسی از ابلاغ بخشنامه اخیر قوه قضاییه در مورد خودداری مراجع قضایی از صدور حکم مازاد بر مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۴    
حجت الاسلام اسماعیلی کمک به فقرا و نیازمندان جامعه را از الزامات بزرگداشت غدیر عنوان کرد و گفت: روح جمعی، در کنار هم بودن و از حال هم باخبر بودن پیام امروز واقعه غدیر به مردم است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۸    
تا امروز ( سه شنبه هفتم مردادماه) تعداد89 هزار و 909 نفر نسبت به دریافت کارت آزمون دکتری اقدام کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۶    
بابایی از تهیه 200 راس گوسفند به همت کمیته امداد گلستان و مرکز نیکوکاری مصلای گرگان در آستانه عید سعید قربان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۰    
فرهنگسرای اندیشه در راستای رسالت و ماموریت خود در زمینه علوم و اندیشه اسلامی سراغ عرفان های کاذب رفته و آن را از منظر کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار داده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۰    
شکری گفت : در ادامه اجرای طرح ملی ابرار ( اقدام برای راه های الویت دار روستایی ) محورهای 6 روستای دیگر استان در آستانه آسفالت ریزی قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۰    
نماز جمعه با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دارای جایگاه بسیار ویژه و برجسته ای در نظام است که نمونه آن مشارکت و حضور مردم در برپایی نمازهای جمعه هر هفته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۴    
علی بلندی با بیان اینکه در بحث مبارزه با کرونا قرار است که به زودی طرح مشترک تجویز کروتین به صورت آزمایشی در مشهد اجرا شود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۴    
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) از برگزاری همایش بین المللی عرفان و حماسه حسینی(ع) به صورت مجازی با حضور 13 سخنران از بیش از 10 کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۴    
با اشاره به برنامه افتتاح طرح انتقال آب از خلیج فارس به سه استان جنوبی در ماه های آتی، گفت: گرچه به دلیل محدودیت های کرونا و حضور نیافتن شرکت های اروپایی، اجرای طرح با تاخیر مواجه شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۲    
شریعتمداری گفت: این وزارتخانه با همراهی آموزش و پرورش می توانند در حوزه کودکان فقیر نیازمنده آموزش و بازمانده از تحصیل اقدام کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۲    
هفتمین دوره مسابقه نفس های طلایی به همت شبکه رادیویی قرآن برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۶    
به گفته صفری، براساس آمارهای موجود 422 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات حقوقی این نهاد که با همکاری وکلای نیکوکار در سه ماهه نخست امسال انجام شده است ، بهره مند شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۳    
محمدبیگی از برگزاری مسابقه کتابخوانی جشن آزادگی به مناسبت سالروز شهادت سید علی اکبر ابوترابی فرد و شهید حسین لشگری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۳    
مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان از برپایی بیش از 200 کاروان شادی و احسان در سراسر کشور و شهر تهران به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۳    
معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی مسابقه کتابخوانی پاسداشت حریم همسر برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۱    
صرافی ملی ایران، امروز قیمت هر اسکناس دلار را 20 هزار و 300 تومان اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۹    
هیات دولت برای تامین نظر مجلس شورای اسلامی، آیین نامه اجرایی قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور درباره تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را اصلاح کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۸:۵۹    
در دیدار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سیدحسن خمینی درباره راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و یک موزه و تعریف یک مسیر جدید گردشگری که تصویرگر زندگی امام خمینی (ره) باشد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۹    
مدیر کل زندان های استان تهران در مراسم افتتاح طرح های جدید عمرانی ندامتگاه ورامین گفت: رسالت و هدف اصلی ما، بازپروری، اصلاح و تربیت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۱    
جمالیان گفت: شمار مبتلایان به کرونا در استان مرکزی به 5 هزار و 825 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۱    
نشست مجازی حج تجلی عدالت و وحدت اسلامی سوم مرداد 1399به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اندونزی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۱    
کتاب نیایش امام حسین(ع) در صحرای عرفات به همت نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کراچی، در قالب طرح تاپ به زبان اردو ترجمه و منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۱    
جمعی از نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی - حوزوی ایران طی نامه ای به فعالان سیاسی – اجتماعی غرب آسیا خواستار تبادل راهکارهای تخصصی برای خروج آمریکا از منطقه شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۷    
انتخابات هیأت رئیسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار و بر این اساس سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۷    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون از دریافت مجوز مرحله پنجم این بانک در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۵    
نمازی از شناسایی یک پارکینگ و کشف چهار دستگاه خودرو احتکاری به ارزش چهار میلیارد ریال در شهرستان آستارا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۵    
صورت های مالی سال 1398 بانک پارسیان با تایید سهامداران تصویب شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۵    
عکرش گفت: در خصوص برگزاری مراسم های دهه ولایت و همچنین محرم و صفر، تابع تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم که تاکنون برنامه ای در این خصوص ابلاغ نشده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۵    
آیت الله علم الهدی با اشاره به این که من از ابتدا نظرم بر ساخت وساز پیرامون اطراف حرم مطهر ثابت بوده است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۳    
شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل رتبه دوم ارزیابی شوراهای فرهنگی عمومی را در سطح کشور کسب کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۳    
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی پروین پشت کوهی را به عنوان مدیرکل کانون استان هرمزگان منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۳    
عظیمی میر آبادی گفت: در شرایط رکود اقتصادی و مشکلات معیشتی ناشی از آن انتظار می رود مدیریت جدید حوزه هنری سیاست های حمایت از اقشار فرهنگی را بیش از گذشته در دستور کار خود قرار دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۳    
پویش ادبی اقتراح ماسک به همت محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک برای حمایت از کادر درمان و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا راه اندازی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۳    
دفتر پژوهش و آموزش نهاد از انتشار فراخوان طرح های پژوهشی مورد نیاز نهاد کتابخانه های عمومی کشور در تاریخ یازدهم مرداد ماه از طریق سامانه مدیریت طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۳    
اعضای انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران از کمپین بین المللی جستجوی سیارکی گواهی نامه دریافت کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۳    
اعضای هیات رئیسه فراکسیون مناطق محروم و شهرهای کمتر توسعه یافته مجلس یازدهم انتخاب شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۳    
تعداد دستگاه های خوددریافت - خودپرداز (CRS) بانک ملت در نقاط مختلف کشور به 46 دستگاه رسید تا مشتریان خدمات غیرحضوری بیشتر و متنوع تری را دریافت کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۳    
فهرست بیمارستان های معین که جهت بستری بیماران مبتلا به کووید-19 تعیین شده اند، اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۳    
حجت الاسلام طباطبایی گفت: رعایت عدالت و قانون و نیز ارزش های جامعه اسلامی، ایجاد انگیزه برای انجام کارهای تاثیرگذار در عرصه های مختلف و داشتن معرفت و قدرت تشخیص در خصوص اتفاقات و رویدادهای جامعه از ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه احداث خط آهن چابهار به زاهدان که این بندر را به شبکه سراسری ریلی کشور متصل می کند فعال و برقرار است و در سال 2021 از این خط آهن بهره برداری خواهیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۳    
مرکز آگاهی های اطلاعاتی و ضد ترور اسرائیل بار دیگر در گزارشی به فعالیت های جنبش نُجَباء در خاک فلسطین واکنش نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان در پایان ماموریت خود با "سالم بن محمد المحروقی" وزیر میراث و فرهنگ سلطنت عمان دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۳    
رییس مجلس شورای اسلامی در توئیتی تاکید کرد که ترور جنایتکارانه سردار شهید سلیمانی نقض گستاخانه حاکمیت عراق است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: کسانی که نیازمندتر هستند مشمول استفاده از وام ودیعه مسکن مستاجران می شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۳    
وزیر راه و شهرسازی اولویت های دولت در بسته حمایتی مستاجران و 3 اقدام این وزارتخانه در طرح اقدام ملی مسکن را تشریح کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۱    
حجت الاسلام قدرتی گفت: برخورد ما با کسانی که از طریق قانون شکنی موجب تضییع حقوق عمومی و ایجاد ناامنی می شوند، سخت و بازدارنده خواهد بود زیرا امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۰:۲۷    
موسی نژاد با بیان اینکه تا پایان سال جاری همه مددجویان تحت پوشش شهرستان هلیلان صاحب مسکن می شوند، گفت: در 2 سال گذشته بیش از 174 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان هلیلان احداث شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۷    
قاسمی از فعالیت 50 کارگاه فعال گوهر تراشی در لرستان خبر داد و گفت: 200 هنرمند لرستانی در این رشته مشغول به فعالیت هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۲:۴۷    
حجت الاسلام عبداللهی، علم و اخلاق را دو بال برای موفقیت طلاب خواند و گفت: طلبه موفق در کنار کسب علوم دینی و رشد علمی باید به رشد اخلاقی و تهذیبی نیز توجه داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۷    
زارع با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید از آموزش محوری به سمت تربیت محوری حرکت کند، گفت: هر دانش آموز باید بعد از فارغ التحصیلی یک مهارت برای زندگی در اجتماع فراگرفته باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۷    
مددی با اشاره به فعالیت سودجویانی که در شرائط کنونی شیوع بیماری کنونی اقدام به تولید ماسک غیرمجاز می کنند گفت: در این رابطه یک کارگاه تولید ماسک غیر استاندارد توقیف شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۱:۵۷    
حسینی طلب گفت: 630 حرفه در سال گذشته به کارآموزان فنی و حرفه ای استان گلستان آموزش داده شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۱:۴۷    
کبیر با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 119 بیمار در مراکز درمانی گلستان بستری شدند، گفت: در حال حاضر 118 بیمار در بخش آی.سی.یو قرار دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۱:۴۷    
گودرزی از کشف بیش از 46 تن مواد مخدر در چهار ماهه نخست امسال توسط مرزبانان کشور خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 78 درصد رشد داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۱:۴۷    
کشیری گفت: به صورت متوسط 68 درصد دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در استان گلستان جذب بازار کار شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۱:۴۷    
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از فعالان حوزه خانواده در سال 1398 بر مسئله ی بقای خانواده ، مسئله ی فرزندآوری و مسئله ی ازدواج مجردان تاکید کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: اطلاعات مربوط به 250 شخص حقیقی و حقوقی که بخشی از مجموع 27 میلیارد دلار ارز صادراتی را برنگردانده اند را به مرجع قضایی جهت اقدامات لازم ارسال کرده ایم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۵    
آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) در پیامی در مورد سبک زندگی و ازدواج توصیه هایی ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۵    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از تشکیل کمیسیون ویژه بررسی مشکلات اقتصادی کشور در مجمع تشخیص خبر داد و گفت: بررسی های این کمیسیون در قالب گزارشی ویژه به محضر مقام معظم رهبری تقدیم خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۵    
ظریف گفت: به نظر می رسد مسئولان عربستان سعودی هدفشان بیشتر راه اندازی جنگ با همراهی آمریکا و منتفع شدن از آن است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۵    
بیکی گفت: تاکنون مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض به شهرستان نهنبدان تزریق شده که برای به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی شهرستان بسیار تاثیرگذار بوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۵    
حجت الاسلام دشتکی با اشاره به برپایی عقد یک هزار زوج جوان در اتاق های عقد در جوار امامزادگان واجب التعظیم البرز طی سال های اخیر گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۴۵    
با غیبت چهار عضو شورا، برای دومین بار متوالی در هفته جاری، جلسه استیضاح ناصر حاج محمدی لغو شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۵    
نخستین نشست کارگروه فرهنگی، هنری، رسانه ای و ادیان توحیدی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس امروز (چهارشنبه 1 مرداد) با حضور معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و روسای انجمن های فرهنگی، هنری ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۵    
بسطامی بابیان اینکه استفاده از تلفن همراه احتمال بروز حادثه رانندگی را افزایش می دهد، گفت: جریمه رانندگی برای افرادی که با تلفن همراه استفاده می کنند 102 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۵    
صفری به کمبود فضای آموزشی در مسکن مهر رشت اشاره کرد و گفت: مسکن مهر با 25 هزار جمعیت دارای سه مدرسه است که بسیار کم است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۵    
محمدرضا پور گفت: بیماری تب شالیزار در مناطقی که بارندگی زیادی دارند و مزارع باتلاقی بیشتر شیوع دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۵    
زمانی با بیان اینکه در بازارهای آبادان و خرمشهر ظرفیت تهیه اقلام مورد نیاز تجار عراقی وجود دارد گفت: تجار و بازرگانان ایران و عراق می توانند از طریق اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر زمینه برپایی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۵    
معاونت امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران و ادارات و واحدهای زیرمجموعه آن به پویش کمک مومنانه پیوستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۵    
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل واحد با هدف بهره مندی 106 هزار کارگر مشمول قانون کار شاغل در واحدهای تحت پوشش صنعت نفت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۵    
زنگانه گفت: افرادی که در حین ساخت واحدهای مسکونی روستایی هستند نگران گرانی مصالح نباشد و با پیگیری انجام شده اعتبارات تکمیلی برای این دسته از مسکن ها در نظر گرفته شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۵    
حاجیلری گفت: 500 بسته آموزشی الکترونیکی توسط مدرسان برجسته در حال تولید و بارگزاری در شبکه شاد است و با این اقدام خلاقانه و گام بلندتر برای عدالت آموزشی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۵    
نرخ تورم سالیانه تیر ماه 1399 برای خانوارهای کشور 26.4 درصد رسید که نسبت به ماه قبل (خرداد 99) 1.4 درصد کاهش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۵    
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد: تاکنون بیش از دو میلیون تن گندم به شکل تضمینی و مباشرتی توسط شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران خریداری شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۵    
وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه حدود 20 هزار میلیارد تومان منابع برای وام ودیعه در نظر گرفته شده است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۵    
مدیرعامل ایران خودرو گفت: تیراژ تولید در چهارماه ابتدایی امسال به میزان 34 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و امسال تولید 500 هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را در دستور کار داریم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۵    
بانک مرکزی پیرو اطلاعیه روز گذشته خود، ضمن انتشار فهرست اوراق عرضه شده در مرحله نهم حراج اوراق بدهی دولتی، اعلام کرد که حراج مرحله یاد شده، در روز سه شنبه 7 مرداد ماه 1399 اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۵    
الوائلی با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا روزانه نیازمند 20 تن اکسیژن در ذی قار هستیم گفت: با توجه به اینکه ظرفیت ذخیره 60 تن اکسیژن در این استان وجود دارد از مسئولان منطقه آزاد اروند و استان خوزستان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۵    
براساس پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و در چارچوب تادیه بدهی دولت به آن سازمان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۵    
امروز نیز در سامانه نیما، 279 میلیون دلار با نرخ 18200 ریال به ازای هر دلار (نرخ میانگین موزون معاملات) عرضه شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۵    
استاندار ذی قار کشور عراق در راس هیاتی تجاری با همراهی سرکنسول ایران در استان بصره به منظور روابط تجاری با منطقه آزاد اروند از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد منطقه آزاد اروند شد و با همتای خوزستانی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۵    
جهانگیری گفت: غالب اقتصاددانان چالش محیط زیست را در کنار 6 چالش کاهش منابع آب، بیکاری، فساد اداری، مشکلات نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۵    
دفتر مطالعات سیاسی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با مطالعه مقایسه ای موردی آلمان با سیاست گذاری مهاجرتی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: تعدد مراکز تصمیم گیری در بحث مهاجرت به منافع ملی صدمه می زند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۵    
دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی قوه قضاییه، در نشست با دبیر کل و مدیران فدراسیون فوتبال بر لزوم همکاری ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۵    
بناگر از شهروندان مؤمن و ولایی شهرستان آمل دعوت کرد باپیوستن به پویش همگانی زمزمه ی عاشورایی چله زیارت عاشورا تحت عنوان هر خانه یک هیئت به میزبانی کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد (ع) ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۵    
زالی گفت: بیمارستانها یکی از کانون های اصلی انتقال بیماری کرونا هستند و در 10 روز گذشته همراهان بسیاری از بیماران به کرونا مبتلا شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۵    
امیر سرتیپ دوم مسعود جعفری از اعزام بالگرد های پایگاه شکاری شهید دوران شیراز برای اطفای آتش سوزی جنگل های لار خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۳    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از انتقال جسد قاضی منصوری به این سازمان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۳    
امیر سرلشکر موسوی گفت: ما در حوزه دفاع در برابر تهدیدات، هم در بخش تربیت نیروی انسانی و هم در بخش تجهیزات، به روز و حتی جلوتر از تهدیدات هستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۳    
دادستانی تهران درباره انتقال جسد قاضی منصوری به کشور اطلاعیه ای صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۳    
استاندار خراسان شمالی گفت: پروژه های بخش خصوصی با اعتبار هشت هزار میلیارد تومانی برای مردم استان کلنگ زنی شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۳    
فرهادی گفت: تا 21 تیرماه 8 هزار واحد صنفی در تهران به دلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی کرونا پلمپ شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۳    
جعفری گفت: آموزش های مجازی فرهنگسراهای شهرداری شیراز با 56 عنوان آموزشی فرهنگی، هنری و اجتماعی در دوران کرونا اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۳    
مقیمی گفت: برای تحقق موفقیت در سرمایه گذاری هوشمند و اقتصاد دیجیتال به افزایش سطح آموزش و سواد دیجیتال شهروندان در شیراز نیاز داریم که باید در این زمینه شهرداری و سایر دستگاه ها برای افزایش آگاهی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۳    
ناصری گفت: کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز برای اولین بار در کشور با رایزنی با بیمه ها و همکاری با دادگستری و بهزیستی استان فارس با ارائه بیمه نامه یک ساله ...