جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 6 مرداد 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 2 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 3 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 4 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 5 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 6 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 7 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 8 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 9 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 10 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 11 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 12 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 13 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 14 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 15 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 16 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 17 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 18 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 19 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 20 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 21 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 22 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 23 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 24 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 25 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 26 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 27 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 28 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 29 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 30 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۵    
سرهنگ دولتشاهی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی درشهرستان خرم آباد خبرداد و گفت: طی 48 ساعت گذشته 22 سارق دستگیر شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۹    
روحی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، شهدای عرصه رسانه و هفته خبرنگار، گفت: مراسم گرامیداشت هفته خبرنگار با همکاری مجله آنلاین شرجی روز یکشنبه نوزدهم مرداد از ساعت 20تا 22 به صورت مجازی برگزار ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۴۳    
میر باقری گفت: با توجه به پیش بینی برداشت 60 هزار تن گندم از اراضی ملایر در سال جاری تا کنون 15 هزار تن گندم در مراکز خرید به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۸:۱۹    
دولت به منظور رفع موانع اجرایی، تسهیل و تسریع در انجام طرح کهاب در جایگاه های بنزین و انبارهای نفت که علاوه بر مزیت زیست محیطی، از توجیه اقتصادی مناسبی هم برخوردار است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۵    
حق نشر 10 عنوان از کتاب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به زبان عربی به ناشرانی از کشورهای سوریه و لبنان واگذار شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از ذبح بیش از 410 راس دام قربانی مردم نیکوکار این استان برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۱    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، به قیمت 11 میلیون و 400 هزار تومان رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۰:۲۵    
سهندی گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری 24 میلیارد و 700 میلیون تومان زکات در آذربایجان غربی جمع آوری شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف در جمع مبلغین بومی و مستقر بقاع متبرکه استان کرمانشاه گفت: وقف بسط و گسترش انسانیت در جامعه است و روحانیون می توانند وقف را در جامعه ارتقاء دهند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۶    
بسطامی با بیان اینکه در حوزه اشتغال نیز بایست نگاهمان را از گرایش به سمت تسهیلات به حوزه کارآفرینی تعدیل کنیم، گفت: اشتغال در پروژه های نفت و گاز با اولویت نیروی های بومی استان ایلام باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۶    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد خبر داد: آزمون ورودی مدارس سمپاد(تیزهوشان) ورودی پایه هفتم در نهم مرداد و ورودی پایه دهم در دهم مردادماه در 15 حوزه برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۴    
بعد از شش ماه تعطیلی بر اثر شیوع ویروس کرونا در چین، تعدادی از مساجد پکن باز شده و مسلمانان می توانند فعالیت های مذهبی خود را در آن انجام دهند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۴    
حجت الاسلام کاروند،از ثبت هفت وقف جدید در کردستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۹:۲۲    
خائف گفت: تفاهم نامه همکاری 2جانبه مابین انجمن صنفی انبوه سازان استان فارس و شرکت عمران و مسکن سازان فارس با هدف بهسازی، عمران و آبادی بافت فرسوده، تاریخی و بافت های ناکارآمد شیراز منعقد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۶    
حجت الاسلام شعبانی گفت: برای اجرای پروتکل های بهداشتی در عزاداری های ماه محرم نظارت سخت گیرانه خواهیم داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۶    
مدیرکل دبیرخانه کمیسیون تبلیغ و ترویج قرآن کریم از برگزاری اولین جلسه کارگروه قرآن و نشر و تبلیغ در سال 99 خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۱:۲۴    
غنیان با تأکیدبر اینکه نهضت مهارت آموزی جهت ایجاد اشتغال مولّد باید با جدّیت پیگیری شودگفت: سا ل های گذشته نهضت سوادآموزی در کشور ترویج شد که از این بعد باید نهضت مهارت آموزی فراگیر شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۴    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر بخواهیم تمام اسلام را اگر در عرصه مناسک و اعمالی که باید انجام داده شود، خلاصه کنیم آن در یک عمل خلاصه خلاصه می شود که آن عمل حج است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۴    
عضو مجلس خبرگان رهبری در ویژه برنامه شهادت امام محمدباقر (ع) گفت: امام باقر (ع) در حوزه علمی سرآمد بود و امام پنجم در مقابل اجتهادات انحرافی و غلو با قدرت ایستادگی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهیدان جعفر و ابوالفضل حیدریان را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۸    
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران از افزایش 100 درصدی کشف کالای احتکار شده در گشت های مشترک خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۸    
مقاومت لبنان: ادعای رسانه های دشمن مبنی بر ناکام گذاشتن عملیات نفوذ، نوعی تلاش برای تدارک پیروزی های دروغین به شمار می رود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۸    
معاون پذیرش و بازاریابی فرابورس در مورد وضعیت ورود استارت آپ ها به بازار سرمایه گفت: شرکت های تپسی، دیجی کالا، کافه بازار و شیپور برای ورود به فرابورس درخواست داده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۸    
اسلام دین مبتنی بر عقل است و هیچ حکمی در اسلام خلاف عقل وجود ندارد، لذا فرموده اند: کلما حکم به العقل حکم به الشرع و کلما حکم به الشرع حکم به العقل یعنی هر چیزی که عقل به آن حکم می کند شرع نیز به ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۸    
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه با "هوال ابوبکر"، استاندار سلیمانیه ملاقات کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۸    
وزارت امور خارجه به منظور ترویج فرهنگ کاهش تولید پسماند و تفکیک در مبدا تفاهم نامه ای با سازمان پسماند شهرداری تهران منعقد کرد و به صورت رسمی به طرح کاهش تولید پسماند موسوم به کاپ پیوست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۸    
جنبش جهاد اسلامی طی بیانیه ای اقدام شهرک نشینان صهیونیست به آتش زدن مسجد البر و الاحسان در شهر بیروه را به شدت محکوم کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۸    
برگزیدگان نهایی سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۸    
کتاب ایست تردست! تازه ترین تجربه سیروس همتی، نمایشنامه نویس و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۸    
کتاب اقتصاد در نهج البلاغه از سوی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی به تازگی منتشر و روانه بازار نشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۸    
رئیس ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام گفت: ستاد مبارزه با کرونای استان تهران به دلیل تغییر وضعیت شیوع این ویروس در استان و تشدید وضعیت، مجوز برگزاری مراسم مسلمیه با حضور جمعیت را لغو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دستاوردهای فناورانه و پژوهشی جهاد دانشگاهی در سطح کشور و استان و حمایت از شرکت های دانش بنیان یکی از شاخص ترین اقدامات این نهاد در عرصه علمی و دانشگاهی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۸    
عربلو گفت: شخصیت هایی را که اروپاییان در تخیل خلق می کنند ما در واقعیت داشتیم اما نتوانستیم برای مخاطبان بیان کنیم و این جزء نقطه ضعف های ماست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۸    
صلاح الزواوی سفیر فلسطین ظهر امروز با حضور و بازدید از باغ موزه هنرهای ایرانی با حجت الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری دیدار و درباره آخرین تحولات و روابط بین دو ملت ایران و فلسطین گفت و ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از اختصاص 500 میلیون ریال برای احداث سایت موزه دره شهر خبر داد و گفت: شهر تاریخی سیمره در سال 96 به عنوان سایت موزه دره شهر معرفی شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در سال جاری 546 هزار تن کالا در استان ایلام جابجا شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۸    
وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت در 12 استان کشور تا روز پنجشنبه ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از اجرای 98 برنامه در سند تحول آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۸    
مراسم تشییع پیکر مطهر مرزبان شهید افشین آشناور در رشت برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۸    
شب های ایران از جمله برنامه هایی است که بستر مناسبی برای معرفی ظرفیت های مختلف استانها به مخاطبین سراسر کشور مهیا کرده است .
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۶    
وزارت راه و شهر سازی به منظور معافیت این وزارت از پرداخت هزینه های دادرسی، پیشنهاد اصلاح ماده (28) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور را به کمیسیون لوایح هیئت دولت ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۶    
معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: معاملات سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی از 15 تا 19 مرداد در بورس تهران آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۶    
جعفری گفت: جمعیت استان براساس آخرین سرشماری نزدیک به 3 میلیون نفر می باشد که از این تعداد بیش از 1 میلیون نفر تحت پوشش صندوقهای پنجگانه اداره کل می باشد که به این ترتیب نزدیک به 60 در صد جمعیت استان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۶    
حضرت آیت الله خامنه ای، بهار سال 1357 را همچنان در تبعید از سوی رژیم پهلوی در شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان سپری می کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۶    
رزمایش زیست محیطی به منظور مقابله با کرونا ویروس در شهرستان آستارا آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۶    
مهدی کاشی، از فعالان رسانه ای و مدیر اجرایی روزنامه سپهر غرب همدان در اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۶    
مراسم معنوی و پرفیض دعای عرفه 9 مرداد به همت مسجد دانشگاه تهران در فضای باز این دانشگاه برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۶    
نصیبی از تشکیل کمیته سلامت در همه روستاهای استان گلستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۶    
حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ با بیان اینکه از هرگونه حرکت سازنده در بخش آموزش مباحث قرآنی حمایت می شود، گفت: برنامه ریزی مدیران موسسات قرآنی استان اصفهان در بخش قابل تحسین است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۶    
قمی گفت: هیئتی ها در دوران کرونا ثابت کردند علاوه بر انجام فعالیت های انسان دوستانه برای برگزاری مراسم مذهبی اهل مراقبت، ضابطه و در کمک به همنوعان و رعایت بهداشت، الگو هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۸:۴۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت رحمت الله حسن پور سوادکوهی شاعر مازندرانی را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۸:۲۶    
اشرف بروجردی در دیدار با لیندال ساکس سفیر استرالیا در ایران، بر همکاری های بین دو کتابخانه ملی ایران و استرالیا در قالب امضای توافقنامه تاکید کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۲    
اسلامی با اشاره به رد مصوبه شورای اسلامی شهر قم در کمیته تطبیق فرمانداری در موضوع دیات و تأکید فرمانداری بر محکومیت شخص گفت: در حوادث کارگران در صورت عدم پرداخت اقساط بیمه نهاد شهرداری باید محکوم شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۲    
سبحانی ثابت در خصوص لایحه اخذ مجوز ممنوعیت دفن در امامزاده سید سربخش، امام زاده شاه احمد بن قاسم توسط سازمان آرامستان های شهرداری گفت: دلیل این مسأله مشکلات بهداشتی، ترافیکی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۲    
موسوی نیارکی با بیان این که از 24 آرامستان قم تنها در 9 آرامستان مورد مجوز دفن صادر می شود، گفت: در حال حاضر آرامستان بهشت معصومه(ع)، بقیع و علی بن جعفر(ع) در رتبه نخست تعداد دفن قرار دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۲    
پس از تشریح لوایح هشت گانه جلسه رسمی امروز شورای اسلامی شهر قم توسط نائب رئیس این شورا، تمامی موارد مورد تصویب اعضای حاضر قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۲    
جلالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی گفت: عملیات مرصاد یک حرکت راهبردی و ضرب شصت محکم ایران اسلامی در برابر منافقین بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۰۰    
کریم با اشاره به وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در البرز گفت: بیش از 9 هزار نفر در استان البرز به ویروس کرونا مبتلاء شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۵۰    
شامگاه امشب 6 مرداد مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام محمد باقر علیه السلام در حسینیه فرهنگیان جیرفت برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۴۰    
فتحی گفت: 2 واحد باغ رستوران در جهرم به دلیل عرضه قلیان و پذیرایی در داخل باغ و همچنین رعایت نکردن پروتکل بهداشتی پلمب شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
مقسم از راه اندازی استودیو مجازی طاها و ضبط برنامه لحظه های زندگی با محتوای تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
معاون اقتصادی وزیر کشور دوشنبه شب با استقبال موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان به منظور بررسی روند اجرای 600 بند مصوبات مربوط به اسناد محرومیت زدایی و توسعه مناطق سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۴۰    
رییس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام اینستاگرامی نوشت: روابط و همکاری های ایران و آذربایجان نمونه ای مثبت برای مناسبات سازنده میان کشورهای منطقه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۴۰    
هیات رئیسه جدید شورای نگهبان در جلسه اخیر این شورا با رای گیری اعضای فقیه و حقوقدان، به مدت یکسال برگزیده شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۰    
سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از رفع برخی مشکلات در زیر ساخت های شرکت های کارگزاری برای پاسخگویی به سهامداران سهام عدالت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۰    
بازار سهام چهارشنبه هفته جاری میزبان واگذاری 6 درصد از سهام توسعه مسیر برق گیلان با نماد بگیلان از سوی یک کارگزار بانکی در فرابورس است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۰    
رییس سازمان بورس از ورود 90 هزار میلیارد تومان نقدینگی جدید به بازار سرمایه خبر داد و گفت: ورود این حجم نقدینگی اتفاقی بزرگی در اقتصاد است و باید به عنوان فرصت تامین مالی بنگاه ها به آن توجه شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۰    
معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: سیاست دولت دوازدهم و تاکید رییس جمهور تعامل با مجلس یازدهم است و از هر طرحی که منجر به تعامل و همکاری هر چه بیشتر دولت و مجلس در راستای خدمت به مردم شود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۰    
رئیس بنیاد مستضعفان از عرضه اولیه سهام 20 شرکت در سال جاری و حضور در بورس املاک و مستغلات خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۰    
معامله گران بیش از 3 میلیون و 171 هزار تن انواع کالا را به ارزشی بیش از 232 هزار و 628 میلیارد ریال در تیر ماه سال جاری در بورس کالا معامله کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۱۰    
ماکنعلی گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، عید قربان امسال ذبح دام فقط در کشتارگاه ها انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۰۰    
سازمان حمایت اعلام کرد: نگهداری، عدم اعلام موجودی ماسک و مواد اولیه تولید ماسک مشمول احتکار است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۵۰    
عباسعلی کدخدایی طی حکمی از سوی آیت الله جنتی، رئیس پژوهشکده شورای نگهبان شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۰    
معتمد گفت: معاملات سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی از 15 تا 19 مرداد در بورس تهران انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۰    
دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تیرماه پایتخت را 20 میلیون و 986 هزار تومان اعلام کرد که نسبت به ماه مشابه سال گذشته رشد 54.1 درصد داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۰    
معاون دفتر رئیس جمهوری با اشاره تقدیر و تشکر رئیس جمهوری از فعالان بخش های فولاد و پتروشیمی، اظهار کرد: روحانی سزاوارانه مدیران صنایع فولاد و پتروشیمی را سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی نامید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۰    
یک مقام آگاه در نظام بانکی کشور درباره برخی شایعات منتشره در کانال های غیر رسمی در مورد نگهداری 1000 واحد مسکونی خالی توسط بانک های غیردولتی گفت: این خبر از اساس صحت ندارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۱۰    
جهانگیری بر لزوم توجه به ظرفیت های میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان اندیمشک تاکید کرد و گفت: این شهرستان در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی از ظرفیت های ارزشمندی برخوردار است و باید به لحاظ اعتبارات ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۱۰    
آسیابی گفت: از زمان ابلاغ بخشنامه جدید ریاست قوه قضائیه در تیرماه درخصوص اعطای مرخصی به زندانیان به منظور پیشگیری از بیماری کرونا و ارتقای سلامت آنان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۵۸    
بصیری از افزایش 13 درصدی گندم تحویلی نی ریز به سیلوی بختگان در مقایسه با سال زراعی قبل خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۵۸    
بیات گفت: زیرساخت های مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی جهرم را تکمیل و از سرمایه گذار به ویژه در زمینه شرکت های دانش محور حمایت می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۵۸    
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با تقدیر از تلاش صادرکنندگان در عرصه ارزآوری، از اعمال سقف و سابقه برای آن دسته از صادرکنندگانی خبر داد که برای اولین بار، اقدام به صادرات می نمایند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۵۸    
ابول نژادیان گفت: در حال حاضر 2 بیمارستان طالقانی و شهید منفرد نیاکی اهواز به دلیل کاهش تعداد بیماران بستری از چرخه پذیرش و خدمات رسانی به بیماران کرونایی خارج شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۵۰    
رضایی گفت: بیش از 25 میلیارد تومان از بودجه دولت در منطقه ویژه اقتصادی جهرم هزینه شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۸    
حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه مردم فکر نکنند بیماری کرونا تمام شده گفت: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک کمترین کاری است که می توانیم در مقابل تلاش کادر درمانی انجام دهیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۸    
رییس جمهوری با بیان اینکه از خام فروشی پتروشیمی و فولاد خارج شدیم، گفت: در دو سال و سه ماه اخیر حداقل 23 بار درخواست ملاقات از سوی سران کشورهای غربی داشته ام.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۸    
سرهنگ یوسفیان گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه برای خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه از دهه امامت و ولایت آغاز و تا انتهای ماه صفر در سه مقطع زمانی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۸    
بیات گفت: رفع موانع برای سرمایه گذاران و متقاضیان کار آفرینی و ایجاد بستر مناسب تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بی شک در جهش تولید فارس نقش موثری خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۸    
ایزدی گفت: تسریع امور برای سرمایه گذاران و کارآفرینان بخش تولید و صنعت، تقویت حوزه صادرات و تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش در تحقق جهش تولید موثر است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۱۸    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با مشاور امنیت ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۱۸    
سیدمحمدی با بیان اینکه در دو روز اخیر آمار مبتلایان به کووید 19 در صومعه سرا افزایش یافته است گفت: اکنون بیش از 25 نفر در بیمارستان بستری هستند.ض
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۱۸    
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: دادگستری در حوزه صیانت از اراضی ملی خصوصاً در شهرستان های دماوند و فیروزکوه عملاً در حال جنگ است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۱۸    
حجت الاسلام راشدی نوری گفت: از دلایل بی تفاوتی مردم نسبت به ویروس کرونا، سخت شدن زندگی است زیرا درآمدها با زحمت به دست می آید و وضعیت گرانی سرسام آور است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۱۸    
امیر سرلشکر موسوی با حضور سرزده در اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه های افسری امام علی(ع) و شهید ستاری در امامزاده هاشم، روند آموزش دانشجویان این اردوگاه را مورد ارزیابی قرار داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۸    
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به "تعرض ماجراجویانه جنگنده های ارتش آمریکا به پرواز 1152 هواپیمایی ماهان" گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۸    
معاون حقوقی قوه قضاییه از معطل ماندن برخی لوایح ارسالی به دولت با توجه به اتمام مهلت قانونی آن خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۸    
رئیس قوه قضاییه، تهدید هواپیمای مسافربری ماهان توسط جنگنده های آمریکایی را مصداق بارز راهزنی هوایی دانست و دادستان کل کشور را مأمور تنظیم شکایت از عاملان این تعرض هوایی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۸    
اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران در خصوص آتش سوزی در اطراف ندامتگاه قزلحصار اطلاعیه ای صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۸    
پلیس نورویچ انگلیس تحقیقات خود را در مورد وقوع آتش سوزی در مسجد این شهر آغاز کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۸    
علی رئیسی گفت: طرح نذر قربانی در شهرستان جیرفت برگزار می شود بنابراین خیرین و نیکوکاران می توانند با اهدای قربانی و یا پرداخت کمک های نقدی در این طرح مشارکت کنند.