یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
اثر فخرالدین دوست محمد، کارتونیست کرمانشاهی در هفدهمین دوره مسابقه بین المللی کارتون سوریه 2021 برگزیده شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۹    
گرانی و مشکلات معیشتی مردم باعث شده سبد خریدهای نوروزی امسال مردم استان ایلام کوچک تر شود چراکه این روزها اگر سری به بازار ایلام بزنید با جهش قیمت نسبت به سال های گذشته مواجه می شوید.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۹    
حجت الاسلام عالیشاه گفت:در بخش جهیزیه نیز 450 مددجوی تحت حمایت در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۸    
قدمی گفت: از ابتدای شروع طرح محدودیت های تردد در محورهای مازندران حدود 11 هزار خودرو جریمه شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۹    
عضو فراکسیون اصناف مجلس در توئیتی به تنظیم قیمت میوه و کالاهای اساسی در شب عید تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: انسان در حیات معنوی خود بیش از هرکس از معلم و مربی خود تأثیر می پذیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۷    
حاجیان زاده ز برنامه ریزی برای ایجاد مدارس علوم و معارف اسلامی وابسته به حوزه های علمیه در استان های کشور خبر داد وگفت: حوزه های علمیه و آموزش و پرورش دغدغه های مشترک زیادی دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۷    
حجت الاسلام ملانوری خواستار اجرای طرح مدارس امین در تمامی 110 هزار مدرسه فعال کشور شد وگفت: برنامه های پنج ساله مشترک در 40 محور میان حوزه های علمیه با آموزش و پرورش با امضای وزیر آموزش و پرورش و ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۳    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت:136 روستای استان با جمعیتی افزون بر 30 هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۳    
ظریف منش با اعلام دریافت 300 مقاله در همایش ملی علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره امام علی علیه السلام ، گفت: کتاب مقالات منتخب این همایش شامل 60 اثر فروردین ماه 1400 منتشر می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۳    
بانک کشاورزی و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، به منظور فراهم شدن زمینه بهره مندی ایثارگران از اعتبارات صندوق توسعه ملی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۳    
حجت الاسلام و المسلمین نیک بین گفت: تلاش برای انتشار، توزیع و عرضه درست، ارزان و آسان کتاب به مردم قطعات پازلی است که به رشد و بالندگی کشور کمک می کند و طرح های فصلی خرید کتاب نیز از قطعات این پازل ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۳    
فرهنگ سرای اشراق با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری مناطق 22 گانه تهران ویژه برنامه نردبان آسمان را با معرفی تعدادی از علمای بزرگ اخلاق برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۱    
بزرگترین دیوارنگاره بغداد پایتخت عراق با تصویری از نقاشی حسن روح الامین با عنوان شیعیان ابوتراب و تصویری از سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهندس المهدی رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۱    
نوزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل در سپاه به صورت ویدئوکنفرانسی آغاز شده و تا 11 اسفند ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۱    
معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران ساماندهی، تشکل سازی، ارتقاء و حمایت از دانش آموختگان یکی از برنامه هایی است که در این سال ها مورد غفلت بوده و جزو ضعف های ما است و به دنبال تقویت آن هستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۱    
نشست علمی فلسفه آموزش عالی در جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه 14 اسفندماه در سالن اجتماعات مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۱    
عبدی گفت: حدود 12 سال قبل پیکر شهید گزمه به عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای یکی از شهرهای استان خراسان جنوبی دفن شد و حالا با انجام آزمایشات (DNA) هویت این شهید شناسایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۱    
35 طرح سازوکاری صنعت آب و برق با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو و در قالب چهل و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۱    
نشست علمی شهید صدر و مسائل معاصر ما به مناسبت هشتاد و ششمین زادروز اندیشمند بزرگ جهان اسلام، شهید آیت الله سیدمحمدباقر صدر برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۱    
عملیات اطفاء و مهار حریق در بخشی از پشت بام آستان حضرت عبدالعظیم(ع) با تلاش پرسنل ایمنی و آتش نشانی این آستان مقدس با موفقیت صورت پذیرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۱    
در برنامه افق رادیو قرآن، از مشارکت 88 کشور در اولین جشنواره بین المللی پویانمایی خانگی(استاپ موشن) که یکی از زیرمجموعه های جشنواره قرآنی آیات است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۱    
طرح احیای پایدار مناطق محروم کشور در قالب عملیات مشترک مدرسه جهاد و تبلیغ و طرح ملی نسل توحیدی با نظارت علمی دانشگاه تهران اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۱    
معاون رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دریافت موافقت اصولی 12 مؤسسه در جلسه اخیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۱    
سایت جدید 5G همراه اول امروز(یکشنبه) دهم اسفند ماه در تهران افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی گفت: آنچه که در آن سخن مد نظر بوده، این نکته است که در مورد بودجه های حمایتی که در دستگاه های مختلف از علوم انسانی اسلامی انجام می شود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۱    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه برخی سخنان نادرستی بر زبان می آورند که اگر پیامبر بیش از 23 سال زندگی می کرد، قرآن دو جلد می شد، گفت: قرآن قرار نبوده نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر از این باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۱    
رضائیان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در راستای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، گفت: نهادینه سازی فرهنگ بومی و ترویج ارزش های اسلامی راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۱    
خادمی با اشاره به اهمیت آگاهی بخشی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گفت: حجاب و عفاف جدا از باورهای دینی می تواند به رشد و تعالی جامعه کمک کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۱    
کتاب دو نمایشنامه تک نفره نوشته داریوش نصیری و مرتضی وکیلیان از سوی نشر هنرسرخ منتشر و در بازار کتاب توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۱    
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است باید فاصله ایجاد شده با کتاب در جامعه را با اجرای طرح های حمایتی از صنعت نشر و کتابفروشان کاهش دهیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۱    
فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم(عج) تاکید کرد: امامان محله و راهیاران باید از جنس بچه های جهادی و ذاتاً به دنبال حرکت های خودجوش فرهنگی و اجتماعی باشند و روحیه سازمانی نداشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۱    
خادمی با بیان اینکه احتمال شیوع بیماری کرونای انگلیسی در استان لرستان وجود دارد، گفت: ازمردم درخواست می شود از تردد به سمت خوزستان تا اطلاع ثانوی اجتناب کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۱    
سرهنگ حسین زاده گفت: تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی در جاده ها و شهرهای دارای وضعیت نارنجی کرونایی ممنوع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۹    
بحرینی از تولید قطعه موسیقی آیه رحمت به همت هنرمندان منطقه آزاد اروند خبرداد و گفت: این قطعه موسیقی با هدف قدردانی از کادر درمان کشور تولید می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۹    
سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: دستگاه های اجرایی و صنایع باید در مقابل ستاد مقابله با کرونا پاسخگو بوده و مدیران موظف به اجرای مصوبات این ستاد هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۹    
مطلق بر ضرورت ارتقای سطح سواد سلامت مردم نسبت به بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی باعث کاهش آمار مرگ و میر کرونا در ایران شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۹    
موسسه فیچ پیش بینی کرد که ممکن است قیمت طلا تا سال 2023 به 1200 دلار در هر اونس برسد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۹    
منصوری از جمع آوری بیش از 12 میلیارد تومان صدقات از ابتدای سال جاری تاکنون در خوزستان خبر داد و گفت: صدقات جمع آوری شده در بخش های تامین جهیزیه، مسکن، معیشت، درمان و .. ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت محمدرضا الوند، نویسنده و پژوهشگر تئاتر و از کارکنان اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۹    
طی 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و از امروز تا اواسط هفته شاهد روند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۹    
پانزدهمین کنفرانس ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی فراخوان داد، دراین کنفرانس چالش های ارزیابی و بهبود در آموزش عالی الکترونیکی بررسی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۹    
گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، یک بار دیگر در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر توزیع کمک های مومنانه، بسته های معیشتی را روانه مناطق محروم کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۹    
آیت الله خاتمی با بیان اینکه درختکاری و اهمیت این مهم بر کسی پوشیده نیست، گفت: فرهنگ سازی نقش مهمی در توسعه نهالکاری و فضای سبز دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۹    
عبدالمجید نجفی پیشنهاد کرد فرآیند برگزاری جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان کانون پرورش فکری مدون و مکتوب شود تا تجربه ی این جریان فرهنگی به دیگران هم انتقال یابد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۹    
گزارش سازمان اطلاعات ملی آمریکا نشان می دهد که هفت تن از عوامل قتل روزنامه نگار و منتقد سعودی از اعضای تیم نخبه یا همان نیروهای واکنش سریع هستند که به صور مستقیم زیر نظر ولیعهد سعودی بوده و ماموریت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا به سوالی درباره احتمال تحریم ولیعهد سعودی به دلیل دست داشتن در ترور جمال خاشقچی پاسخ داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۹    
چراغپور میانگین بارش های سال آبی جاری استان چهارمحال و بختیاری را 291 میلیمتر اعلام کرد و افزود: این بارش ها همچنان نسبت به میانگین بلند مدت و سال گذشته با کاهش روبرو است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۹    
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس بررسی انجام شده، کارگران برخی شهرداری های استان و پیمانکاران دارای حقوق و دستمزد معوقه هستند و با اقدامات استان نیز تعداد بنگاه هایی که در این زمینه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۱۷    
حبیبی گفت: امسال برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و رونق در کسب و کار واحدهای صنفی دارای پروانه کسب، فروش فوق العاده نوروزی اصناف جایگزین نمایشگاه های فروش بهاره می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۱۷    
شجاعان گفت: هم اکنون 170 مرکز نیکوکاری محله در استان یزد برای خدمت رسانی به نیازمندان با کمیته امداد همکاری دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۷    
چاپ سوم کتاب ربا در بخش فرهنگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۴۷    
سلیمانی گفت: بیمه خودرو در هنگام تمدید برای خریدار جدید بدون تخفیف خواهد بود و مبنای تخفیف بیمه، پلاک خودرو است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۳۷    
سومین محموله وارداتی واکسن کرونا ساعت 4:30 امروز از چین وارد کشور شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۲۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل مجلس دولت فعلی آمریکا را مجری سیاست های دوگانه در قبال تروریسم می داند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۰:۲۸    
معتمدیان گفت:خطر سرعت انتقال ویروس کورنای انگلیسی و درگیر کردن گروه های سنی پایین تر از ویژگی های نوع جهش یافته ویروس انگلیسی است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی: همایش بین المللی خواجه رشیدالدین فضل الله همدانی به صورت وبیناری برگزار می شود
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۸    
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به رشادت های خلبانان و تیزپروازان نیروی هوایی گفت: پایگاه چهارم شکاری دزفول نقش بسزایی در پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس به واسطه پشتیبانی خوب داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۸    
همزمان با اختتامیه دومین جشنواره استانی شعر پایداری و جایزه ادبی یوسف در رشت از دو کتاب دفاع مقدس نیز رونمایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۸    
یزدان پناه گفت: طی 24 ساعت گذشته پنج بیمار مبتلا به کووید19 جان خود را از دست داد و شمار جانباختگان استان کهگیلویه و بویراحمد به 447 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۸    
گوهردهی گفت:6هزار و 700 نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی مازندران که دارای دفترچه معتبر از بیمه سلامت هستند براساس تفاهم نامه "پوشش بیمه ای خدمات توانبخشی"می توانند از 8 خدمت ستاره دار که ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
کلانتری با اشاره به غیر قابل قبول بودن فاصله گذاری های اجتماعی، گفت: فاصله گذاری اجتماعی در استان باید به بالای 95 درصد برسد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی، در هر کجای جهان که نامی از مکتب حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) است، حضور دارند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۶    
یزدان پناه با بیان اینکه مجموع بیماران مشکوک 152 نفر در بیمارستان ها و تعداد 46 نفر قطعی کرونا هستند، گفت: تعداد بستری در بخش مراقبت های ویژه 10 نفر ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۶    
حجت الاسلام رضایی گفت: شهدا عزت، امنیت و قدرت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۴    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: شانزدهمین مرحله یارانه معیشتی مربوط به اسفند ماه سال جاری ساعت 24 روز یکشنبه (10 اسفند) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۴    
وزیر نفت در نامه ای به رئیس جمهوری درباره توسعه گازرسانی در دولت های یازدهم و دوازدهم و رسیدن پوشش گازرسانی کل کشور به 95 درصد گزارشی ارائه داد و تاکید کرد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۴    
کوهستانی گفت: گفت: خیرین و خادمیاران رضوی شهرستان آمل به یاد مولای متقیان حضرت علی (ع) با پرداخت مبلغ 240 میلیون ریال، یک جوان محکوم به جرائم غیر عمد مالی را آزاد کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۴    
قدیر با اشاره به تعداد بستری های کرونایی در قم گفت: در حال حاضر 120 بیمار کرونایی در بخش های درمانی بیمارستان های قم بستری هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۴    
1500 بسته معیشتی توسط طلاب شیرازی در یاسوج تهیه و بین مردم زلزله زده شهر سی سخت توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: ایران و دیگر کشورهای ضد تروریسم اجازه نخواهند داد تروریسم تکفیری وابسته، بار دیگر در منطقه احیا شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۴    
در بهمن ماه امسال تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 3.9 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به سال قبل 70.5 درصد کاهش نشان می دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۴    
بذرپاش گفت : سال 1400 سال پرکاری برای دیوان محاسبات خواهد بود، چرا که هدف گذاری ما، ارائه گزارش تفریغ بودجه سال 1399 تا پایان شهریورماه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۴    
خبرگزاری شبستان مدیر عامل ایران خودرو گفت: ایران خودرو، محصولات خود را برای سایر خودروسازان نیز ارائه می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۴    
رییس کل بانک مرکزی با مدیر عامل بانک تجارت عراق در خصوص منابع جمهوری اسلامی ایران در عراق و راهکار های نقل و انتقال آن ها صحبت کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۴    
لطیفی گفت: کارنامه تجارت خارجی کشور در بهمن ماه، 6 میلیارد و 817 میلیون دلار بود که میزان صادرات، سه میلیارد و 135 میلیون دلار بوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۴    
عزیزی نیا گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رجب، سه عضو موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی (ع) مفتخر به حفظ کل قرآن کریم شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۴    
امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده گفت: نیروی هوایی به واسطه همّت جوانان و علم پیشکسوتان عزیزمان در بهترین شرایط خود قرار دارد و امروزه نیز اشراف کاملی بر فعالیت های بیگانگان دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۴    
بذرافشان گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه برگزار خواهد شد و مردم فارس امکان شرکت در این جشن از طریق درگاه های اینترنتی را دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۴    
امیری گفت: به طور میانگین یک هزار و 200 نفر برای انتخابات شورای اسلامی ششم در شهرستان شیراز ثبت نام خواهند کرد و در مجموع شهرستان شیراز 880 شعبه اخذ رای دایر خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۴    
سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در مورد کشتی سانچی اجساد 3 نفر از متوفیان به پزشکی قانونی تهران ارجاع شده بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان برخی حملات و اتفاقات اخیر در داخل خاک عراق را مشکوک دانست که می تواند با هدف اختلال در روابط ایران و عراق و برهم زدن امنیت و ثبات این کشور طراحی شده باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۴    
موکب گچسارانی ها در منطقه زلزله زده سی سخت، روزانه 2 هزار 500 پرس غذای گرم با کیفیت تهیه و به همت گروهای جهادی در میان مردم این شهر توزیع می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۴    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تعرفه های انتخابات 1400 تا پایان اسفند امسال چاپ و سال آینده در استان ها توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۴    
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، اعلام کرد: دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه بر اساس مجوز صادره از سازمان توسعه تجارت ایران ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۴    
نایب رئیس اول مجلس و عضو ستاد ملی مقابله با کرونا از شواهدی مبنی بر وجود کرونای جهش یافته ایرانی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۴    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به اظهارات مقامات سه کشور غربی در نشست شورای حقوق بشر، واکنش نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۴    
سلمان زاده از کلنگ زنی پروژه 220 واحدی طرح اقدام ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند که برای متولدان سال 1400 منابعی را جهت خریداری واحدهای صندوق های سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس اختصاص دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۲    
رییس نمایندگی ایران در امارات گفت: تا حد زیادی مشکلات مربوط به صدور ویزا از سوی امارات برای شهروندان ایرانی حل شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۲    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند خانوارهای فاقد مسکنی که در سال های 1399 و 1400 صاحب فرزند سوم شده و یا می شوند 70 میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۲    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس امروز در شیف سوم جلسه نداشته و نمایندگان 12 ساعت فرصت دارند تا پیشنهادات خود را در خصوص بندهای ارجاعی از بخش درآمدی لایحه بودجه که گزارش آن را کمیسیون تلفیق ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را ملکف کردند که نرخ تعرفه اینترنت برای استفاده از پیام رسان های داخلی 20 درصد نرخ تعرفه های پیام رسان های خارجی باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۲    
کیوانفر گفت: تالار فخرالدین اسعد گرگانی بیش از 50 سال قدمت دارد و ظرفیت حمایت از هنرمندان برای فستیوال های ملی را در استان ندارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۲    
جهانگیری گفت: این دولت با وجود شرایط تحریم های ظالمانه آمریکایی ها بیش از دولت های گذشته کار کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۲    
خواجه نژاد گفت: در استان گاستان به ازای 13 هزار 641 یک رسانه چاپی و الکترونیکی داریم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۲    
سلیمانی گفت: انتظار ما این است که آموزش حقوق شهروندی در آموزش و پرورش در دستور کار قرار بگیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۲    
مسئول فرهنگی بنیاد علوی قصرقند گفت: 50 مسجد اهل سنت قصرقند با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال به همت بنیاد علوی تجهیز شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۲    
سنگدوینی گفت: تنها سالن 6 هزار نفری جز وعده تکمیل اقدام اساسی برای آن نشده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۲    
ایری گفت: انتظار داریم که بندرچوب در گلستان ایجاد شود و این مهم مطالبات مردم است.