شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۳    
نشست نقد کتاب پوشش زنان در زمان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم به همت پژوهشکده زن و خانواده برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۱    
ضیایی با اشاره به آغاز ثبت نام کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از 14 اسفند گفت: 53 کارگاه ویژه کودکان و نوجوانان گیلانی در فصل بهار دایر می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۱    
مدیر رسانه و تبلیغات فیلم کوتاه قهرمان مثل قاسم از پایان مراحل فیلمبرداری این فیلم با ژانری ورزشی - دفاع مقدس خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان امور مالیاتی را مکلف کردند که ظرف دوماه دستورالعمل اجرایی اخذ مالیات از کاربران فضای مجازی دارای بیش از 500 هزار دنبال کننده را تعیین کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۷    
خجسته پوربا تأکید براینکه باید فنون ارتباطی با نسل جدید را مسلط باشیم گفت: طلابی که به مدرسه می روند باید به فضای مجازی و آسیب ها و شبهات آن مسلط باشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۳    
جوانمردی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان و دستگیری 14 سارق با 24 فقره سرقت خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۳    
جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۹    
مردانی از اختصاص یارانه خرید کتاب های برگزیده به اعضای جام باشگاه های کتابخوانی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۹    
معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: آرامگاه سیدغلامرسول شهرستان چابهار اثری بر جای مانده از سال 465 هجری قمری و دوره تیموریان است که نورپردازی آن به اتمام رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۸    
سردار ملکی از کاهش 12 درصدی تصادفات فوتی از ابتدای سال تاکنون در استان خبرداد و گفت: سه هزار و 723 خودرو هنجارشکن در 11ماه گذشته از سال جاری توقیف شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۰    
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: میزان چاقی و اضافه وزن دانش آموزان کشور 30.1 درصد است اما این رقم در این استان 23.32 درصد گزارش شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۶    
نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس گفت: تاکید بر استفاده از ظرفیت تجار جنوب در توسعه دیپلماسی اقتصادی در دیدار با وزیر امور خارجه مطرح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۲    
حمیدی با پیشنهاد ارائه پیش نویس سند آسیب های اجتماعی به مجلس، بر ضرورت تشکیل جلسه مشترک کمیسیون فرهنگی کلانشهرها با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی جهت نهایی کردن طرح جامع پیشگیری از آسیب های ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
تخفیف عدم خسارت در بیمه شخص ثالث و حوادث راننده متعلق به مالک وسیله نقلیه (صاحب پلاک انتظامی وسیله نقلیه) است و شخص می تواند بعد از انتقال خودرو ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
نشست توزیع هشت هزار تبلت و سیم کارت ویژه دانش آموزان مناطق محروم که با مشارکت رایتل آماده شده اند، در محل سازمان بهزیستی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۴    
زارعی اعلام کرد : به دلیل ازدیاد تردد مسافران از مرز باشماق، به مدت دو هفته مرز باشماق به روی مسافران بسته خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۴    
همتی گفت: بیش از سه هزار کلاس درس در قالب 833 پروژه مدرسه سازی در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید در استان هرمزگان احداث شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۴    
نماهنگ بین المللی جبهه مقاومت با همکاری گروه سرود شمیم ولایت و گروه رضوان حزب الله لبنان تهیه و پخش می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۴    
محموله کمک های شرکت سنگ آهن بافق به منطقه زلزله زده سی سخت ارسال شد .
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۴    
ریچارد ام. ادتون در کتاب هند در عصر ایرانیان نوشته است که زمامداران مسلمان در هند تمدن درخشانی ساختند و برعکس دوران حضور استعمار پیر در این کشور هیچکاه تفرقه مذهبی ایجاد نکردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۲    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور شناسنامه دارکردن خدمات دولت را یکی از مهم ترین اقدامات که در حوزۀ دولت الکترونیک انجام شده است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل ارتباطات همراه اول در توییتر و خطاب به سهامداران بورسی همراه اول با توجه به اعلام نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حق السهم این اپراتور در سال آینده افزایش نخواهد یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۲    
اعتکاف به امری بین المللی تبدیل شده است و در آخرین سال برگزاری آن یعنی دو سال پیش، اعتکاف دانشجویان جهان اسلام در مسجد کوفه را شاهد بودیم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۲    
کمیته های راهبردی حج ایران و افغانستان با حضور کارشناسان و مسئولان مربوطه در حوزه های آموزش، پژوهش و اجرایی به منظور انتقال تجربیات تشکیل می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۲    
حقوق بشر از دیدگاه امام علی (ع) نوشته غصان السعد و ترجمه محسن عابدی منتشر شد. نویسنده در این کتاب ثابت کرده که دیدگاه های حقوق بشری حضرت برای جامعه امروز هم کارآیی دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۲    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: سیاستهای رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس با شکست مواجه شده و قدس پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۲    
بشار اسد گفت: انیس نقاش که همواره از مسائل جهان عرب دفاع کرد به عنوان یکی از نمادهای درخشان در حافظه کشورهای عربی باقی خواهد ماند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
آقاجری با بیان اینکه تنها حدود 25 درصد از نیروهای پتروشیمی ها بومی بندرماهشهر هستند گفت: آزمون استخدام پتروشیمی بندر امام مبنی بر جذب 350 نفر را با برگزاری جلسات متعدد پیگیری کردیم و خواستار جذب ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۲    
مطلق از پذیرش طرح قرنطینه 2 هفته ای خوزستان در سطوح کلان کشور خبر داد و تاکید کرد: پیشنهاد ما در زمان فعلی، قرنطینه 2 هفته ای خوزستان است و در چند روز آینده ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
شمسی گفت: به همت والای خیّران شهرستان سردشت ، سه وقف جدید به ارزش 5 میلیارد ریال ثبت شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
حسین پور با بیان اینکه از وضعیت آسیب دیدگان حوزه فرهنگ و هنر شهرستان دنا بررسی میدانی صورت گرفت، گفت: از هنرمندان و اهالی فرهنگ این منطقه که دچار آسیب شده اند حمایت و مساعدت می شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت 1034 مددکار اجتماعی در 641 مرکز درمانی کشور از طراحی و تدوین سند کسب و کار فرم های مددکاری اجتماعی در سامانه های ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۸    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت حاج علی خورشیدی، مداح و پیر غلام اهل بیت (ع) را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۸    
آیات عظام نوری همدانی، علوی گرگانی و مکارم شیرازی بر انجام اعمال ویژه ماه رجب به صورت فردی و برگزاری مراسم دعا، توبه و استغاثه توسط شیعیان در زمان مشخص تأکید کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۸    
به گفته حجت الاسلام صادقی نیارکی، ایمن سازی جوانان در برابر تهدیدات فضای مجازی امری ضروری است و امروزه کنترل جوانان مورد توجه قرار گیرد در غیر این صورت آثار مخرب و منفی بر روی جوانان خواهد گذاشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۸    
مراسم رونمایی از چند اثر پژوهشی و اختتامیه طرح توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن کریم در سی ودومین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۸    
بهاروند کاهش دمای هوای استان البرز گفت: پیش بینی می شود در جراین گذر موج ناپایدار و عمیق سطوح میانی از بالای منطقه البرز مرکزی شاهد کاهش 6 تا 10 درجه هوای استان البرز باشیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۸    
حجت الاسلام میرزایی گفت: رفع موانع امر به معروف و نهی از منکر یکی از رسالت های مهم امروز محسوب می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۸    
روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به اظهارات معاون وزیر بهداشت مبنی بر سوار نکردن او در یکی از پروازها توسط شرکت هواپیمایی مربوطه آن هم به دلیل پربودن 75 درصد از صندلی های آن مطالبی را جهت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۸    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی آغاز روند غنی سازی 20 درصدی اورانیوم در ایران را تایید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۷:۴۸    
رییس دیوان محاسبات کشور از ارجاع تخلفات آب و فاضلاب خوزستان به دادسرای این دیوان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۷:۴۸    
رییس کمیسیون اصل نود مجلس از حضور علی اکبر صالحی در جلسه هفته آینده این کمیسیون برای توضیح درباره توافق با آژانس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۷:۳۶    
مهدیان گفت: کلنگ بازسازی واحدهای مسکونی در منطقه زلزله زده سی سخت زده می شود و کار بازسازی تا نیمه اول سال آینده به اتمام می رسد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۱:۰۰    
20 نماینده مجلس شورای اسلامی از کمیسیون های عمران، شوراها، بهداشت و درمان و نماینده هئیت رئیسه برای بررسی میدانی خسارت زلزله شهرستان دنا به سی سخت سفر کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۰:۴۰    
خدابنده با بیان اینکه 4 هزار خیر مدرسه ساز در خراسان رضوی وجود دارد، گفت:آموزش و پرورش رکن اصلی و اساسی توسعه پایدار در جوامع می باشد و تعلیم و تربیت با کیفیت هم نیازمند معلم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۰:۴۰    
میرجعفریان با بیان اینکه در تامین زمین مناسب برای ساخت فضاهای آموزشی و تخصیص منابع و تجهیزات نیز با کمک سایر دستگاه ها در کنار خیرین مدرسه ساز هستیم، گفت: تامین فضای آموزشی مناسب ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۸    
یزدان پناه گفت: از هزار و 117 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 10 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه و گچساران هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۸    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از جشن خودکفایی 5 هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۸    
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به بخش پاتاوه سفر کرد و مورد استقبال پرشور مردم بن زرد سفلی از توابع این بخش قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۸    
ناظمی گفت: شهر اسکو از همواره مهد فرهنگ بوده و یکی از شهرستان های برجسته ی فرهنگی استان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۸    
مراسم تقدیر از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ همزمان با رونمایی از " نماهنگ ایرانیم " در تبریز برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
ناظمی گفت: موسیقی آذربایجانی که موسیقی ملی و منطقه ای ما محسوب می شود، می بایست بعنوان گنجینه ای ارزشمند محافظت و پاسداری شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
میرعمادی از غرس درخت به یاد بانوی شهیده حسین زاده و شهدای مدافع حرم در نکا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
مسلمی گفت: حدود 4 هزار میلیارد ریال کمک مومنانه نقدی و غیرنقدی در استان مازندران جمع آوری و به دست نیازمندان رسیده است .
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
حجت الاسلام فعالی از برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) به صورت مجازی در نکا خبر داد و گفت: این برنامه معنوی به همت هیات رزمندگان اسلام نکا و کانون مداحان این شهرستان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: درایت و تدبیر امام جواد(ع) موجب ترویج و نشر علوم اسلامی شد و الگویی مناسب برای شیعیان و رهروانش است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۲    
پورمحمدی، بالندگی هر جامعه را به مدد جایگاه فرهنگی و تاریخی آن دانست و گفت: باید مراقب و قدردان مفاخر فرهنگی و هنری خود باشیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۲    
حجت الاسلام علیزاده گفت: دو گروه 100نفره از یاسوج، یک گروه 20 نفره از تهران و یک گروه 20 نفره از ایلام هم اکنون در منطقه مستقر هستند و به مردم خدمات دهی می کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۲    
تعدادی از طلاب و روحانیون حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد از ساعات ابتدایی زلزله اقدام به کمک رسانی از زلزله زدگان شهرستان دنا کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۲    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس تصمیم ستاد کرونا، مراسم معنوی اعتکاف در مساجد 21 گانه میزبان اعتکاف در این شهرستان برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۲    
جمالیان از شناسایی 90 مورد مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته در استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۲    
با حکم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه امام جمعه جدید بخش کن شهر تهران منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۲    
شهردار جلیل آباد از تأمین محل مناسب برای استقرار دفاتر نمایندگی ادارات خدمات رسان در شهر به عنوان اولین گام برای افزایش رفاه حال شهروندان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۲    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تحسین مقام معظم رهبری از حضور مبتکرانه در 22 بهمن مدال پرافتخار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۲    
نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی به وزاری راه و نیرو تذکر رسمی داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۲    
حجت الاسلام ذوالفقاری از برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت نماز با عنوان دانه تسبیح در استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۲    
به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از کارمند خدوم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به جهت خدمات شایان توجه فرهنگی و هنری دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۲    
تولیده با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارکنان این سازمان، بدون واسطه با شهدا، یادگاران شهدا و دفاع مقدس در ارتباط هستند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
دو خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز ایلام به عنوان خبرنگاران نمونه سال 1399 انتخاب شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۲    
رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت: نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای بخش دشت عباس صورت گرفته ولی قتل صورت نگرفته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۰    
حجت الاسلام خانی، نهادینه سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی را ضامن حیات جامعه و استحکام بنیان خانواده عنوان کرد و گفت: طلاب مروج سبک زندگی اسلامی باشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، از بعد از ظهر امروز به تدریج با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان شاهد افزایش ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
محمدی گفت: آتش سوزی امروز ظهر مرز ماهیرود با کمترین خسارات مادی و بدون تلفات جانی بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در جریان سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان بازدیدی از پروژه های جاده ای و ریلی این استان خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
قنبری گفت: جهادگران بسیجی سپاه ناحیه آستارا با کمک خیرین از ابتدای امسال تاکنون 6 واحد مسکونی برای محرومین و نیازمندان این شهرستان ساخته یا تعمیر کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: روستاهای قرآنی استان برای مشارکت در طرح ملی انتخاب روستای قرآنی ایران معرفی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
قاسمی از برگزاری مسابقه عکس نوشت #من_و_بابام درسمنان همزمان با ماه رجب و به مناسبت ولادت امام علی (ع) خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت، وزارت ارتباطات و اپراتورها تحت هیچ عنوان اجازه افزایش تعرفه اینترنت را ندارند و اگر در سال آینده اینترنت را گران کنند، قطعاً تخلف کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و دهیاری و هزینه های انشعاب آب، فاضالب، برق و گاز برای واحدهای مسکونی معاف کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
احمدی بلوطکی گفت: چهره بیماری و ویروس کرونا در پیک جدید سیاه تر شده و وضعیت اهواز همچنان قرمز و تحت کنترل حوزه بهداشت و درمان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسب 5 اسفند روز مهندس، این روز را به جامعه مهندسی کشور تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۰    
غاروریانی با اعلام آمادگی سه تیم 10 نفره واکنش سریع در موقع احتمالی برف در روزهای آینده گفت: جمعیت هلال احمر انزلی برای ارائه هرگونه خدمات به مردم آماده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۰    
کارشناس مسائل سیاسی راهبرد نظام در مناقشه هسته ای، با محور اصلی مصوبه مجلس پیش می رود و رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس چندین نکته کلیدی را در این ارتباط مطرح کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۰    
سه کشور اروپایی با صدور بیانیه ای به لغو اجرای پروتکل الحاقی از سوی ایران واکنش نشان دادند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درخصوص توافق میان ایران و آژانس اتمی تصریح کرد که این توافق به آژانس اجازه نظارت بر فعالیت های کلیدی ایران را خواهد داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: اکنون سرانه فضای آموزشی در این استان از میانگین کشوری 10 سانتی متر بالاتر است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اعلام کرد که پیامک ارسال شده به برخی افراد با موضوع ابلاغ الکترونیک قضایی جعلی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
رییس جمهوری پس از دریافت گزارش وزیر راه و شهرسازی درخصوص وضعیت منطقه زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد، ضمن تشکر از زحمات رییس سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبارات لازم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
رییس سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری برق ایران گفت: 15 هزار مگاوات انرژی قابل استحصال بادی در کشور وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۰    
حاجی زاده از تشکیل 500 پرونده برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله در روز نخست تشکیل ستاد بازسازی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۰    
همتی گفت: علاوه بر تأمین ارز واکسن کرونای وارداتی از کشورهای اعلام شده قبلی، امروز ارز برای خرید واکسن از هند نیز تخصیص یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۰    
رضوی، با اشاره به نقش مرثر خیرین در مدرسه سازی، گفت: به همت خیرین تاکنون 541 مدرسه در لرستان احداث شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۰    
عضو حقوقدان شورای نگهبان در بررسی روند لایحه شوراهای حل اختلاف در جلسه این شورا گفت: از نظر شورای نگهبان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه پیروزی مقاومت بر داعش به ملت های منطقه اعتماد به نفس داد، گفت: امروز استراتژی بایدن این است که در منطقه ای بین سوریه و عراق تفاله های داعش را جمع ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۰    
نمایندگان مجلس با صدور بیاینه ای بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کردند،به توصیه های داهیانه ایشان مبنی بر یکپارچگی و حفظ صدای واحد لبیک می گوییم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۰    
در پایان همایش بین المللی مطالبات حقوقی بین المللی دفاع مقدس که امروز برگزار شد، بیانیه ای صادر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۰    
سیف، گفت: با توجه به وضعیت قرمز خوزستان و شیوع ویروس کرونای انگلیسی در این استان، ورود خودروهای غیر بومی با پلاک خوزستان به لرستان ممنوع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۰    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای سلبریتی ها با درآمد بیش از 200 میلیون تومان در سال را مشمول مالیات کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۰    
رئیس جمهور گفت: ایران بر مبنای اعتقاد، ایمان و باور های دینی خود، به مولفه قدرت دفاعی و نظامی نگاه توسعه طلبانه نداشته و نخواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری شبستان: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مقرر کردند معافیت های مالیاتی موسسات کنکور دانشگاه ها حذف شود.