شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۰۱Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 2 اسفند 1394 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 31 فروردین 1394 شفاف 30 اردیبهشت 1394 شفاف 31 خرداد 1394 شفاف 31 تیر 1394 شفاف 31 مرداد 1394 شفاف 31 شهریور 1394 شفاف 30 مهر 1394 شفاف 30 آبان 1394 شفاف 30 آذر 1394 شفاف 30 دی 1394 شفاف 29 بهمن 1394 شفاف 1 اسفند 1394 شفاف 2 اسفند 1394 شفاف 8 اسفند 1394 شفاف 9 اسفند 1394 شفاف 10 اسفند 1394 شفاف 11 اسفند 1394 شفاف 12 اسفند 1394 شفاف 13 اسفند 1394 شفاف 14 اسفند 1394 شفاف 15 اسفند 1394 شفاف 16 اسفند 1394 شفاف 17 اسفند 1394 شفاف 18 اسفند 1394 شفاف 19 اسفند 1394 شفاف 20 اسفند 1394 شفاف 21 اسفند 1394 شفاف 22 اسفند 1394 شفاف 23 اسفند 1394 شفاف 24 اسفند 1394 شفاف 25 اسفند 1394 شفاف 26 اسفند 1394 شفاف 27 اسفند 1394 شفاف 28 اسفند 1394 
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۳    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اسم آقای عارف را در لیست صدای ملت قرار ندادیم چون با هم بده بستان سیاسی نداریم. ما جریان جدیدی هستیم و نمی خواهیم تابلوی اصلاح طلبی یا اصولگرایی مصطلح باشیم.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۰    
در چنین شرایطی به نظر زیاده خواهی است که از دست اندرکاران سازمان محیط زیست بخواهیم فیلمی که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده و در آن خشونت بی اندازه ای علیه یک حیوان روا داشته می شود را مورد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۷    
هر روز که بیشتر از تبلیغات انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می گذرد، نامزدها و هواداران آنها در نقاط مختلف کشور برای جلب آرای مردم اقدام به استفاده از شیوه هایی می کنند که جدید و در عین حال ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۷    
مقام های امنیتی بلخ در شمال افغانستان اعلام کردند که یک زندانی در زندان ولایت بلخ، همسرش را که برای ملاقات او به زندان آمده بود، کشت.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۶    
مهدی فضائلی مدیرعامل انتشارات سروش درنامه ای خطاب به سرافراز رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از مدیرعاملی انتشارات سروش استعفا داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۳    
با نزدیک شدن به روز انتخابات، شعارهای انتخاباتی بیش از پیش در عرصه عمومی خود را نمایان میکنند و شخصیتهای سیاسی مختلف از راه های گوناگون سعی میکنند تا شعارهای حزب متبوع خود را به گوش مردم برسانند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۳    
علیرضا زاکانی نماینده مجلس در نشست خبری که چند روز پیش برگزار شد، نسبت به حقوق پایین مردم انتقاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۱    
همایش ائتلاف اصلاح طلبان با حضور 30 کاندید اصلاح طلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر دیروز در سالن حجاب برگزار شد .
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۸    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد که در شهرداری یگان ویژه ایجاد و یا این مسئولیت به نیروی انتظامی سپرده شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۸    
پشت پرده سناریوی ناکام آزادی های یواشکی تا قبح شکنی و حیازدایی از جامعه، ماموریتی برای جوجه اردک زشتMI6
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۸    
یک وبگاه انگلیسی ویژه امور نظامی در گزارشی به بررسی بهبود نسخه موشک های هوا پرتاب و باز طراحی پهپاد جدید در ایران پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
عضو تیم ملی والیبال بانوان در فرار از نقشه شیطانی جوان فروشنده داروهای توان افزا به کام مرگ فرو رفته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
آنچه می خوانید مروری است بر محورهای خبری سایت های اپوزیسیون و آنچه که آنها از تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... به عنوان دستمایه برای تبلیغات علیه نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف بهره می گیرند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با کمک شرکتهای بین المللی مقدمات ایجاد شرکت لیزینگ هواپیمایی که برای ایران هواپیما تامین کند، ایجاد می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۷    
ستاد عملیات مشترک عراق اعلام کرد: گروه تروریستی صهیونیستی داعش در استان موصل به علت حملات جنگنده های عراقی و ائتلاف بین المللی ضد داعش خسارت های سنگینی متحمل شده است .
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۴    
در یکی از آخرین جلسات شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، ضمن بررسی آخرین وضعیت نظرسنجی های انتخاباتی نسبت به وضعیت اصلاح طلبان و موفقیت در انتخابات آتی ابراز نگرانی شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۸    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از تخصیص 240 میلیارد ریال برای تأمین وسایل توان بخشی برای 10 استان محروم تا پایان سال خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۵    
یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق از فرود یک فروند بالگرد آمریکایی در یک مزرعه حد فاصل صقلاویه و فلوجه و انتقال فرماندهان برجسته گروه تکفیری صهیونیستی داعش به مکانی نامعلوم خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
آب انار آنتی اکسیدان قوی است و باعث بهبود بیماری های کبدی می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
اگر خانمی با رعایت حجاب وارد محیط تفکیک نشده دریا شده و مشغول شنا شود، این کار او چه حکمی دارد؟
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۱    
مهمترین راهبرد تبلیغی رسانه های بیگانه، دوقطبی سازی انتخابات است در این چارچوب، لیست های اصولگرایان و ائتلاف اصلاح - اعتدال مورد توجه و بررسی رسانه ها قرار گرفته و در این زمینه گفته می شود شش روز ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۰    
در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی کاندیداها برای ورود به مجلس دهم شیوه های تبلیغات ضد اصولگرایان به جایی رسیده است که برخی از سایت های نزدیک به اصلاح طلبان از یک مانکن برای تخریب این جریان به عنوان ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۸    
جدیدترین آمار نشان می دهد که 70 درصد سعودی ها به تعبیر خواب مشغولند و یا در پی دانستن تعبیر خواب خود هستند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۶    
سن اعتیاد به 13 سالگی کاهش پیدا کرده است و 13 سالگی یعنی نوجوانی که در ابتدای دوران تحصیلی دوره دوم خود یعنی در کلاس هفتم یا همان دوم راهنمایی سابق است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۳    
همان که گل، گرس و علف هم می نامندش. خیلی راحت مصرفش می کنند، هم با خیال راحت، هم زیاد و بدون ترس. همان ماده ای که می گویند، مصرفش بین جوانان این روزها خیلی افزایش پیدا کرده.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۱    
اختلاف ترکیه با آمریکا بر سر حمایت از کردهای مسلح این کشور که آنکارا آنان را به دخالت در بمبگذاری اخیر متهم می کند گسترده تر شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۸    
پایگاه اینترنتی ویرتوالاز جمهوری آذربایجان در تحلیلی درباره وقایع تروریستی آنکارا و دیاربکر، هدایت شده بودن این وقایع توسط سازمان امنیت ترکیه را محتمل دانست و نوشت رجب طیب اردوغان ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۲    
نظامیان صهیونیست جوان فلسطینی راباوجود آن که براثر اصابت گلوله بر زمین افتاده و درحال جان دادن است به شکلی جنون آمیز به رگبار می بندند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۲    
برنی سندرز در نوادا گفت: اجازه نخواهد داد میلیاردرها نتیجه انتخابات را به نفع خود رقم بزنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۰    
جب بوش، برادر رئیس جمهوری سابق امریکا از صحنه رقابت ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور کنار کشید.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۷    
رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور با اشاره به عقب افتادگی 70 درصدی مزد کارگران، گفت: حقوق کارگران باید به شکل پلکانی و ظرف پنج سال افزایش یابد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۷    
در آستانه انتخابات مجلس دهم، این مسئله که چرا باید در حوزه هایی که بیش از یک نماینده دارند، به تک رأی ها اکتفا نکرد و از همه حق شهروندی برای انتخاب نماینده استفاده کرد، بسیار مهم به نظر می رسد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۴    
سخنگوی وزارت کشور گفت: 3 میلیون و 88 هزار و 300 نفر در انتخابات آتی رأی اولی هستند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۴    
سرهنگ باقر بنی عامری طراح و فرمانده کل عملیات موسوم به نیروی قیام ایران بزرگ ("سارمان نقاب" ( که به اشتباه موسوم به کودتای نوژه است) روز گذشته در لندن بر اثر بیماری سرطان فوت کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۷    
انتظار برای معجزه برجام تمام شده و دیگر فعالان بازار دلیلی برای تاجیل در معاملات ندارند. اوضاع بهتر از این نخواهد شد. همین فکر باعث میشود تا نقدینگی کم کم بیدار شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۴    
زندان مجازاتی است که برای مجرمان در نظر گرفته می شود اما در این بین کودکانی هستند که به جرمی ناکرده باید زندگی خود را در زندان سپری کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۱    
باندهای تکدی گری با در اختیار گرفتن کودکان بی شناسنامه به صورت سازمان یافته در سطح شهرهای بزرگ به کار گدایی مشغولند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۸    
بزی که از بخت بدش با یک قاضی همسایه شده بود به خاطر رفت وآمد به حیاط خانه او دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۵    
در این جا راه حلی برای جلوگیری از پیچ و تاب برداشتن هدفونمان یاد می گیریم که باعث می شود زندگی مان راحت تر شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۲    
دوچرخه سوار علی رغم قول دادن برای عدم پخش فیلم آن را در سایت ها پخش کرد ولی کسی طرف او را نگرفت و او ضایع شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۷    
هر روزه ما داستان های متفاوتی از شوخی هایی که افراد با یکدیگر می کنند، می شنویم اما بعضی از آن ها هیچ شباهتی با شوخی ندارند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۴    
آلودگی موجب تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در این استان ها شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۱    
سه مامور پلیس در ایالت اوهایو یک سیاهپوست را به خاطر در دست داشتن تفنگی بادی که شباهت بسیاری به سلاح واقعی داشت، کشتند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۵۸    
آیا استفاده از کتاب های کنکور، تاثیری هم در قبولی داوطلب یا کسب رتبه های برتر در آزمون سراسری دارد، نقاط ضعف این کتابها و نیز مؤلفه های کلیدی مؤثر در انتخاب بهترین کتابهای کنکور از دیدگاه مشاور رتبه ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۵۸    
موتورسوار 2 ترکی در حال حرکت است که در این حین حرکت عجیبی از موتورسوار سر می زند که غیر قابل پیش بینی است، فیلم را با هم بینیم.