شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۲۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 19 اسفند 1394 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 31 فروردین 1394 شفاف 30 اردیبهشت 1394 شفاف 31 خرداد 1394 شفاف 31 تیر 1394 شفاف 31 مرداد 1394 شفاف 31 شهریور 1394 شفاف 30 مهر 1394 شفاف 30 آبان 1394 شفاف 30 آذر 1394 شفاف 30 دی 1394 شفاف 29 بهمن 1394 شفاف 1 اسفند 1394 شفاف 2 اسفند 1394 شفاف 8 اسفند 1394 شفاف 9 اسفند 1394 شفاف 10 اسفند 1394 شفاف 11 اسفند 1394 شفاف 12 اسفند 1394 شفاف 13 اسفند 1394 شفاف 14 اسفند 1394 شفاف 15 اسفند 1394 شفاف 16 اسفند 1394 شفاف 17 اسفند 1394 شفاف 18 اسفند 1394 شفاف 19 اسفند 1394 شفاف 20 اسفند 1394 شفاف 21 اسفند 1394 شفاف 22 اسفند 1394 شفاف 23 اسفند 1394 شفاف 24 اسفند 1394 شفاف 25 اسفند 1394 شفاف 26 اسفند 1394 شفاف 27 اسفند 1394 شفاف 28 اسفند 1394 
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۹    
حجه الاسلام رئیسی گفت: ضرورت بازنگری قانون انتخابات و رسیدگی به وضع اقتصادی و معیشتی مردم از مهم ترین تاکیدات اعضای خبرگان در نوزدهمین اجلاس خبرگان چهارم بود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۸    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در اظهارات ضد ایرانی خود بر تلاش مجلس آمریکا در راستای تحریم علیه ایران تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
کارشناسان معتقدند شبکه اجتماعی فیس بوک احتمالا تا چند دهه آینده به بزرگترین قبرستان مجازی تبدیل خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
امروز برخی دانشجویان بوی گل می دهند و در خوابگاه های آنها تنها بوی گل است که به مشام می رسد اما نه از جنس گل هایی که به اسم لاله، رُز و .. ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۵    
منابع اطلاعاتی عراق از بازداشت مسئول سلاح شیمیایی داعش خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۴    
عربستان سعودی مرکزی برای مطالعات درباره ایران در ریاض تاسیس کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۸    
گروهک تکفیری صهیونیستی داعش استفاده از گازهای شیمیائی را در عراق افزایش داده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۲    
در بیانیه نوزدهمین اجلاس رسمی دوره چهارم مجلس خبرگان از دولت درخواست شده است که با دقت و احتیاط در نحوه اجرای برجام و توافقات صورت گرفته در راستای رفع تحریم ها اقدام نماید.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۲    
روزنامه انگلیسی زبان دیلی تایمز چاپ پاکستان در گزارشی نوشت پاکستان بیست و پنجم مارس میزبان حسن روحانی رئیس جمهور ایران خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۶    
چگونه نفوذ ایران، مدل ترکیه را در منطقه بی اثر کرد؟از سال 2011 و همزمان با آغاز تحولات سیاسی و اجتماعی در شماری از کشورهای منطقه خاورمیانه که به وقوع انقلاب در آن ها منجر شد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۷    
روزنامه فرانسوی لوپوئن چهارشنبه از بررسی پیش نویس قانون ممنوعیت پوشیدن روبند در اماکن عمومی، در پارلمان مصر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۳    
میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته منتهی به 16 اسفند به بیش از 73 میلیون لیتر رسید.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۰    
شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری از افزایش تعداد افرادی که براثر استنشاق گازهای سمی ناشی از حملات داعش در منطقه طوزخورماتو در جنوب کرکوک مجروح شده اند به 200 تن خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۱    
استودیوهای مطرح فیلم سازی سالانه تعداد قابل توجهی فیلم را تولید و پخش می کنند تا شاید بتوانند عاشقان فیلم را راضی نگه دارند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۸    
فیلم سینمایی بادیگارد تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا محصول سازمان هنری رسانه ای اوج، از چهارشنبه 26 اسفندماه 1394 در سینماهای تهران و شهرهای بزرگ نظیر اصفهان، مشهد و ... به نمایش عمومی درخواهد آمد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۸    
بودجه طرح تحول سلامت هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۶    
معاون اجرایی ستاد دیه در آیین گلریزان آزادی 22 زندانی جرائم غیرعمد استان بوشهر که به آزادی 22 مددجوی تحت حمایت این نهاد منتهی شد، خبر از حضور 9914 محکوم جرایم غیرعمد در زندان های کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۴    
اما در به روزرسانی اخیر تلگرام برای گوشی های هوشمند، قابلیتی اضافه شده است که از اضافه شدن شما به گروه ها و کانال ها توسط افرادی غیر از افراد موجود در لیست مخاطبین، جلوگیری می کند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۱    
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا گفت، پنتاگون از دولت خواست، اجازه دهد برنامه آموزش و تجهیز مخالفان سوری، از سر گرفته شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۰    
ساجد جاوید، وزیر بازرگانی انگلیس، امروز در همایش بررسی فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری در ایران که در لندن برگزار شد، از تمایل کشورش به منظور اعزام هیات بزرگ تجاری به ایران سخن گفت.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۴    
رزمایش موشکی سپاه در حالی صبح امروز ادامه یافت که روی بدنه موشک های شلیک شده، جمله معروف امام خمینی(ره) درباره اسرائیل حک شده بود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۱    
نخست وزیر ترکیه از افزایش سی و پنج درصدی هزینه های نظامی این کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۲    
شهردار تهران با اشاره به مطالعات اولیه انجام شده در خصوص دو طبقه شدن بزرگراه همت حد فاصل ستاری تا شیخ فضل اله گفت: بر اساس این مطالعات بعید به نظر می رسد این بزرگراه دو طبقه شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۵    
وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، همکاری و تعامل با کانالهای مرتبط با حزب الله لبنان را ممنوع اعلام کردند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۲    
منابع دولتی عربستان اعلام کردند که با حوثی ها برای آتش بس در مرز این کشور با یمن به توافق رسیده اند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بسیاری از سنگرهای اقتصادی ما با تفکر لیبرالیسم اشغال شده و نسبت آن با اقتصاد مقاومتی مانند جن و بسم الله است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
در دو سال گذشته گروه تروریستی داعش هزاران تن از نیروهای خود را از دست داده است و این مساله قابلیت این گروه برای پیشبرد جنگ متعارف در عراق و سوریه را به شدت تضعیف کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۰    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه نشست هیئت دولت تصریح کرد: برای حل معضل آلودگی هوا حداقل بین پنج تا ده سال زمان نیاز داریم.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۷    
" پادری " ، " زعفرانی " و " بیمار استاندارد " عنوان سریال های نوروز 95 است که به ترتیب از شبکه های یک ، دو و سه سیما به روی آنتن می رود .
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۴    
شرکت چینی ZTE که به تازگی از طرف خزانه داری ایالات متحده مورد تحریم قرار گرفته، تنها ساعاتی پس از معرفی Blade D2، از گوشی هوشمند میان رده دیگری از طریق وب سایت ژاپنی خود با نام Blade V580 پرده برداشت.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
شهر هنگ کنگ با هفت میلیون نفر جمعیت، چهارمین شهر پرجمعیت جهان است. آسمان خراش های ساخته شده از آهن و سیمان در این قطب اقتصادی جهان چهره شهر را بی روح کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۲    
رئیس جمهور حضور مقتدرانه و پیروزمندانه قهرمانان کشور در المپیک آینده و حضور تیم های ملی در میدان های جهانی را از اهداف و خواسته های مهم ملی دانست و تاکید کرد: تقویت ورزش همگانی و قهرمانی ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم الهدی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی منصوب کردند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۱    
عضو شورای استانداری کربلا در مرکز عراق از کشته شدن شش نفر از کارگران در حمله داعش به غرب این استان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۶    
گندمی که هر ساله ایرانی ها بنا به آداب و سنن تاریخی شان به سبزه سفره هفت سین تبدیل می کنند و پس از 13 روز تعطیلات آن را دور می اندازند، وزنش به بیش از 7400 تن و ارزش مالی آن بیش از 9 ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۸    
این روزها با توجه به فضای انتخاباتی آمریکا میزان بررسی و جستجو و نام نامزدها در موتورهای جستجو یکی از ابزارهای خوب برای تحلیل وضعیت انتخاباتی یک نامزد یا یک حزب خاص در انتخابات امریکا است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
آخرین یارانه نقدی امسال در حالی ساعت 24 فردا، بیستم اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد که به نظر می رسد با مصوبات اخیر مجلس در بودجه سال 1395 یارانه این ماه جزو آخرین یارانه هایی است که ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۹    
معاونت نظارت مجلس در گزارشی از وضعیت اجرای احکام بودجه 94 اعلام کرد: اجرای این احکام در وضعیت مناسبی قرار ندارد و آیین نامه اجرایی بسیاری از احکام بودجه در 6 ماهه اول سال 94 تنظیم نشده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۶    
رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: شنیده می شود در استان یزد، نارنگی های ممنوعه خارجی که دستور امحای آنها صادر شده بود، میان فرهنگیان توزیع می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۳    
برای هر فرزند در سال 95 ماهیانه 81216 تومان و دو فرزند 162432 تومان به عنوان حق اولاد، به حقوق کارگران افزوده می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۳    
روزنامه ایندیپندنت از شرایط بسیار بد و سطح بالای خشونت در زندان های انگلیس به علت تراکم بیش از حد جمعیت زندانیان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۰    
رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: دولت 7 میلیارد دلار در طول ده سال برای احیای دریاچه ارومیه سرمایه گذاری می کند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۷    
اگر مرتب شغل خود را عوض می کنید، نگران نباشید، ما اینجا نیستیم که شما را مقصر بدانیم. هدف از این مطلب سرزنش کردن نیست؛ بلکه کشف انگیزهٔ فرد است ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) گفت : براساس رتبه بندی دانشگاهها وموسسات پژوهشی کشور در سال 93-94 دانشگاه تهران از لحاظ عملکرد پژوهشی رتبه نخست را در بین دانشگاههای کشور کسب کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۸    
هندیان تنها به پرستش حیوانات بسنده نمی کنند، بلکه از نظر آن ها برخی پرندگان کوچک، رودخانه ها و زمین ها هم قابل پرستش هستند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۹    
به گزارش شفاف ، سپهبد حاج علی رزم آرا که در تیمراه 1329 به نخست وزیری رسیده بود قصد داشت قرارداد الحاقی نفت (معروف به قرارداد گس-گلشائیان) را درمجلس به تصویب برساند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۵    
مرد جوان چینی که اقدام به فروش نوزاد 18 روزه خود به قیمت 2500 دلار کرده بود تا با پول آن اقلام گران قیمت از جمله یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون را خریداری کند ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۹    
نخستین گروه از خلبانان زن هواپیماهای جنگنده پس از گذراندن موفقیت آمیز آخرین آزمایش ها به نیروی هوایی هند می یپوندند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
با توجه به افزایش مصرف قلیان در یک تا دو دهه آینده با افزایش سرطان دهان روبرو خواهیم شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
سه کلاهبردار در شهرستان مرودشت دستگیر شدند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
تنگناهراسی عموما به ترس غیرمنطقی از گیر کردن در مکان ها و فضاهای تنگ اطلاق می شود که حدود 5 تا 7 درصد جمعیت جهان به آن مبتلا هستند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۳    
قانون تازه وضع شده در ژاپن درباره ازدواج مجدد زنان، جنجال هایی به راه انداخته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۰    
عناصر گروه تروریستی داعش یک دختر 8 ساله را مقابل دیدگان زندانیان دیگر، مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۷    
براساس پیش بینی هواشناسی طی سه روز آینده سامانه بارشی، وارد کشور می شود همچنین در این مدت رگبار و رعد و برق و وزش موقت شدید باد در نیمه شرقی فعال خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۴    
اعضای باندی که با طعمه قرار دادن یک زن، رانندگان خودروهای مدل بالا را بی هوش و خودروی آنها را سرقت می کردند، به اتهام قتل یکی از قربانیان محاکمه شدند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۴    
فرمانده پلیس راهور ناجا از افزایش 20 تا صددرصدی جرایم راهنمایی و رانندگی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۴    
اعضای باندی که با شیوه ای خشن و معرفی خود به عنوان دزدان داعشی در شمال تهران سرقت می کردند، در دام ماموران گرفتار شدند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۸    
تاکید علی اکبر صالحی بر تاخیر غرب در اجرای تعهدات برجامی خود خبرمهمی است که این هفته در فضای مجازی بازتاب زیادی یافت ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۸    
روزنامه سعودی الجزیره در مقاله ای آکنده از توهین و گستاخی، ضمن مزدور خواندن حزب الله، ایران را نخستین دشمن کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نامید و اسرائیل را در رتبه دوم قرار داد و عرب هایی که اسراییل را ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
یمنی ها با شلیک موشک قاهر 1 مواضع مزدوران سعودی را هدف قرار دادند و دهها تن از آنان را به هلاکت رساندند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
باوجود ادعای دولت یازدهم درباره اداره کشور با نفت 25 دلاری، آمارها نشان می دهد میانگین قیمت نفت در دولت روحانی 75 دلار و در دولت احمدی نژاد 73 دلار بوده است + جدول
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۶    
فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در فهرست گلزنان برتر تاریخ لیگ قهرمانان و جام باشگاه های اروپا دست نیافتنی تر شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: هرکس بخواهد به ملت های مظلوم مسلمان ظلم کند بداند این موشکها برایش خطرساز خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۱    
پس از حدود 7 سال که تنظیم بازار شب عید توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می شد؛ در سال 93 بنا بر این شد که تنظیم بازار به وزرات جهاد کشاورزی واگذار شود ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۵    
گزارش ها از کشته شدن ابوعمر الشیشانی از سرکردگان گروه تروریستی داعش در سوریه حکایت دارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۵    
مردم فرانسه در اعتراض به قانون جدید کار تظاهرات می کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۲    
دو فروند موشک قدر H از ارتفاعات البرز شرقی به سمت اهداف در سواحل مکران در فاصله 1400 کیلومتری شلیک شد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۲    
یک سازمان خیریه بین المللی هزینه جنگ بلند مدت در سوریه را در صورت تداوم درگیری ها تا سال 2020 میلادی 1.3 تریلیون دلار برآورد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۹    
براساس بررسی شاخص دوام زندگی ، حدود 14 درصد طلاق ها در ایران، کمتر از یک سال و 11 درصد آن پس از یک تا دو سال از زندگی مشترک رخ می دهد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۹    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی چهارشنبه 19 اسفند 94 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۳    
به گزارش شفاف ، دومینو پس از معرفی خودروی تحویل پیتزا مبتنی بر شورولت اسپارک مدل 2015 در انتهای سال گذشته میلادی، به نظر می رسد که چندان علاقه ای به جلب توجه بیشتر در مورد مدل DXP نداشته باشد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۱۷    
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی می گوید دانشمندان این کشور موفق به کوچک سازی کلاهک های حرارتی اتمی شده اند که امکان نصب آنها را بر روی موشک های بالستیک فراهم کرده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۱۵    
سنگسار، سوزاندن در قفس، سر بریدن، کشتار دسته جمعی، تجاوز به کودکان و زنان، قطع عضو و به صلیب کشیدن؛ روش هایی که تروریست های داعش وقتی در میدان نبرد مقابل شجاعت و دلاوری های مدافعان حرم و نیروهای ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۱۵    
یک سازمان غیر دولتی روز چهارشنبه اعلام کرد بیش از 250 هزار کودک سوری در مناطق تحت محاصره گروه های درگیر گرفتار هستند و برخی از آنها برای زنده ماندن از غذای حیوانات و برگ درختان استفاده می کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۱۲    
در این گزارش به داستان های جالب تولد 7 دوقلو می پردازیم که برخی از آنها در کتاب گینس ثبت شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۱۲    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اشاره به کشف 22 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و آتش زا طی دو عملیات از برخورد جدی با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۹    
وزیر عدالت اجتماعی رژیم اسرائیل اعلام کرد که در دوران خدمتش در ارتش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۶    
بابانوئل به عنوان کسی که باعث شادی کودکان و البته بزرگترهاست، شناخته شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۶    
در اینجا مکان هایی را مشاهده می کنیم که جزء عجیب ترین جاذبه های گردشگری شناخته شده اند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۳    
در اینجا لیستی از شغل ها را با هم می بینیم که بد نیست در جریان آن قرار بگیریم که اگر روزی آن را شنیدم حداقل بدانیم که این شغل هم وجود داشته است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۱    
همین گیاهان که نبودشان ممکن بود باعث نابودی بشر شود، گاهی آنقدر عجیب اند که باعث ترس افراد می شوند. در اینجا بعضی از این گیاهان را با هم مشاهده می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۱    
چه کسی اسباب بازی دوست ندارد؟ اکثر خانم ها موافقند که آقایان و مردان بزرگترین طرفداران اسباب بازی هستند. اما بعضی اسباب بازی ها هستند که حتی خانم ها هم نمی توانند در مقابل آن مقاومت کنند.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۸    
رقابت بین شهرها چیز عجیبی نیست مخصوصا وقتی که هنگام برگزاری مسابقات ورزشی باشد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۵    
خانم جوان پس از 8 ماه کما، از راز جنایت نامزدش پرده برداشت.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۵    
با اعلام حداقل دستمزد سال آینده کارگران، میزان عیدی سال آینده حداقل یک میلیون و 624 هزارتومان و حداکثر نیز 2 میلیون و 436 هزارتومان خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۵    
در این فیلم شهرهای موشکی ایران به همراه موشک های بالستیک در سیلوهای زیر زمینی سپاه پاسداران دیده می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۲    
یک مرد به اتهام قتل برای بدست آوردن الماس بازداشت شد .
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۶    
در سال جاری 11 هزار تن جو، 71 تن فرآورده های غذایی، 290 تن افزودنی های خوراک آماده دام و طیور، 25 تن شبرنگ، 23 تن لوازم آرایش، 23 تن کاغذ دیواری و...، کالاهای مصرفیی است که از آمریکا وارد شده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۳    
سخنگوی پنتاگون گفت در صورت تائید انجام آزمایش موشک بالستیک ایران، موضوع را در شورای امینت سازمان ملل مطرح خواهیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۰    
رییس مرکز آمار ایران گفت: در ممیزی منتشره سازمان ملل از نظام آماری کشورها؛ ایران در درجه " خوب " قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۰    
در مرحله مقدماتی انتخابات آمریکا در ایالت می سی سی پی هیلاری کلینتون توانست برنی ساندرز را مغلوب کند و دونالد ترامپ هم سایر رقبای جمهوریخواه خود را در این ایالت شکست داد
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۳۷    
آموزش دکترین داعش به کودکان، شامل خانواده های آنها نیز می شود.هدف کلی آن است که نسل بعدی خشن تری را تشکیل دهند.نسلی که بسیار بی رحم در جنگیدن و بسیار مخلص به آرمان های داعش باشد ...
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۳۱    
وزیر امور خارجه اسبق آمریکا گفت با پناهجویان مانند سگ ها رفتار می شود و من بارها گفته ام رفتار با سگ های آمریکایی بهتر از وضعیتی است که برای پناهجویان رخ داده است.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۲۸    
برطبق مصوبه بامداد روز چهارشنبه جلسه شورای عالی کارحداقل دستمزد سال 95 کارگران 14درصد افزایش یافت
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۲۸    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: خصوصی سازی فرآیند پر چالشی است و در مقابل آن مقاومت می شود.
شفاف   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۲۵    
اینستاگرام آیت الله هاشمی خواستار توجه مسئولان صداوسیما به نصیحت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رئیس رسانه ملی شد.