شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۰۰Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 16 آذر 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 تیر 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 1 آذر 1395 شفاف 2 آذر 1395 شفاف 3 آذر 1395 شفاف 4 آذر 1395 شفاف 5 آذر 1395 شفاف 6 آذر 1395 شفاف 7 آذر 1395 شفاف 8 آذر 1395 شفاف 9 آذر 1395 شفاف 10 آذر 1395 شفاف 11 آذر 1395 شفاف 12 آذر 1395 شفاف 13 آذر 1395 شفاف 14 آذر 1395 شفاف 15 آذر 1395 شفاف 16 آذر 1395 شفاف 17 آذر 1395 شفاف 18 آذر 1395 شفاف 19 آذر 1395 شفاف 20 آذر 1395 شفاف 21 آذر 1395 شفاف 22 آذر 1395 شفاف 23 آذر 1395 شفاف 24 آذر 1395 شفاف 25 آذر 1395 شفاف 26 آذر 1395 شفاف 27 آذر 1395 شفاف 28 آذر 1395 شفاف 29 آذر 1395 شفاف 30 آذر 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۵۰    
روستایی در یکی از بخش های تانزانیا ی آفریقا وجود دارد که اهالی اش اصالت خود را ایرانی و از نوادگان سربازان بلوچی می دانند که عمانی ها در قرن 18 آن ها را در این منطقه مستقر کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۴۸    
رئیس جمهور منتخب آمریکا به همراه یکی از مشاوران ارشدش در یک مهمانی شرکت کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۴۶    
روزنامه وصف صبا در حاشیه انتقاد یک عضو کمیسیون فرهنگی درباره عدم رقابت عروسک های ایرانی با عروسک های وارداتی، این کارتون را منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۴۴    
مسعود میرکاظمی گفت: یک روز از عالیجناب سرخپوش صحبت می کردند که قتل های زنجیره ای را راه انداخته بود اما امروز او را سرلیست و لیدر می کنند و از او دستور می گیرند؛ این اعتدال است یا افراط و تفریط؟
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۳۸    
پیتر وان بازیگر 93 ساله سریال بازی تاج و تخت درگذشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۳۶    
شهردار تهران با تأکید بر اینکه امروز هم با حرف کارها پیش نمی رود، یادآور شد: امروز دغدغه مردم اشتغال و وضعیت معیشتی آنهاست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۳۶    
رئیس اسبق رسانه ملی گفت: تا این لحظه نه قصدی و نه برنامه ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ندارم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۳۴    
انتظار ما از رهبری این است که ما را حمایت کند و ما را تحمل کند و انتظار داریم وقتی جوانان برای کرامت انسانی و آزادی شعار می دهند، رهبری به این شعارها پاسخ دهند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۳۴    
وزیر کشور با بیان اینکه در بازه زمانی امسال 20 گروه عملیاتی تروریستی و انتحاری شناسایی و دفع شدند، گفت: در این بازه زمانی 5 گروه دستگیر شدند که متاسفانه یک گروه نیز موفق به عملیات تروریستی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۳۲    
پسر 27 در اقدامی مرگبار از طبقه پنجم یک ساختمان مسکونی در یوسف آباد خود را به پایین پرتاب کرد که بدلیل شدت جراحات وارده این جوان جان باخت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۸    
اگر می خواهید ظاهری جذاب تر برای اتومبیل فوق العاده خود ایجاد کنید، شاید باید سری به گروه ویلنر بزنید ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۶    
مرمت ارگ بم به دلیلی عدم پرداخت دستمزد کارگران این مجموعه متوقف شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۴    
محسن چاوشی که چندی پیش خبر همکاری وی با سری جدید برنامه خندوانه از سوی رامبد جوان خبرساز شد در سخنانی کوتاه از حزئیات نخستین همکاری خود با خندوانه سخن گفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۴    
پیک مصرف برق صنایع برای روز گذشته 4 هزار و 167 مگاوات گزارش شد که در مقایسه با روز پیش از آن 317 مگاوات افزایش نشان می دهد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۲    
نخست وزیر انگلیس و پادشاه سعودی برای شرکت در نشست شورای همکاری خلیج فارس وارد منامه شدند و مورد استقبال حمد بن عیسی آل خلیفه قرار گرفتند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۲    
منابع نظامی در عراق از جنگ خیابانی میان ارتش عراق و تروریست های داعش در شرق شهر موصل و مقاومت شدید داعشی ها خبر دادند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۰    
دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: تاکنون هیچ درخواستی مبنی بر راه اندازی بهاران دانش آموزی از سوی وزارت آموزش و پرورش انجام نشده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۰    
یکی از هم حزبی های ترامپ در سنا می گوید که سر و صدای ایرانیان پس از تصویب تمدید 10 ساله تحریم ها، بی فایده است و حتی ممکن است تحریم های جدید علیه ایران اعمال شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۸    
دادگاهی در یونان با استرداد سه افسر ارتش ترکیه به این کشور موافقت کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۸    
صبح امروز در روستای شاهم آباد شهرستان انار، اتوبوس ولوو کاملا در آتش سوخت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۶    
رییس سازمان بورس در مجمع ACG با اعلام اینکه پس از برجام ایران وارد دوران جدیدی از حیات اقتصادی شد، گفت: بازار سرمایه ایران یکی از جذاب ترین بازارهای دنیا برای سرمایه گذاری است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۶    
دانشمندان انگلیسی روش جدیدی برای درمان سرطان پروستات ارائه کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۴    
کارشناس نظامی سوریه تاکید کرد که داعش در حال حاضر نفس های آخر خود را می کشد و همانند موصل در عراق،در شهرهای شرقی حلب سوریه نیز شکست خواهد خورد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۲    
بر اساس لایحه بودجه سال 96 کل کشور، درآمد دولت از محل عوارض خروج مسافر از مرزهای کشور سه هزار و 804 میلیارد و 190 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۲    
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه به نظر می رسد رئیس جمهور لغو سخنرانی اصولگرایانه در دانشگاه ها را مایه شرمساری نمی داند از نگاه دوگانه ای که به مساله آزادی بیان دارد انتقاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۰    
مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه گفت: بارش برف پاییزی بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون تومان به باغات پرتقال این شهرستان خسارت وارد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۰    
یک وبسایت ناشناس با راه انداختن کمپینی اقدام به جمع آوری پول جهت تامین هزینه انجام ترور دونالد ترامپ و معاون وی، مایک پنس کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۰۸    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که بیماران خاص برای جلوگیری از قطع یارانه دارویی تا پایان آذر ماه فرصت ثبت نام دارند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از صدور سالانه 10 تا 12 میلیون چک بی محل ، گفت: امضای تفاهم نامه تجارت ترجیحی با گروه اوراسیا در حال انجام است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۰۴    
راز سقوط مرگبار یک مرد از طبقه پنجم ساختمانی در منطقه شمیران نو فاش شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۰۲    
واعظ آشتیانی در گفتگو با روزنامه امید ایرانیان از احتمال تغییر گفتمان اصولگرایی و اضافه شدن ضلع سومی به این جریان سیاسی خبر داد و پیشنهاد کرد اصولگرایان و اصلاح طلبان در انتخابات شوراها لیست مشترک ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۰۲    
سید علی خرم استاد حقوق بین الملل، معتقد است برغم اینکه ایران تمدید تحریم ها را نقض برجام می داند طرف های دیگر برجام از جمله آمریکا تمدید تحریم های گذشته را نقض برجام نمی دانند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۳:۰۰    
مرگ 'جایالالیتا' سر وزیر محبوب و تاثیر گذار ایالت تامیل نادو در جنوب هند باعث ایجاد موجی از غم و اندوه در میان طرفدارانش، اعلام عزای عمومی و نیمه افراشته شدن پرچم هند در سراسر این کشور شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۵۸    
سخنگوی اورژانس استان مازندران، از برخورد قطار با زن 30 ساله در زیرگذر طالقانی خیابان تهران قائم شهر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۵۰    
زمان برگزاری نهمین دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر مشخص شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۶    
شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی نفت تایلند، تفاهم نامه همکاری مشترکی برای مطالعه توسعه سه میدان نفتی چنگوله، دالپری و بلال امضا کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۶    
وزیر راه و شهرسازی از اعلام گزارش کمیسیون عالی سوانح راه آهن خبر داد و گفت: یک نفر دیگر از جانباختگان حادثه قطار سمنان امروز شناسایی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۴    
به لطف تصاویر جاسوسی جدید، ما هم اکنون این شانس را داریم تا با جزئیات بیشتری از تویوتا سوپرا جدید آشنا شویم. این بار، ما درنهایت می توانیم نگاهی دقیق به شکل چراغ های جلو و عقب خودرو بیندازیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۲    
بر اساس لایحه بودجه سال 96، صدا و سیما بابت تولید خبر تلویزیونی 53.7 میلیارد تومان، بابت تامین برنامه خارجی 20 میلیارد تومان و بابت تولید فضای مجازی 10 میلیارد تومان منابع مالی خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۰    
دبیر کل حزب کارگزاران در واکنش به شعار جمعی از دانشجویان مخالف خود در دانشگاه علامه طباطبایی از سخنرانی در مراسم روز دانشجو صرف نظر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع مدیران ایسنا ضمن انتقاد از هجمه ها و پروژه سازی ها علیه نظام سلامت و مجموعه دولت، به پرسش ایسنا درباره ادامه حضورش در دولت دوازدهم پاسخ داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۲۸    
صدر اعظم آلمان از ممنوعیت استفاده از پوشیه در مناطقی از این کشور که امکان آن وجود دارد سخن گفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۲۸    
تغییر نرخ ارز می تواند قیمت 30 درصد از اقلام سبد مصرف کننده را به طور معناداری متاثر کند؛ علیرغم این مسئله ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۲۶    
در حالی که سامسونگ همچنان نسخه ی آزمایشی اندروید 7٫0 را برای گلکسی S7 عرضه کرده، شرکت HTC با سرعت بیشتری جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را برای گوشی هایش عرضه می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۲۴    
مجلس خبرگان رهبری درپی تمدید تحریم های ده ساله ( ISA) علیه ایران بیانیه صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۲۴    
عادل آذر رئیس کل دیوان محاسبات کشور گزارش کامل و مستندی را از پرونده حقوق های نامتعارف ارائه داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۲۴    
کلاهبردار سابقه دار با زیرنویس در شبکه های ماهواره ای اقدام به اخذ وجه از طعمه های خود می کرد و به این ترتیب بیش از دو میلیارد کاسب شده بود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۲۲    
18 گروه مدافع حریم خصوصی در آمریکا با ارسال شکواییه ای به کمیسیون تجارت فدرال و اتحادیه اروپا اعلام کردند اسباب بازی های genesis Toys و شریک آن Nuance ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۲۰    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: در عصر ارتباطات دیگر کسی نمی تواند مسایل مهم کشور را پنهان کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۵۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی از علاقمندی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سفر به ایران تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۵۲    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت امروز موفق شدند کنترل مناطق قاضی عسکر، تربة لالا و حی الشعار واقع در شهر حلب را به دست گیرند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۵۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت بابیان اینکه اگر از شکوفایی استعدادها پاسداری کنیم به همان میزان دیوارهای تحریم ترک خواهد خورد، گفت: کسانی با شعار کاهش هزینه ها شروع کردند اما به کاهش سرمایه ها رسیدند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۵۰    
سخنرانی حمید رسایی به مناسبت 16 آذر در میان دانشجویان به دلیل بارش باران و بدی هوا و کنسل شدن پرواز تهران به بجنورد لغو شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۹:۵۶    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت:نوراللهی باید برود.او باید به خدمت سربازی برود.این اتفاق در نیم فصل رخ می دهد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۹:۵۶    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از تصمیم برخی نمایندگان برای ملاقات با رهبری و محصوران برای حل مشکل حصر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۹:۵۴    
یک فروند بالگرد متعلق به شرکت پنها در دریاچه چیتگر سقوط کرد. همچنین سخنگوی اورژانس کشور گفت: دو نفر از مجروحان حادثه سقوط بالگرد در دریاچه چیتگر به علت شدت جراحات جان باختند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با چرائی عدم تعیین تکلیف سران فتنه گفت: در زمان فتنه 88 و غائله ای که به پا کردند شورای امنیت ملی تشکیل شد و این شورا تصویب کرد که این افراد فعلا در حصر باشند و محاکمه ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۲    
"من چون نماینده هستم حق ندارم حق هر فردی در جامعه را مخدوش کنم، هیچ قانونی به واسطۀ اینکه من مسئول هستم این حق را به من نداده است که به دیگری اتهام بزنم یا حرف دروغی را به دیگران نسبت بدهم ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۲    
دولت یا قصد دارد همین روزها یکسان سازی نرخ ارز را اعلام کند و به همین خاطر قیمت ها را رها کرده، یا برای تأمین ریال مورد نیاز بودجة 95 مدیریت ارز را رها کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۰    
دکتر عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اکران های فرهنگی با موضوع محیط زیستی در قالب کمپین "شهر تازه" گفت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۰    
سجاد استکی که توانست هفته گذشته برای اولین بار نام یک ایرانی و آسیایی را در صدر جدول گلزنان لیگ هندبال قهرمانان اروپا ثبت کند حالا در آستانه انتقالی بزرگ قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۵۶    
معاون تحقیقات وزارت بهداشت گفت: ایرانی ها به دلیل عادت های بد غذایی و نداشتن تحرک زودتر از سایر مردم دنیا دچار سکته مغزی و قلبی می شوند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۵۴    
روز دانشجو بر پدر دانشجوی شهیدم مبارک باد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۵۲    
باشگاه استقلال طی پنج ماه سه احضاریه در مورد دروازه بانش دریافت کرده است اما هیچکس به رحمتی حکم نکرده که باید به کمیته اخلاق برود و منافع باشگاه را به خطر نیاندازد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۵۲    
وزارت ورزش و جوانان با رد ادعای فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت پاداش ملی پوشان فوتسال، اعلام کرد پاداش واریز شده از سوی وزارت ورزش بوده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۵۰    
فرزندان شهدا اخیراً با رهبر معظم انقلاب دیداری داشتند که بخش کوتاهی از آن در اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی منتشر شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۸    
در شرایطی به سه ماهه پایانی سال 1395 نزدیک می شویم که افکار عمومی منتظر چهار تغییر در حوزه سیاستگذاری بخش مسکن طی سال 1396 هستند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۸    
پلیس فنلاند شامگاه دوشنبه گزارش داد که در شهر ایماترا واقع در نزدیکی مرز روسیه یک شهردار زن و دو زن روزنامه نگار هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده اند. عامل احتمالی این سوء قصد بازداشت شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۶    
داعش در یک پیام ویدئویی عناصر خود را به انجام حملات تروریستی مرگبار در غرب تشویق کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۴    
رامید جوان در صفحه اینستاگرامش مطالبی در رابطه با سرطان به اشتراک گذاشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۸    
امام علی(ع) در خطبه ای بسیار زیبا با کلامی شیوا و دلنشین به وصف حالات فرشتگان می پردازد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۸    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به مرگ بیش از 10 هزار ایرانی در تصادفات رانندگی در 7 ماهه اول امسال گفت: فایل ژنی مشاغل آسیب پذیر مانند خبرنگاری در بانک ژنتیک پزشکی قانونی ذخیره می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۶    
کریس رونالدو فوق ستاره کهکشانی های شهر مادرید در صورت اثبات جرم فرار مالیاتی، راهی زندان خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۶    
ایرادات کنگره بعد از توافق لوزان بهانه ای بود که آمریکا برای خلف وعده در این توافق آورد و زیاده خواهی های آمریکا را به دنبال داشت؛ تحریم های حقوق بشری، موشک های ایران و بازرسی از سایت های نظامی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۲    
مهاجم سابق پرسپولیس از راز اصلی جدایی خود از این تیم پرده برداری کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۰    
هفته پیش، در واپسین روزهای سرشماری نفوس و مسکن، سرشماران در استان کردستان به مردی برخوردند که با 135 سال سن، بی تردید می توان او را سالخورده ترین ایرانی شناسنامه دار حال حاضر به حساب آورد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۴    
در بخشی از این کتاب، ماجرای گروهبان شجاعی که جان شهید صیاد شیرازی را نجات داده، اینگونه بیان شده است...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۲    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان 70متری در مناطق 22گانه شهری تهران طی آذر ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۰    
محمدی با بیان اینکه بودجه عمدتاً بر اساس جداول درآمدی هزینه ای تنظیم می شود، تصریح کرد: دولت بدهی انباشته ای به پیمانکاران و سازمان تأمین اجتماعی دارد و امروز با 400 هزار میلیارد تومان در طرح های ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۸    
جیب بر سابقه دار مترو و اتوبوس های بی. آر.تی دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۶    
ارکستر شهر تهران دیشب رسما به جامعه هنری کشور معرفی شد و از این پس پایتخت ایران دارای یک ارکستر اختصاصی است که به همت شهرداری راه اندازی شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۶    
کار شناس اداره کل نظارت بر مواد خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: در صورتیکه هنگام تهیه نان عمل تخمیر صورت پذیرد ارزش های تغذیه ای سبوس از جمله فیبر دریافتی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۴    
صاحبان گربه های زیبا از سراسر جهان به همراه گربه هایشان در نمایشگاه گربه ها در مسکو شرکت کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۲    
برای ازدواج مجدد زنان نیز مشوق هایی در نظر گرفته شده که علاوه بر هدیه دو میلیون تومانی، وام اشتغال به همسران آنها داده خواهد شد که مبلغ آن نیز بسته به حرفه و شغلشان تعیین می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۲    
من فرزندانم را برای دین پرورش دادم. نهایت دین نیز فنای فی الله است. خودم هم آرزویم این است که شهید شوم. حاح خانم می داند همیشه در قنوت نمازم دعای اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک را می خوانم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۰    
نوع بالگرد سقوط کرده در دریاچه شهدای خلیج فارس اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای نیم فصل لیگ شانزدهم برنامه هایی مد نظر دارد که طبیعتا تغییر نفرات جزیی از آن خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه قیمت بنزین در سال جدید افزایش پیدا نمی کند، درمورد حفظ یا حذف کارت سوخت نیز گفت: درمورد کارت سوخت منتظر تصمیم مجلس هستیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۶    
عناوین روزنامه های امروز
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۴    
وزیر امور خارجه آمریکا در انتقاد از رئیس جمهور جدید این کشور گفت که دونالد ترامپ توجهی به توصیه های دولت اوباما به ویژه توصیه های وزارت خارجه نمی کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۲    
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به تجربه موفق بهاران در پایتخت گفت: بنا به درخواست وزارت آموزش و پرورش برای بهبودی کامل تعدادی اندکی از دانش آموزان که معتاد به مواد مخدر هستند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۲    
رئیس مجلس در پاسخ به پرسشی درباره پرونده بابک زنجانی، گفت: اگر او همکاری می کرد به این روز نمی افتاد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۰    
اویسی با اشاره به اینکه هم اکنون مشغول انجام ساخت و ساز است ، گفت: دوست داشتن مردم تا به حال برای ما فایده ای نداشته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۴    
مجموعه ای زیبا از مناظر کانادا را مشاهده می کنید./عکس: مارک جینکس
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۴    
رئیس همایش CNG با اشاره به اینکه فقط 13 درصد از حمل و نقل کشور را CNG تشکیل داده است، گفت: بیشترین آلایندگی هوای کلانشهرها مربوط به سوخت های بنزین و گازوئیل است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۰    
بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده به شرکت های بیمه پوشش بیمه نامه شخص ثالث برای رانندگان مقصر در حوادث در ماه حرام و غیر حرام بیش از 190 میلیون تومان نخواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۶    
این تصویر مربوط به بهمن 1363 در بیت شهید آزادی است. در ردیف پشت از راست شهید مجیدآزادی - شهید مهدی کریمی - شهید توحید ملازمی و شهید پیام پوررازقی حضور دارند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۴    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت 5 نوع ماهی نسبت به دو هفته گذشته در بازار خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۲    
مدت های مدیدی دانشمندان معتقد بودند تنها در صورتی موفق به حفظ و نگهداری خاطرات در مغز می شویم که نرون های مربوط به آنها فعال باشند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۶    
گلکسی اس 8 قرار است در دو مدل با ابعاد نمایشگر متفاوت عرضه شود، اما در مورد تفاوت مشخصات سخت افزاری اطلاعاتی منتشر نشده است.