شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۴۲Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 9 آذر 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 تیر 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 1 آذر 1395 شفاف 2 آذر 1395 شفاف 3 آذر 1395 شفاف 4 آذر 1395 شفاف 5 آذر 1395 شفاف 6 آذر 1395 شفاف 7 آذر 1395 شفاف 8 آذر 1395 شفاف 9 آذر 1395 شفاف 10 آذر 1395 شفاف 11 آذر 1395 شفاف 12 آذر 1395 شفاف 13 آذر 1395 شفاف 14 آذر 1395 شفاف 15 آذر 1395 شفاف 16 آذر 1395 شفاف 17 آذر 1395 شفاف 18 آذر 1395 شفاف 19 آذر 1395 شفاف 20 آذر 1395 شفاف 21 آذر 1395 شفاف 22 آذر 1395 شفاف 23 آذر 1395 شفاف 24 آذر 1395 شفاف 25 آذر 1395 شفاف 26 آذر 1395 شفاف 27 آذر 1395 شفاف 28 آذر 1395 شفاف 29 آذر 1395 شفاف 30 آذر 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۰    
حجت الاسلام و السلمین ظهیری با اشاره به اینکه سفر امام رضا (ع) به خراسان، سفری اجباری بود، از دلایل نامیدن امام هشتم (ع) به نام "رضا" سخن گفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۶    
شیخ صدوق (ره) که رئیس المحدّثین بود، در قرن چهارم کتاب عیون اخبار الرضا (ع) را نوشت و به پاس علاقه حاکم وقت به امام رضا (ع) به او تقدیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۰    
از مصادیق رافت و مهربانی امام رضا(ع) حدیث معروفی است که ایشان فرمودند: هر کس با معرفت مرا زیارت کند من به هنگام سکرات موت، شب اول قبر و در هنگام محکمه قیامت به دیدارش خواهم آمد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۸    
به گزارش شفاف ، بر اساس سنتی دیرین آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع) سه شنبه شب با حضور پرشور خادمان بارگاه منور رضوی، علما ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۶    
شیر موز به دلیل خواص بی نظیر و خاصیت سیر کنندگی به عنوان یک صبحانه رژیمی در افراد دارای اضافه وزن توصیه می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۴    
عضو انجمن علمی طب سنتی گفت: افرادی با مزاج سرد و تر بیشتر مستعد چاقی علی الخصوص چاقی موضعی و شکمی هستند به همین دلیل این افراد نباید در فصول سرد از غذاهای سرد و چرب همچنین خیار و گوجه فرنگی استفاده ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چون دولت نتوانست سرنوشت دلار را از صادرات نفت جدا کند، قیمت دلار به یک وضعیت بی ثباتی رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۲    
پس از جراحی زیبایی بینی، این روزها جراحی مادلینگ صورت یا همان زاویه سازی فک طرفداران زیادی پیدا کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۰    
عضو گروه مجمع مجالس آسیایی جمهوری اسلامی ایران به ادعای هیأت امارات متحده عربی در نهمین اجلاس مجمع مجالس آسیایی پاسخ داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۲۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا در حالی گزینه خود را برای تصدی وزارت حمل ونقل معرفی کرد که او نیز مانند دیگر اعضای احتمالی دولت او از حامیان گروهک تروریستی منافقین است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۲۶    
بازیکنانی که از لیست تیم چاپه کوئنسه خط خوردند در رختکن این تیم حضور یافتند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۲۶    
در آستانه هفتمین روز ارتحال مرجع فقید حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، مُهر امضای ایشان با حضور نمایندگان بیوت مراجع تقلید و جمعی از اعضای شورای عالی حوزه و جامعه مدرسین شکسته شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۲۰    
رییس فراکسیون امید گفت: فراکسیون امید خود را اسیر حاشیه های که بعضاً بیرون از مجلس مدیریت می شود نمی کند و همانگونه که نسبت به تضییع حقوق مردم و سلب آزادی های مدنی حساس هستیم در برابر تضییع حقوق ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۸    
قطار در اندیمشک یک عابر را زیر گرفت و موجب مرگ وی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۴    
سید عباس صالحی با انتشار توییتی از برخی محدودیت ها در مشهد انتقاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۲    
وزیر کشور برای تشییع شهدای اربعین حسینی به خوزستان سفر می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۵۱    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، اسامی محرومان هفته دوازدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۸    
رضا شیران؛ نماینده مشهد در مجلس معتقد است: در قضیه لغو مراسم اصلاح طلبان مشهد دادستان می توانست بهتر عمل کند البته به همان میزان علی مطهری مقصر است که بدون دلیل و مدرک امام جمعه آن شهر را پشت پرده ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۴    
علیرغم تصویب تعطیلی هشتم ربیع الاول به عنوان روز تعطیل از سوی نمایندگان مجلس نهم سرنوشت اجرایی شدن این مصوبه در سال جاری در هاله ای از ابهام است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۶    
وقتی صحبت به اعدام های اوایل انقلاب کشیده شد، آیت الله خلخالی دوباره هیجان زده شد، دسته های صندلی را فشار داد و کمی جابه جا شد...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۲    
خداداد عزیزی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از خاطرات ملبورن گفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۲    
معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران در مورد فعالیت پارکبان ها در معابر پایتخت توضیخاتی ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۲    
کراکف دومین شهر بزرگ و از قدیمی ترین شهرهای لهستان است که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. بسیاری از این گردشگران برای بازدید از جاذبه های تاریخی و تفریح به کراکف می آیند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۸    
شایعه حضور ستاره استقلال خوزستان در جمع آبی های تهران قوت گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۸    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به سیستم قطبی که هفته گذشته نیمه شمالی کشور و تهران را در برگرفت، گفت: روز جمعه پنجم آذر ماه ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۴    
یک هفته نامه آلمانی با اشاره به پیروزی های چشمگیر نیروهای ارتش سوریه در نبردها در شهر حلب، بشار اسد و متحدانش را در آستانه بزرگترین موفقیت نظامی سال های اخیر(فتح کامل حلب) دانست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۸    
آزاده نامداری عکسی از خود و فرزندش را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۶    
کارگردان مستند سلطان محمد نقاش با ارائه توضیحاتی پیرامون ساخت تازه ترین اثرش، کارگردانی مستند درباره بزرگان تاریخ هنر ایران را به عملیات انتحاری تشبیه کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۲    
محمد زرین دست از بازیگران با سابقه سینمای ایران شامگاه دوشنبه 8 آذرماه چشم از جهان فروبست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۸    
سازمان هواشناسی با انتشار اطلاعیه از ورود سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه به نوار غربی کشور خبر و نسبت به آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۴    
دو کانون مرغ تخم گذار دیگر در شهرستان ملارد که در مجاورت واحدهای آلوده قبلی بود، آلوده تشخیص داده شد و عملیات معدوم سازی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۰    
سایت آمازون که بزرگ ترین ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین انواع کالا و محصولات در جهان محسوب می شود قصد دارد با خرید سایت خرده فروشی سوق (بازار) یک میلیارد دلار در منطقه غرب آسیا هزینه کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۰    
شنیده ها حاکی است ترلان پروانه بازیگر جوان سینما و تلویزیون (زاده 18 تیر 1377 در شیراز) در خارج از کشور مدل شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۸    
نیروهای الحشد الشعبی در جبهه غرب موصل یک کاروان متعلق به گروه تروریستی - تکفیری داعش را که شامل هشت خودروی نظامی بود، هدف حمله قرار داده و منهدم کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۶    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی سرپرست شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۲    
به گزارش شفاف، روزنامه شرق در گزارشی نوشت: سال ها پس از حاکم شرع دادگاه انقلاب، حالا حسین الله کرم هم به جرگه منکران کوروش پیوسته است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۴    
توجه داشته باشید مسئولیت استفاده از این نرم افزار ها به هیچ عنوان به عهده نت نوشت یا نویسنده مطلب نمی باشد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۴    
دبیرکل اتحادیه عرب مدعی شده که مواضع ایران درباره کشورهای عربی او را آزار می دهد و گفت در صورت موافقت مردم سوریه با حضور مجدد بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری این کشور مخالفتی ندارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۰    
شنیده ها حاکی است ترلان پروانه بازیگر جوان سینما و تلویزیون (زاده 18 تیر 1377 در شیراز) در خارج از کشور مدل شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۴    
شاسی بلندهای محبوب هیوندای سانتافه و توسان در نسل بعدی خود تغییراتی قابل توجه خواهند داشت تا بتوانند رقابت بهتری با رقبای خود داشته باشند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۲    
رئیس پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری کشور با بیان اینکه خسارات ناشی از سرمای اخیر به باغات مرکبات ناچیز بوده است، گفت: باغداران برداشت مرکبات یخ زده را در اولویت قرار دهند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۰    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید خود از موکب زائران پیاده امام رضا (ع) در سفر اخیرش به مشهد مقدس گفت که این بازدید تلخی لغو سخنرانی اش در مشهد را به شیرینی تبدیل کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۸    
سرانجام بعد از اعلام دادستانی در رابطه با بدهی 4000 میلیاردی تعاونی فرشتگان و به دنبال آن اطلاعیه قابل تامل موسسه کاسپین ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۴    
عربستان در تلاش است تا با این تهدید که در صورت عدم مشارکت دیگر اعضای اوپک در کاهش تولید، مانع از دستیابی به توافق خواهد شد، از این حربه به عنوان اهرم فشاری در مذاکرات با سایر اعضا بهره ببرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۸    
رئیس اداره بازنشستگی و موظفین آموزش وپرورش تهران تعداد بازنشستگان و مستمری بگیران را 120 هزار نفر اعلام کرد و گفت: وضعیت حدود 10 هزار نفر از بازنشستگان هنوز مشخص نشده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون انرژی مجلس دلایل انحلال شرکت ملی صادرات گاز ایران را پیگیری می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس از پیغام رئیس مجلس به دادستان تهران درباره پرونده شکایات از محمود صادقی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۰    
نیروهای مشترک عراق شهر تلعفر را از سه محور محاصره کرده اند و تیپ 15 ارتش عراق وظیفه حمله به شهر را برعهده خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۸    
با آب شدن برف ها، دلال ها و واسطه ها برای خرید دسترنج باغداران باقیمت ناچیز خیز برداشته اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۴    
کاربران سازمانی که از خدمات پردازش ابری Glacier استفاده می کنند از این پس می توانند 43 درصد کمتر از قبل در این زمینه پول پرداخت کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۲    
خانواده خودرو های سدان آریزو در سبد محصولات کمپانی چری مدتی است که به عنوان سدان های مدرن نسل جدید ساخته های چری را رقم زده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۰    
شیلپا شتی بازیگر نام آشنای سینمای هندوستان با پیشنهاد مطالعه کتاب قلعه حیوانات جرج اورول به عنوان منبعی برای آموزش عشق و احترام به حیوانات، سوژه شبکه های اجتماعی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۶    
قبض برق به صورت ماهیانه برای تمامی خانوارها ارسال می شود تا مشخص شود که میزان انرژی مورد استفاده آنها چقدر بوده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۴    
ارتش یمن با دو فروند موشک بالستیک پادگان گارد ملی عربستان در نجران واقع در جنوب این کوشر را هدف قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: درصورت تمدید تحریم ها و نقض برجام ازجانب آمریکا، تولید و غنی سازی اورانیوم را به 190 هزار سو افزایش می دهیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۰    
معاون دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، درباره هرگونه تجمع غیرقانونی در حمایت از 'متهم معروف' هشدار داد و گفت که سردسته های تجمع کنندگان و کسانی که این اقدام خلاف قانون را در رسانه ها تبلیغ می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۸    
وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که اوضاع در حلب تغییر اساسی کرده است و منطقه شرق حلب به طور کامل ازاد شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۶    
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن 14 نفر و جان باختن پنج نفر در حادثه واژگونی یک دستگاه مینی بوس در ساری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۴    
مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برخی ادعاها مبنی بر افزایش نرخ دلار در بازار غیررسمی را برای رفع کسری بودجه دولت رد کرد و گفت: سقف درآمد ارزی دولت در بودجه امسال مشخص است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۸    
"آقای نویسنده زنده است" مستندی ساخته حامد قصری درباره زندگی و آثار بهرام صادقی است که به زودی توسط نشر بتهوون راهی بازار می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۰    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تحولات بازار میوه سبزی را مورد اشاره قرار داد و گفت: قیمت پرتقال شمال و گوجه فرنگی در بازار کاهش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۸    
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در خصوص اینکه با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید سیاست های آمریکا تغییر می کند یا نه، قضاوت کمی زود است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۶    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت: ما به خاک سوریه چشم ندوخته ایم، بلکه هدف ما تنها این است که صاحبان اصلی این خاک به حق خود برسند. ما برای تحقق عدالت در این کشور حضور داریم ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۴    
رئیس پلیس راه کشور از ترافیک پرحجم و روان در محورهای ورودی به سمت خراسان رضوی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر تاکنون درباره رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی تاخیری شده با توجه به تاکید رهبر انقلاب دیگر این تاخیر جایز نیست و متخلفان باید مجازات شوند و این پول ها به بیت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۰    
واحد اطلاعات اکونومیست (EIU) در گزارشی با عنوان هزینه زندگی جهانی به رتبه بندی شهرهای جهان از نظر ارزان یا گران بودن هزینه زندگی در آنها پرداخته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۲    
محققان سوئدی می گویند باکتری شایع پوستی می تواند پوست را در برابر بعضی بیماری ها حفاظت کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۰    
یک مرد هلندی ادعا می کند که نحوه تنفس او و راهکاری که برای نفس کشیدن دارد، مانع یخ زدنش می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۶    
دادستان تهران گفت: دستور جلب محمود صادقی صادره از دادسرای فرهنگ و رسانه مطابق با موازین قانونی بوده و کماکان به وقت خود باقی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۲    
وزیر راه پس از طرح استیضاح نمایندگان مجلس سرانجام از مردم به جهت حادثه برخورد قطارها در هفت خوان استان سمنان و سوء برداشت از سخنانش عذرخواهی کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۰    
رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران با بیان این که طرح مسکن قسطی فقط یک ایده بود که از طرف کانون انبوه سازان مطرح شد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۸    
قیمت انواع سکه در بازار امروز سه شنبه تهران با افزایش دوباره مواجه شد و هر دلار آمریکا با ثبت رکورد جدید، 3900 تومان است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۸    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، گفت: میزان شیوع HIV در مراجعه کنندگان به مراکز اهدای خون در کشور نزدیک صفر شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۶    
عکسی از مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) در دوره قاجار را میبینید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۶    
در حالی که کاهش ارزش دلار فروکش کرده و بازارها در انتظار نتیجه نشست این هفته اوپک در مورد کاهش تولید هستند، قیمت طلا امروز با کاهش همراه بود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۴    
شرکت نفت دولتی آذربایجان (سوکار) اعلام کرد به دلیل انجام پاره ای تعمیرات، موقتا صادرات گاز به ایران از طریق خط لوله میان دو کشور را متوقف می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۲    
علوی گفت: قصد دارم کتابی از خاطراتم در سریال معمای شاه و تجربه خودم از تاریخ معاصر را منتشر کنم. تجربه ای که بیش از چهار سال است و شاید روزانه بیش از 18 ساعت را عملاً در کاخ ها زندگی می کردیم و وقتی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۸    
عکس هوایی تهران که در اواخر سلطنت احمد شاه قاجار توسط بالن گرفته شده محله سنگلج وخیابان سپه که سر در باغ ملی در آن کاملا مشهود است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۶    
لعیا زنگنه سرگرم بازی در سریال آرام می گیریم در نقش یک مددکار بهزیستی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۴    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی خود را درخصوص دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۲    
با توجه به تقاضای برخی سهام داران سامسونگ و رویدادهای اخیر این شرکت احتمال تقسیم سامسونگ به دو بخش وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۲    
سامسونگ به تازگی تصاویری در وبسایت مشاوره و خدمات مشتریان خود منتشر کرده که به قابلیت های جدید آپدیت نوقا برای گلکسی S7 Edge اشاره دارند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۲    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع سینما خانگی در سطح بازار تهران است؛
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۶    
با توجه به سرد شدن هوا در این روزها شاهد گسترش سرما خوردگی در سطح شهر هستیم؛ بهترین راه حل برای پیشگیری از سرماخوردگی چیست؛ در این مطلب به این سؤال، پاسخ داده ایم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۴    
وضعیت یک فروشگاه پس از حراجی روز جمعه سیاه در شهر سیاتل آمریکا
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۲    
رییس پژوهشکده اقلیم شناسی با اشاره به اینکه بارش ها در دی ماه کمتر از حد نرمال خواهد بود، گفت: فصل زمستان امسال گرم تر از حد نرمال این فصل پیش بینی می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۰    
انیمیشن آبی تر از رؤیا با قصه گویی گیتی خامنه از اول ماه ربیع الاول از شبکه کودک و نوجوان پخش می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۸    
کاروان تیم ملی فوتبال آرژانتین هفته گذشته با هواپیمایی جابه جا شده اند که صبح امروز به خاطر کمبود سوخت و نقص فنی سقوط کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۴    
شدت تاثر جامعه از حادثه اخیر تصادف قطار و از سوی دیگر سابقه دولت در فرار از پاسخگویی شایسته در بحران های قبلی، این بار حامیان دولت را نیز در زمره مشوقان استعفای مدیران ارشد قرار داده ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۴    
در نگاه اول به نظر می رسد کشف و موقعیت یابی ساختاری به عظمت یک ابر خوشه کهکشانی (super cluster) که از تعداد قابل توجهی کهکشان تشکیل یافته.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۲    
در حال حاضر بی مسئولیتی یکی از مشکلات اساسی در جامعه ماست که این امر باعث اهمال کاری و تنبلی شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۲    
ترلان پروانه که این روزها مشغول تمرین تئاتر مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش است و بازی در دو فیلم را به پایان رسانده از برخی مطالب که در فضای مجازی درباره هنرمندان مطرح می شود انتقاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۸    
اخیراً تصویری در فضای مجازی منتشر شده که بیانگر حضور "ابوعلی" در حوالی شهر "حلب" است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۶    
دانشمندان دلیل احساس کرختی بعد از خوردن غذا را شرح دادند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۶    
پس از نمایش تلفن همراه Mi MIX که نمایشگری بدون حاشیه دارد، دنیای موبایل به جنب و جوش در آمد و از هر سو شاهد اخبار متنوعی بودیم که شرکت ها قصد تولید محصولی مشابه را دارند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۴    
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران با میانگین شاخص کیفی 139 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۲    
جوانی از اتباع افغان که مادرش را به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۴    
هواپیمای حامل بازیکنان یک تیم فوتبال حرفه ای برزیل، پس از ناپدید شدن از رادارها در آسمان کلمبیا، دچار سانحه شد و سقوط کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۲    
اسامی قربانیان حادثه سقوط هواپیمای تیم چاپکوئنسه برزیل اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۲    
نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی بعد از حوادث تروریستی سال گذشته فرانسه در بیلبوردهای یکی از شهرهای آلمان منتشر شد.
  • ۱