جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 31 خرداد 1399 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 31 فروردین 1399 شفاف 31 اردیبهشت 1399 شفاف 31 تیر 1399 شفاف 31 مرداد 1399 شفاف 31 شهریور 1399 شفاف 30 مهر 1399 شفاف 30 آبان 1399 شفاف 30 آذر 1399 شفاف 30 دی 1399 شفاف 30 بهمن 1399 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 1 خرداد 1399 شفاف 2 خرداد 1399 شفاف 3 خرداد 1399 شفاف 4 خرداد 1399 شفاف 5 خرداد 1399 شفاف 6 خرداد 1399 شفاف 7 خرداد 1399 شفاف 8 خرداد 1399 شفاف 9 خرداد 1399 شفاف 10 خرداد 1399 شفاف 11 خرداد 1399 شفاف 12 خرداد 1399 شفاف 13 خرداد 1399 شفاف 14 خرداد 1399 شفاف 15 خرداد 1399 شفاف 16 خرداد 1399 شفاف 17 خرداد 1399 شفاف 18 خرداد 1399 شفاف 19 خرداد 1399 شفاف 20 خرداد 1399 شفاف 21 خرداد 1399 شفاف 22 خرداد 1399 شفاف 23 خرداد 1399 شفاف 24 خرداد 1399 شفاف 25 خرداد 1399 شفاف 26 خرداد 1399 شفاف 27 خرداد 1399 شفاف 28 خرداد 1399 شفاف 29 خرداد 1399 شفاف 30 خرداد 1399 شفاف 31 خرداد 1399 
شفاف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۰    
هوای تهران در آستانه وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۵    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران به قیمت 7 میلیون و 990 هزار تومان رسید ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۵    
شرکت EA سرانجام رسما از دو عنوان محبوب خود یعنی FIFA 21 و Madden 21 رونمایی و اعلام کرد که شرایط انتقال بازی ها به نسل بعدی کنسول ها چگونه است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۰    
روزنامه "تایمز" انگلیس نوشت: مجموعه ای از توطئه ها در جریان هستند تا سیف الاسلام قذافی پسر دیکتاتور مخلوع این کشور به رهبری لیبی برسد؛ توطئه هایی که از سوی مسکو هدایت می شوند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۵    
سفیر ایران در کاراکاس تاکید کرد که ششمین کشتی ایرانی که عازم ونزوئلا شد حامل مواد غذایی است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به افزایش یکسان امتیازات حق اولاد و عائله مندی میان شاغلان و بازنشستگان، گفت: پاداش پایان خدمت تمام بازنشستگان سال 98 حداکثر تا مهر ماه پرداخت خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به هزینه های مالی و محیط زیستی دفن پسماند و عدم تفکیک زباله ها در تهران درپی شیوع کرونا گفت ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
فیلم های نیمه اول تابستان "فیلم خانه" در شبکه چهار راه می افتد، پویش "صاحب خانه خوب" دوباره به شبکه سه می آید ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
هافبک کروات تیم فوتبال اینتر ممکن است به دلیل مصدومیت حداقل تا 7 روز از همراهی نراتزوری محروم شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
هم تیمی های علیرضا جهانبخش در روزی که او نیمکت نشین هم نبود، میهمان لندنی شان را غافلگیر کردند و آرسنال را در آخرین دقیقه شکست دادند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
رئیس کمیته ملی المپیک فردا (یکشنبه) از سه فدراسیون ورزشی بازدید می کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۵    
مخالفت استاندار تهران با بازگشایی تالار های عروسیاستاندار تهران ضمن مخالفت با بازگشایی تالار های عروسی برای برگزاری مراسم گفت ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۰    
نماینده مردم شیراز در مجلس یازدهم تاکید کرد: یکی از مهمترین ملزومات تحقق شعار جهش تولید مبارزه با قاچاق و بهبود فضای کسب و کار و تامین امنیت سرمایه گذار بوده که باید با جدیت برای آن برنامه ریزی شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۰    
رژیم کتوژنیک تشابهات زیادی با رژیم کم کربوهیدرات و رژیم اتکینز دارد (رژیم اتکینز یک رژیم لاغری سریع است). این رژیم لاغری با کاهش شدید کربوهیدرات و جایگزینی آن با چربی همراه است ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۰    
دانشمندان "کالج دانشگاهی لندن" در بررسی جدید خود دریافتند که ممکن است حیوانات منبعی از کروناویروس باشند و موجب شیوع موج جدیدی از ابتلا به کووید- 19 شوند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۰    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که من از سپاهان جدا شدم پیشنهادهای زیادی برای انتخاب تیم آینده ام داشتم که برخی از این پیشنهادها چندین برابر پیشنهاد پرسپولیس بود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۵    
فدراسیون فوتبال بخش عمده ای از پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال را پرداخت نکرده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متاسفانه سه کشور اروپایی وارد یک بازی شده اند که به نظر بنده یک بازی غیرسازنده و خطرناکی است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت بروز بیماری کووید-19 در کشور را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از کشف جسد جوان افغانستانی از عمق 20 متری یک آبگیر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از نهایی شدن افزایش 50 درصدی کمک هزینه عائله مندی و حق اولاد بازنشستگان و وظیفه بگیران مشترک این صندوق خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۵    
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران اثری را با عنوان چ منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۵    
اکنون سئوال این است که برای مقابله ی با این جنگ فرهنگی، چه کرده ایم؟ قرارگاه اصلی برنامه ریزی علیه تهاجم فرهنگی، شورای عالی انقلاب فرهنگی است ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۵    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مجوزهایی برای برگزاری مسابقات فوتبال صادر شده است که به زودی اعلام خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۵    
فدراسیون کشتی در نظر دارد با کمک دکتر بابک شادگان و در نظر گرفتن تمهیدات جدید، بعد از صدور مجوز آغاز فعالیت دوباره کشتی، مسابقات و تمرینات را استارت بزند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۵    
با توجه به اعلام تقویم جدید اتحادیه جهانی کشتی، مدیر تیم های ملی در هفته جاری جلسه ای با کادرفنی تیم های ملی پایه خواهد داشت تا تصمیمات لازم در خصوص فعالیت این تیم ها اتخاذ شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی از تاکید رییس مجلس بر رعایت قانون در بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون و جلوگیری از تضییع حق وی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۰    
اعضای 9 کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و نهایی شدند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای 2322 مورد جدید مبتلا به کرونا در کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۵    
منابع خبری از بازدید رئیس جمهوری سوریه به همراه اعضای خانواده اش از یک مرکز متعلق به ارتش این کشور در حومه دمشق خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۰    
افشاگری های مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در کتابی که قرار است چند روز دیگر منتشر شود، دامنه وسیعی از ناآگاهی ها و رفتار های نامعقول و خارج از شئون سیاسی رئیس جمهور آمریکا را منعکس می کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۰    
بازی ایران و آرژانتین نقطه عطفی در دوران بلند مدت حضور کارلوس کی روش در ایران بود و از آن بازی، اهالی فوتبال به این باور رسیدند که دوران جدیدی در فوتبال ایران آغاز شده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۰    
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ضرورت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی را مورد تاکید قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۰    
قیمت جهانی طلا در حالی جهش کرد که و قرنطینه دوباره آمریکا سرمایه گذاران را به سوی خرید سرمایه های امنی نظیر طلا سوق داده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۵    
طبق مطالعات انجام شده توسط محققان امپریال کالج لندن, میزان بالای استرس در بدن افراد مبتلا به کرونا, تهدیدی برای جان آنها است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۵    
رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه نظارت و کنترل اصلی آقای منصوری برعهده پلیس رومانی بوده ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۵    
کمیته داوران فدراسیون فوتبال قصد دارد در روز برگزاری کلاس داوران از آنها تست کرونا بگیرد!
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۵    
باشگاه تراکتور تبریز با ارسال نامه ای به سرپرست فدراسیون فوتبال، از او خواست برای آغاز مجدد مسابقات فوتبال در کشور، با دو شرط این باشگاه موافقت کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۰    
متأسفانه روند افزایشی قیمت دلار به همراه عدم یک سیاست گذاری روشن جهت مدیریت بازار خرید و فروش خودرو باعث شده تا قیمت انواع خودرو این هفته 5 تا 15 میلیون تومان افزایش پیدا کند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۰    
روابط عمومی ریاست جمهوری در اطلاعیه ای ضمن تکذیب ادعای ساخت منزل مسکونی برای رییس جمهوری تاکید کرد: ملک مذکور اداری و متعلق به نهاد ریاست جمهوری بوده و ساخت آن در هماهنگی کامل با شهرداری تهران بوده ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۰    
فرهاد مجیدی سال ها در دبی فوتبال بازی کرد و به افتخارات زیادی دست یافت.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۰    
در این نوشتار نگاهی داریم دقیق بر 25 سال صنعت موسیقی: اولین تجهیزات تا استریم کنسرت ها.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۵    
سهمیه بنزین خودروها ساعت 24 امشب (31 خرداد ماه) در کارت سوخت مالکان خودرو شارژ می شود.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۵    
رئیس جمهور گفت: دانشگاه ها و مدارس از 15 شهریور ماه فعالیت خود را آغاز می کنند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۵    
درحالیکه چراغ قرمز افزایش قیمت اوراق مسکن چندی پیش روشن شد و قیمت آن به 80 هزار تومان رسید، اکنون قیمت ها روندی کاهشی به خود گرفته و به محدوده 55 تا 57 هزار تومان برگشته است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۰    
مدافع بارسلونا پس از تساوی تیمش برابر سویا به یک موضوع اعتراف کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۵    
یان هولم بازیگر فیلم هایی چون ارباب حلقه ها ، ارابه های آتش و بیگانه در سن 88 سالگی درگذشت.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۰    
امارات و سودان بر اهمیت حل و فصل اختلافات و درگیری ها در منطقه از طریق گفت وگو و راه های مسالمت آمیز تاکید کردند.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۵    
روزنامه عبری زبان "هاآرتص" از شناسایی یک جاسوس در دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرده برداشت.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۰    
دانشمندان "دانشگاه منچستر" انگلیس در مطالعه اخیرشان موفق به توسعه نوع جدیدی از پارچه هوشمند شده اند که به صورت یک پچ بر روی لباس کاربر قرار می گیرد و می تواند روشن یا خاموش شود و در گرما بدن افراد را ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه در راستای مشارکت در برگزاری جام جهانی قطر مجموعه ورزشی این جزیره آماده شده و بخش خصوصی نیز در حال آماده سازی سه زمین فوتبال و هتل است گفت که اگر بتوان مزیت ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۰    
اصلاح طلبان تصور می کنند به واسطه بازی با نام احمدی نژاد می توانند موجب انشقاق در بخشی از بدنه نیروهای انقلابی شوند و این در حالی است که نیروهای حزب اللهی مدت هاست تکلیف خود را با احمدی نژاد یکسره ...
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۰    
شورای حقوق بشر سازمان ملل رفتارهای خشونت آمیز و نژادپرستانه علیه سیاهپوستان را محکوم کرده است.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۵    
نیویورک تایمز طی گزارشی نوشت: یک نفتکش ایرانی در حال نزدیک شدن به آب های ونزوئلاست و گمانه زنی ها از حمل قطعات تعمیر پالایشگاه توسط این نفتکش حکایت دارد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۵    
رئیس گروه محاسباتی بیمه ای سازمان تامین اجتماعی جزئیات افزایش حقوق و متناسب سازی حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۰    
مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی دسته ای از مدارس هستند که به دلیل داشتن کیفیت و امکانات آموزشی بالا و کادر علمی قوی نسبت به سایر مدارس ...