پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۵May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 3 شهریور 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 2 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 3 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 4 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 5 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 6 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 7 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 8 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 9 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 10 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 11 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 12 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 13 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 14 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 15 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 16 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 17 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 18 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 19 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 20 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 21 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 22 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 23 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 24 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 25 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 26 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 27 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 28 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 29 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۱:۳۱    
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: فرآیند ارسال پیامک و تعیین نوبت واکسیناسیون کلیه تاکسیرانان مالک و کمکی در دوز اول به پایان رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۱:۲۵    
جاماندگان از ثبت نام در آزمون وکالت و کارشناسی سال 1400 می توانند چهارشنبه هفته آینده در این دو آزمون ثبت نام کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۷:۰۱    
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران روی نام 12 بازیکن دعوت شده به مینی کمپ قلم قرمز کشید. 10 بازیکن از فهرست قبلی در لیست تیم ملی باقی خواهند ماند و لژیونر ها به این بازیکنان خواهند پیوست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۶    
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان می گوید: با پیروی برابر هند نشان دادیم ایران فراتر از آن چیزی است که برخی تیم ها فکر می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۲    
کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایران معتقد است که در بازی مقابل هند کاری آسانی نداشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۶    
در حال حاضر (پنجشنبه 4 شهریور 1400) آمریکا با بیش از 39 میلیون و 157 هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشور های هند، برزیل و روسیه در رده های دوم تا چهارم هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۳:۲۰    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه ای مدارک لازم برای تایید اطلاعات خود اظهاری پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی فرزندان شهید، جانباز 70 درصد و بالاتر را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۳:۲۰    
اسمارت لاک یکی از ویژگی های اندروید است، به کاربران این امکان را می دهد در شرایطی خاص، دور زدن امنیت صفحه قفل امکان پذیر شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۰    
لیست مراکز تزریق واکسن کرونا به مادران باردار در مشهد را مشاهده می کنید، واکسیناسیون مادران باردار در منطقه روستایی در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی انجام خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۱    
بازداشت متهمان یک پرونده جنایی در نیشابور که به سوی تهران متواری شده بودند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۷    
اطلاعیه عرضه های سیمان در بورس کالای ایران برای هفته آینده تا لحظه تنظیم این خبر بیانگر قطعی شدن عرضه بالغ بر یک میلیون و 100 هزار تن است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۲    
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی، در خصوص ابهامات پرداخت حقوق مردادماه فرهنگیان گمانه زنی و فاقد اعتبار است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۲    
باواریایی ها از غول های فوتبال اسپانیا جلو زدند و حالا تبدیل به قوی ترین برند جهان شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۰۹:۵۶    
طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه شهریورماه از امروز پنجشنبه 4 شهریورماه 1400 آغاز خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۳:۱۷    
افشای ایمیلی از یکی از فرماندهان آمریکایی نشان می دهد که پناهجویان افغان در حال حاضر در پایگاه هوایی العدید آمریکا در قطر در وضعیتی بغرنج به سر می برند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۲:۵۰    
همزمان با کاهش قیمت طلا در بازار های جهانی، رشد صعودی قیمت طلا در بازار ایران نیز متوقف شد. فعالان بازار معتقدند اکنون قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز های آینده در دامنه 12 تا 12 میلیون و 200 هزار ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۲:۴۷    
سارا منجزی پور، بازیگری ایران سریال گاندو 2 است و در این مجموعه تلویزیونی نقش مینا نیک پور را بر عهده دارد. او پیش از نیز در سریال های تلویزیونی دیگری همچون کلاه پهلوی به ایفای نقش پرداخته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۲:۳۲    
غلامرضا رحمانی یکی از شخصیت های اصلی در قصه سریال گاندو 2 است که به دلیل روابط فامیلی با مقامات رده بالا به اطلاعات گسترده دسترسی دارد و مدیران عالی رتبه اقتصادی نیز گوش به فرمان او هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۲:۱۱    
رئیس اداره برق شهرستان نیشابور اعلام کرد: بر اثر اشکالات فنی در پست 400 کیلوولت نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور، آتش سوزی ایجاد شد که روند توزیع برق را دچار اختلال کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۱    
در جریان رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور برای کابینه دولت سیزدهم، حسین امیرعبداللهیان موفق به اخذ رای اعتماد مجلس شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۱:۰۲    
قیمت برنج تحت تأثیر افزایش قیمت دلار و ممنوعیت واردات سیر صعودی پیدا کرده است به طوریکه قیمت برنج ایرانی را هم تحت تأثیر قرار داده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۰:۰۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از سخنان رییس جمهوری در دفاع از کابینه پیشنهادی، رای خود را درباره وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به صورت مخفی به صندوق انداختند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۹:۲۰    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه کوچکترین ناسلامتی در دولت تحمل نخواهد شد، گفت: تمام دست اندرکاران دولت باید بدانند که سلامت و پاکدستی شرط اساسی است و دولتی که می خواهد فساد ستیز باشد حتما باید عنصر پاک ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۱    
بازوبند کاپیتانی تیم ملی والیبال نوجوانان به یونس جوان سپرده شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۱    
علیرضا پاکدل، کاریکاتوریست شهرآرا، در بیست ویکمین جشنواره جهانی کارتون صربستان، موفق به دریافت جایزه شد. این جشنواره با موضوع ضدجنگ در اردیبهشت امسال آغازبه کار کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۵    
با وجود اینکه قرار بوده بردیا سعادت اول شهریورماه به تمرینات تیم ملی والیبال اضافه شود او هنوز از کره جنوبی بازنگشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۷    
نرگس افشین و قریب با داور اول و دومی شروع کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۷    
با توجه به نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بیست و یکم، به نظر می رسد میانگین سنی تیم پرسپولیس به شدت بالا رفته و این موضوع احتمالا پرسپولیس را به مدرسه پیرمردها تبدیل خواهدکرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۷    
سلگی دختری از ولایت کابل برنده ی مقام اول آزمون سراسری کنکور 1400 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۶    
دکتر قانعی، عضو کمیته علمی ستاد مقابه با کرونا: مصرف برخی از دارو ها باعث رشد عفونت می شود و پزشکان در تجویز دارو برای کرونا باید دستورالعمل ها را رعایت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۱    
شرکت فردا موتورز، از آغاز طرح فروش شهریور برای خودرو های شاسی بلند و سدان FMC 511 و FMC SX5 خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۶    
ورزشکار مدال آور لهستان در المپیک توکیو مدال خود را به حراج گذاشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۶    
کشتی گیر هندی به دلیل آسیب دیدگی مسابقات جهان نروژ را از دست داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۰    
قیمت انواع ارز های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار های تجارت دیجیتال بین المللی تغییراتی را تجربه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: در وقت باقی مانده جلسه عصر مجلس رئیس جمهور به دفاع آخر از کابینه می پردازند و بعد از آن رای گیری نهایی برای وزرا انجام و نتایج اعلام می شود
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۵    
مهدی قایدی و احمد نورالهی دو خرید جدید باشگاه شباب الاهلی امارات اولین تمرین خود را با این تیم انجام دادند تا به سوژه یک فوتبال امارات تبدیل شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۲    
سوم شهریور 1320، ارتش شوروی و بریتانیا در یورشی سراسری وارد ایران شدند و برخلاف اعلام بی طرفی کشورمان در جنگ جهانی دوم، ایران را اشغال و رضاشاه را از سلطنت برکنار کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۲    
مدیرعامل باشگاه استقلال در اظهاراتی عجیب اعلام کرده مبلغی که این باشگاه بابت انتقال قایدی دریافت کرده باید مخفی بماند، این درحالی است که حتی رقم انتقال مسی به تیم پاری سن ژرمن نیز فاش شده است!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۲    
بابایی، نماینده ای که در مقام مدافع وزیر نفت پیشنهادی (اوجی) پشت تریبون مجلس آمده، نام وزیری که می خواهد از او دفاع کند را فراموش کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۷    
بازار سرمایه در آخرین روز کاری خود در هفته جاری روندی پرنوسان داشت؛ به طوری که در ساعات میانی معاملات روندی نزولی داشت و تا یک میلیون و 540 هزار واحد نیز کاهش یافت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۵    
روزنامه جوان، گزارش داد که آمار جان باختگان کرونا در ایران تاکنون حدود 700 هزار نفر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۷    
محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور از برخی گشایش ها در پول های بلوکه شده ایران در جریان گفتگوی رییسی با همتایان خارجی، خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۰    
بیست و یکمیمن مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو از پنجشنبه 4 شهریور 1400 آغاز می شود در این طرح سه خودرو رانا پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک و پژو پارس عرضه شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۷    
سریال نمایش خانگی خاتون بدون شک هیچ رقیبی از نظر کیفیت بالای عوامل در بین آثار پخش شده از ابتدای سال 1400 ندارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۱    
رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم، ایجاد و اجرای دسترسی پایانه آزادی به زیرگذر بولوار وکیل آباد و ایستگاه قطارشهری پارک ملت است که باید با ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۱    
محسن رضایی با حکم حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور منصوب شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۵    
یکی از اسرارآمیزترین و مرموزترین مناطق روی این کره خاکی، شهر ها و تمدن هایی هستند که سال ها پیش، غرق شده اند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۲    
دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی گفت: شعب بانک ها پنجشنبه ها تعطیل نیستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۲    
محمدرضا شیخ الاسلامی - مدیر گروه مطالعاتی شهید رحیمی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۲    
پیدا کردن کسی که کارشناس باشد، آسیب را فهمیده باشد، دنبال لاپوشانی نباشد و راهکار داشته باشد، ساده نیست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۷    
دراگان اسکوچیچ اسامی 22 بازیکن را برای حضور در اردو اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از واکسیناسیون بیش از 4 هزار پاکبان مشهدی شاغل در مناطق 13 گانه، با همکاری مرکز پزشکی شهرداری مشهد خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۷    
متخصصان می گویند قارچ سیاه در برخی از مبتلایان بیشتر ظاهر می شود و با علائم تورم چشم و افتادی پلک، ترشحات تیره رنگ در داخل بینی و علایم مغزی بروز می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۱    
متخصص ژئوتوریسم و گردشگری گفت: بزرگترین سایت فسیلی در غرب خراسان کشف شده است و فسیل شناسان با مطالعه این منطقه می توانند گونه های مختلف آن را کشف کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۵    
ذبیح الله خداییان معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۵    
پذیرش هدایت تیم امید توسط مهدی مهدوی کیا آن هم در حالی که او در زمان انتخابات در تیم علی کریمی بود باعث تعجب خیلی از دوستان مشترک این دو نفر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۲    
طراحی مدال ها در بازی های پارالمپیک بسیار متفاوت است تا ورزشکاران نابینا بتوانند رنگ را تشخیص دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۲    
دو ورزشکار پارالمپیکی دیگر در بازی های توکیو به ویروس کرونا مبتلا شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۶    
اهالی فرهنگ، ادب و هنر در گفتگو با شهرآرا از شورای اسلامی شهر مشهد انتظار دارند اهداف برزمین مانده، محقق شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۶    
در زمان تذکر به افرادی که موازین بهداشتی را رعایت نمی کنند، با مهارت های ارتباطی مانند لبخند زدن، بیان موضوع به شکل دلپذیر و دوستانه و گفتن جملاتی مثل مراقب خودت باش موارد را مطرح کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۷    
داروی قارچ سیاه در ایران نیست؛ سامانه 190 وزارت بهداشت می گوید: داروی قارچ سیاه (آمفوتریسین) را نداریم مگر اینکه قاچاقی پیدا کنید! دارویی که قیمت آن 300 هزار تومان است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۷    
غلامرضا بنی اسدی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۲    
هم مردم و هم مسئولان به دنبال بازیابی کارکرد های اجتماعی و فرهنگی مساجد هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۶    
هزینه هفتگی سبد کوچک لبنیات برای خانواده 4 نفره در مشهد دست کم 160 هزار تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: از ابتدای سال جاری گروه خودروسازی سایپا به سمت صفر شدن معوقات خودرو های خود حرکت کرده و در تلاش است که با افزایش تولید خودروی شاهین و ورود محصولات جدید از نیمه دوم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۷    
نگاهی به حضور و عملکرد ورزشکاران استان خراسان رضوی در تاریخ مسابقات پاراالمپیک خواهیم داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۵    
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی امروز (چهارشنبه 1400/06/03) از ثبت نام وام قرض الحسنه 7 میلیون تومانی بازنشستگان سهیمه شهریورماه در روز های آینده از طریق سایت کانون کارگران و بازنشستگان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۶    
روایت عملکرد مشهدی ها در دومین دوره رقابت های جام حذفی فوتبال کشور را در این مطلب بخوانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
عکس گروهی تیم فوتبال ابومسلم در جام آزادگان سال 79 ابومسلم در این سال با هدایت فیروز کریمی و با دراختیارداشتن بازیکنانی مانند رضا عنایتی، مصطفی صنوبری ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۵    
خبر های منتشر شده در فضای مجازی از فوت سهیلا خواجه، خواننده ی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا صحت ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۵    
بخشنامه فروش فوق العاده مرحله بیست و یکم ایران خودرو ویژه شهریورماه با ارائه سه خودرو رانا پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک و پژو پارس اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۰    
با کشف جسد دفن شده در یک باغ ویلای شخصی در توس، راز شلیک به زن صیغه ای در مشهد فاش شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۰    
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: برآورد ها حاکی از آن است که قیمت میوه از 2 هفته آینده با افت 10 درصدی در بازار روبه رو شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۲    
شنیده می شود امین قاسمی نژاد با پرسپولیس توافق کرده و به زودی با عقد قراردادی راهی این تیم خواهدشد. پیش از این شنیده می شد که وی در لیست مجیدی برای حضور در استقلال قرار دارد که تکذیب شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۵    
در اثر شدت بیماری و قدرت داروها، سیستم ایمنی بدن ضعیف می شود و عفونت های فرصت طلب و قارچی ایجاد می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۵    
ویدئوی منتشر شده از دزدی و تخریب ماشین سارا منجزی پور بازیگر تلویزیون را در ادامه مشاهده می کنید.