جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۴۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 12 خرداد 1397 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 1 فروردین 1397 شهر فردا 1 اردیبهشت 1397 شهر فردا 31 تیر 1397 شهر فردا 30 مرداد 1397 شهر فردا 31 شهریور 1397 شهر فردا 30 مهر 1397 شهر فردا 30 آبان 1397 شهر فردا 1 آذر 1397 شهر فردا 30 دی 1397 شهر فردا 1 بهمن 1397 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 1 خرداد 1397 شهر فردا 2 خرداد 1397 شهر فردا 3 خرداد 1397 شهر فردا 4 خرداد 1397 شهر فردا 5 خرداد 1397 شهر فردا 6 خرداد 1397 شهر فردا 7 خرداد 1397 شهر فردا 8 خرداد 1397 شهر فردا 9 خرداد 1397 شهر فردا 10 خرداد 1397 شهر فردا 11 خرداد 1397 شهر فردا 12 خرداد 1397 شهر فردا 13 خرداد 1397 شهر فردا 14 خرداد 1397 شهر فردا 15 خرداد 1397 شهر فردا 16 خرداد 1397 شهر فردا 17 خرداد 1397 شهر فردا 18 خرداد 1397 شهر فردا 19 خرداد 1397 شهر فردا 20 خرداد 1397 شهر فردا 21 خرداد 1397 شهر فردا 22 خرداد 1397 شهر فردا 23 خرداد 1397 شهر فردا 24 خرداد 1397 شهر فردا 25 خرداد 1397 شهر فردا 26 خرداد 1397 شهر فردا 27 خرداد 1397 شهر فردا 28 خرداد 1397 شهر فردا 29 خرداد 1397 شهر فردا 30 خرداد 1397 شهر فردا 31 خرداد 1397 
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: پرواز اصفهان - تفلیس از 11 خردادماه از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برقرار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۳    
رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته و در عملیات امداد و نجات 4 نفر توسط آتش نشانان همدانی نجات یافتند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۰    
معاون اقتصادی استاندار قزوین از صادرات 100 میلیون دلاری از گمرکات قزوین ظرف 2 ماه اخیر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۴:۱۰    
عملیات بتن ریزی عرشه جنوبی پل کریمخان امروز به اتمام می رسد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۳    
بیدار ماندن در طول شب و خوابیدن در طول روز حتی برای چند روز می تواند ترکیب خونی بدن شخص را به شدت تحت تاثیر قرار داده و تغییر دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۰۴    
عضو شورای شهر گفت: متاسفانه پروژه های سرمایه گذاری وضعیت خوبی ندارد به عنوان مثال پروژه برج پونک یکی از این پروژه ها است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۵۳    
عضو شورای شهر قزوین گفت: شهرداری باید سرمایه گذارهای موفق در بخش خصوصی را حمایت کند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۴    
آیین تجلیل از مقا م آوران تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی روبوکاپ ژاپن برگزار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۴    
عضو شورای شهر قزوین گفت: برنامه ریزی برای اعتبارات ورزشی در شهرداری باید با رعایت تساوی بین زنان و مردان شهرمان باشد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۴    
کارون بزرگترین و پرآب ترین رود ایران، خاستگاه نخستین تمدن های بشری است. کاهش بارندگی در بالادست رود باعث افت سطح آب شده و در پی آن جزیره های کوچک از دل کارون بزرگ بیرون آمده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۴    
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: عملیات احداث یکی از بزرگ ترین و مهم ترین طرح های عمرانی شهر کرج و استان البرز، بزرگراه شمالی، تا پایان سال 99 به بهره برداری می رسد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از گشت مشترک این اداره کل با دستگاه های نظارتی در طرح سراسری ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۴    
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: توجه به اشتغال روستایی موجب عمران و آبادانی مناطق، کاهش مهاجرت روستا و تقویت تولید می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۴    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: با مصوبه ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان کار خیابانی استان شهرداری ارومیه متولی مکان یابی برای احداث اردوگاه پایش متکدیان شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۴    
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از آماده باش 290دستگاه اتوبوس و 60 دستگاه مینی بوس در لیالی قدر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۴    
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت آسان سازی و رفع موانع برای فعالان عرصه بوم گردی، خاطرنشان کرد: تاکنون برای 29 فعال عرصه بوم گردی مجوز صادر شده است و امیدواریم با حمایت دستگاه های اجرایی در سال 1397 ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۴    
رئیس دادگستری شهرستان تاکستان گفت: 67 نفر محکوم مالی و یک نفر محکوم جرائم غیر عمد در تاکستان در صورت کمک خیرین و دولت از زندان آزاد می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۴    
فرمانده انتظامی پلدختر از جان باختن یک نفر در بخش معمولان این شهرستان براثر برخورد صاعقه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی شهرداری قم برای خدمات رسانی به زائرین مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۴    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: برای کاهش مساله تکدی گری و آسیب های ناشی از آن، اقدام های فرهنگی و امتناع مردم از کمک به متکدیان ضروری است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۴    
رئیس پلیس راهور مرکز شهرستان قم از اجرای محدویت و ممنوعیت های ترافیکی شب های قدر در استان قم خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: در این روزها که شاهد بارندگی، رعد و برق و آبگرفتگی هستیم مردم به هشدارهای هواشناسی و امدادی توجه بیشتری کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۴    
استاندار قزوین گفت: در شرایط خشکسالی و کاهش منابع آبی توسعه آبیاری مدرن مهمترین راهکار مقابله با کم آبی است و باید مزارع و باغات استان به سیستم نوین مجهز شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۴    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 121 کیلوگرم ماده مخدر مشهد در ورودی مشهد خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۴    
استاندار زنجان در پی مطالبه 40 هزاردلاری شرکت هما طی نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار برقراری پرواز حجاج زنجانی از فرودگاه زنجان و رفع مشکل پشتیبانی شرکت هما شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۴    
رئیس پلیس فتای اصفهان گفت: جرائم سال 97 نشان می دهد جرائم در حوزه برداشت غیرمجاز از حساب افزایش قابل توجهی داشته و بیشترین آمار جرائم فضای مجازی نیز در همین زمینه گزارش شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت:بر اثر برخورد صاعقه متاسفانه مرد 55 ساله روستایی در شهرستان ملکشاهی فوت کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۴    
مدیر کل انتقال خون استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه نیاز روزانه بیمارستان ها 300 واحد خون است بنابراین نیاز به افزایش اهدای 30 درصدی خون در اصفهان است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۴    
شهردار اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری نگاهی میراثی برای اداره شهر دارد، گفت: با توجه به اینکه در محور تاریخی فرهنگی اصفهان 400 اثر تاریخی برای ثبت در فهرست میراث جهانی یونسکو وجود دارد ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۴    
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: پلیس غرب استان تهران و استان البرز طی عملیاتی مشترک موفق به کشف 200 کیلوگرم تریاک که در دو حلقه لاستیک خودرو جاساز شده بود شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۴    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان اعلام کرد: کرایه تاکسی های شهر هنوز افزایش نیافته است و کرایه ها بر اساس نرخ 96 اعمال می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۴    
سه دستگاه خودرو سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی تصادف کردند، در این حادثه که به دلیل سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن فاصله ایمنی اتفاق افتاد، خوشبختانه خسارات جانی در بر نداشت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۴    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن دو نوجوان در بهشهر به علت سقوط به داخل استخر آب و نیز یک جوان در بابل خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۰۴    
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش های رگباری باران تا روز سه شنبه هفته جاری در کرمانشاه خواهد داشت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۴    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از مرمت و بهسازی دو پل تاریخی در اردبیل خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۴    
رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت های ترافیکی محور کرج - چالوس در تعطیلات نیمه خرداد را اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: کم آبی در قزوین جدی است و از کشاورزان درخواست می کنیم زمینهای خود را برای کشت صیفی جات در تابستان اجاره ندهند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۴    
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: برای مأموران سد معبر که با یک متکدی زن برخورد نامناسب داشته و تصاویر آن در شبکه های مجازی منتشر شده بود، تنبیه اجتماعی و حکم جایگزین صادر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۴    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان البرز از بکارگیری 230 تن آسفالت در راستای ایمن سازی و بهسازی راههای اصلی و فرعی شهرستان البرز خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۴۴    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: پزشکان جراح زخم بستر برای معلولان نیازمند در بیمارستان شهید رجایی قزوین خدمات ارائه می کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۴    
شهردار اصفهان گفت: هفته گذشته در دیدار با معاون میراث فرهنگی کشور مذاکراتی در ارتباط با ثبت محور تاریخی و طبیعی اصفهان در یونسکو مطرح و قرار شد این موضوع با جدیت دنبال شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۲۴    
یک پژوهشگر معماری در استان البرز گفت: نمای یک ساختمان بر هویت و فرهنگ یک جامعه تأثیر می گذارد و آرامش روانی افراد را تحت تأثیر مستقیم قرارمی دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۴    
یک کارشناس ارشد گردشگری گفت: بیشترین مشکلات فرهنگی در بافت فرسوده شهر اتفاق می افتد، بافت فرسوده ای که در بهترین نقاط شهر در نزدیکی بناهای تاریخی قرار گرفته است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۴۴    
وجود پارک ترافیک نقش سیار مهمی درآموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و توسعه فرهنگ ترافیکی دارد و این در حالی بوده که شهر خرم آباد با وجود مشکلات فراوان در این حوزه از داشتن پارک ترافیک محروم است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۳۴    
مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین از بهره برداری و احیای رود کنارها در شهرهای استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۲۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: مجوز احداث 2 اکوکمپ و 7 اقامتگاه بوم گردی در روستاهای منطقه میقان صادر شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۴    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش میزان شدت گرما در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود طی روزهای آینده دمای هوا به 50 درجه برسد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۴    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهین شهر و میمه از تخصیص اعتباری 800 میلیون تومانی جهت مرمت، بازسازی و لایروبی قنوات شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۴    
رئیس کل دادگستری زنجان گفت: با کارهای فرهنگی سال گذشته شاکیان پرونده های غیر عمد در زنجان در یک حرکت انسان دوستانه از مبلغ 10 میلیارد تومان چشم پوشی کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۵۴    
التهاب شدید در بازار مسکن این روزها مستاجران خانه به دوش کهگیلویه را نگران و بار گرانی، تورم و بیکاری را بر دوش این قشر از جامعه سنگین تر کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۴    
پهنه تحویلی منطقه 15 درحرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در آستانه بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام (ره) آماده شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۴    
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 521 کیلوگرم مواد مخدر در سراوان و مهرستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۴    
مسؤول دفتر فنی میراث فرهنگی قم از آغاز سومین فصل عملیات مرمت قلعه تاریخی دولت آباد قم خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۴    
سفره افطار 3 هزار نفره دارالمدینه با مشارکت خیریت دریادل ، شهروندان و حضور عضو شورای اسلامی شهر در منطقه 5 پایتخت بر پا شد .
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۴    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از اجرای برنامه " سلام بر آفتاب" به مناسبت بیست و نهمین عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ایستگاه های منتخب متروی ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسبت مراسم های لیالی قدر از ساعت 14 همان روز در مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۴    
کارشناس هواشناسی استان مرکزی نسبت به سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر در استان هشدار دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۴    
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 407 هزار و 733 مترمربع از اراضی ملی استان سمنان برای اجرای طرح های کشاورزی به متقاضیان واگذار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۴    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به افزایش بار ترافیکی محورهای خروجی شهر از عصر امروز (شنبه)، توصیه های ترافیکی به مسافران ارائه داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۴    
کاهش ریزش های جوی در یک دهه اخیر در گلستان مشکلات جدی برای منابع آبی استان ایجاد کرده است. از آنجایی که بخش کشاورزی بیشترین مصرف کننده آب از منابع تجدیدپذیر محسوب می شود بیشترین انتقادها متوجه این ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۵۴    
سقوط داربست ساختمان در یاخچی آباد باعث شد آتش نشانان روزه دار، افطار و سحری خود را در محل حادثه بگذرانند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: به دلیل ساخت و سازهای غیر مجاز در عرصه و حریم قلعه الموت ثبت جهانی این قلعه با مشکل مواجه شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۴۴    
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه روز گذشته ط️وفان مشهد 83 کیلومتر در ساعت سرعت داشته است، گفت: پس از طوفان، نظافت شهر توسط 5 هزار نیروی خدمات شهری صورت گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۴    
قوانین پشتیبان مالی-حقوقی مستاجران در بسیاری از کشورها مسبوق به سابقه است اما 10 کشور آمریکا، کانادا، انگلیس، آلمان، فرانسه، اتریش، هلند، مالزی، استرالیا ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۴    
مسئول ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: 67 هزار واحد زلزله زده تا به امروز عقد قرارداد شده و تسهیلات دریافت کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات و برنامه های شهرداری برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس را تشریح کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از ثبت تصاویر یک جفت "پلنگ ایرانی" در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بر شناسایی نقاط آسیب پذیر محلات شهر همدان تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از بهره برداری از دو پروژه خدمات خودرویی با ظرفیت 590 واحد خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
مدیرکمیسیون های ماده صد شهرداری اصفهان گفت: هر رأی که کمیسیون ماده صد صادر کند قطعیت دارد و حق اینکه شهرداری میزان آن را کم یا زیاد کند، ندارد؛ اما شهرداری می تواند آن را قسط بندی کند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۱۴    
رئیس رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت های تردد و توقف در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آماده باش نیروهای آتش نشانی در شب های قدر خبر داد و گفت: اکیپ های امداد و نجات در تکایا و مساجد بزرگ شهر مستقر خواهند شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۴    
سخنگویی شورای اسلامی شهر قدس از همکاری شورا و شهرداری با اداره برق شهرستان قدس برای رفع خاموشی های این شهر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۴    
قائم مقام معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به ارجاع پرونده تخلف پل هوایی پالادیوم به کمیسیون ماده 100 ، گفت: هیچ پشتوانه فنی برای حفظ پل وجود ندارد و پیشنهاد ما حذف آن است .
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۴    
دادستان کرمان گفت: در راستای اجرای طرح ویژه و مشترک مبارزه با زمین خواری و حاشیه نشینی 21 هکتار از اراضی حاشیه شهر کرمان از دست متجاوزان به اراضی دولتی بازپس گیری شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۳۳    
عضو شورای شهر تهران گفت: در مورد ساختمان هایی که بدون ضوابط از نمای شیشه ای استفاده می کنند، باید عملیات تخریب نما انجام شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۳    
اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به بروز ناپایداری های جوی و کاهش دما طی 2 روز آینده، بروز پدیده رگبار و رعد و برق و تند باد موقتی را برای آسمان این استان پیش بینی کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۳    
وقوع طوفان و گردوخاک در خراسان رضوی، منجر به وارد شدن خساراتی به شهر و اخلال در رفت وآمدها شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۳    
پارک های شهر گرگان به پاتوقی برای استعمال مواد مخدر و دخانیات جوانان و حتی نوجوانان تبدیل شده، اما مسئولان برنامه ای برای برخورد با این مشکل اجتماعی ندارند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۳    
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: در آینده نزدیک طی نامه ای از شهردار جدید درخواست خواهیم کرد که دستورات لازم را برای ورود به پرونده تخلفات ساختمان پلاسکو و جمع آوری و قلع تمامی ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۳    
مدیر ارتباطات شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از خدمات رسانی رایگان مترو به شهروندان در روز قدس خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۳    
عملیات اجرایی احداث باند دوم جاده ارتباطی تازیان به بندرعباس با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان آغاز شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از صدور سند برای 910 هکتار از موقوفات استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۳    
فرمانده انتظامی کرج گفت: یک کیلو و 130 گرم مواد مخدر صنعتی در کرج کشف شد و در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۳    
پیش بینی می شود یارانه نقدی خردادماده سال 97 ساعت 24 بیست و ششم خردادماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۳    
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه ای خدمات ویژه اتوبوسرانی به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۳    
نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح های تشویقی از سوی معاونت درآمد شهرداری برای پرداخت عوارض سالیانه خودرو به شهرداری اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه راه و شهرسازی به دنبال استفاده از منابع یارانه ای وزارت راه و شهرسازی است تا مطالبات باقی مانده مسکن مهر استان مرتفع شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۳    
در دو دهه گذشته نسبت تجرد قطعی در حالی که برای مردان حدود 2 برابر افزایش یافته برای زنان بیش از 3 برابر رشد داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل هواشناسی استان زنجان از وقوع وزش باد شدید در استان زنجان خبر داد وگفت: به شهروندان زنجانی توصیه می شود از تردد در کنار ساختمان های نیمه کاره خودداری کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۳    
رئیس پلیس راه استان با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در محور کرمانشاه - سنندج گفت: این سانحه رانندگی 2 کشته و 3 مجروح به جا گذاشت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۳    
شهردار ایلام گفت: شهرداری ایلام برای خدمت به شهروندان با تمام توان تلاش می کند و تجهیز ناوگان خدمات شهری در راستای خدمت به شهروندان است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۳    
مدیرعامل آب منطقه ای استان قم گفت: در حال حاضر بیش از 130 درصد از منابع زیرزمینی و تجدیدپذیر استان مورداستفاده قرار می گیرد، قانون اجازه حداکثر استفاده 75 درصد از منابع تجدید پذیر را داده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۳    
رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: میزان کل خسارت وارده به بخش کشاورزی در منطقه سیستان در سال زراعی گذشته 742 میلیارد تومان برآورد شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۳    
سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از اجرای طرح"یک لقمه مهربونی"در سطح این منطقه با هدف ارتقای سطح مشارکت های اجتماعی شهروندان و اشتراک شادی بین شهروندان با مددجویان به همت مرکز خدمات ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۳    
رئیس شورای شهر تهران گفت: طرح جدید ترافیک به میزان خیلی کمی در کاهش آلودگی هوا نقش داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۳    
عضو شورای شهر تهران نحوه مبارزه با سفیدبالک ها را تشریح کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۳    
شهردار کرمان گفت: کرمان شهر توسعه یافته ای به لحاظ سطحی است اما این توسعه یافتگی متناسب با جمعیت آن نیست و انتظار داریم رسانه ها با انتقال نظرات مردم و انتقادهای منصفانه ما را در پیشبرد کار شهر ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۲    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در واکنش به قیمت های نجومی قبر، گفت: اگر شما بتوانید قبری با قیمت نجومی به من معرفی کنید، چهار برابر قیمت آن را به عنوان کادو تقدیم می کنم.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۲    
دبیر انجمن قطعه سازان با بیان اینکه اگر پژو مجاب شود که تولید و تامین قطعات را به ایرانی ها واگذار کند، این بار هم می تواند تحریم ها را دور بزند، گفت: فرانسوی ها می خواهند با ایران کار کنند.
  • ۱