جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۳May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 18 فروردین 1399 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 29 اسفند 1398 شهر فردا 31 اردیبهشت 1399 شهر فردا 31 خرداد 1399 شهر فردا 31 تیر 1399 شهر فردا 31 مرداد 1399 شهر فردا 31 شهریور 1399 شهر فردا 1 مهر 1399 شهر فردا 30 آبان 1399 شهر فردا 30 آذر 1399 شهر فردا 30 دی 1399 شهر فردا 30 بهمن 1399 شهر فردا 30 اسفند 1399 شهر فردا 1 فروردین 1399 شهر فردا 2 فروردین 1399 شهر فردا 3 فروردین 1399 شهر فردا 4 فروردین 1399 شهر فردا 5 فروردین 1399 شهر فردا 6 فروردین 1399 شهر فردا 7 فروردین 1399 شهر فردا 8 فروردین 1399 شهر فردا 9 فروردین 1399 شهر فردا 10 فروردین 1399 شهر فردا 11 فروردین 1399 شهر فردا 12 فروردین 1399 شهر فردا 13 فروردین 1399 شهر فردا 14 فروردین 1399 شهر فردا 15 فروردین 1399 شهر فردا 16 فروردین 1399 شهر فردا 17 فروردین 1399 شهر فردا 18 فروردین 1399 شهر فردا 19 فروردین 1399 شهر فردا 20 فروردین 1399 شهر فردا 21 فروردین 1399 شهر فردا 22 فروردین 1399 شهر فردا 23 فروردین 1399 شهر فردا 24 فروردین 1399 شهر فردا 25 فروردین 1399 شهر فردا 26 فروردین 1399 شهر فردا 27 فروردین 1399 شهر فردا 28 فروردین 1399 شهر فردا 29 فروردین 1399 شهر فردا 30 فروردین 1399 شهر فردا 31 فروردین 1399 
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۳    
رئیس اورژانس فارس گفت: تعداد جانباختگان از مسمومیت الکل صنعتی در استان فارس به 97 نفر رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از کاهش 44 درصدی تردد در جاده های استان ایلام در سال جاری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: بررسی روند بستری و موارد جدید ویروس کرونا از افزایش شیوع این بیماری در استان خبر می دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان این که بعد از شیوع کرونا، نزدیک به پنج هزار خانواده جدید جذب کمیته امداد استان شد گفت: این خانوارها در مجموع نزدیک به 17 هزار نفر هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۱    
شهرداری منطقه یک گفت: لایروبی و پاکسازی روزانه و مستمر رودخانه ها و مسیل های سطح منطقه یک در حال انجام است و رسوبات حوضچه ها تخلیه و مسیل ها آماده بارش های بهاری هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۱    
مدیر کل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان گفت: طرح زوج و فرد خودروها از در منزل تا 20 فروردین ماه در اصفهان اجرا خواهد شد و استمرار یا اتمام آن در گرو تصمیمات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل اداره اجراییات شهرداری کرمانشاه از برخورد جدی با زمین خواری در این شهر خبر داد و گفت: منافع شهر و شهروندان کرمانشاهی را با هیچ کس معامله نخواهیم کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۱    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان پیرو انتشار برخی اخبار در شبکه های مجازی در خصوص غسل متوفیان کرونایی با آب وایتکس گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی کشور، راهنماهای گام دوم مبارزه با کووید 19 را ابلاغ و بر اجرای آن تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۱    
در حالی که روز به روز به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان اضافه می شود،ایده های جدیدی برای مقابله با آن مطرح می شود تا همزمان با حفظ سلامت افراد و کنترل شیوع بیماری ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: 12اقامتگاه بوم گردی در سال 98 پروانه فعالیت دریافت کردند و صدور 8 پروانه اقامتگاه بوم گردی دیگر هم در دست اقدام است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۱    
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به وقوع 160 فقره تصادف طی ایام نوروز در جاده های استان گفت: در این حوادث 10 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۱    
رئیس پلیس راه ایلام گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا، تردد در محورهای بین شهری ایلام همچنان ممنوع است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۱    
پایش سلامت کارکنان شهرداری منطقه 5 در طرح غربالگری کرونا آغاز شد .
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۱    
اجرای دومین روز کاروان نشاط و معنویت در چهار محله شهرک دانشگاه ، شهرک شهرداری ، شهرک غزالی و وردآورد در منطقه21 انجام شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارمازندران می گوید: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا تاکنون چهارهزار و 619 واحد صنعتی در این استان برای امهال بیمه سهم کارفرما به تامین اجتماعی معرفی شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۱    
به تازگی کارشناسان برآورد و چشم انداز جدیدی از بازار ساعت های هوشمند در بازه زمانی سال های 2020 تا 2025 میلادی را منتشر کرده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی امروز (18 فروردین)، از کاهش 6 تا 12 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مجموع مبتلایان کووید 19 در کشور به 60500 نفر رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۱    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در قالب طرح کاهش پسماند از اردیبهشت ماه امسال شهروندان تهرانی می توانند مجددا پسماندهای خود را از مبدا تفکیک کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۱    
دبیر ستاد تنظیم بازار از کاهش مصرف مرغ به دلیل برگزار نشدن مجالس مختلف در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش قیمت این محصول در بازار خبر داد و اعلام کرد که برای حمایت از مرغداران ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۱    
مدیرعامل اپل به تازگی اعلام کرده که این غول تکنولوژی آمریکایی قصد دارد در هفته یک میلیون ماسک پوشاننده صورت مورد نیاز کادر درمانی را به تولید برساند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۱    
بررسی ها نشان می دهد رکورد خرید هفتگی بازی در 9 سال اخیر بازار جابه جا شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۱    
جزیره های ترافیکی در محدوده گیشا تقاطع بزرگراه گمنام- چمران تکمیل و عملیات احداث زیرسازی، کفپوش بتنی و تک جدول در این تقاطع با هدف بهبود عبور و مرور شهروندان در به پایان رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۱    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار تهران گفت: با تداوم تعطیلی مجموعه های ورزشی پایتخت، جشنواره مجازی و خلاقانه "بازی در خانه" برای شهروندان این منطقه در دستور کار قرار گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۱    
مدیرعامل متروی تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت تکمیل متروی پرند، گفت: برای تکمیل 100درصدی متروی اقماری پرند 550 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۱    
عوارض آزادراه های تهران با موافقت شورای اقتصاد 140 درصد افزایش یافت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۱    
به گفته وزیر ارتباطات، افزایش چهار برابری سرعت اینترنت خانگی گفت با تبدیل ADSL به VDSL با افزایش قیمت همراه نیست و تنها درصورت افزایش حجم مصرف و یا تغییر مودم ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۱    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر تشدید نگرانیها نسبت به پیامدهای اقتصادی همه گیری ویروس کرونا و تقاضا برای خرید دارایی امن، افزایش پیدا کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۱    
برآوردها نشان می دهد به دلیل تحمیل هزینه های زیاد به شهرداری و فقدان درآمدزایی، نیمی از منابع درآمدی این نهاد در سال 1399 محقق نخواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل شرکت متروی تهران از تصویب مجمع عمومی شرکت هلدینگ متروی تهران و حومه با ریاست شهردار تهران در روزهای پایانی سال گذشته خبر داد و عنوان کرد ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۱    
الگوی مصرف ماهانه مشترکان خانگی برق مناطق گرمسیر در هیئت دولت مصوب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۱    
فقر، اضطراب و استرس، تغذیه نامناسب و اعتیاد برای بیماران مبتلا به ویروس اچ آی وی همچون سمی کشنده باعث تحریک بیشتر فعالیت ویروس می شود و خطر مرگ را افزایش می دهد ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۱    
جامساز با اشاره به اینکه نیاز است بودجه سنواتی سال جاری مورد بازنگری و اصلاح قرار بگیرد، اضافه کرد: به دلیل اینکه بودجه اصولی بسته نشد ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۱    
گازبهای مشترکان خانگی همه اقلیم ها تا 15 اردیبهشت بر مبنای فصل سرد محاسبه می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارتقای سرعت اینترنت خانگی به 16 مگابیت برثانیه تا پایان اردیبهشت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۱    
تمیز کردن و ضد عفونی کردن خانه در دوران شیوع کروناویروس جدید و به ویژه پس آلوده شدن یکی از اعضای خانواده به این ویروس برای جلوگیری از شیوعِ بیشتر بیماری، اهمیت بسیاری دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۱    
تغسیل با آب متوفیان مبتلا به بیماری کرونا در تهران و ایجاد وحدت رویه در کشور در جهت اجرای حداکثری فتوای مقام معظم رهبری آغاز شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۱    
بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با توجه به اینکه برخی تحقیقات اثرگذاری داروی "فاویپراویر" را بر روی ویروس کرونا تایید کرده است، با تلاش محققان این دانشگاه ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۱    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از رشد 43درصدی بودجه عمرانی شهرداری تهران در سال جدید خبر داد و گفت: با ارزیابی پروژه های نیمه تمام شهرداری تهران، 67 پروژه اوبویت دار فرامنطقه ای احصا شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۱    
بحران ناشی از شیوع کرونا در حال تبدیل شدن به یک چالش تمام عیار اقتصادی است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۱    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک نسبتا سنگین صبحگاهی در مقاطعی از شش معبر اصلی پایتخت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۱    
آمارهای رسمی حاکی از آن است که شمار مبتلایان به کووید-19 در سراسر جهان هم چنان روند افزایشی خود را طی می کند.