جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۶:۱۸Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 8 تیر 1399 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 29 اسفند 1398 شهر فردا 31 فروردین 1399 شهر فردا 31 اردیبهشت 1399 شهر فردا 31 خرداد 1399 شهر فردا 31 مرداد 1399 شهر فردا 31 شهریور 1399 شهر فردا 1 مهر 1399 شهر فردا 30 آبان 1399 شهر فردا 30 آذر 1399 شهر فردا 30 دی 1399 شهر فردا 30 بهمن 1399 شهر فردا 30 اسفند 1399 شهر فردا 1 تیر 1399 شهر فردا 2 تیر 1399 شهر فردا 3 تیر 1399 شهر فردا 4 تیر 1399 شهر فردا 5 تیر 1399 شهر فردا 6 تیر 1399 شهر فردا 7 تیر 1399 شهر فردا 8 تیر 1399 شهر فردا 9 تیر 1399 شهر فردا 10 تیر 1399 شهر فردا 11 تیر 1399 شهر فردا 12 تیر 1399 شهر فردا 13 تیر 1399 شهر فردا 14 تیر 1399 شهر فردا 15 تیر 1399 شهر فردا 16 تیر 1399 شهر فردا 17 تیر 1399 شهر فردا 18 تیر 1399 شهر فردا 19 تیر 1399 شهر فردا 20 تیر 1399 شهر فردا 21 تیر 1399 شهر فردا 22 تیر 1399 شهر فردا 23 تیر 1399 شهر فردا 24 تیر 1399 شهر فردا 25 تیر 1399 شهر فردا 26 تیر 1399 شهر فردا 27 تیر 1399 شهر فردا 28 تیر 1399 شهر فردا 29 تیر 1399 شهر فردا 30 تیر 1399 شهر فردا 31 تیر 1399 
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۲۰:۰۲    
خادمان حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید با شهردار بندرعباس دیدار و از وی تجلیل کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۰۴    
با حضور مسئولان استانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، هفت پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری منطقه دو تبریز افتتاح شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۴    
شهردار شهر میراث جهانی یزد گفت: 13 اثر ناملموس شهر یزد با پیگیری های سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد به ثبت ملی رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۴    
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: تقاطع استاد بهمن بیگی در سال 97 کلنگ زنی شد و با وجود مشکلات اقتصادی و لزوم جابجایی تأسیسات شهری کار انجام و این تقاطع در فاز یک به طول هزار مترمربع احداث شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۴    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2457 بیمار جدید کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۴    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از سه کشته و سه زخمی بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سمند و پراید در محور یاسوج به اصفهان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۲۰    
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در ایام شیوع کرونا، چهار هزار پاسخ مردمی توسط این کمیته ارائه شد که بیش از سه هزار و 500 مورد آن به صورت الکترونیک بوده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۰    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی که با ترفند برنده شدن در قرعه کشی اقدام به برداشت وجه از حساب بانکی قربانیان می کرد، خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۵    
رئیس اداره بهزیستی شبستر با اشاره به اینکه احداث واحدهای مسکونی با کمک نهادها و سازمان ها صورت می گیرد از آغاز ساخت 15 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در شبستر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۲۵    
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در بازدید از پروژه های در حال اجرای گفت: احیا و بازسازی بافت تاریخی ارومیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۵    
فرمانده پلیس راه استان اردبیل از کشته شدن 8 نفر و مجروحیت یک نفر در جریان تصادف دو سواری در جاده مشگین شهر- پارس آباد خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۵    
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از برنامه ریزی های اولیه برای ایجاد تورهای گردشگری معدنی توسط این سازمان با مشارکت شهرداری سنگان در این شهر مرزی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۵    
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ورود و خروج مسافر از پایانه های مسافربری شهرداری مشهد در خرداد ماه امسال نسبت به مشابه سال گذشته حدود 50 درصد کاهش داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۵    
رئیس اداره نامگذاری معابر و تابلو نویسی شهرداری مشهد از نامگذاری بولوار حسن آباد به نام ایرج یزدان بخش خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۵    
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت عمران و بهسازی روستایی سالانه 4 هزار میلیارد تومان هزینه دارد که فقط 30 درصد آن تامین می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۵    
فرمانده انتظامی ایلام از مبارزه جدی پلیس ایلام با سوداگران مرگ و سارقان اموال مردم خبر داد و گفت: بی توجهی به مبارزه با قاچاق کالا، ضربه اقتصادی شدید به کشور است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: پرونده عرصه و حریم سه بنای تاریخی زنجان پس از تهیه و تدوین به منظور ثبت به دفتر ثبت آثار و حفظ و احیاء میراث معنوی و طبیعی ارسال شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۰    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ساعتی پیش بر اثر یک تصادف در محور شهرک نبوت شهرستان ایوان یک نفر کشته شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری جوانی که دختران جوان را با عنوان دروغین دکتری مقیم آمریکا فریب می داد، در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۵    
دمای هوا در جنوب کرمان این روزها در حالی به 50 درجه می رسد که گزارش ها از اوج گیری ویروس کرونا در شهرستان های این منطقه حکایت دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۵    
سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: در 3 ماهه گذشته 54 درصد جانباختگان تصادفات رانندگی شهر قم مربوط به موتورسواران بوده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۵    
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: با هدف جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر از ابتدای تیر ماه تاکنون 11 دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی حین فعالیت توقیف شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۵    
شهردار اصفهان با بیان اینکه تا پایان سال پروژه های ملی در شهر افتتاح می شود، گفت: پروژه هایی همچون بلوار فرزانگان، نمایشگاه بزرگ اصفهان و پل آفتاب به نوبت افتتاح خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۵    
با حکم شهردار اصفهان "رحیم محمدی" به عنوان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان منصوب شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۵    
شهردار بندرعباس گفت: اگر بخشی از وضعیت موجود و نارضایتی مردم را شاهد هستیم به دلیل وجود قوانینی است که هنوز اصلاح نشده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۵    
میلتون گلیزر خالق طرح معروف من عاشق نیویورکم در نودویک سالگی در اثر سکته قلبی درگذشت. او از معروف ترین طراحان گرافیک آمریکا به شمار می رفت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: 830 نفر از روستاییان این استان در سه ماهه نخست امسال آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۵    
سازمان حمایت طی اطلاعیه ای اعلام کرد که قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی بسته به وزن آن، حدود 20.000 تومان تعیین شده و با هرگونه افزایش قیمت تخم مرغ بیش از نرخ مصوب برخورد قانونی خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۵    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه ما در موج سنگین بیماری به سر می بریم، گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۵    
ملکی از برخورد دو وسیله نقلیه با یکدیگر در منطقه پاسداران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۵    
معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران با تاکید بر اینکه بانک ها و خزانه های بورس کالا هیچ دخالتی در روند معاملات سکه ندارند ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۵    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: قیمت تمام شده آب در هر متر مکعب 2500 تومان است که از مردم به ازای هر متر مکعب 700 تومان اخذ می شود و این در حالی است که قیمت آب کانادا یک دهم ایران تخمین ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۵    
ملکی از آتش سوزی گسترده در یک مرکز تولیدی نخ و پارچه در جاده خاوران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۵    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر اینکه تعادل به بازار ارز برخواهد گشت، گفت: طی چند روز گذشته صدها میلیون دلار از سوی بازارساز در بازار عرضه شد که خیلی از برنامه آنهایی که در تلاش برای بر هم زدن ثبات ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۵    
نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: در صورت تامین نهاده ها با ارز دولتی قیمت تمام شده مرغ زنده 11 هزار و500 تومان تا 11 هزار و700 تومان و قیمت تمام شده مرغ گرم 17 هزار تومان خواهد شد و با ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۰    
بانک مرکزی اعلام کرده که در خردادماه امسال هر متر خانه در تهران نسبت به همین ماه در سال گذشته تا بیش از 42 درصد گران شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۰    
اعضای شورای شهر لایحه تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی درباره تصاویر دوربین های کنترل ترافیک را به تصویب رساند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۰    
عضو شورای شهر تهران از تعدیل سه نفر از خبرنگاران شهری انتقاد کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2489 بیمار جدید کووید-19 در کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۰    
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه با بازگشایی ها و عادی انگاری و عادی پنداری علی رغم اتخاذ تدابیر لازم شاهد افزایش قابل توجهی از مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی هستیم از مردم خواست موارد بهداشتی و ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۰    
مفاخریان با اشاره به فعالیت غیر قانونی ون کافه ها در پایتخت گفت: از شهرداری مناطق 22 گانه خواستیم که نسبت به جمع آوری این واحد های غیر مجاز اقدام کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۵    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از طی مراحل نهایی آیین نامه جدید داخلی شورای شهر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۵    
اعضای شورای شهر تهران صبح امروز لایحه ای را به تصویب رساندند که بر اساس آن از این پس برای استعلام از تصاویر دوربین های کنترل ترافیک شهر تهران باید بهای خدمات پرداخت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۵    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه سه از برگزاری "برنامه های شادستان" در این منطقه با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: 400 کاور جداکننده ویژه تاکسی های منطقه در راستای حفظ سلامت مسافران و رانندگان تاکسی و مقابله با شیوع کرونا بین رانندگان تاکسی توزیع شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۵    
اعضای شورای شهر تهران صبح امروز طرحی را بررسی کردند که به موجب آن شهرداری موظف است تابلوهای معرفی کتابفروشی ها را در سطح شهر نصب کند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۵    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار تهران از آغاز برنامه های شادستان منطقه چهار با شروع فصل تابستان خبر داد و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۵    
شهردار تهران اعلام کرد که 95 درصد مسافران تهران از ماسک استفاده می کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۵    
هاشمی نسبت به برخی از پیشنهاد های مطرح شده در طرح تعیین حریم آثار هنری پایتخت واکنش نشان داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۵    
رییس کارگروه ارزیابی فرصت های مدیریت کرونا موج دوم شیوع کرونا را قطعی خواند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۵    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در مورد گلایه مردم نسبت به خروج رایگان از محدوده طرح های ترافیکی به شهرداری تهران تذکر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۵    
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از آغاز پلاک گذاری درختان مجتمع باغ بهشت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۵    
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از بی توجهی شهرداری های مناطق به فعالیت مشاغل پر خطر و مزاحم انتقاد کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه هر یک از میادین 22 گانه میوه و تره بار پایتخت، پاسخگوی نیازها و تامین کننده ارزاق و مایحتاج ساکنان یکی از مناطق 22 گانه شهر تهران هستند ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۵    
رئیس شورای شهر تهران از اجرای ناقص و کند مصوبات شورا در شهرداری گلایه کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۵    
رئیس شورای شهر تهران از بررسی یک فوریت لایحه برگزاری مجمع اتوبوسرانی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۵    
رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران از عدم اجرای مصوبات کمیته شفافیت توسط شهرداری به بهانه های مختلف هشدار داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۵    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت امروز (8 تیر ماه) در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت و افزایش غلظت آلاینده ازن طی روز باعث کاهش کیفیت هوا می ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۵    
در این گزارش به برخی از عادت های صبحگاهی مفید افراد برای داشتن زندگی سالم تر اشاره شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۵۵    
دژ رشکان این روزها حال و روز خوبی ندارد. بخش های از این دژ که مربوط به دوره اشکانیان است تخریب شده و این اثر تاریخی در محاصره نخاله های ساختمانی و معتادین قرار گرفته است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۵    
نتایج یک بررسی که به تازگی صورت گرفته نشان می دهد چاقی مادران ممکن است نسل های بعدی آنها را در معرض سرطان کبد قرار دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۲۵    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه 170 هزار کیلومتر فیبر نوری در کشور برقرار است، گفت: 11 کلان شهر ایران تا پایان امسال تحت پوشش اینترنت VDSL قرار خواهند گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۵۵    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات ناوگان حمل مسافر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۳۵    
مختاری درباره آخرین وضعیت احداث بوستان وثوق الدوله در منطقه 14 و بوستان ایرانیان در منطقه 19 توضیحاتی داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۲۵    
یک متخصص بیماری های عفونی، درباره تست سرولوژی کرونا گفت: این تست برای تشخیص بیماری کاربردی ندارد و تنها می تواند کاربرد اپیدمیولوژی داشته باشد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۰۵    
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا فهرستی از علائم بیماری کووید-19 از جمله احتقان یا آبریزش بینی منتشر کرده است.