شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرخوان 30 دی 1399 - shahrkhan.ir

شهرخوان 28 اسفند 1397 شهرخوان 29 اسفند 1398 شهرخوان 31 فروردین 1399 شهرخوان 31 اردیبهشت 1399 شهرخوان 31 خرداد 1399 شهرخوان 1 تیر 1399 شهرخوان 1 مرداد 1399 شهرخوان 1 شهریور 1399 شهرخوان 30 مهر 1399 شهرخوان 30 آبان 1399 شهرخوان 1 آذر 1399 شهرخوان 30 بهمن 1399 شهرخوان 28 اسفند 1399 شهرخوان 1 دی 1399 شهرخوان 2 دی 1399 شهرخوان 3 دی 1399 شهرخوان 4 دی 1399 شهرخوان 5 دی 1399 شهرخوان 6 دی 1399 شهرخوان 7 دی 1399 شهرخوان 8 دی 1399 شهرخوان 9 دی 1399 شهرخوان 10 دی 1399 شهرخوان 11 دی 1399 شهرخوان 12 دی 1399 شهرخوان 13 دی 1399 شهرخوان 14 دی 1399 شهرخوان 15 دی 1399 شهرخوان 16 دی 1399 شهرخوان 17 دی 1399 شهرخوان 18 دی 1399 شهرخوان 19 دی 1399 شهرخوان 20 دی 1399 شهرخوان 21 دی 1399 شهرخوان 22 دی 1399 شهرخوان 23 دی 1399 شهرخوان 24 دی 1399 شهرخوان 25 دی 1399 شهرخوان 26 دی 1399 شهرخوان 27 دی 1399 شهرخوان 28 دی 1399 شهرخوان 29 دی 1399 شهرخوان 30 دی 1399 
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۰:۰۵    
کمبود ویتامین ب 12 در کسانی که دچار مشکلات گوارشی هستند و یا داروهای اسید معده دریافت می کنند و همچنین در کسانی که رژیم های گیاهی را انتخاب کرده اند، شایع است.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۹    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در طول شش ماه هیئت مدیره کشت و صنعت مغان نتواند سودآوری برای آن به دست آورد، بهتر است مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره کنار بکشند.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۴    
فرماندار اردبیل گفت: تالارها با ظرفیت 30 درصد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۴    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی با تمام تلاش از سرمایه گذاران حمایت می کند.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۴    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۴    
معمای ناپدید شدن زنی جوان در پایتخت، پس از خودکشی نافرجام شوهر وی و اعترافاتش به جنایت، آشکار شد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۴    
فرقی ندارد که یک مرد 25 ساله باشید یا 45 ساله، در هر شرایطی داشتن یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی برای سالم ماندن، لاغری و حفظ قدرت مهم است.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۴    
شناخته شده است که سطح بالای کلسترول “بد” خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد. این ماده می تواند رگ ها را مسدود کند و در نتیجه لخته خون ایجاد کند.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۹    
مردی که متهم است با آتش زدن خانه همسایه پسربچه ای پنج ساله را به قتل رسانده، در حالی در بازداشت به سر می برد که پرونده اش به زودی تکمیل می شود و او باید پای میز محاکمه برود.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۴    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان اینکه سایت های همسریابی و صیغه یابی بستری برای کلاهبرداری های یک میلیارد تومانی شده، گفت: تا کنون ...
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۹    
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از فردا اول بهمن، مدارس بازگشایی می شود و دانش آموزان در صورت صلاحدید خانواده ها در مدرسه حضور می یابند.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۴    
مامورپلیس زن در پاسگاه پلیس مورد تجاوز از سوی رئیسش قرار گرفت.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۴    
شیطان ممکن است به شکل های مختلف در خواب دیده شود .ممکن است خواب ببینیم شیطان در قالب انسان به خوابمان آمده است و یا خواب ببینیم شیطان دستمان را گرفته و به جایی می برد ...
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۹    
رئیس شورای رقابت گفت: با توجه به شرایط بازار شورا تصمیم گرفت رفتاری هیجان انگیز را در بازار خودرو انجام نداده و محصولات ایران خودرو و سایپا طی سه ماهه پایانی سال هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته باشد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۹    
شکر ممکن است به شکل های مختلف در خواب دیده شود . ممکن است خواب ببینید در حال شکر خوردن هستید و یا مقدار زیادی شکر انباشته می کنید . برای دانستن این تعبیر خواب با ما همراه باشید.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۹    
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خود را در حال شکار حیوانی ببینید و موفق شدید آن را به دام افکنید.برای اینکه بدانید خوابتان چه تعبیری دارد در ادامه با ما همراه باشید.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۴    
دختر کند ذهن که در بهزیستی نگهداری می شد در آخرین ملاقات با خانواده اش، سرنوشت شومی داشت. وی مدعی است از سوی پدر و برادرش مورد آزار قرار گرفته است .
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۹    
بیماری های کبد خطر کرونا را افزایش می دهد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۹    
حسن روحانی گفت: تامین واکسن کرونا جزو اولویت های کشور است.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۴    
شوهر خیانتکار با همکاری معشوقه اش سوقصد به جان همسر جوان خود کرد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۹    
یک زندانی در همدان که به اعدام محکوم شده بود با گذشت اولیای دم از طناب دار رهایی یافت.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۹    
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل حمایت از کالاهای تولید داخل را در کاهش زمینه قاچاق با اهمیت دانست و خواستار تبیین نقش مردم و دستگاه های اجرایی در این راستا شد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۴    
مسؤول واحد شناسایی فراهم آوری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: نهمین اهدای عضو سال جاری استان اردبیل که مادری 23 ساله بود، صبح امروز به تهران اعزام شد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۴    
دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با جانباز هشت سال دفاع مقدس در روستای گوگه شهرستان نیر در راستای تکریم خانواده شهدا، جانباز و آزاده و ایثارگر
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با حضور در روستای ایرنجی شهرستان نیر با توحید پوراسد از شاعران توانای شهرستان نیر دیدار نمود.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۴    
رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: روش های مختلفی برای احداث مساجد در روستاها و مناطق محروم توسط بسیج سازندگی استان در دستور کار قرار گرفته است.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۴    
با رأی مجمع انتخاباتی سعید علی حسینی برای چهار سال آینده به عنوان رئیس هیئت وزنه برداری استان اردبیل انتخاب شد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۴    
در حالی که مردم به خاطر شرایط کنونی با وضعیت بد اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، امّا این وضعیت تمامی ندارد و گویا قرار است هر روز بر این اتفاقات اضافه شود، بعد از گرانی کره، مرغ ...
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۴    
این روزها در اکثر منازل برای پخت غذا و تهیه انواع پیتزا، فست فود، گوشت و ماهی از فر آشپزخانه استفاده می شود ...
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۴    
چهار میلیارد و 400 میلیون ریال به پروژه 24 واحدی خیرین مسکن ساز گرمی تخصیص یافت.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۹    
مدیر کل تعاون، رفاه و کار استان اردبیل گفت: مشکلات بخش خصوصی نباید گریبان گیر کارگران و دستمزد نیروی کار شود.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۴    
از فردا به دلیل نفوذ پرفشار به منطقه ضمن وزش بادهای شمالی دمای هوا بطور محسوس کاهش یافته و بارش در اغلب مناطق استان بصورت برف خواهد بود.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۹    
یوسف ساجد کارشناس ترافیک شهری
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۴    
استاندار اردبیل از تصویب و امضای سند همکاری دوجانبه بارانداز ریلی شهرستان پارس آباد مغان خبر داد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۴    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با حضور در اتاق تعاون بر استفاده از ظرفیت های موجود اتاق برای توانمند سازی شرکت های تعاونی تاکید کرد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۴    
یک کارشناس حوزه شهر در اردبیل گفت: تعریف پروژه های موضعی و موضوعی کوتاه مدت برای هر بخش و ناحیه شهری با توجه به نیازهای ان منطقه در گام دوم توسعه شهری اردبیل باید مورد توجه قرار گیرد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۴    
نهمین ایثارگر سال 99 اردبیل برای اهدا عضو به تهران اعزام شد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۴    
به گفته مدیر عامل سازمان آتش نشانی اردبیل در حال حاضر 7 ایستگاه آتش نشانی در اردبیل وجود دارد اما مطابق استاندارد که برای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی است لازم است این تعداد به 10 ایستگاه برسد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۴    
معاون وزیر آموزش و پرورش کشور جهت افتتاح و پیگیری روند احداث و تجهیز چندین مدرسه در پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز وارد این حوزه انتخابیه شد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۹    
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: بیش از 10 میلیارد ریال کالای احتکار شده در اردبیل کشف شد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۴    
مدیرکل ثبت و اسناد و املاک استان اردبیل گفت در 9 ماهه امسال برای 345هزارهکتار از اراضی ملی ثبت شده استان اردبیل سند تک برگی ارائه شده است.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۴    
متکدیان از شهرها و استانهای دیگربه اردبیل آمده اند و شهر مارا نازیبا کرده اند و مویی بر دماغ مسافران وگردشگرانی هستند که مسئولین ما با هزار ترفند به سمت شهرمان جذبشان کرده اند.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۴    
مدیر موزه شهرداری اردبیل از گردآوری اشیاء، اسناد و کتب خطی بصورت اهدایی و امانتی از شهروندان اردبیلی در روزهای اخیر خبر داد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۲:۱۴    
شماره 40 نشریه پیک” برق ساوالان” کاری از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل منتشر شد.
شهرخوان   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۴    
با تعبیر خواب بازو ،تعبیر خواب دیدن بازو های قوی ،تعبیر خواب دیدن بازو های ضعیف و لاغر ،تعبیر خواب اگر بازویتان را بریده ببینید و انواع تعبیر خواب بازو همراه ما باشید.