چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۹:۰۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهروند البرز 17 اسفند 1394 - shahrvandalborz.com

شهروند البرز 30 مهر 1394 شهروند البرز 30 آبان 1394 شهروند البرز 30 آذر 1394 شهروند البرز 30 دی 1394 شهروند البرز 28 بهمن 1394 شهروند البرز 1 اسفند 1394 شهروند البرز 2 اسفند 1394 شهروند البرز 8 اسفند 1394 شهروند البرز 9 اسفند 1394 شهروند البرز 10 اسفند 1394 شهروند البرز 11 اسفند 1394 شهروند البرز 12 اسفند 1394 شهروند البرز 13 اسفند 1394 شهروند البرز 15 اسفند 1394 شهروند البرز 16 اسفند 1394 شهروند البرز 17 اسفند 1394 شهروند البرز 18 اسفند 1394 شهروند البرز 19 اسفند 1394 شهروند البرز 21 اسفند 1394 شهروند البرز 24 اسفند 1394 شهروند البرز 25 اسفند 1394 شهروند البرز 26 اسفند 1394 شهروند البرز 28 اسفند 1394 
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۰    
مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد: هوای این استان امروز دوشنبه و فردا برای گروه های حساس ناسالم است .
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۰    
مدیر فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان البرز از آغاز توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز با زیر قیمت بازار در آستانه نوروز 95 در این فروشگاه ها خبرداد.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
تصویری از مهندس حسین فریدون در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد درحالیکه رییس جمهور در حال سخنرانی است ، حسین فریدون پا روی پا انداخته و در حالتی بی ادبانه پاها را روی میز مقابلش گذاشته است.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
با مشارکت تشکل های غیر دولتی، بوستان جاودانگی به یاد سر سبزی و شادابی کودکان متولد شده سالجاری و تعدادی از اهالی روستای سیجان که در اثر سیل سیجان آسمانی شدند،افتتاح شد.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۰    
رئیس جمهوری سال 1394 را سالی تاریخی و به یادماندنی برای ملت ایران دانست و با بیان اینکه طلیعه سال 94، تعامل سازنده با جهان بود ...
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: حکم بابک زنجانی و دو متهم دیگر که در پرونده نفتی محاکمه شدند در دادگاه بدوی صادر شده و دادگاه این سه متهم را مفسد فی الارض تشخیص داده است.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۰    
همایش پیشگیری از آسیب های چهارشنبه آخر سال روز شنبه در آموزشگاه دخترانه شرافت آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک های غرب استان تهران گفت: جهت عدم بروز مشکل در خصوص آب نیاز است عموم شهروندان مصرف بهینه آب را در دستور کار خود قرار دهند.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
بیش از 23 هزار خانواده محروم در قالب حدود 38 هزار نفر ، تحت حمایت کمیته امداد البرز هستند و از خدمات مختلف این نهاد مقدس از جمله ، کمک هزینه معیشت بهره مند میباشند .
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
با افزایش رقم کمک هزینه بلاعوض خرید مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از 60 میلیون ریال به 200 میلیون ریال ، منبعد شاهد رشد 233 درصدی در این بخش از خدمات کمیته امداد خواهیم بود .
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی خواستار تقدیر از فعالیت های ارزنده اداره راه وشهرسازی گچسر شد .
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۰    
رئیس صنعت ، معدن وتجارت البرز گفت که بیش از 62هزار واحد صنفی این استان درسامانه ایرانیان اصناف، ثبت شده است.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۰    
مدیر کل شرکت غله وخدمات بازرگانی استان البرز گفت: تلفن گویای پیشنهادات و انتقادات در خصوص کیفیت آرد و نان البرز راه اندازی شد.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۰    
رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، هدفمندسازی یارانه را کاری بسیار زیبا دانست و گفت: ولی متاسفانه جایگاه منابع طبیعی در این طرح دیده نشده بود.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد باید از زبان هنر استفاده کرد.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۱    
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس گفت: در نخستین جشن گلریزان 320میلیون ریال توسط خیرین فردیس برای حمایت از خانواده زندانیان پرداخت شد.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۱    
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای امسال پیگیری هایی قاطع در حوزه مواد مخدر داشته ایم از کشف و ضبط بیش از 6 تن از انواع مواد مخدر در سطح استان البرز خبر داد.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۱    
رئیس فدراسیون بوکس با بیان اینکه امیدواریم بستر توسعه ورزش بوکس در سطح مدارس و رده سنی نونهالان فراهم شود ...
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۱    
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه ساماندهی ورزش مظلوم بوکس در کشور و به تبع آن در استان البرز به طور مطلوبی اجرا شود، گفت: هیئت ورزشی بوکس استان البرز به توجه جدی تر فدراسیون نیازمند است.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۱    
رئیس فدراسیون بوکس با تاکید براینکه گسترش و توسعه ورزش بوکس در تمام استان های کشور از جمله اقدامات در دستور کار فدراسیون بوکس کشور به شمار می آید ...
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۱    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز گفت: همزمان با سالروز تاسیس کانون فرهنکی هنری مساجد، همایش سالانه کانون مساجد فرهنگی هنری در استان البرز برگزار می شود.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: احداث فرهنگسرای ایثار و شهادت از درخواست های این اداره کل از مدیریت شهری است که مکان آن نیز مشخص شده است و با توجه به اینکه این فرهنگسرا در اکثر استان ها ...
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۱    
استاندار البرز با اشاره به آمادگی این استان برای استقبال از سرمایه گذاران داخلی و خارجی، پیش شرط آن را اشتغالزایی و ورود فناوری های نوین برای عرضه در عرصه های جهانی دانست.
شهروند البرز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۱    
تعطیلات نوروزی سال گذشته راه های استان البرز با 27 میلیون تردد از سوی هموطنانی مواجه بود که برای سپری کردن ایام نوروز با گذر از استان البرز به 14 استان کشور سفر می کردند که این آمار نشان از جایگاه ...