چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۰:۳۰Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 اردیبهشت 1395 - shana.ir

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 فروردین 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 تیر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 مهر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 دی 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 1 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 2 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 3 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 4 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 5 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 6 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 7 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 8 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 9 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 10 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 11 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 12 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 13 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 14 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 17 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 19 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 20 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 21 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 22 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 24 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 25 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 26 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 27 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 28 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 اردیبهشت 1395 
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۰    
دومین همایش راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای بین المللی انرژی و سومین دیالوگ تجاری ایران و چین در حاشیه آخرین روز از نمایشگاه بین المللی نفت ایران برگزار می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۹    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، از بازدید کمیسیون انرژی مجلس از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۸    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت از سفر یک هیئت عالیرتبه نفتی و کارشناسی ایران به ترکمنستان ظرف 2 هفته آینده خبرداد و بر گسترش همکاریهای راهبردی بلندمدت ایران و ترکمنستان تاکید کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۰    
علی النعیمی، وزیر نفت پیشین عربستان امروز (شنبه، 18 اردیبهشت ماه) با صدور یک حکم سلطنتی، از این سمت برکنار شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۹    
رئیس جمهوری با اشاره به همکاریهای خوب ایران و ترکمنستان در بخش انرژی و نیرو یادآور شد: ایران به عنوان دروازه ای برای اتصال کشورهای آسیای میانه به خلیج فارس و آبهای جنوبی و ترکمنستان به عنوان دروازه ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۵۸    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با بیان این که تا 6 ماه آینده فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس وارد مدار می شود، گفت: با توجه مذاکرات صورت گرفته منابع مالی اجرای این پروژه تا حدودی تامین شده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۲    
مدیر خطوط لوله شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، طول خطوط لوله نفت را نزدیک به 14 هزار کیلومتر از قطر 8 تا 36 اینچ در کشور اعلام کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۹    
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: با وجود درآمد 900 میلیارد دلار در سال 84 تا 93 فقط 2.7 درصد رشد اقتصادی داشتیم.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۳    
ظریف با اشاره به دیدگاههای رؤسای جمهوری ایران و ترکمنستان برای ارتقای سطح تبادل کالا به کالا گفت: سطح همکاریها در بخش تبادل کالا به کالا و همکاریهای ترانزیتی در حوزه انرژی را در سطح منطقه می توانیم ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۴    
معاونت پژوهشی موسسه بین المللی انرژی از اعلام آمادگی دانشگاه دلف هلند با موسسه مطالعات بین المللی انرژی خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۱    
وزیر اقتصاد، انرژی و کشاورزی هلند فردا (یکشنبه، 19 اردیبهشت ماه) از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پخش بازدید می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۱    
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: بر اساس مذاکرات این مدیریت با سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مقرر شده است بسته حفاری چاههای توصیفی و تحدیدی آماده شود و به صورت کلید در دست به مناقصه برود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۸    
وزیر نفت عصر امروز (شنبه، 18 اردیبهشت ماه) برای گسترش همکاری با رشید مراد اف، وزیر خارجه ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
شانا _ گروه فیلم: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری امروز (شنبه 18 اردیبهشت ماه) با همراهی بیژن زنگنه، وزیر نفت از بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۲    
مدیرعملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: طراحی، برنامه ریزی و تدوین شیوه های واگذاری در زمینه خصوصی سازی در مرحله تصویب قرار دارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۲۰    
50 درصد نفت خام عبوری از منطقه مرکزی (اراک) به پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) انتقال داده می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۲۰    
شانا _ گروه عکس: علی اکبر شعبانپور، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس عصر امروز (شنبه، 18 اردیبهشت ماه) در مراسم رونمایی از پمپهای کرایوژنیک اظهار کرد ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۴    
نماینده شرکت اتریشی او ام وی اعلام کرد که ایران به ایجاد یک چارچوب برای سرمایه گذاری قراردادهای بین المللی خود نیاز دارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۴    
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۱    
پمپهای کرایوژنیک ساخت ایران در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی رونمایی شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۵    
قرارداد تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با شرکتهای سازنده داخلی امضا می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۵    
شانا _ گروه عکس: نشست خبری عبادالله عبداللهی، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء عصر امروز (شنبه 19 اردیبهشت ماه) در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت برگزار شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۷    
دستیار مدیر کل یک شرکت آلمانی روز شنبه (18 اردیبهشت ماه) گفت: در صدد بازگشایی دفتر مستقیم خود در تهران و بازگشت با تمامی قوا و امکانات به بازار نفت و گاز ایران هستیم.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۱    
مدیر یک شرکت ترکیه ای اعلام کرد که پایان تحریمها، می تواند فرصتی مناسب برای انتقال فناوری به ایران باشد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۵    
شانا _ گروه عکس: بیژن زنگنه، وزیر نفت بعدازظهر امروز (شنبه، 18 اردیبهشت ماه) پس از دیدار با محمد بن حمد الرمحی ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
واحد جدید تولید ازت شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند بزودی راه اندازی می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
مدیرعامل یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران که در هنگام مذاکره با طرف خارجی، به ناگاه با عصبانیت میز مذاکره را ترک کرده بود، در مورد دلیل این اقدام توضیح داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۳    
مدیر بازرگانی شرکت لوله سازی اهواز گفت: استقبال بی نظیر شرکتهای خارجی از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نشان دهنده تاثیر برجام بر اقتصاد کشور است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۰    
وزیر نفت و گاز عمان پس از دیدار با وزیر نفت ایران گفت: ایران و عمان برای حل موضوع کاهش قیمت نفت همکاری می کنند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۴    
وزیر نفت با بیان این که ایران و عمان در بازگرداندن ثبات به بازار نفت مواضعی نزدیک دارند، گفت: قرار است یک شرکت مشترک با هدف بازاریابی ال ان جی میان ایران و عمان تشکیل شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۸    
نماینده شرکت ایتالیایی: تحریم ها ما را وادار به خروج اجباری از ایران کرد اما اکنون آمده ایم تا به روزهای خوب تجارت با ایران برگردیم.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۲    
معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه گفت: استفاده کامل از ظرفیتهای برجام با شکستن تلاشهای دشمنان برای ایران هراسی محقق می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۹    
تفاهم نامه همکاری میان ایرانداک و مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران در راستای استفاده بهینه از امکانات، استعدادها و تواناییها به منظور همکاری آموزشی و پژوهشی، امضا شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۶    
شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، دقایقی پیش تفاهمنامه همکاری مشترکی را به امضا رساندند که تسریع در روند توسعه و تکمیل چاههای اکتشافی از دستاوردهای اجرایی شدن این ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۳    
تلویزیون دولتی ژاپن حضور بیش از 800 شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز تهران را نقطه آغازی برای حضور شرکتهای خارجی در ایران قلمداد کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۱    
شانا _ گروه فیلم: علیرضا سلطانی، کارشناس اقتصاد انرژی در گفتگو باخبرنگار شانا با اشاره به حضور بیش از 1900 شرکت داخلی و خارجی در بیست و یکمین نمایشگاه نفت اظهار کرد ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
مدیر یک شرکت رسانه ای و اطلاع رسانی هلندی منتشر کننده مجلات تخصصی، خواستار انتشار فهرست شرکت های حاضر در نمایشگاه نفت به زبان انگلیسی در پایگاه های اینترنتی صنعت نفت از جمله "ایران اویل" شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه بورس کالا در محل غرفه ارکان بازار سرمایه ایران در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی بازدید کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۹    
نماینده یک شرکت سوئدی-فرانسوی اعلام کرد که برتری کیفی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان نمایشگاه نفت ایران در مقایسه با دیگر نمایشگاه، خیره کننده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۲    
صادرات گاز به اروپا از طریق خط لوله و ال ان جی یک هدف و از جمله استراتژیهای شرکت ملی گاز ایران است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
شرکت تامین سرمایه بانک ملت در دو بخش نظارت بر پروژه ها و تامین مالی از طریق اوراق بدهی با شرکتهای نفت، گاز و پتروشیمی همکاری دارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، امروز (شنبه، 18 اردیبهشت ماه)، شاهد عرضه 74 هزار و 370 تن انواع محصول است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
انتقال سوخت مایع مازاد (نفت کوره و نفت گاز) به مبادی جنوبی کشور جهت صادرات، اولویت مهم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سال 95 است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
شانا _ گروه عکس: نشست خبری حمیدرضا عراقی، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در حاشیه سومین روز از بیست و یکمین نمایشگاه، نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۱    
حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه شانا بازدید کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۱    
در هم اندیشی ظرفیت سنجی و ارزیابی شرکت های ایرانی متقاضی فعالیت درحوزه اکتشاف و تولید با رویکرد انتقال و توسعه فناوری به منظور اجرای قراردادهای جدید نفتی درحوزه اکتشاف و تولید ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۲    
نماینده یک شرکت اسپانیایی اعلام کرد که در پنج سال سابقه حضور در نمایشگاه، هر سال شاهد پیشرفت این نمایشگاه نسبت به سال قبل بوده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۲    
وزیر نفت و وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه بورس اوراق بهادار در محل غرفه ارکان بازار سرمایه ایران در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۲    
یواخیم بوند رئیس بخش صنعت فراوری و پایین دستی شرکت آلمانی لوا( LEWA) گفت: در نتیجه توافق هسته ای زمینه برای احیا و تقویت روابط شرکتهای آلمانی با شرکتهای ایرانی فراهم شده است و ما به این خاطر به تهران ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۶    
مدیر عامل شرکت هلندی با ابراز رضایت از همکاری سی ساله اش با ایران اعلام کرد خواهان افزایش سرمایه گذاری در این کشور است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۳    
پنجهزار کیلومتر از خطوط لوله انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی، امسال پیگرانی هوشمند می شوند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۱    
نماینده کمیته جوانان ایران در شورای جهانی نفت عملکرد کمیته جوانان ایران در شورای جهانی نفت را تشریح کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۸    
مدیر خدمات مشتریان یک شرکت آلمانی، روز شنبه (18 اردیبهشت)، ابراز امیدواری کرد که با گذشت زمان، مشکلات مالی و بودجه ای حل شده و این شرکت اجرای پروژه های تازه ای را در ایران آغاز کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۰    
طرح ساخت پایانه نفتی جاسک با هدف ذخیره سازی 10 میلیون بشکه نفت خام و صادرات یک میلیون بشکه نفت خام اجرا می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۸    
مهمترین فعالیتهای انجام شده از سوی پژوهشگاه صنعت نفت در میدان اهواز به منظور توسعه فناورانه این میدان، در حضور وزیر نفت تشریح شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۸    
نماینده مرکز همکاریهای صنعتی و اقتصادی ایران و هلند حضور کشورهای مختلف در نمایشگاه نفت ایران را محلی برای شناخت و آگاهی از بازار ایران دانست.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۹    
ماموریت شرکت ملی گاز ایران در سال 95 بدل کردن گاز به منبعی مطمئن برای ارزآوری تعریف شده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۶    
معاون وزیر انرژی لهستان و معاون بین الملل اتاق بازرگانی ایران در همایش تجاری دو کشور بر لزوم توسعه همکاریها در زمینه انرژی، نفت و گاز تاکید کردند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۱    
وزیر نفت و وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه پژوهشگاه صنعت نفت در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کردند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۸    
مدیرعامل باشگاه نفت تهران گزینه جدی سرپرستی سازمان لیگ فوتبال ایران است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
شانا _ گروه عکس: اسحاق جهانگیری، امروز (شنبه، 18 اردیبهشت ماه) در سومین روز از برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت در محل سالن میلاد با ابراز خرسندی از حضور در جمع صنعتگران نفت، گاز ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
معاون وزیر نفت با اشاره به پروژه بزرگ بومی سازی 10 گروه کالاهای مورد نیاز صنعت نفت در وزارت نفت گفت: هدف اصلی از اجرای این پروژه، در اختیار گرفتن بازار ساخت تجهیزات صنعت نفت در منطقه است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۶    
سفیر ترکیه در تهران گفت: آنکارا خواهان گسترش همکاری ها با ایران در همه حوزه ها بi ویژه در زمینه نفت و گاز است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۳    
وزیر امور خارجه در همایش منتخبان مجلس دهم گفت : تضمین اجرای صحیح برجام از سوی غربیها اولویت اصلی سیاست خارجی کشور است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۴    
رئیس دانشکده شیرآلات صنعتی ایتالیا از تولیدکنندگان ایرانی برای حضور در بازار ایتالیا و تبادل فناوری و آموزش میان دو کشور، دعوت کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۸    
تیم فوتبال نفت تهران با پیروزی مقابل پرسپولیس انگیزه مضاعفی گرفته و حالا به دنبال قربانی کردن فولاد است تا به سکوی چهارم تکیه بزند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۲    
وزیر نفت هند اعلام کرد که این کشور در جهت تبدیل شدن به یک اقتصاد مبتنی بر گاز، گام بر می دارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۵    
نماینده یک شرکت چینی تولید کننده تجهیزات صنعت نفت، روز شنبه (18 اردیبهشت ماه)، نمایشگاه نفت را پایگاهی برای تبلیغ این شرکت و معرفی محصولات آن، در بازار ایران دانست.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۰    
کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران مخالفت خودرا با دو نرخی شدن بنزین ابراز کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۸    
شانا _ گروه عکس: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز (شنبه 18 اردیبهشت ماه) با همراهی بیژن زنگنه، وزیر نفت از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۲    
شانا _ گروه عکس: بیژن زنگنه، وزیر نفت صبح امروز (شنبه 8 اردیبهشت ماه) از بیست و یکمین نمایشگاه نفت بازدید کرد و در نشست مشترک با دست اندرکاران ساخت 10 قلم گروه کالایی صنعت نفت حضور یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۲    
تیم فوتسال تاسیسات دریایی حریفان خود را در دوازدهمین دوره رقابتهای فوتسال قهرمانی باشگاههای آسیا شناخت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
سفیر مجارستان در جمهوری آذربایجان اعلام کرد که امکان حضور ایران در کوریدور گاز جنوب، می تواند امنیت انرژی مجارستان و دیگر کشورهای اروپایی را افزایش دهد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
پروژه های مخابراتی تبدیل آنالوگ به دیجیتال 215 ایستگاه مخابراتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به مراحل پایانی خود رسیده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۹    
معاون اول رئیس جمهوری با حمایت از مدل جدید قراردادهای نفتی، گفت: هم اکنون ایران به سمت توسعه صنعتی پیش می رود که بخش نفت و گاز مهمترین و محوری ترین بخش از اقتصاد ایران محسوب می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
نیروگاههای کشور تا پایان امسال به معادل 73.5 میلیارد مترمکعب سوخت نیاز دارند که حدود 70 میلیارد مترمکعب این مقدار (95 درصد) از گاز تامین می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
مهندس ارشد شرکت آلمانی که در حوزه میان دستی و پایین دستی نفت و گاز فعالیت می کند، روز شنبه گفت که این شرکت حتی در دوره تشدید تحریمها، روابط خوبی با ایران داشته است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۷    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت طی سالهای گذشته در دوران اعمال تحریمها و محدودیتهای بین المللی علیه ملت و دولت ایران با سیاستگذاری و برنامه ریزی تلاش کرد تا اقتصاد کشور حداقل تاثیرپذیری را از این ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۸    
معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به این که دولت و مجلس به عنوان دو قوه مستقل و دو بازوی نظام وظیفه سنگین پاسخگویی به مطالبات ملت را برعهده دارند ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
نشست شفاف سازی مسیر بومی سازی 10 قلم کالای راهبردی صنعت نفت با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نفت و مدیران عامل چهار شرکت اصلی وزارت نفت برگزار شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
وزیر نفت مهمترین دستاورد دولت را پس از اجرای برجام افزایش صادرات نفت عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی را با لغو تحریمها جدی تر پی می گیریم
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۷    
معاون اول رئیس جمهوری نقش ساخت 10 قلم گروه کالایی را در صنعت نفت در آینده ایران مهم ارزیابی کرد و گفت: دولت، اراده جدی برای حل مشکلات پیش روی اجرای این طرح دارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۹    
وزیر نفت گفت: در صورت ساخت 10 قلم گروه کالایی در صنعت نفت، ایران در منطقه در این صنعت صاحب حرف خواهد شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۷    
متقاضیان احداث جایگاههای زنجیره ای برای کسب حداقل 68 امتیاز در پنج حوزه ارزیابی می شوند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
مدیرعامل شرکت متن با بیان این که امسال 90 هزار بشکه به ظرفیت تولید میدانهای غرب کارون اضافه می شود، افزود: در مجموع 2 سال اخیر و امسال ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۸    
نماینده یک شرکت ایتالیایی تامین کننده تجهیزات نفتی گفت: شرکت های بین المللی هیجان زیادی برای بازگشت به بازار ایران دارند و خواستار ایجاد یک رابطه برد-برد با همتایان ایرانی خود هستند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستیابی به فهم مشترک از شرایط کشور در پیشبرد اهداف اثر گذار است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۰    
بازدید معاون اول رئیس جمهوری و وزیر نفت از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دقایقی پیش آغاز شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۴    
مسئول امور آموزش مرکز مطالعات حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: این مرکز بعد از برجام با جذب سرمایه گذار خارجی در حوزه نفت و انرژی همکاریهای وسیعی را با وزارت نفت آغاز کرده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۱    
مدیر منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان این که سه چهارم کارکنان این شرکت، کارکنان اقماری اند، گفت: مدیریت منابع انسانی، تمهیدات ویژه ای برای خانواده های این کارکنان مدنظر قرار داده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۸    
دستاورد حضور در نمایشگاه نفت باید به انتقال تکنولوژی، جذب سرمایه گذار و بومی کردن دانش جدید بینجامد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۹    
مدیر صادرات و واردات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، از پیشنهاد اخیر تاجیکستان برای خرید سوخت جت از ایران و بررسی درخواست آنها خبرداد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۶    
مدیر مهندسی و ساختمان مناطق نفتخیز جنوب از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان نمایش قدرت تولید ملی ایران یاد کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۳    
نشست مشترک معاون اول رئیس جمهوری و وزیر نفت با دست اندرکاران بومی سازی 10 گروه کالای راهبردی صنعت نفت و روسای دانشگاههایی که فعالیت پژوهشی مطالعه 52 مخزن نفت را انجام می دهند و همچنین ترکیب جدید ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۷    
رئیس امور بین الملل شرکت نفت خزر گفت: نروژیها برای توسعه میدان سردارجنگل، پای میز مذاکره اند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل سیاستگذاری ومهندسی پایه معاونت پژوهش و فناوری وزارت نفت، دانش بنیان کردن فناوریها درحوزه صنعت نفت با تدوین یک برنامه جامع و اجرای ساختار و چارچوب مناسب را از برنامه های مهم و واولویت دار وزارت ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
شرکت پالایش گاز پارسیان براساس برنامه تعریف شده تا پایان امسال بیش از 25 میلیارد مترمکعب گاز را فرآورش و به خطوط سراسری ارسال می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۲    
محسن نایب زاده مدیر عامل زیمنس تهران گفت: شرکت های بزرگ بین المللی مثل زیمنس مسئولیت دارند تا یک گام جلوتر حرکت کنند و به تسهیل نقل و انتقالات مالی با ایران کمک کنند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۳    
مدیران شرکت گازپروم روسیه با هدف مذاکره در حوزه های مختلف صنعت گاز عازم تهران شدند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۱    
ایجاد مرکز آموزشهای بین المللی صنعت نفت در استان اصفهان، در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران بررسی می شود و در صورت تصویب، امکان ارائه خدمات در حوزه مدیریت دانش در سطح بین المللی فراهم می شود.
  • ۱