چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۳:۳۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

شاتا نیوز (shatanews.ir)

شاتا نیوز 3 آذر 1394 شاتا نیوز 19 فروردین 1399 شاتا نیوز 29 اسفند 1400 شاتا نیوز 29 اسفند 1401 شاتا نیوز 28 اسفند 1402 شاتا نیوز 30 فروردین 1403 شاتا نیوز 31 اردیبهشت 1403 شاتا نیوز 1 خرداد 1403 شاتا نیوز 2 خرداد 1403 شاتا نیوز 4 خرداد 1403 شاتا نیوز 5 خرداد 1403 شاتا نیوز 6 خرداد 1403 شاتا نیوز 7 خرداد 1403 شاتا نیوز 8 خرداد 1403 شاتا نیوز 9 خرداد 1403 شاتا نیوز 10 خرداد 1403 شاتا نیوز 11 خرداد 1403 شاتا نیوز 12 خرداد 1403 شاتا نیوز 19 خرداد 1403 شاتا نیوز 20 خرداد 1403 شاتا نیوز 21 خرداد 1403 شاتا نیوز 22 خرداد 1403 شاتا نیوز 23 خرداد 1403 شاتا نیوز 24 خرداد 1403 شاتا نیوز 25 خرداد 1403 شاتا نیوز 26 خرداد 1403 شاتا نیوز 27 خرداد 1403 شاتا نیوز 28 خرداد 1403 شاتا نیوز 29 خرداد 1403 شاتا نیوز 30 خرداد 1403 
  ۵ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، از چند طرح خودرویی با سرمایه گذاری 4 هزار میلیاردی، در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، بهره برداری شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز چهارشنبه، 30 خردادماه به منظور افتتاح و بازدید از چند شرکت و کارخانه در بم، واردفرودگاه این شهر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۷   + ۷ سایت دیگر  
سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، از تولید بیش از 112 هزار تن شمش آلومینیوم در 2 ماهه نخست سال 1403 در کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۷   + ۲۰ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو به شرکت ICS (وابسته به ایمیدرو و مستقر در روسیه)، ماموریت داد تا موضوع دریافت خدمات فنی مهندسی اکتشاف و استخراج عمیق سنگ آهن از شرکت های روسی را پیگیری کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۸:۴۰   + ۱۸ سایت دیگر  
معاون صنایع عمومی وزارت صمت اعلام کرد که یک میلیارد و 500 میلیون قطعه لوازم یدکی خودرو تولیدی در کشور دارای شناسه اختصاصی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۴۷   + ۲۳ سایت دیگر  
وزیر صمت در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، اعلام کرد که این وزارتخانه از صنایع دانش بنیان و صادرات محور حمایت می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۸   + ۱۴ سایت دیگر  
وزیر صمت با بیان اینکه با توجه به دستاوردهای بزرگ، کمبود انرژی اجازه مطلوب برای بهره برداری از تحولات در زمینه های مختلف را نمی دهد، گفت: با تصویب قوانین و وضع مقررات در چند سال گذشته ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۱   + ۸ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت در خصوص آخرین وضعیت تامین برق صنایع از سوی این وزارتخانه، توضیحاتی را ارائه کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۸   + ۱ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت گفت: بسته تشویقی صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت با عنوان خادم الرضا به عنوان یادبودی از سوی رئیس جمهور فقید با محوریت تحقق شعار ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۹:۲۹   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل صمت استان لرستان از پیشرفت 94 درصدی کارخانه آهک صنعتی و هیدراته شهرستان پلدختر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۱   + ۵ سایت دیگر  
مشاور امور دریایی وزیر صمت و رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور طی جلسه ای گواهینامه ارزیابی قابلیت طراحی شرکت های مهندسی و طراحی شناور ایران را به 3 شرکت طراحی و مهندسی شناورهای خدماتی اعطا ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۴   + ۱۹ سایت دیگر  
تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور معاون وزیر صمت و معاون رئیس قوه قضاییه منعقد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۷    
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، گفت: سیاست های تشویقی و ترغیبی برای حمایت از تولید را در حوزه شهرک ها و نواحی صنعتی ابلاغ شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۵:۰۲   + ۴۳ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ایران باید صنعتی شود، برای صنعتی شدن، ضمن افزایش ارتباطات و تعاملات با جهان، باید به دنبال تولیدات و محصولات دانش بنیان بود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۲:۴۵   + ۱۷ سایت دیگر  
همزمان با سفر جمعی اعضای هیات دولت به استان خراسان رضوی در مراسمی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، دو واحد تولیدی بانوان کارآفرین مستقر در شهرک صنعتی چناران را مورد بهره برداری قرار داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۷   + ۱ سایت دیگر  
در نشست اعضای شورای مرکز و فرماندهان پایگاه های بسیج وزارت صمت که به میزبانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی برگزار شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۳:۴۱    
نشست مشترک اعضای ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت با وزیر جهاد کشاورزی در راستای تهیه و تدوین بسته حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل گری در بخش صنعت، معدن و تجارت در محل وزارتخانه جهاد کشاورزی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۲۳:۱۴   + ۸ سایت دیگر  
وزیر صمت در نشست با فعالان صنعتی استان گیلان با بیان اینکه تولید فرمانده واحد می خواهد، گفت: تولید و صنعت زمانی ثمربخش و نتیجه گرا است که از یک نگاه و فرماندهی پیروی کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۸:۲۵   + ۲۴ سایت دیگر  
رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد که معادن برای مردم است و حتما منافع آن به صوت مستقیم و غیرمستقیم به مردم برمی گردد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۳   + ۳۴ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه افتتاح چندین پروژه صنعتی در استان گیلان گفت: بیش از پنج هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد، نیمه فعال و فعال کشور ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۳   + ۹ سایت دیگر  
سه طرح تولیدی با اعتبار قریب به 2600 میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال افزون بر 420 نفر در شهرک صنعتی رشت با حضور وزیر صمت به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۱   + ۶ سایت دیگر  
وزیر صمت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان، با تاکید بر تکمیل کریدور شمال به جنوب در راستای توسعه صنعت در این استان گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۹   + ۲ سایت دیگر  
مدول اول تصفیه خانه فاضلاب مرکزی شهرک صنعتی خرمدشت با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مورد بهره برداری قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۲:۴۹   + ۴ سایت دیگر  
در مراسمی با حضور وزیر صمت و همچنین مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، عملیات اجرایی ساخت نخستین شهرک انرژی خورشیدی در منطقه صنعتی شال استان قزوین آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۲۲:۴۹   + ۳ سایت دیگر  
در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، بهره برداری از واحد صنعتی پاکان بهشو تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی در شهرک صنعتی خرمدشت آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۸:۳۱   + ۲ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه صادرکنندگان نباید بازارهای خود را از دست بدهند، گفت: با اراده و عزم جدی برای رفع موانع تولید، در آینده نزدیک مشکل ارز را حل می کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۸:۵۴   + ۱۳ سایت دیگر  
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: تعداد کسب وکارهای دارای اینماد فعال به بیش از 200 هزار عدد رسیده که رشد 47 درصدی داشته است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۷:۲۱   + ۷ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از کارخانه گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به واسطه آسیب های ناشی از حوادث غیرمترقبه همچون آتش سوزی، تعطیل شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۹   + ۶ سایت دیگر  
خط مونتاژ شرکت خودروسازی مانیان خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه اجرایی در استان قزوین، راه اندازی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۳   + ۵۱ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو بر اهمیت توسعه زیرساخت های انرژی تجدیدپذیر و سرمایه گذاری در این بخش تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۰   + ۲۵ سایت دیگر  
وزیر صمت با بیان اینکه رئیس جمهور شهید بر فعال سازی صنایع راکد و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود تولیدی کشور تاکید داشت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۹   + ۳۰ سایت دیگر  
رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، استقرار صنایع با ارزش افزوده بالا برای ایجاد شهرک تخصصی پائینی دستی مس را مورد تاکید قرار داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۷   + ۹ سایت دیگر  
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، 3 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۲   + ۱۱ سایت دیگر  
قائم مقام وزیر صمت با بیان اینکه نباید از فناوری های نو عقب بمانیم، گفت: وظیفه وزارت صمت تصدی گری و دخالت در امور اجرایی نیست بلکه باید سیاست گذاری، تسهیل گری، فرصت سازی و نظارت کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۵   + ۶ سایت دیگر  
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: کیفیت مهم ترین شاخص در حمایت از مصرف کننده است که باید برای تولید و توزیع کالاهای با کیفیت که حق مصرف کننده است، هزینه کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۷   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت به صادرات 386 هزار تن تولیدات صنایع نساجی به ارزش 795 میلیون دلار در سال گذشته اشاره کرد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۲   + ۲۸ سایت دیگر  
وزیر صمت با بیان اینکه تحول بزرگی در صنعت کشور با سیاست گذاری های دولت سیزدهم صورت گرفته، گفت: بخش صنعت باید به سمت محصولات دانش بنیان و صادرات محور حرکت کند و در وزارت صمت به این موضوع تاکید کرده ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۴   + ۱۸ سایت دیگر  
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: تعداد کسب وکارهای دارای اینماد فعال به بیش از 200 هزار عدد رسیده که رشد 47 درصدی داشته است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۶   + ۴ سایت دیگر  
وزیر صمت با تاکید بر رعایت اخلاق مداری و انصاف در معامله و فروش کالا، گفت: اخلاق باید بین تولیدکننده و مصرف کننده حاکم باشد که همان صداقت و انصاف در معامله است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت از انتقال بیش از 120 همت فروش اعتباری پتروشیمی ها به صورت زنجیره ای و تا مصرف کننده نهایی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۶   + ۳۵ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت از راه اندازی اتاق گوهرسنگ فرودگاه امام خمینی(ره) با هدف تسهیل واردات و صادرات و همچنین افزایش سهم ایران در تجارت جهانی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۹   + ۱ سایت دیگر  
مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران از اعزام خانواده معظم شهدای این وزارتخانه به اردوی زیارتی مشهد مقدس ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۹   + ۱ سایت دیگر  
صندوق حمایت از صنایع پیشرفته اعلام کرد که برای حضور شرکت ها در نمایشگاه اینوپروم تسهیلاتی تا سقف یک میلیارد تومان و تا سقف 70درصد هزینه ها ارائه کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۹   + ۵۴ سایت دیگر  
بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور وزرای صمت و کشاوری، و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مسئولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی منتخب فردا دوشنبه برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۴   + ۵ سایت دیگر  
رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت، از ارائه بسته حمایتی و تشویقی خادم الرضا (ع) برای کمک به بخش صنعت و کسب وکارهای کشور در روز ملی صنعت و معدن خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۸   + ۱۷ سایت دیگر  
سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور اعلام کرد: شدت گرفتن خروج بخارات از تفتان به تنهایی شاهدی بر فوران آتشفشان نیست و این سازمان با ایجاد ایستگاه رفتارسنجی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۱   + ۳ سایت دیگر  
در پی انتشار مطلبی با عنوان ارز ارزان با امضای طلایی در روزنامه دنیای اقتصاد ، دفتر رسانه وزارت صمت جوابیه ای را منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۰۰:۱۸   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که واحد صنعتی فولاد رادمهر در فاز سوم شهرک صنعتی شهرکرد پس از دو سال با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۰۰:۱۸   + ۶ سایت دیگر  
سرپرست اداره کل صمت استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه 54 درصد از تولید ناخالص داخلی این استان مربوط به حوزه صنعت است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۹:۱۹   + ۴۲ سایت دیگر  
رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد که مجموع صرفه جویی ارزی حاصل از سیاست های بومی سازی ایمیدرو در بخش معدن و صنایع معدنی طی سال های 99 تا 1402 به 2 میلیارد و 562 میلیون دلار رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان لرستان، برنامه های مختلفی از بازدید و افتتاح طرح های تولیدی تا نشست با فعالان اقتصادی داشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۸:۵۵   + ۱۵ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان لرستان اعلام کرد که احیای واحدهای نیمه فعال از دغدغه های آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۱   + ۴ سایت دیگر  
عملیات اجرایی احداث شهرک فناوری شهید جمهور با حضور وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۴   + ۱۰ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت، از پیش بینی استقرار نزدیک به 300 واحد فناور و اشتغال زایی برای بیش از 9 هزار نفر در هفتمین شهرک فناوری کشور در تهران (شهرک شهید جمهور) خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۲   + ۴۰ سایت دیگر  
رئیس هیات عامل سازمان توسعه نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) به مناسبت برداشت اولیه یکی از طرح های هفت گانه فولادی کشور در مجتمع فولاد غدیر نی ریز، پیامی را صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۹:۴۷   + ۹ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت پیشنهاد کرد که هر روز دهه تولید و تجارت به یک عنوان نامگذاری شده است و برای هر روز متناسب با عنوان انتخابی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۸   + ۱۸ سایت دیگر  
معاوم وزیر صمت، همزمان با اجرای طرح تحول زمین شناسی و اکتشاف ذخایرمعدنی کشور، اعلام کرد که شناسایی و اکتشاف ذخایر بزرگ فلزی و غیرفلزی در کشور نزدیک است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۷   + ۱۶ سایت دیگر  
وزیر صمت در جریان افتتاح فاز توسعه ای یک واحد تولیدی صنعتی در مشهد اعلام کرد که 20 درصد یخچال و فریزر کشور در خراسان رضوی ساخته می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۸   + ۵ سایت دیگر  
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، به همراه رئیس سازمان حمایت، از واحدهای مختلف پالایشگاه نفت سپاهان و پروژه های در دست اجرای شرکت، بازدید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۹   + ۱۰ سایت دیگر  
وزیر صمت با بیان اینکه ریل گذاری دولت سیزدهم در مسیر تولید صنعتی، وضعیت آن را در کشور بهبود بخشید، گفت: باید ایران را صنعتی کنیم و لازمه صنعتی کردن ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۵   + ۲ سایت دیگر  
معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه 160 واحد تولیدی در حوزه در و پنجره فعال هستند، گفت: این واحدها، هم اشتغال زایی مناسبی دارند و هم نیاز کشور را تامین می کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۵   + ۶ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امسال برنامه این وزارتخانه در تولید خودرو به نحوی است که رکورد تولید سالانه یک میلیون و 500 هزار دستگاه را بشکند، گفت: در صورت تحقق این مساله ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۸:۴۸   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر صنایع غذا و داروی وزارت صمت گفت: یک میلیارد دلار ارز با هدف حمایت از تولیدکنندگان برای دفتر صنایع غذایی و دارویی در نظر گرفته شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۹:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
نخستین اردوی راهیان پیشرفت وزارت صمت در سال 1403 با برنامه ریزی دفتر رسانه وزارت صمت و حضور دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در یکی از واحدهای بزرگ صنعتی استان البرز، برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۹   + ۱۹ سایت دیگر  
طبق اعلام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، تولید آهن اسفنجی در پروژه احیا 2 جهان فولاد سیرجان آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
در پی انتشار مطلبی با عنوان رییس پلیس راهور: فریاد می زنیم که خودروها باید ایمن باشد اما اتفاقی رخ نمی دهد در سایت خبرآنلاین ، دفتر رسانه وزارت صمت جوابیه ای را منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت با بیان اینکه باید محصولات جدید را با برندها در بازار عرضه کنیم، از ایجاد مراکز ویژه ثبت برند خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۹   + ۲۶ سایت دیگر  
رئیس هیات عامل ایدرو پیشنهاد ایجاد سازمانی مستقل و غیردولتی برای ارزیابی و رتبه بندی مدیران را مطرح کرد تا به بهبود نظام حکمرانی کشور کمک کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۹   + ۳۶ سایت دیگر  
معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، شرایط تخصصی و عمومی واگذاری پهنه های معدنی و فرآیند آن را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۰   + ۱۹ سایت دیگر  
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به فعالیت نوآورنه شرکت های تاکسی اینترنتی به مردم، گفت: نمونه مهم و ملموس کسب و کارهای نوآور، شرکت های تاکسی اینترنتی هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۱   + ۲۴ سایت دیگر  
مدیرعامل هلدینگ توسعه زنجیره مس ایران اعلام کرد: با توجه به آینده مس در صنایع نوین، ایران می تواند از این فرصت برای ایجاد جهش اقتصادی استفاده کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۴   + ۳ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ضمن اعلام هم افزایی با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
نشست تخصصی برند و توسعه کسب و کارها در هزاره سوم با همکاری دبیرخانه کمیسیون ملی برند (دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت) و اتاق بازرگانی صنایع ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۲   + ۶۸ سایت دیگر  
اولویت بندی اولین دور از فروش خودروهای برقی روز گذشته (7 خردادماه) مشخص و وجوه بلوکه شده مشتریان آزاد و قابل برداشت است ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۹   + ۱ سایت دیگر  
آئین تودیع و معارفه سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت صمت با حضور مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی و همچنین قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۹   + ۵ سایت دیگر  
مدیر مرجع صدور شناسنامه فرش دستبافت اعلام کرد که 9 فرش دستبافت و ارزشمند برای اولین بار در رویدادی ویژه بررسی و در موزه فرش رونمایی می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۰   + ۳۳ سایت دیگر  
معاون سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: به زودی فراخوان واگذاری معادن کشف شده با خطرپذیری پائین برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۰   + ۳۹ سایت دیگر  
سرپرست معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صمت با ابراز امیدواری از اینکه امسال، سال آخر تحویل دهی تمامی خودروهای ثبت نامی باشد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۵   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن تاکید بر جایگاه امارات در تجارت خارجی ایران، گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۵   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت اعلام کرد که این وزارتخانه برنامه خروج ایران خودرو و سایپا از زیان را در دستور کار قرار داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۹   + ۲ سایت دیگر  
سرپرست دفتر فرآوری مواد پیشرفته وزارت صمت از استحصال کربنات لیتیوم از شورابه های خور و بیابانک با حمایت وزارت صمت از محل تبصره (10) ماده (14) قانون معادن خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۷:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
در پی انتشار مطلبی با عنوان افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو در روزنامه تعادل، دفتر رسانه وزارت صمت جوابیه ای را منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی با خانواده معظم شهید حجت الله کیا دربندسری دیدار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۱   + ۱۰ سایت دیگر  
به همت وزارت صمت مراسم بزرگداشت شهدای خدمت شنبه پنجم خردادماه 1403 با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۱   + ۱۳ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت با اشاره به احیای حداقل 1500 معدن در دوره ریاست جمهوریِ شهید رئیسی، رفع تعارضات بین دستگاهی و مردمی شدن معادن در راستای تحقق شعار جهش تولید را از اقدامات مهم و ارزشمند رئیس جمهور شهید ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۶   + ۹ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بر ضرورت بازار محوری و استفاده از تجربیات موفق در این حوزه جهت حضور در بازارهای جهانی و توسعه صادرات تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۹   + ۲ سایت دیگر  
در پی انتشار مطلبی با عنوان ایران مرکز پوشاک استوک در منطقه در روزنامه تعادل، دفتر رسانه وزارت صمت جوابیه ای را منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۹   + ۲۰ سایت دیگر  
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت، ضمن تشریح آخرین وضعیت خودروهای وارداتی، گفت: تیراژ خودروهای برقی در دوره اول ثبت نام 10 هزار دستگاه است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۹:۱۲   + ۸ سایت دیگر  
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد که مزیت حوزه تجارت الکترونیکی، شفافیت قابل توجه کسب و کارهای فعال در این بخش در مسائلی همچون شیوه عرضه کالا و خدمات، تراکنش های مالی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۹:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت در نشست با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، از رونمایی از بسته مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت با عنوان خادم الرضا خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۸:۵۵   + ۳ سایت دیگر  
در راستای پیگیری تدوین مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت؛ نشست هم اندیشی وزارت صمت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۲   + ۶۴ سایت دیگر  
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه برای خرید خودروهای برقی هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: ثبت نام و عرضه خودروهای برقی امروز به پایان می رسد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۶   + ۴۹ سایت دیگر  
مشاور رئیس هیات عامل ایمیدرو در امور بومی سازی و ساخت داخل از صرفه جویی ارزی 838 میلیون دلاری حاصل از بومی سازی تجهیزات و قطعات بخش معدن و صنایع معدنی با راهبری ایمیدرو طی سال 1402 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۵   + ۲ سایت دیگر  
در نشست مشترکی که با حضور مدیران ارشد وزارتخانه های صمت و نیرو در شرکت توانیر برگزار شد، این دو نهاد بر سر تامین برق پایدار صنایع با همکاری سایر مشترکان در 4 ماه گرم امسال توافق کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۵   + ۱۰۲ سایت دیگر  
بر اساس اطلاعیه سامانه جامع تجارت، تا اطلاع ثانوی ثبت سفارش جدید برای واحدهای بازرگانی که مجوز واردات آنها توسط وزارت صمت صادر می شود متوقف شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۶   + ۲۵ سایت دیگر  
به همت وزارت صمت، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت شنبه پنجم خردادماه 1403 با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۱:۲۷   + ۷ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای از ابراز همدردی همتایان خارجی قدردانی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۹   + ۲۴ سایت دیگر  
ایمیدرو با هدف توسعه زیرساخت معادن بخش خصوصی؛ 28 پروژه راهسازی و برق رسانی در دست اجرا دارد. میزان سرمایه گذاری در این پروژه ها حدود 19 هزار میلیارد ریال است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۵   + ۸ سایت دیگر  
معاون وزیر صمت، ضمن تأکید بر ضرورت بازسازی و نوسازی صنایع و تأمین مالی زنجیره ای، گفت: باید مدل طراحی و فعالیت زنجیره ها در شهرک ها و نواحی صنعتی با توجه به شرایط روز بازبینی شود.
مشاهده نتایج بیشتر...