شنبه ۱۹ خردادساعت ۰۴:۲۳Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 10 بهمن 1396 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 فروردین 1396 شیرازه 31 اردیبهشت 1396 شیرازه 1 خرداد 1396 شیرازه 1 تیر 1396 شیرازه 31 مرداد 1396 شیرازه 31 شهریور 1396 شیرازه 30 مهر 1396 شیرازه 30 آبان 1396 شیرازه 30 آذر 1396 شیرازه 30 دی 1396 شیرازه 29 اسفند 1396 شیرازه 1 بهمن 1396 شیرازه 2 بهمن 1396 شیرازه 3 بهمن 1396 شیرازه 4 بهمن 1396 شیرازه 5 بهمن 1396 شیرازه 6 بهمن 1396 شیرازه 7 بهمن 1396 شیرازه 8 بهمن 1396 شیرازه 9 بهمن 1396 شیرازه 10 بهمن 1396 شیرازه 11 بهمن 1396 شیرازه 12 بهمن 1396 شیرازه 13 بهمن 1396 شیرازه 14 بهمن 1396 شیرازه 15 بهمن 1396 شیرازه 16 بهمن 1396 شیرازه 17 بهمن 1396 شیرازه 18 بهمن 1396 شیرازه 19 بهمن 1396 شیرازه 20 بهمن 1396 شیرازه 21 بهمن 1396 شیرازه 22 بهمن 1396 شیرازه 23 بهمن 1396 شیرازه 24 بهمن 1396 شیرازه 25 بهمن 1396 شیرازه 26 بهمن 1396 شیرازه 27 بهمن 1396 شیرازه 28 بهمن 1396 شیرازه 29 بهمن 1396 شیرازه 30 بهمن 1396 
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۴    
نماینده اسبق ممسنی به موضوع یکسان سازی حقوق بازنشستگان واکنش نشان داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۳    
باز گشایی جاده وهن آباد_ رباط کریم به همت تیپ مکانیزه 20 رمضان سپاه تهران.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۳    
بشارتی در خاطرات خود می گوید: افرادی که از داخل ارتش برای ما اطلاعات می فرستادند، اعلام آمادگی نمودند که در فرصت مناسب ژنرال های ارتش را بکشند ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۰    
سرهنگ دوستدار گفت: طرح همدلی مساجد محلات که در آن امامان جماعت هر محله دور هم جمع می شوند و با هم یک جلسه ای بر گزار می کنند در طرح مسجد ما برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۰    
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از افتتاح بیش از 97 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در لارستان خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۲:۲۰    
بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون با یک روز تاخیر از امروز 11 بهمن در شیراز گشایش می یابد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۰    
رییس جهاددانشگاهی، طی حکمی سرپرست جدید واحد سازمانی این نهاد در استان فارس را منصوب کرد .
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۰    
در برخی محلات، با وجود اعلام شهرداری مبنی بر جمع آوری روزانه زباله، کیسه های جمع آوری زباله سه یا چهار روز در کوچه قرارداده شده و خبری از جمع آوری آن نیست.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس برآورد ما 20 میلیارد دلار از منابع ارزی خارج از نظام بانکی نگهداری میشود که به اقتصاد کشور ضربه زده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۰    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: 10 بیمارستان در استان مجوز پذیرش گردشگران سلامت را دریافت کرده اند که اغلب خصوصی هستند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۰    
مراسم یادبود شهدای نفتکش سانچی امروز از ساعت 13 تا 15 در محل مسجد الزهرا(س) واقع در خیابان زند جنب هتل پارس برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۲:۵۱    
دکتر نیک نهاد گفت: بیش از 70درصد مبتلایان به تالاسمی از داروهای ایرانی استفاده می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۰:۱۲    
حجت الاسلام محمد رضایی گفت:اگر کسی بهتر از ما می تواند مرکز رسیدگی به امور مساجد را اداره کند ما هیچ حرفی نداریم و از آن استقبال هم می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۲    
نادگران محبوبیت، مقبولیت، مرتبه علمی، اعتدال، استقلال رای و تجربه را ازمعیارهای مهم انتصابات اخیر در دانشگاه شیراز عنوان کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۲    
نحوه ادامه طرح پزشک خانواده، شیوع بیماری سالک درفارس، توریسم سلامت، مطالبات دانشگاه از بیمه ها و کمبود داروهای خارجی از جمله موضوعاتی بود که در اولین نشست پرسش و پاسخ خبرنگاران با سرپرست دانشگاه علوم ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۳    
ظریف در توئیت خود نوشت: مدتی قبل، آمریکا یک موشک ایرانی ارائه شده توسط سعودی ها را نمایش داد. باید به آنها گفته شده باشد موشکی که در آسمان توسط پاتریوت نابود شده کاملا سالم به زمین فرود نمی آید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۳    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دورف مالک تلگرام، برای درآمدزایی اطلاعات کاربران ایرانی را به آمریکایی ها، رژیم صهیونیستی و منافقین می فروشد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۳    
مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت علوم در دوران تصدی محمد فرهادی مخالفت کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فرآیند هوشمند سازی شهر شیراز باید همراه با استراتژی، هدف گذاری و تعیین شاخص باشد؛ در این راستا لازم است که سند توسعه شهر هوشمند شیراز تدوین شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۳    
شنیده های شیرازه حاکی از آن است که حمیده ماخوزی مدیر کل ارشاد بوشهر که همشهری استاندار فارس نیز می باشد قرار است مسئولیت اداره ارشاد فارس را بر عهده بگیرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۳    
شنیده های شیرازه حاکی از آن است که حمیده ماخوزی مدیر کل ارشاد بوشهر که همشهری استاندار فارس نیز می باشد قرار است مسئولیت اداره ارشاد فارس را بر عهده بگیرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۳:۴۳    
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس در دهه دوم فاطمیه در شیراز خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۳    
یکی از کارگران این کارخانه می گوید:کارفرمایان برای اینکه وامهای کلان بگیرند یکی دو سال کار میکنند چهار سال تعطیل می کنند وکارگران را تحت پوشش بیمه بیکاری می برند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۳    
علیرغم تقدیم استعفای اسدالهی فرماندار لامرد، وی امروز در نشست خبری ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۳    
گل میخک نقش موثری در کاهش درد دندان و عفونت های دهانی دارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۳    
معلمان بازنشسته در اعتراض به شهرداری شیراز، دادخواهی شان را به شورای شهر آوردند؛ حدود سه دهه است که شهرداری مانع فروش و یا ساخت و ساز زمین های تعدادی از فرهنگیان شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۳    
فرمانده سپاه شهرستان مُهر گفت: در دهه فجر در شهرستان مُهر 120 برنامه توسط ناحیه، حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار خواهد شد و در این برنامه ها از سخنران های استانی و کشور استفاده خواهد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۳    
با نزدیک شدن به پایان فصل برداشت پنبه در زرین دشت حدود شش هزار تن وَش روی دست کشاورزان این شهرستان مانده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۳    
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: برای تروریست های مورد حمایت امریکا شیعه و سنی فرق نمی کند و مردم غیرنظامی اعم از شیعه و سنی هدف آنها هستند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۳    
این چادر حبابی شفاف از جنس پی وی سی، به شما امکان می دهد در فضای بیرون زندگی کنید، البته با امکانات رفاهی یک خانه.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۳    
بیماری جاروی جادوگر یا همان جاروک لیموترش پرونده تولید لیموترش در استان هرمزگان و جنوب کرمان را بسته و متاسفانه به باغات استان فارس نیز سرایت کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۳    
تصویری از هواپیمای بدون سرنشین ترکیه در حال حرکت در استان هاتای ترکیه که در مقابل ماه از آن عکس گرفته شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۳    
نتانیاهو در مسکو، گفت: ما اجازه انجام دو کار به ایران را نمی دهیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۳    
معرکه آتشی که پس از غروب آفتاب توسط اتباع بیگانه در ورودی شهرک صنعتی شیراز برپا می شود، هوای این کلان شهر و شهرک صنعتی را به بهانه برداشت چند کیلو سیم سوخته، آلوده می کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۱۳    
خودروی گرانقیمت مرسدس بنز ( SL500) که بدنه ای با کاور چرم دارد .
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۱۳    
جاذبه های گردشگری روستایی و ظرفیت های فراوان توریسم سپیدان نیازمند توجه بیشتر مسئولان را می طلبداین درحالی است که ساخت و توسعه سکونتگاه و اماکن بوم گردی و گردشگری ضروری است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۱۳    
برای افزایش علاقه ی جوانان به رشته های فنی باید مخاطب پذیری دانشکده ها را افزایش داد که با کیفیت بخشی آموزش و بهبود نجهیزات محقق می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۸    
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در بین سرمربیان راه یافته به جام جهانی 2018 روسیه در رده های بالای بیشترین دستمزدهای دریافتی قرار دارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۸    
یک زندانی که پیشتر موفق به فرار از یک زندان در آمریکا شده بود، حین انجام عملی عجیب دستگیر شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۸    
مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران به هوش آمد.