جمعه ۱۸ خردادساعت ۱۸:۴۸Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 14 بهمن 1396 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 فروردین 1396 شیرازه 31 اردیبهشت 1396 شیرازه 1 خرداد 1396 شیرازه 1 تیر 1396 شیرازه 31 مرداد 1396 شیرازه 31 شهریور 1396 شیرازه 30 مهر 1396 شیرازه 30 آبان 1396 شیرازه 30 آذر 1396 شیرازه 30 دی 1396 شیرازه 29 اسفند 1396 شیرازه 1 بهمن 1396 شیرازه 2 بهمن 1396 شیرازه 3 بهمن 1396 شیرازه 4 بهمن 1396 شیرازه 5 بهمن 1396 شیرازه 6 بهمن 1396 شیرازه 7 بهمن 1396 شیرازه 8 بهمن 1396 شیرازه 9 بهمن 1396 شیرازه 10 بهمن 1396 شیرازه 11 بهمن 1396 شیرازه 12 بهمن 1396 شیرازه 13 بهمن 1396 شیرازه 14 بهمن 1396 شیرازه 15 بهمن 1396 شیرازه 16 بهمن 1396 شیرازه 17 بهمن 1396 شیرازه 18 بهمن 1396 شیرازه 19 بهمن 1396 شیرازه 20 بهمن 1396 شیرازه 21 بهمن 1396 شیرازه 22 بهمن 1396 شیرازه 23 بهمن 1396 شیرازه 24 بهمن 1396 شیرازه 25 بهمن 1396 شیرازه 26 بهمن 1396 شیرازه 27 بهمن 1396 شیرازه 28 بهمن 1396 شیرازه 29 بهمن 1396 شیرازه 30 بهمن 1396 
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۴    
رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه از یک پایگاه مربوط به پرنده های بدون سرنشین ارتش ترکیه بازدید کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۰    
باستان شناسان مصری در حفاری های اخیر خود موفق به کشف مقبره ای 4400 ساله در نزدیکی اهرام بزرگ مصر شدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پرداخت یارانه ها به مطبوعات وقتی می تواند پایداری داشته باشد که بیمه خبرنگاران شکل بگیرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۰    
بانوی اسکی باز فارسی ، از آمادگی اش برای حضور در المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۰    
انفجار دیروزشهرک صنعتی شیراز به 2 نفر کشته و 5 نفر مصدوم برجای گذاشت.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۰    
رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی شیراز گفت: امروز بیمارستان خلیلی شیراز به عنوان یک مرکز آموزشی در قطب پزشکی جنوب کشور در حوزه گوش، حلق و بینی مطرح است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۰    
جشنواره فیلم فجر برای مردم در شهر ادب و هنر جور دیگری رقم خورده، مخاطبان این روزهای جشنواره باید بلیط های گران قیمتی را بخرند که سینماهای خصوصی به مردم عرضه می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۰    
با توجه به پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی برساخت یک امامزاده جدید در کنار بنای تخت جمشید، خبرگزاری فارس، سابقه وجود آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) در کنار این اثر تاریخی را تشریح می کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۰    
درختان چندصدساله در تفرجگاه گردشگری مرغک رونیز در شهرستان استهبان قطع شدند. در گروه های مجازی تعداد درختان قطع شده را 300 اصله درخت عنوان میکنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۰    
ظریفکارفرد گفت: نخستین قطار گردشگری مثلث طلایی 19بهمن ماه وارد شیراز می شود و شامگاه 20 بهمن به اصفهان می رود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۱۰    
سلطانی گفت: برخی مدیران ما تنها پیغام رسان هستند و مشکلات را دریافت و به مدیران بالاتر منتقل می کنند اما مدیران دیگری با تکیه بر توانایی های خود مشکل را بررسی و حل می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۳    
مدیرکل صدا وسیمای فارس با اشاره به اینکه هنر، زبان مشترک انسانهاست گفت: ابزار هنر بهترین وسیله برای ترویج انقلاب و اندیشه های امام و رهبری در جهان است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۳    
با حضور استاندار فارس، 4 پروژه راه سازی شهرستان خنج با اعتباری بیش از 13 میلیارد تومان، کلنگ زنی شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری جلسه با ستاد مبارزه با قاچاق کالا در ظهر امروز خبر داد و گفت: برند جدید مشمول طرح رجیستری امروز نهایی و اعلام می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۳    
علیرضا زمانی جانورشناس جوانی است که این روزها تلاش و مطالعه اش را صرف عنکبوت های ایران و جهان کرده است. کسی که فکر می کند این موجودات کوچک و ترسناک از لازمه های به شدت ضروری جهان طبیعت اند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۳    
میلیاردر مشهور عربستانی که به تازگی آزاد شده، تصاویر از خود به همراه خانواده اش منتشر کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۳    
انفجار دیگ بخار در شهرک صنعتی شیراز منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت دو نفر دیگر شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۳    
یک داماد خوش ذوق کامیون ده تُن خود را به عنوان ماشین عروس گل زد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
از قدیمی های محله ای در شهر مشکان از توابع بخش پشتکوه شهرستان نی ریز شنیده ام زنی با وجود سن و سال زیادش هنوز هم در شکسته بندی فعال است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
مبینی گفت: بسیاری از تصمیمات نادرست قانونی که آثار تخریب آنها چند برابر یک فساد است و یا اینکه مدیرکلی که گزارش اطلاع رسانی را با هدف چهره سازی از خود مطرح می کند نوعی فساد است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
هیوندای کونا جدیدترین خودروی کراس اوور کوچک کمپانی هیوندای است و طی چند ماه آینده وارد بازار خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
انفجار دیگ بخار در شهرک صنعتی شیراز منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت دو نفر دیگر شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل پیشگیری های وضعی قوه قضاییه گفت: مشکل اصلی کشور فقدان مصوبه و قانون نیست بلکه عدم اجرای قوانین است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۳    
پژوهش گفت: اگر فساد قانونی و سیاسی که نسبت به فساد اداری اولی هستند، درمان شد فساد اداری نیز راحت تر درمان می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۳    
مراسم تجلیل از عوامل اجرایی برگزاری یادواره سرداران و 120 شهید شهر لامرد با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۳    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان این که برای تنظیم بازار شب عید 60 هزارتن برنج عرضه می شود، گفت: همچنین روغن به نرخ 5 تا 10 درصد زیر قیمت بازار ارائه می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۳    
همزمان با 12 بهمن، مراسم نمادین ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، با حضور مسؤولان و جمعی از مردم، از میدان بسیج تا بارگاه مطهر شهدای گمنام خنج برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۳    
پورابراهیمی گفت: مجلس دیگر به بانکها اولتیماتوم نمی دهد، چراکه بانکها مکلف هستند از روزی که مصوبه شورای پول و اعتبار ابلاغ شده، نسبت به کاهش نرخ سود تسهیلات همزمان با کاهش نرخ سود سپرده ها اقدام کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۳    
در دومین روز از جشنواره فیلم فجر شیراز هفت فیلم به نمایش در خواهد آمد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۱    
معاون اول قوه قضائیه جزئیات روند دستگیری عبدالرسول دری اصفهانی، جاسوس دوتابعیتی را که در تیم مذاکره کننده هسته ای، مسؤولیت امور بانکی را بر عهده داشت اعلام کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۱    
در جدول زیر قیمت روز انواع خودرهای آلمانی را در سطح بازار تهران طی بهمن ماه 96 مشاهده می کنید که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران نوسان داشته باشد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۳    
مدیری گفت: به مناطق زلزله زده رسیدگی کنید. پدر سارینا گفته بود که اگر کانکس داشتیم الان سارینا زنده بود. نمی دانید در این روز ها آنجا چقدر هوا سرد است. لطفا زودتر به زلزله زدگان رسیدگی کنید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۳    
استان فارس در بحث سلامت غذا و محصول سالم تفاهم مطلوبی میان سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه های دیگر وجود دارد که منجر به رونمایی 2 کتاب در تولید محصول سبز نیز شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۳    
نرخ امروز صبح (14 بهمن) طلا و ارز نقدی در بازار شیراز به صورت زیر است. امروز دلار با نرخ حداقل 4 هزار و 715 تومان و حداکثر 4 هزار و 720 تومان در صرافی های شیراز به فروش می رسد ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۳    
جشن های سی ونهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خرم بید با اجرای مراسم ورود نمادین امام خمینی(ره) به کشور آغاز شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۳    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوانات: با کمک از خدای رحمان سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان بوانات در دو بخش مرکزی و مزایجان برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۳    
همایش گویش های محلی اردکان با حضور شاعران و ادبا و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد شهرستان سپیدان برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم فجرشهید سپاسی شیراز در یک دیدار خانگی به مصاف خونه به خونه بابل می رود ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
خشم آمریکا از توافق تاریخی گروه های سوری؛ آخوندی حرف روحانی را هم گوش نمی دهد؛ بمانیم و بسازیم؛ حباب بورس ترکید و ادامه پیشروی ارتش برانکو؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
انقلاب اسلامی ایران پس از چهل سال هنوز استمرار دارد و در پی تحقق اهداف بلندی در سطح داخلی و سطح بین المللی است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
تیری توی تاریکی ؛ رمان برگزیده جشنواره داستان انقلاب، قربانی ضعف توزیع و معرفی در استان فارس شد.