پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۳۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 17 آذر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 آذر 1395 شعار سال 2 آذر 1395 شعار سال 3 آذر 1395 شعار سال 4 آذر 1395 شعار سال 5 آذر 1395 شعار سال 6 آذر 1395 شعار سال 7 آذر 1395 شعار سال 8 آذر 1395 شعار سال 9 آذر 1395 شعار سال 10 آذر 1395 شعار سال 11 آذر 1395 شعار سال 12 آذر 1395 شعار سال 13 آذر 1395 شعار سال 14 آذر 1395 شعار سال 15 آذر 1395 شعار سال 16 آذر 1395 شعار سال 17 آذر 1395 شعار سال 18 آذر 1395 شعار سال 19 آذر 1395 شعار سال 20 آذر 1395 شعار سال 21 آذر 1395 شعار سال 22 آذر 1395 شعار سال 23 آذر 1395 شعار سال 24 آذر 1395 شعار سال 25 آذر 1395 شعار سال 26 آذر 1395 شعار سال 27 آذر 1395 شعار سال 28 آذر 1395 شعار سال 29 آذر 1395 شعار سال 30 آذر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۲    
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: در سال جاری حدود چهار میلیون و 500 هزار تن کود آلی برای توزیع در 30 استان کشور آماده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۶    
ساری - مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران بر لزوم بازتعریف در برگزاری مانورها و رزمایش های پدافند غیرعامل در استان تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۶    
بیرجند- مشکلات بافت فرسوده بیرجند بیش از یک دهه است که بر اهالی منطقه بافت فرزان زخم می اندازد و این بار معاون وزیر راه و شهرسازی برای ساکنان طرح نسخه ای درمانی پیچید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۳    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا می گوید، دولت او درصدد ساقط کردن دولت هایی که هیچ اطلاعی از آن ها ندارید، نخواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۳    
مردان در ابتلا به بسیاری از سرطان ها، از جمله موارد مرتبط با مصرف تنباکو نظیر سرطان های کلیه، مجاری ادراری، مثانه و دهان، از زنان پیش هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۳    
53 نهاد آمریکائی در نامه ای خطاب به دونالد ترامپ با تشریح دلایلی از وی خواستند ژنرال مایکل فلین را به سمت مشاور امنیت ملی این کشور تعیین نکند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران علاقمند به گسترش مناسبات همه جانبه با اندونزی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۷    
معاون شبکه شرکت خدمات انفورماتیک با اشاره به فعالیت شرکت های فناوری مالی فاقد مجوز، گفت: در بخش هایی که تهدید وجود دارد، بانک مرکزی وارد شده؛ چراکه این حوزه نیازمند یک قوانین خاص است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۷    
یک وبسایت ناشناس با راه انداختن کمپینی اقدام به جمع آوری پول جهت تامین هزینه انجام ترور دونالد ترامپ و معاون وی، مایک پنس کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۴    
دبیرکل ناتو ضمن تاکید بر لزوم گسترش همکاری های میان ناتو و اتحادیه اروپا، گفت که حل مشکلات موجود میان روسیه و ناتو از طریق گفتگو امکانپذیر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۱    
آبادان دبیر شورای عالی مناطق آزاد از سهم 800 میلیون دلاری صادرات از مناطق آزاد کشور در سال جاری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۱    
گرگان- مدیرکل فرودگاه های گلستان از برقراری پرواز رفت و برگشت گرگان به دو شهر اصفهان و رشت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۱۸    
مرکز آمار ایران گزیده قیمت محصولات کشاورزی را در فصل تابستان اعلام کرده است. بر این اساس در هر گروه کالایی ارزانفروش ترین و گرانفروش ترین استان ها معرفی شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۱۵    
آبادان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از تحقق 80 درصدی اهداف تعیین شده این سازمان در صورت استقرار گمرک در گیت های ورودی منطقه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۱۲    
قزوین- رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: ساخت بندرخشک و توسعه شبکه ریلی با مشارکت بخش خصوصی کشور چین و استان قزوین عملیاتی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۶    
بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: ما باید به سمت مقابله هر چه بیشتر با قاچاق و قاچاقچیان کلان برویم تا از این طریق گلوگاه های اصلی و کلان قاچاق را سد کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۳    
مشهد معاون فنی دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از عوارض های ازدواج دیر هنگام افت شاخص های سلامت در سطح جامعه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۰    
نخست وزیر اسبق انگلیس با اشاره به برگزیت و سقوط اخیر دولت ایتالیا، گفت که دمکراسی های غربی در بدترین شرایط ممکن قرار دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۴    
کارشناس نظامی سوریه تاکید کرد که داعش در حال حاضر نفس های آخر خود را می کشد و همانند موصل در عراق،در شهرهای شرقی حلب سوریه نیز شکست خواهد خورد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۴۸    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت راه اندازی شبکه مجازی ملی، گفت: پلیس با تمام توان و ظرفیت جرایم سایبری را رصد و پیگیری می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۲    
نتایج یک نظر سنجی نشان می دهد 86 درصد مردم ترکیه خواستار توسعه روابط کشورشان با روسیه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۴۲    
جلسه استماع دفاعیاتِ مأمور پیشین سازمان سیا در دادگاه تجدیدنظر فدرال آمریکا امروز برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۹    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی حق ورود به مدارس غیر دولتی را بدون اجازه آموزش و پرورش ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۶    
سی و هفتمین دوره نشست سران کشورهای حاشیه خلیج فارس در منامه بحرین آغاز به کار کرد و پادشاه عربستان و بحرین، امیر کویت و قطر به همراه نخست وزیر انگلیس در آن سخنرانی کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهوری تایوان با تاکید بر اینکه تماس تلفنی با ترامپ به معنای تغییر در سیاست آمریکا نیست، تماس تلفنی انجام شده میان دو طرف را تنها نشانه ادب و تبریک دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۳    
برنامه های روز دانشجو که از چند روز قبل از 16 آذرماه آغاز شده بود امسال هم حاشیه های خاص خود را داشت، سخنرانی برخی چهره ها لغو شد و در بیشتر سخنرانی ها برجام موردبحث قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۲۷    
وزیر کشور از شناسایی 20 گروه تروریستی در جریان برگزاری مراسم اربعین خبر داد و گفت: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا در سال آینده بتوانیم لغو روادید داشته باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۲۴    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا بر توجه ویژه به کلانتری و پاسگاه ها تاکید کرد و گفت: در جامعه با تکیه بر ارزش های اجتماعی و خلاقیت مردم باید در جهت ایجاد امنیت، حرکت کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۵    
یک سناتور آمریکائی در نامه ای از رئیس جمهور منتخب این کشور خواست تا در برجام بازنگری کرده و آن را مورد مذاکره مجدد قرار دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۹    
یک مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح های گازرسانی به نیروگاه ها با استفاده از CNG، اعلام کرد: هم اکنون ایران بزرگترین شبکه توزیع CNG جهان را در اختیار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۹    
آیت الله جوادی آملی در دیدار با جمعی از اعضای همایش بین المللی دکترین مهدویت با اشاره به اهمیت نقش مردم در عصر ظهور گفت: به فرموده حضرت امیر(ع) مهمترین ستون دین مردم اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۹    
رئیس مجلس خبرگان رهبری خواستار پیگیری جدّی تمدید تحریم ها و اتخاذ موضع متقابل و متناسب از سوی دولت، مجلس، وزارت امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی در جهت احقاق حقوق ملت ایران شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۹    
نماینده اسبق مجلس گفت: ایران ستون حفظ آرامش در منطقه خاورمیانه است. تحول در آمریکا در کشور ما و کشورهای منطقه که در گیر رادیکالیسم هستند، تاثیر گذار خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۶    
دو سناتور تندرو و هم حزبی دونالد ترامپ در پاسخ به واکنش های تند و قاطع مقامات ایران به تمدید قانون داماتو به اظهارنظر در این باره پرداختند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۵۱    
تسلط ارتش سوریه بر میدعانی در حومه دمشق، بازپس گیری 73 درصد از اراضی شرق حلب از گروه های مسلح و آزادی 35 منطقه در شرق حلب از جمله اخبار امنیتی سوریه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۲    
معاون وزیرجهاد کشاورزی با بیان اینکه برای کشت دوباره، بذر رایگان در اختیار کلزاکارانی که محصول آنان آسیب دیده قرار می گیرد، گفت: امسال حدود 2.2میلیون تن برنج تولید شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری لازم الاجرا است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۲    
سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد مرجع اصلی انتشار خبرهای مرتبط با موضوع سهام عدالت تنها سایت رسمی این سازمان به نشانی www.ipo.ir است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۲    
معاون وزیرجهاد با بیان اینکه گندم مورد نیاز خبازی ها از تولید داخل تامین شده و نیازی به واردات این محصول نیست، گفت: تولید نان به روش صنعتی، ضایعات این محصول را کاهش می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۲    
دبیر شورای سلامت دهان وزارت بهداشت گفت: فعالیت برخی شرکت های شبه بیمه ای خدمات دندانپزشکی، مورد تایید وزارت بهداشت نیست و مردم نباید فریب آنها را بخورند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۲    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دعوت شده بودم به قوه قضائیه تا سند هایی دال بر اینکه این حساب ها شخصی نیست را ببینم اما من وقت نداشتم به قوه قضائیه بروم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۹    
معاون کل وزارت بهداشت، گفت: اقدامات مستقل و موازی در خصوص پرونده الکترونیکی سلامت، ایجاد هزینه برای کل نظام سلامت است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۹    
یک اتوبوس بمب گذاری شده در بازاری در محله آزاد شده البکر واقع در شرق موصل منفجر شد که منجر به جان باختن 21 نفر و زخمی شدن 35 تن دیگر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۹    
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که محمد دحلان از طریق یک هیأت خارجی داروی یاسر عرفات را در بیمارستانی در پاریس پایتخت فرانسه مسموم کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۶    
امیر کویت طی سخنانی در سی و هفتمین نشست کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در بحرین بر اهمیت گفتگوی سازنده بین این کشورها و ایران تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۵    
بر اساس لایحه بودجه سال 96 کل کشور، درآمد دولت از محل حقوق ورودی خودرو در سال آینده دو میلیون و 250 هزار میلیارد ریال کاهش می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۲    
نماینده مردم چناران و بینالود گفت: انبارها در حال پر شدن از کالای قاچاق است و دولت برای مبارزه با این فساد مماشات می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۴۲    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: پیش از این دولت، وابستگی ارزی ما برای واردات دارو حدود یک میلیارد و 650 میلیون دلار بوده که این عدد را به حدود یک میلیارد دلار رسانده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۷    
رئیس مجلس با بیان اینکه توقع رهبر انقلاب باعث فعال شدن دیوان محاسبات در حقوق های نجومی شد، گفت: دستگاه های دولتی پول ها را برنگرداندند تا اینکه دیوان محاسبات وارد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۹    
بر اساس لایحه بودجه سال 96، صدا و سیما بابت تولید خبر تلویزیونی 53.7 میلیارد تومان، بابت تامین برنامه خارجی 20 میلیارد تومان و بابت تولید فضای مجازی 10 میلیارد تومان منابع مالی خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۸:۵۷    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 380 میلیون دلار صادرات محصولات شیلاتی خواهیم داشت، گفت: در سال گذشته تراز تجاری بخش شیلات 150 درصد مثبت بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۸:۴۳    
خبرنگار الجزیره با حضور در یکی از پارک های فن آوری ایران، گزارشی تصویری از فعالیت جوانان ایرانی در استارتاپ های مختلف تهیه کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۸:۱۹    
بر اساس لایحه بودجه سال 96 کل کشور، بیشتر بودجه نهادهای فرهنگی به ترتیب به صداو سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۱    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، گفت: یکی از اهداف ستاد توسعه زیست فناوری این است که سهم اقتصاد زیستی را در اقتصاد کشور به 20 درصد برساند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۱    
نتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندراد ایران منتهی به آبان، حکایت از ارتقای کیفی پژو 206 هاچ بک به سطح سه ستاره دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۱    
وزیر دادگستری گفت:با افزایش 540درصدی پرونده های تعزیراتی مواجه هستیم که بخش مهمی از این پرونده ها بالای 100 میلیون تومان است تا پیش از این نزدیک به 86 درصد پرونده ها زیر یک میلیون تومان بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۸    
مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری از نامه نگاری ها با معاونت هنری برای تکمیل آرشیو موسیقی شبکه VOD خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۸    
شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپتر سازی ایران(پنها)در اطلاعیه ای اعلام کرد:تمامی 8 سرنشین بالگرد 205 شرکت پنها نجات یافتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۲    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در حوزه صنعت نان احتیاج به فرهنگ جدیدی در مصرف داریم ابراز کرد:این فرهنگ جدید ایجاد نمی شود مگر اینکه صاحب صنعت و دانش در این حوزه شویم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۲    
رئیس سازمان ملی استاندارد با اعلام اخطار به جایگاه های CNG که با سازمان استاندارد برای تست استانداردها همکاری نمی کنند، گفت: گاز جایگاه های غیر ایمن و متخلف قطع خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۲    
قائم مقام وزیر صنعت در امور تولید با اشاره به اینکه تاکنون 12 هزار میلیارد تومان در بسته خروج از رکود به تولید اختصاص یافته است، گفت: امسال 3009واحد جدید پروانه بهره برداری گرفتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۲    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نماینده سازمان ملل در سوریه به جای نمایندگی سازمان ملل، بیشتر نمایندگی آمریکا را می کرد، گفت که وی در پی تجزیه سوریه بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۹    
کارشناس اداره کل فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، نسبت به خرید پودرهای مشابه زعفران در مترو هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۹    
معاون وزیر نفت با بیان اینکه دولت برای سال 96 برنامه ای به منظور افزایش قیمت بنزین ندارد، اعلام کرد: کارت بنزین فعلاً حفظ می شود و تا اطلاع ثانوی عرضه کارتی بنزین ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۶    
رئیس انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گفت: بر آوردها نیز نشان می دهد امروز ما از 73 درصد شهرنشین نیز عبور کردیم. این جمعیت عظیم شهری از یک سو فرصت و از یک سو تهدید به حساب می آید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی از بازطراحی نظام نظارت مالی بانک مرکزی خبر داد و گفت: الزامات ذخیره گیری مناسب برای مطالبات مشکوک الوصول را ابلاغ خواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۳    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: مدارسی که نتوانند مطابق با الگوی شهریه تدوین شده و تایید شورای نظارت مرکزی، شهریه مازاد دریافت کنند، متخلف هستند و با آنها مطابق قانون برخورد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۳    
16 آذر پیش از آنکه روز دانشجو باشد، روزی از روزهای انقلاب اسلامی و نهضت حماسه و شهادت است؛ روزی که یادآور شاخصهای دانشجوی تراز انقلاب اسلامی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۳    
رسانه های خارجی از سفر گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به برلین در اواسط ژانویه 2017 خبر دادند و همچنین در گزارش هایی به عادی سازی حضور فرح پهلوی در این نمایشگاه پرداختند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از صدور سالانه 10 تا 12 میلیون چک بی محل ، گفت: امضای تفاهم نامه تجارت ترجیحی با گروه اوراسیا در حال انجام است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۰    
دولت در لایحه بودجه سال 96 کل کشور برای خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) 85 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: برادر رییس قوه قضاییه مورد سوال بود و ایشان به رییس دادگستری گفتند که هیچ ملاحظه ای در مورد برادر من نکنید و هرچه لازم است را انجام دهید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۷    
معاون میراث فرهنگی گفت:با همکاری ایران و ایتالیا مداخلات در پاسارگاد به حداقل رسیده و تمرکز بر حفاظت و مستندسازی و مرمت است.چون پاسارگاد مثل آهن داغ می ماند که نمی توان تغییرش داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۱    
فروش صفحه آلبوم موسیقی در رویدادی نادر، برای نخستین بار در هفته گذشته از فروش آنلاین آن در انگلستان پیشی گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۸    
مدیری، عطاران، رشیدپور و رضویان از چهره هایی اند که مقطعی از تلویزیون دور بودند. درسال های اخیر چهره های زیادی عطای همکاری با تلویزیون را به لقایش بخشیدند و به نظر می رسد مدیران تلویزیون نیز هیچ ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۷    
هماهنگ کننده سازمان ملل در تهران آخرین آمار مبتلایان به ویروس اچ آی وی(ایدز) را در ایران 73 هزار نفر اعلام کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۷    
به دلیل ریزش کوه در 2 روستای شهرستان کهگیلویه درجنوب کهگیلویه و بویراحمد، اهالی این روستاها به آبادی های همجوار منتقل شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۷    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق مربوط به سال 94، پایان آذر ماه به اتمام می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی می گوید در پسابرجام جذب 11 میلیارد و 400 میلیون دلار سرمایه خارجی تصویب شده است و پیش بینی می کنیم که تا انتهای سال نیز سهم سرمایه خارجی مصوب به 15 میلیارد دلار برسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۴    
ستاد مبارزه با قاچاق کالا اواخر شهریور ماه سال جاری اعلام کرد با آن دسته از فعالان صنفی که اقدام به فروش کالای بدون مدرک قانونی کنند برخورد خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۴    
شرکت هیوندای هوی اینداستریز که یک کشتی ساز بزرگ در کره جنوبی است، به توافق با ایران برای تأمین 10 کشتی نزدیک شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۱    
آنها که خبرهایی مربوط به برندها و استارت آپ ها را در ایران دنبال می کنند، رامتین منزهیان را با سبدی از چند برند می شناسند که امروز در دنیای خرید و فروش های اینترنتی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۱    
نصب بیلبوردهایی حاوی شعارهای زیست محیطی در پایتخت که در نوع خود اقدام قابل اعتنایی ارزیابی می شود باعث بروز انتقاداتی نسبت به شهرداری تهران در فضای مجازی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۸    
نزدیک به 12 سال از تأسیس خانه کتابدار کودک و نوجوان می گذرد. مرکزی که از مدت ها قبل وقف فعالیت های فرهنگی شده و از همان ابتدا زیر نظر شورای کتاب کودک، کار خود را آغاز کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۸    
حدود یک سال قبل بود که قانون پیشگیری از وقوع جرم در 6 ماده تصویب شد. بر اساس ماده 2 همین قانون باید شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم با 23 عضو و به ریاست رئیس قوه قضائیه و نیابت معاون اول رئیس جمهوری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۸    
در سال های اخیر به سبب افزایش سطح رفاه عمومی جامعه و گسترش شهرنشینی، تغییر غیر مجاز کاربری زمین های زراعی و باغ ها بواسطه ویلا سازی، ساخت خانه های ارزانقیمت در خارج از محدوده شهرها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۸    
حادثه دیگری رقم خورده و گروهی از هموطنان به سوگ عزیزان خود نشسته اند. هنوز ساعاتی از بروز این حادثه ناگوار نگذشته ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۸    
امروزه دانشجویان از روشنفکری کلاسیک فاصله گرفته و به روشنفکری ارگانیک متمایل شده اند
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد 13 هزار شغل برای افراد دارای معلولیت درسال جاری خبر داد و گفت: درصدد هستیم حداقل دستمزد را به معلولان ناتوان پرداخت کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۹    
عضو اسبق تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: قدرت های جهانی و آمریکا حق ندارند تحریم های برداشته شده در چهار چوب برجام را مجددا اعمال و یا تحریمهای جدید هسته ای وضع کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۹    
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از اعطای مشوق هایی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۹    
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رابطه وقف ورسانه دوسویه است گفت: در مقابل توجه رسانه ها به وقف باید دایره وقف هم گسترده و به رسانه ها نیز ورود کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۶    
مراسم روز دانشجو امسال در دانشگاه تهران با حضور رئیس جمهور برگزار شد که حاشیه هایی به همراه داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۶    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تلاش وزارت نفت برای اجرای برنامه های HSE گفت: برنامه ویژه ای برای بهبود وضعیت زیست محیطی در پارس جنوبی داریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خلاء قانونی برای اقدام متقابل علیه آمریکا نداریم اما از نظر اجرای این ساز و کارها شورای نظارت بر برجام مسائل را مورد بررسی قرار می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۰    
دکتر میرحمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تصویب قانون برخورد با تخلفات علمی در آینده ای نزدیک خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۰    
رئیس جمهور، با بیان اینکه تردیدی نداریم که آمریکا خصم و دشمن ماست، گفت: فردا درجلسه هیئت نظارت بر برجام واکنش ایران را به اقدام آمریکا اعلام خواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۸:۵۷    
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: مصرف روزانه 300 میلی لیتر نوشابه موجب افزایش 7 کیلوگرمی وزن افراد در سال می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۸:۵۱    
دادستان تهران با اشاره به تأیید حکم محکومیت اعدام بابک زنجانی در دیوان عالی کشور گفت : بابک زنجانی می تواند با استرداد وجوه و اموال متعلق به دولت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۸:۴۸    
حجت الاسلام احمد مازنی و پروانه مافی نمایندگان اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در دانشکده فنی- مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران – غرب به مناسبت روز دانشجو سخنرانی کردند.
  • ۱