یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۴:۰۶Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 4 مرداد 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مرداد 1396 شعار سال 2 مرداد 1396 شعار سال 3 مرداد 1396 شعار سال 4 مرداد 1396 شعار سال 5 مرداد 1396 شعار سال 6 مرداد 1396 شعار سال 7 مرداد 1396 شعار سال 8 مرداد 1396 شعار سال 9 مرداد 1396 شعار سال 10 مرداد 1396 شعار سال 11 مرداد 1396 شعار سال 12 مرداد 1396 شعار سال 13 مرداد 1396 شعار سال 14 مرداد 1396 شعار سال 15 مرداد 1396 شعار سال 16 مرداد 1396 شعار سال 17 مرداد 1396 شعار سال 18 مرداد 1396 شعار سال 19 مرداد 1396 شعار سال 20 مرداد 1396 شعار سال 21 مرداد 1396 شعار سال 22 مرداد 1396 شعار سال 23 مرداد 1396 شعار سال 24 مرداد 1396 شعار سال 25 مرداد 1396 شعار سال 26 مرداد 1396 شعار سال 27 مرداد 1396 شعار سال 28 مرداد 1396 شعار سال 29 مرداد 1396 شعار سال 30 مرداد 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۵    
سیدحسین هاشمی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه کلید حل مشکلات اقتصادی استان در اجرای بهینه برنامه های اقتصاد مقاومتی است گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: مدیران کارخانجات استفاده از تلفن همراه و شبکه های مجازی را برای کارگران در ساعت کار ممنوع کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۲    
برنامه نامزدها در حضور خبرنگاران و با پخش اینترنتی ارائه می شود رئیس سنی شورای پنجم گفت: اگر از هفت کاندیدای شهرداری تهران فردی از لیست انصراف دهد، افراد جایگزین در نظر گرفته خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۴۷    
طی سال های اخیر مرگ بر اثر بیماری آسم در کشور 25 درصد افزایش یافته و هر سال بیش از 2600 ایرانی بر اثر این بیماری ناشی از آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۴۲    
عضو کمیته علمی همایش ملی و دومین جشنواره خود مراقبتی و آموزش بیمار گفت: با آموزش سبک زندگی سالم تا 75 درصد از بروز برخی بیماری ها پیشگیری می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۴۲    
هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل جلسه داد و مواد باقی مانده از لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری را به تصویب رساند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۷    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: متولدین 1354 به قبل که واجد شرایط معافیت بخشودگی سنی هستند و تاکنون موفق به بهره مندی از این نوع معافیت نشده اند، باید از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۷    
رئیس یکی از ادارات ورزشی توابع تهران با توجه به قدرت دستبرد در لیست حقوقی مبلغ کلانی را طی مدت طولانی به حساب چند تن از نزدیکان و فامیل خود واریز می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۱:۰۲    
گروه تروریستی داعش با طرح ریزی حملات تروریستی و تلاش برای جذب عناصر تروریستی و (پیام های) تبلیغاتی پر زرق و برق و ترسناک، برای جنگ با ایران تلاش می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۱:۰۲    
فریدون رضوی، تحلیلگر رسانه ای و مدیر موسسه دیدبان توسعه، در تحلیل محتوای نامه مذکور گفت: این نامه نگاهی فردمحور به مقوله اقتصاد و سیاستگذاری های اقتصادی دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۲    
سیده فاطمه حسینی، نماینده تهران معتقد است هنوز ورزش بانوان در ایران به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر جایگاه خود را پیدا نکرده است، دلیل این روند کند را کمبود سرانه فضاهای ورزشی و امکانات ورزشی دانست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۲    
رئیس شورای شهر تهران آخرین روند رسیدگی قانونی به اعتراض کاندیداهای شورای شهر را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۲    
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش نحوه احتساب سنوات حق التدریس کمتر از 24 ساعت معلمان را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۲    
تبعات وام چهار میلیون تومانی تعاونی مصرف فرهنگیان تحت عنوان کارت اعتباری صدرا که باعث شد حدود 18 هزار فرهنگی تهرانی وارد لیست سیاه بانک ها شوند هنوز ادامه دارد و فرهنگیان با مشکلات آن دست در گریبان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۲    
طرفداران محیط زیست با عواید حاصل از فروش در بطری های پلاستیکی برای معلولان بهزیستی شرق گیلان ویلچر خریداری و اهدا کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۲    
تعدادی از کارگران کارخانه سیمان خوزستان در رامهرمز بر اثر ریختن مواد داغ کوره دچار سوختگی شدید شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۸    
یک دانش آموز انگلیسی با نوشتن معادلات فیزیک در اندازه های بسیار کوچک و چسباندن آنها به زیر ناخن هایش برای امتحان تعجب همه را برانگیخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۳    
معاون آموزشی دانشگاه آزاداسلامی از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد در دهه اول شهریور ماه خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۳    
اهالی روستای "حسنعلی کندی" به دلیل نبود کانال کشی آب شرب مجبورند آب مورد نیاز خود را از چشمه ها تأمین کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۳    
حسین نیازآذری با تاکید بر اهمیت تامین و تحصیل منافع مردم از سوی دولت دوازدهم اظهار کرد: اعضای مجمع نمایندگان مازندران در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت علاوه بر در نظر گرفتن شایستگی ها و ارزش های ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۳    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه ملوان این روزها در فوتبال فعالیتی ندارد و بعد ازکناره گیری از هدایت باشگاه ملوان خانه نشین شده است. اما این باعث نشده که حواشی پیرامون وی فروکش کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۸    
معاون سیاست خارجه حزب عدالت و توسعه در با بیان اینکه امروز مبارزات ما با داعش در سوریه و عراق بسیار تاثیرگذار است، گفت: ما در این مسیر با کشورهای بزرگی مانند روسیه و ایران همکاری می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۳    
چالش پیش آمده میان اعضای انجمن هنرهای تجسمی و موزه هنرهای معاصر اهواز زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان پس از دو سال برای بازپس گیری موزه همچنان به سرانجام نرسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۳    
پیشکسوت هنرنمایش و تئاتر در خراسان شمالی با اشاره به توانایی و ظرفیت غنی هنرمندان این استان در هنر نمایش، نسبت به نبود فضاهای نمایشی مناسب و کافی در بجنورد اظهار گلایه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۳    
مدیر امور آب وخاک و فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 45 درصد از اراضی این استان به شیوه سنتی آبیاری می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۶:۵۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات طرح رونق تولید در چهارمحال و بختیاری پرداخت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۶:۵۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: 84 میلیون تن مواد معدنی در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۹    
استاندار لرستان گفت: صنایع پایین دستی مجتمع مرغ گوشتی ماهان در شهرستان دوره چگنی راه اندازی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۹    
موسسه فرهنگی، ورزشی توان بخشی ایثارگران استان لرستان با حضور حجت الاسلام شهیدی افتتاح شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۱۹    
طرح کارت اعتباری خرید کالا که پیش از این شکست خورده بود حالا با سیاست های تازه و جایگزین کردن برخی تصمیمات در حال احیا شدن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۹    
جمعیت پزشکان عمومی متکثر است و ظرفیت بالقوه ای دارند اما متأسفانه از بحران هویتی رنج می برند و نیاز به بازبینی به هنگام در نظام سلامت دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۹    
رئیس سازمان سیا می گوید آمریکا تحولات ایران را زیر نظر دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۹    
رئیس پنجمین کنگره ملی و دومین جشنواره خود مراقبتی و آموزش بیمار گفت: از طریق خود مراقبتی می توان یک سوم سرطان ها را کنترل کرد و مانع از بروز آن شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۹    
سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: مصرف نمک در ایران بیش از استاندارد جهانی و عامل بروز بسیاری از بیماری های مزمن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۴    
وضعیت کنونی برخی از مزارهای شهدا و نیاز آنها به مرمت و بازسازی به هیچ وجه شایسته فداکاری و رشادت های شهیدان خطه کردستان نیست و همین موضوع سبب نگرانی مردم استان شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۴    
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: بر اساس مصوبه و ابلاغ دولت سیاست های تشویقی و حمایتی از شرکت های دانش بنیان در استان قزوین اجرا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۴    
مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس گفت: در حوزه صنایع دستی با هدف حمایت از صنعتگران و هنرمندان و فراهم کردن محلی برای فروش محصولات هنرمندان به زودی نمایشگاه های فصلی صنایع دستی در استان راه اندازی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۴    
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی به نحوه اخذ تسهیلات بانکی اشاره کرد و گفت: براساس تفاهم نامه منعقد شده بین بانک ها و صندوق توسعه ملی علاوه بر تایید اهلیت سرمایه گذار ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۴    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: 24 میلیارد تومان اعتبار در قالب وام های اشتغال زایی در راستای حمایت از کارآفرینان استان در حوزه مشاغل خانگی به این اداره کل ابلاغ شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۹    
نخستین نماز جمعه 5 مرداد اقامه شد و از آن تاریخ به بعد اقامه نماز جمعه به حدود 900 شهر کشور رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: احداث هزار کیلومتر راه روستایی در طول یک سال یک رکورد است و در کنار آن نیاز است کیفیت و استقامت راه هایی که ساخته می شود نیز مورد توجه قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۴    
نماینده ولی فقیه در استان یزد با انتقاد از برخی سنگ اندازی ها در راه ایجاد مجتمع بزرگ فرهنگی یزد، با بیان این که برخی در یزد از نام مصلی وحشت دارند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۴    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: در سال های اخیر اعتبارات شورای سیاستگذاری بسیار محدود شده و هیچ اعتباری به ساخت مصلی در یزد اختصاص نیافته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۴    
شهردار مادوان بویراحمد گفت: این شهر با جمعیتی افزون بر 18 هزار نفر پارک تفریحی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۴    
مدیرعامل پست کشور گفت: طرح "جی نَف" امسال در 71 شهر و 1000 روستای کشور اجرائی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۰۴    
براساس شنیده های و اطلاعات موجود مقدمات آزادی حمید بقایی که از روز گذشته در حال انجام بود انجام شده و وی آزاد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۵۴    
رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به تحول در ساختار اداری این دانشگاه گفت: تغییر چارت دانشگاه در سطوح مدیریتی و از بالا به پایین خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۱۴    
این داغ بزرگ نتیجه شوم یکی از همان سرقت هایی ست که برایمان عادی شده! سرقت هایی که در قیاس با آن، کف زنی و جیب زنی و حتی بسیاری از زورگیری ها ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۱۴    
مطرح کردن استراتژی زمین سوخته شاید برای چند روز در فضای رسانه ای منجر به چند گفت وگوی جنجالی و پربازدید و پرمخاطب شود، ولی آنچه مسلم است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۱۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با پشتوانه بین المللی محکم قابل نقض نیست، گفت: آمریکایی ها باید ادب سیاسی را یاد بگیرند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۱۴    
در روزهای اخیر، خبری با تیتر صدور مجوز برای گرانی دوباره خودرو در رسانه ها انعکاس یافت؛ بنابراین، با ارسال مصوبه شورای رقابت به شرکت های خودروساز ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۹    
رئیس سازمان غذا و داروی کشور تصریح کرد: هزینه سالانه دارویی کل بیماران خاص و صعب العلاج در کشور حدود 4500 میلیارد تومان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۹    
مشاور سازمان خصوصی سازی زمان واریز سهام عدالت را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۹    
رئیس کمیته روابط خارجی سنا با بیان اینکه اکنون زمان خوبی برای بر هم زدن برجام نیست، گفت باید تلاش کرد تا ایران طرف برهم زننده توافق هسته ای باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تکلیف ماندنم در دولت دوازدهم و حضورم به عنوان وزیر تا دو، سه هفته دیگر مشخص خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۹    
وزارت ارتباطات تأمین کننده اینترنت کشور است, لذا مکلف است که اینترنت پاک به مردم تحویل دهد و اگر کوتاهی کند مسئولیت تمام آلودگی های فضای مجازی به عهده مسئولان آن وزارتخانه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۹    
پس از آنکه میزان مصرف بنزین در تیرماه رکورد جدیدی به ثبت رساند، زمزمه هایی از افزایش قیمت "آب حیات" خودروها شنیده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۹    
دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنرانی خود در مورد عملیات این حزب در منطقه مرزی عرسال اظهار داشت که حزب الله از مدت ها پیش خود را برای این عملیات آماده کرده بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۹    
با پاکسازی های صورت گرفته بیش از 95 درصد جرود عرسال به کنترل نیروهای مقاومت حزب الله در آمده و تروریست ها در مناطق وادی الحمید و الملاهی محاصره شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۵    
تحلیل عملکرد چهار ساله وزارت بهداشت، بدون در نظر گرفتن نتایج طرح تحول سلامت، تحلیلی خطاست. این طرح کلان که از آن به عنوان بزرگ ترین طرح اجتماعی دولت یاد می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۰    
دکتر سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از توزیع 100 هزار واحد واکسن برای واکسیناسیون زائران ایرانی حج تمتع 96 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۰    
بعضی از پل ها را مثل سیدخندان ساخته بودند تا گره کوری که با سیل عظیم پیکان های دهه40 در ترافیک تهران افتاد، باز شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۵    
در پی درج خبری در یکی از پایگاه های خبری به نقل از حجت الاسلام والمسلمین منتجب نیا با عنوان "5 میلیون نفر در صف ها ماندند و نتوانستند رأی بدهند" ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۰    
بندهای میثاق نامه شهردار آینده تهران در جلسه امروز شورای پنجم بعد از بررسی به تصویب می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی فراکسیون امید تاکید کرد که اگر کابینه بارأی مردم هماهنگی نداشته باشد، نمایندگان به آن رأی اعتماد نخواهند داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۰    
یک فعال سیاسی اصولگرا با تأکید بر اینکه اصولگراها در جریان انتخابات بر اساس نتیجه جمع بندی ها پیش رفتند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۰    
استاندار بوشهر گفت: در پی آتش سوزی جمعه گذشته در اسکله بندر کنگان، رئیس جمهور نسبت به وضعیت آتش سوزی این اسکله و حادثه دیدگان دستور رسیدگی ویژه داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۰    
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر گفت: صید میگو از فردا پنجم مرداد ماه در استان بوشهر آغاز می شود و برای 500 فروند قایق صیادی و 450 لنج، مجوز صید میگو صادر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۰    
به گواه آرشیو رسانه های مجازی و مکتوب، سرپرست تیم امید (اخُوّت) رسما از قول رییس فدراسیون اعلام کرده بود که فدراسیون قول داده همه بازیکنان را قبل سفر به اردوی تیم امید اضافه می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵    
ریاست عمار حکیم بر حزب مجلس اعلای عراق 8 سال بیشتر دوام نداشت تا حکیم جوان تصمیم خود را برای جدایی از این حزب پرنفوذ شیعه به دلیل اختلافات درونی و فشارهای بیرونی و تاسیس حزب جدید اعلام کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵    
رئیس شبکه دامپزشکی فردوس از صدور مجوز واردات دام زنده از استان های مجاور به فردوس خبر داد و اظهار داشت: این کار با هدف تعدیل قیمت گوشت قرمز انجام شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در آینده بانک ژن مولکولی در موزه محیط زیست چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵    
آقای روحانی یک تجربه چهار ساله ای را از سر گذرانده با مجموعه ای از همکاران و مدیرانی که عملکردشان مثبت بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که کابینه در دوازدهم وزیر نخواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵    
کره شمالی تهدید کرد اگر دولت پیونگ یانگ مورد تهدید قرار گیرد دست به یک حمله اتمی بی رحمانه به قلب آمریکا خواهد زد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵    
رضا سراج در کانال تلگرامی خود در باره وضع مجدد تحریم ها توسط آمریکا و چگونگی عکس العمل ایران به این تحریم ها واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام از بخشودگی جرائم 430 کارگاه به منظور حمایت از تولید و اشتغال در ایلام خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: روزانه 70 درخت بلوط برای کباب در مهدی آباد سوزانده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: کمربند سبز اربعین در استان ایلام اجرایی شد .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۵    
امکانات و زیرساخت های ورزشی استان البرز با وضعیت نسبتاً مطلوب در حوزه های قهرمانی و حرفه ای به هیچ وجه متناسب نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۰    
پس از تحلیل علت عدم امکان اتکا به گروه های اپوزیسیون برای تغییر حکومت در ایران، فارین افرز به سراغ اقدامات نظامی و خشن می رود؛ اقداماتی از جنس ترور و حمله نظامی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۰    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در سال 95، اکثریت شرکت های پخش در خراسان شمالی زیان ده بوده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۰    
صبح امروز، زمین لرزه خفیفی بجنورد را لرزاند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۰    
شهردار شیروان از تولید 12710 تن آسفالت در چهارماه اول امسال در شیروان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۰    
ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان واردات کالا از گمرکات خراسان رضوی در طول سه ماهه ابتدایی امسال از کشور ترکیه بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در چهار سال اخیر هزار و 200 تخت بیمارستانی در مشهد و شهرستان های خراسان رضوی ساخته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۵    
کاروان ورزشی کشورمان در حالی مسابقات جهانی قهرمانی پارادو و میدانی لندن را ترک می کند که با کسب 20 مدال جایگاه هجدهم را در این مسابقات بدست آورد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۵    
با پایان یافتن تب انتخابات و قطعی شدن فعالیت دولت یازدهم، کارخانه روغن نباتی جهان به صورت کامل تعطیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۵    
نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس از ارائه گزارش کمیسیون متبوعش درباره قرارداد توتال به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۵    
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه ترامپ دوست ندارد سیاست بوش و اوباما در منطقه غرب آسیا را ادامه دهد، گفت: آمریکا برای اینکه در بحران سوریه نقش تاثیر گذاری داشته باشد، توان لازم را ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۰    
سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل با اشاره به تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به سرزمین فلسطینی ها و نقض قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۰    
شبکه خبری فاکس نیوز روز گذشته گزارشی را منتشر کرد تحت عنوان پنج توصیه به ترامپ برای مقابله با ایران تا بتواند آن کشور را به زانو درآورد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۰    
رییس سازمان بسیج مستضعفین: در جلسه دیدار فرماندهان سپاه با رییس جمهور ایشان علاقه مندیشان را به سپاه اعلام کردند و سپاه نیز متعاقباً علاقه مندی خود را به آقای روحانی اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۷:۳۵    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشاغل خدماتی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد گفت: 40 درصد از اشتغال استان مربوط به مشاغل حوزه خدمات است ولی در سامانه تسهیلات بهین یاب سهمی از این ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۷:۳۰    
هفتمین انتخابات سازمان نظام پزشکی با وجود عزم جدی مسئولان وزارت بهداشت برای برگزاری الکترونیک آن، به دلیل اختلالات گسترده در روند رأی دهی به شکست انجامید و نهایتا به صورت سنتی برگزار شد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۷:۳۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از اجرای 430 طرح بزرگ مرمتی در پهنه استان اصفهان در چهار ماهه نخست سال 1396 توسط اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۷:۳۰    
ابوالفضل قناعتی گفت: موضوعی که باید در انتخاب اعضای کابینه دوزادهم باید رئیس جمهور به آن توجه کند این است که افراد کارآمد و کاردان دوازدهم و کسانی که دلسوز به نظام هستند در کابینه آقای روحانی دیده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۷:۳۰    
جامعه ایران مدت هاست به دلیل بیکاری از مرحله بحران عبور کرده است. این در حالی است که در شرایط کنونی بسیاری از گروه های سیاسی به دنبال این هستند که مناصب دولت آینده را به دست بگیرند
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۷:۳۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نسبت به افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت حساس هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۷:۳۰    
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با آغاز طرح رونق تولید تاکنون 471 واحد راکد، نیمه فعال و طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی مبلغ 421 میلیارد تومان از محل منابع داخلی تسهیلات ...
  • ۱