جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۵۹Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 25 مرداد 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 31 فروردین 1397 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 مرداد 1397 شعار سال 2 مرداد 1397 شعار سال 3 مرداد 1397 شعار سال 4 مرداد 1397 شعار سال 5 مرداد 1397 شعار سال 6 مرداد 1397 شعار سال 7 مرداد 1397 شعار سال 8 مرداد 1397 شعار سال 9 مرداد 1397 شعار سال 10 مرداد 1397 شعار سال 11 مرداد 1397 شعار سال 12 مرداد 1397 شعار سال 13 مرداد 1397 شعار سال 14 مرداد 1397 شعار سال 15 مرداد 1397 شعار سال 16 مرداد 1397 شعار سال 17 مرداد 1397 شعار سال 18 مرداد 1397 شعار سال 19 مرداد 1397 شعار سال 20 مرداد 1397 شعار سال 21 مرداد 1397 شعار سال 22 مرداد 1397 شعار سال 23 مرداد 1397 شعار سال 24 مرداد 1397 شعار سال 25 مرداد 1397 شعار سال 26 مرداد 1397 شعار سال 27 مرداد 1397 شعار سال 28 مرداد 1397 شعار سال 29 مرداد 1397 شعار سال 30 مرداد 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان از وجود 30 هزار کارگر ساختمانی فعال در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد تنها 20 هزار و 300 نفر تحت پوشش بیمه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۰    
استاندار مرکزی گفت: تا این لحظه قراردادهای مربوط به کارخانجات استان از جمله واگن پارس به خوبی در حال انجام است و این امر، امیدوار کننده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۰    
محققان با استفاده از ژن درمانی توانستند سلول های شبکیه چشم موش هایی را که به صورت مادرزادی نابینا بودند، مجددا برنامه ریزی و نابینایی آن ها را درمان کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۰    
دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته 400 هزار تن صادرات آرد داشتیم و الان برنامه ریزی ما در این جهت است که گندم وارداتی که از روسیه و کشورهای شمالی داریم را تبدیل به آرد و آن را صادر کنیم و ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۲    
گوشی های هوشمند امروزه با تار و پود زندگی روزمره ما گره خورده اند و هر روز هم بر تعداد و سازندگان آن ها افزوده می شود. اما استقبال از برخی از این گوشی ها به دلایلی بیشتر از همه است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۲    
یک باشگاه فوتبال ترکیه ای 18بازیکن خودرا فروخته و 10 بُز خرید!
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۵۲    
رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در یادداشتی نوشت : کار استیضاح از حب معاویه نبود بلکه از بغض علی ربیعی بود که تن به باج خواهی آنچنانی کمتر از توقع برخی از نماینگان داد اما آ نچه که تعجب آور بود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۳:۵۲    
اصطلاحات حقوقی دارای مفاهیم تعریف شده خاص هستند که اطلاع از آنها برای عموم مردم مفید است. درباره سه اصطلاح حقوقی متشاکی، متهم و مجرم توضیح میدهیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۲:۵۰    
به نظر می رسد نشانه هایی در مردان وجود دارد که می تواند هشداردهنده بروز حمله قلبی باشد. با شناخت این علائم می توانید قبل از تجربه حملا قلبی، فورا به پزشک مراجعه کنید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۱    
با اینکه دولت از حدود دو ماه پیش ثبت سفارش واردات خودرو را متوقف کرده، اما ارز 4200 تومانی که برخی وارد کنندگان دریافت کردند هنوز محل مناقشه وزارت صنعت و شرکت های واردکننده خودرو است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۳۰    
مدیریت شهری پایتخت یک برنامه سه وجهی را کلید زده که به واسطه آن بنا دارد میزان آلودگی هوا در نیمه دوم سال جاری را کاهش دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۲    
همزمان با اعلام ممنوعیت صادرات برخی کالاهای اساسی، تولیدکنندگان این محصولات خواهان لغو ممنوعیت در نظر گرفته شده برای صادرات شدند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۲    
هوشمند سازی مدارس یکی از دستاوردهای مهم در روند برنامه های آموزش و پرورش است که فوائد و نتایج خوبی را به همراه دارد و تحولی نوین در امر آموزش همراه با تجارب واقعی محیط زندگی دانش آموزان و فردای آنها ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: حذف رقابت های فردی به عنوان سیاست های اصلی این وزارتخانه از اول مهر اجرا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۰    
زبان رمزی زبانی ساختگی است که دو یا چند نفر یا یک گروه از مردم در بین خود قرار می دهند تا زمانی که بخواهند معنا و راز سخنان شان برای دیگران پنهان بماند، با آن گفت وگو کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۰    
مسئول طرح آبرسانی به آبادان و خرمشهر از حضور فعالانه و جدی جوانان هیئتی در حل مشکل و بحران آب خوزستان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۰    
استاندار یزد با تشریح فعالیت های صورت گرفته برای تأمین آب موردنیاز استان یزد، گفت: مسئله حقوقی انتقال آب زاینده رود به یزد برای همیشه حل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۰    
کاه و کلش گندم موجود در خاک می تواند اثرات سوء کودهای شیمیایی را کاهش دهد اما با این وجود برخی از کشاورزان به علت ناآگاهی از اثرات مفید این مواد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۰    
استاندار لرستان گفت: در شرایط کنونی محدودیت ها زیاد بوده و باید برنامه اساسی خود را کنترل و نظارت ویژه بر کالاهای اساسی بگذاریم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۰    
رئیس اداره آموزش پیش دبستانی استان مرکزی می گوید: بر اساس دستور وزارتی مورخ 25 شهریور سال 96 هرگونه آموزش اعداد و حروف الفبا در دوره پیش دبستانی ممنوع است و نوآموزان در این دوره باید مهارت های زندگی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۰    
10 طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن درسال 1396 در استان اصفهان به بهره برداری رسید و در نتیجه آن 821 شغل جدید ایجاد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۰    
طرح تولید فرآورده های طبیعی سلامت که با فرآوری گیاهان دارویی توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طراحی و برنامه ریزی شده و در حال پیاده سازی در گچساران است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۰    
تصاویر منتشره در فضای مجازی در مورد هیولای منطقه درودفرامان صحت ندارد و یک شایعه است .
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در سانحه هوایی یاسوج-تهران با توجه به برودت هوا و برف شدید باید نگاه بلندمدتی می داشتیم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۰    
استاندار همدان گفت: نرخ مشارکت اشتغال و سرمایه گذاری در استان به 48.2 درصد رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۰    
حمیدرضا حاجی بابایی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور، تیم اقتصادی شما ناتوان است یا نمی خواهد یا نمی تواند، بنابراین باید نسبت به تغییر آنها اقدام کنید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۸:۱۴    
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم امسال 20 بیمارستان در کشور احداث و به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۲۴    
معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست اعلام کرد: در اراضی جنوبی دریاچه ارومیه برنامه حفاظت و احیای میش مرغ اجرا می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۲۴    
رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه متأسفانه نهادهایی که خود باید با فساد برخورد کنند بعضاً آلوده به فساد می شوند، از تسویه حساب های سیاسی از سوی نهادهای نظارتی با برخی مدیران انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۲:۴۱    
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: آدرس غلط قاچاق در مناطق آزاد فرافکنی بعضی رسانه هاست که ناآگاهانه حاشیه ای امن را برای متخلفین اصلی ایجاد می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۲:۴۱    
اعضای جدید شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان انتخاب شدند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۹:۵۱    
خلیل آقایی ،رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور پیش بینی کرد: امسال عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در 1.5 میلیون هکتار از اراضی کشور اجرا شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۱    
محمود حجتی ،وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که اجرای عملیات آبخیزداری بهترین شیوه حفظ خاک،پوشش گیاهی و ذخیره سازی آب در سفره های زیرزمینی است،بر ضرورت موضوعیت بخشی آبخیزداری در سطح ملی و محلی تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۳    
استاندار خراسان شمالی در کارگروه تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان خطاب به تمامی بانک های عامل تاکید کرد: واحدهای تولیدی تمدید شده توسط بانک ها باید هر چه سریع تر از طریق سه راهکار احاله ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۳    
شهردار تهران گفت: بدون شک، امروز جامعه بیش از هر چیز به وحدت، انسجام، همگرایی ملی و شادی نیاز دارد و در این رابطه باید گفت زحمات تیم ملی فوتبال در ایام جام جهانی به راستی موجب ایجاد نشاط و همگرایی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۴    
استاندار البرز گفت: مجوز ویلاسازی در استان ارائه نمی شود. حتی در حوزه گردشگری نیز اجازه این اقدام را نمی دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۴    
استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت های موجود تاکید کرد که در حال حاضر آمار صادرات این استان به جمهوری آذربایجان مطلوب نیست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از آغاز به کار دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه و میراث کردستان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۴    
استاندار کرمانشاه حاشیه نشینی را یکی از اثرات منفی جنگ دانست و گفت: امروز شاهد بیش از 400 هزار نفر جمعیت حاشیه نشین در شهر کرمانشاه هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۴    
بخشدار هرمز گفت: پروژه لایروبی حوضچه بندر چند منظوره شهید درویشی هرمز با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال با حجم لایروبی 172 هزار متر مکعب تا دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۴    
اهالی روستا می گویند قبلا بودجه ای را برای آب و فاضلاب روستا در نظر گرفته بودند؛ اما در حال حاضر با تغییر مسئولان ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۴    
معاون جوانان و امور فرهنگی ورزش و جوانان استان مرکزی از تفاهم نامه صدور شناسه ملی سمن ها خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۴    
مسئول جهادی دانشگاه رازی با اشاره به تجمع روز گذشته تعدادی از طلاب، دانشجویان و روحانیون کرمانشاهی گفت: نخبگان در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی قرار دارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۴    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به تفاهم نامه اخیر وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان در خصوص فعالیت سازمان های مردم نهاد به امضا رسیده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: هفته آینده خبرهای خوب و خوشی از دستاوردهای نظامی خواهد شنید که دشمن را مأیوس تر می کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۰    
شهر تاریخی و گردشگری مرند در مسیر اول گردشگری تبریز 2018 قرار گرفته و این در حالی است که حرکت مثبتی برای استفاده از این برنامه از سوی مسئولان و متولیان صورت نگرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۰    
خارخانه روش خلاقانه کویر نشینان برای رهایی از گرمای تابستان بوده که در خراسان جنوبی بیشتر در شهرستان نهبندان رواج داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۰    
دره های ییلاقی اطراف مشهد به دلیل دارا بودن رودخانه های دائمی و باغ های میوه و آب و هوای معتدل مورد توجه گردشگران است که در کنار زیارت بارگاه منور رضوی در این مناطق حضور می یابند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۰    
نشست بررسی امور اقتصادی استان اصفهان با محوریت اقتصاد مقاومتی در استانداری اصفهان و در حضور وزیر کشور برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۰    
استاندار اصفهان گفت: بانک ها باید لباس رزم در شرایط فعلی اقتصادی بر تن کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۰    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین به کمپین فرزندت کجاست پیوست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۰    
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراز و نشیب های بیمارستان امام (ره) کرج، گفت: سرنوشت این بیمارستان دوازدهم شهریورماه مشخص می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۰    
وزیر کشور با بیان اینکه در نوسانات اخیر ارزی برخی واردکنندگان 10 برابر ظرفیت خود ثبت سفارش کردند گفت: برخی هم ارز دولتی گرفتند اما کالا وارد نکردند یا کالا را با فاکتورهای جعلی وارد کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۰    
در میانه فصل گرما، شعله های آتش گاه و بی گاه در مراتع و جنگل ها سمفونی مرگ گیاهان را می نوازند و عامل انسانی عمده ترین دلیل این خسارت بزرگ در عرصه های طبیعی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت:دولت در دو ماه گذشته، کل ارز مورد نیاز تامین مواد غذایی مردم را اختصاص داده و هم اکنون هیچ کمبودی در نهاده های تولید بخش کشاورزی و اقلام غذایی کشور، وجود ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۰    
نشست کارگروه مشترک وزارت بهداشت ایران و روسیه با حضور قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل و معاون وزیر بهداشت روسیه در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۰    
در نشست شورای ایثارگران از جذب 100 نفر از فرزندان شهدا در دستگاه های اجرایی تا پایان سال جاری خبر داده شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جمعیت 713 هزار نفری در استان گفت: مسن ترین مرد در استان 104 ساله و مسن ترین زن 117 سال سن دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۲۰    
استاندار کرمانشاه تعداد کشته شدگان تصادفات استان طی سال گذشته را 569 نفر اعلام کرد و گفت: رشد تلفات جاده ای در سال گذشته رقم 15.6 درصدی را نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۰    
مردم کرمانشاه در 23 مردادماه سال 57، در مسجد آیت الله بروجردی نسبت به دستگیری علمای مذهبی علیه پلیس شعار دادند و برای نابودی مأموران صلوات فرستادند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۰    
در دومین روز سفر وزیر به خراسان رضوی مسایل حوزه تعلیم و تربیت شهرستان تربت حیدریه با حضور وزیر آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۰    
در جلسه 52 شورای شهر رشت که عصر امروز برای انتخاب هیات رئیسه برگزار شد امیرحسین علوی به ریاست شورا انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۰    
استاندار البرز گفت: سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی البرز در تعامل ویژه ای با هم افزایی و همپوشانی برای رفع موانع تولید و تسهیل در امور صنایع اقدام و عمل می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۰    
استاندار خراسان شمالی در چهارمین نشست کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان گفت: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی بجنورد برای جذب سرمایه گذاران الزامی است بنابراین باید شرایط لازم حضور سرمایه گذاران تسهیل ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس مراتب اعتراض شدید خود را به وزارت امور خارجه گرجستان و پلیس امنیت فرودگاه تفلیس اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۰    
مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز گفت: در پی مراجعه عوامل اجرایی شهرداری اهواز برای رفع تصرف، زمین خواران به عوامل اجرایی حمله ور شده و روی لودر و سرنشینان آن بنزین ریخته و آن را آتش زدند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۱۰    
درحالی که نرخ ارزهای مختلف براساس فرمول های اقتصادی به نسبت ثابتی مانند تفاضل نرخ تورم یا شاخص جهانی هر ارز تعیین می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۱۰    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه 21 ناحیه و شهرک صنعتی در این استان وجود دارد گفت: بستر سرمایه گذاری در 18 ناحیه و شهرک صنعتی فعال استان فراهم است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۵۰    
آناتولی آکساکوو رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دومای روسیه در گفتگو با خبرگزاری آناتولی اعلام کرد: استفاده آمریکا از دلار به عنوان وسیله ای برای اعمال فشار بر کشورها باعث ایجاد واحد پولی جدید در عرصه ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۳:۴۱    
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ گاه از توضیحات شیلات کشور در خصوص صید ماهی توسط کشتی های چینی قانع نشدم و در برابر حقوق صیادان هرمزگان تا برایم ثابت نشود ساکت نمی مانم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۳:۴۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در حوزه علمیه به مسائل روز کشور و مسائل حل نشده توجه نمی شود و در زمینهٔ فقه بانکی و اقتصادی بی سوادی حوزه و دانشگاه موج می زند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۳:۳۱    
کارکنان بیمارستان خصوصی شفا در شهرستان پردیس استان تهران روز پنجشنبه نه تنها کودک بدحال را پذیرش نکردند بلکه با عوامل اورژانس نیز که بیمار را انتقال داده بود بر سر این موضوع درگیر شدند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۳:۳۱    
محمود احمدی نژاد به هشتگ فرزندت کجاست پاسخ داده است و بار دیگر پیکان انتقادات خود بعد از ریاست جمهوری را به سمت سیاسیون کشور گرفت و از آنها پرسید از کجا آورده اید؟ او ادامه داد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۳:۳۱    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن اشاره به آخرین پیگیری ها در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۲:۲۰    
نشست هم اندیشی بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها با حضور معاون امور استان های سازمان صدا و سیما و رئیس مرکز سیما در شهرکرد برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۲:۱۵    
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 12 شهر استان در شهرستانهای شهرکرد، کوهرنگ، فارسان، اردل، کیار و سامان فاقد کتابخانه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۲:۱۵    
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در تمامی جلسات در زمینه احداث کتابخانه مرکزی گفت وگو می شود اما اقدام اساسی در مورد آن انجام نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۱:۴۱    
ایلام-زیرساخت های گردشگری در دریاچه دوقلوی سیاه گاو واقع در شهرستان آبدانان تکمیل می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۱:۳۱    
نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه مجلس باید به قوانین اصلی ورود کند، گفت: هم اکنون بسیاری از قوانین مجلس تاثیر گذار نیستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۱:۲۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بر ضرورت احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی نظرآباد تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۵۱    
چند روزی می شود که خبرهایی درخصوص بازگشت بورسیه های جنجالی به دانشگاه ها با عنوان هیأت علمی به گوش می رسد، موضوعی که منصور غلامی وزیر علوم آن را تأیید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۰    
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان گفت: بادستور مقامات قضائی کار توزیع اقلام احتکاری در استان کرمان آغاز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۰    
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از آیین نمادین استقبال از آزادگان عزیز در محدوده منطقه شش شهرداری اصفهان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از حضور پررنگ این سازمان در نمایشگاه ستاد کنگره شهدای استان، خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۰    
استاندار البرز طی حکمی سرپرست دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری البرز را منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۰    
دبیر شورای تبیین مواضع خراسان شمالی گفت: دانشجویان بسیجی این هفته به طور همزمان در پنج شهرستان خراسان شمالی به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه حضور خواهند داشت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۰    
مردم و مسئولان خویی معتقدند ظرفیت های گردشگری از جمله نکاتی است که در نمایشگاه اقوام و آفتاب گردان خوی توجه کافی بدان نشده که در گزارش پیش رو به آن پرداخته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۰    
نماینده مردم شهرستان های کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان های جنوبی استان بوشهر با مشکلات مخابراتی روبرو هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۰    
معاون وزیر راه و مسکن و شهرسازی گفت: به زودی با اتمام 20 بیمارستان در حال ساخت چهار هزار تخت به میزان ظرفیت بیمارستانی کشور اضافه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۱    
مسئول بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی از اقدامات صورت گرفته توسط دانشجویان جهادگر در 120 روستای این استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۱    
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با تاکید بر پایدار سازی اشتغال سنوات گذشته، گفت: در راستای ایجاد فرصت اشتغال جدید، درصدد رفع مشکلات و راه اندازی 153 واحد تملک شده بانکی هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۱    
یکی از بهترین زمان ها برای شروع غبارروبی و ارزشمند کردن وجودمان از گرد و غبار بدی ها و آلودگی ها شب جمعه و روز جمعه است،
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۱    
اکبر نگاهی سرپرست معاون فرهنگی و امورجوانان استان اردبیل در خصوص امضای تفاهنامه تسهیل در صدور مجوز و رسمیت شناختن سمن های حوزه جوانان ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۱    
نخستین دغدغه ذهنی شاه در مواجهه با اعتراضات مردمی یا روبه رو شدن با حریف سیاسی قدرتمند، آماده بودن هواپیمای شخصی و خلبان مخصوصش بود تا بتواند در صورت لزوم، از کشور فرار کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۱    
امروزه فروشگاه های اینترنتی در میان مردم بسیار باب شده اند، ولی گروهی از کالاها هستند که هرگز نباید از طریق اینترنت خریداری شوند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۱    
مراسم بدرقه کاروان پیاده مشهد – کربلا، جمعه این هفته، 26 مرداد با حضور و سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی و با مشارکت اقشار مختلف مردم، هیئت های مذهبی مشهد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۱    
رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش طوفان و پراکنده شدن ریزگردها روز گذشته در سیستان غلظت ذرات معلق در هوای منطقه را به حدود 10 برابر حدِمجاز رساند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۱    
عکس های پهبادی جهان را از زاویه دید تازه ای به ما نشان می دهند. تصاویر پهبادی جانی میلر، عکاس آفریقایی تبار، درک تازه ای از خیابان های مناطق مختلف جهان به ما می دهند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۱    
احمد توکلی گفت: حدود 20 میلیارد دلار ظرف چند روز توسط سیاست های غلط دولت از دست رفت همچنین در پیش فروش سکه، 62 تن طلا را در ظرف چند روز از بین بردیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی تلفنی با آقای قیصر، انتخاب وی را به عنوان رئیس جدید مجلس ملی پاکستان تبریک گفت.