شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 6 مرداد 1399 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1399 شعار سال 31 تیر 1399 شعار سال 31 شهریور 1399 شعار سال 30 مهر 1399 شعار سال 30 آبان 1399 شعار سال 1 آذر 1399 شعار سال 30 دی 1399 شعار سال 1 بهمن 1399 شعار سال 30 اسفند 1399 شعار سال 1 مرداد 1399 شعار سال 2 مرداد 1399 شعار سال 3 مرداد 1399 شعار سال 4 مرداد 1399 شعار سال 5 مرداد 1399 شعار سال 6 مرداد 1399 شعار سال 7 مرداد 1399 شعار سال 8 مرداد 1399 شعار سال 9 مرداد 1399 شعار سال 10 مرداد 1399 شعار سال 11 مرداد 1399 شعار سال 12 مرداد 1399 شعار سال 13 مرداد 1399 شعار سال 14 مرداد 1399 شعار سال 15 مرداد 1399 شعار سال 16 مرداد 1399 شعار سال 17 مرداد 1399 شعار سال 18 مرداد 1399 شعار سال 19 مرداد 1399 شعار سال 20 مرداد 1399 شعار سال 21 مرداد 1399 شعار سال 22 مرداد 1399 شعار سال 23 مرداد 1399 شعار سال 24 مرداد 1399 شعار سال 25 مرداد 1399 شعار سال 26 مرداد 1399 شعار سال 27 مرداد 1399 شعار سال 28 مرداد 1399 شعار سال 29 مرداد 1399 شعار سال 30 مرداد 1399 شعار سال 31 مرداد 1399 
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۱:۵۰    
رئیس هیات عامل ایمیدرو از برنامه ریزی برای ساخت 700 دستگاه ماشین آلات راه سازی، مورد نیاز شرکت های معدنی توسط هپکو خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۰:۳۵    
اسامی دانشگاه ها و رشته هایی که دانشجوی دارای نقص عضو در رشته های بدون آزمون 99 پذیرش می شوند از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۷    
در بخش ساخت مسکن ارزان قیمت و مقاوم ورود کردیم در کمیسیون های مجلس حضور یافته ایم تقاضای گزارش در صحن علنی داده ایم تا در طرح مسکن ارزان و مقاوم برای محرومان در کنار دولت باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۷    
این روزها با گشت و گذار در سایت های فروش آنلاین، به قیمت های عجیب و غریبی برخواهید خورد که از جمله آن ها می شود به قیمت گزاف اسباب بازی ها اشاره کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۵    
رییس کل دادگستری استان هرمزگان از بازداشت شهردار منطقه یک بندرعباس به اتهام فساد مالی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تا پایان امسال 57 اقامتگاه بوم گردی در استان افتتاح و بهره برداری می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۶    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر برخورد قاطع با عوامل حادثه برخورد با میوه فروش یاسوجی تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۱:۵۷    
حواشی مربوط به وقف قسمتی از کوه دماوند موضوع کارتون محمد طحانی در روزنامه ابتکار شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۱:۳۰    
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این که واکسن آنفلوانزا نهایتاً 40 درصد ایمنی ایجاد می کند از تأمین 2.5 میلیون واکسن رایگان برای گروه های هدف خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۱:۱۵    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه داروی پلاویکس از هفته گذشته در کشور توزیع شده است، از رفع کمبود این دارو خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۱:۱۲    
شایعه شده که محمد دلاوری از بخش خبر تلویزیون اخراج شده و اکنون در خارج از کشور به سر می برد. اما آیا این شایعه حقیقت دارد؟
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۱:۱۲    
عربستان سعودی از روز چهارشنبه میزبان جمعی از زائران مسلمان است که به سنت هرساله برای شرکت در مراسم حج به شهر مکه می روند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۵۱    
در حکمی از سوی کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، شاهرخ شجری به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع و محمد علی طهماسبی بعنوان مدیرعامل سازمان تعاون روستایی منصوب شدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۴۲    
کودکان در هنگام بازی تعامل با دیگران را یاد می گیرند. تجربه و شواهد نشان می دهد نوع بازی پدران با کودکانشان تاثیر زیادی بر آینده کودک دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۳۶    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: سود خالص سه ماه نخست سال 1399 تاصیکو نسبت به سه ماه نخست سال 1398 به میزان 75 درصد افزایش داشت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۳۰    
داستان از زمانی آغاز شد که ساعتی توسط یک طراح ابریارانه ساخته شد که قرار بود صد ها سال عمر کند و هر چند سال یک بار زنگ آن نواخته شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۳:۴۲    
با تصویب دولت از روز 4 مرداد امسال اجاره نامه هایی که منعقد می شود می تواند در صورت درخواست مستاجر در صورتی که حائز شرایط باشد وام کمک ودیعه مسکن دریافت کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صدور کارت اعتباری سبب خواهدشد مردم دیگر نیازی به فروش سهام عدالت خود نداشته باشند و از اعتبار کارت، خریدهای خود را انجام دهند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۷    
به اندازه هزینه ساخت 3 هتل مارینا در سنگاپور که گران ترین ملک مستقل جهان است، به اندازه هزینه ساخت 8 برج خلیفه در دوبی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۲:۴۵    
غلامرضا بنی اسدی: سرانجام روزنامه همشهری در گزارشی با تیتر "جدول تغییرات حقوق بازنشستگان پس از متناسب سازی" از میزان افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی، رو نمایی کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۲:۴۲    
فرامرز قریبیان در یادداشتی درباره کیمیایی نوشت: اجازه دهید در ابتدا چند کلامی با دوست قدیمی حرف بزنم: سلام رفیق دیرینه خودم، تولد 79 سالگی ات مبارک باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۲    
کتاب تعلیم و تربیت در عصر صفویان نوشته محمد درخشانی از سوی انتشارات اندیشه احسان منتشر شد. در این اثر مهم ترین دلایل استمرار حکومت دویست ساله صفویان در ایران زمین به تصویر کشیده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۷    
سرپرست وزارت صنعت در حکمی احمد انارکی محمدی را به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان های این وزارتخانه منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۷    
باید ابزارهایی وجود داشته باشد که حداقل قدرت خرید فعلی مردم را حفظ کند تا آنان بتوانند در آینده با پس اندازهای خود مسکن بخرند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۱    
سازمان اوقاف، وقف یک پلاک از کوه دماوند را کذب دانسته و گفته این سند به چند روستا در مراتع مربوط است، اما پیگیری های شهروند نشان می دهد بخشی از میراث طبیعی ملی دماوند در این موقوفه قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۲    
عملکرد شبکه معاند ایران اینترنشنال در 3 سال آغازین فعالیت خود علیه جمهوری اسلامی ایران، به طور طبیعی مطابق با اهداف تاسیس این شبکه است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۷    
هنوز یک ماه از گزارش مرکز آمار درخصوص خروج 1.5 میلیون نفر از بازار کار به واسطه شیوع کرونا نگذشته که روز گذشته معاونت امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت کار در گزارشی به بررسی تاثیر این ویروس بر کسب و ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۲    
محمد علی دهقان معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی در رابطه به موضوع فعالیت سفته های الکترونیک گفت: سفته الکترونیک از امروز با تسهیل پرداخت تسهیلات کرونایی فعال می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۷    
در کشورهای اروپایی اساسا چون چنین مسأله ای ندارند؛ ولی برای آزمون های خاص مثل آزمون های استخدامی یا غیره هیچ راهی جز روشی مانند کنکور سراسری ندارند، اما اغلب به صورت آنلاین برگزار می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۶    
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: هم اکنون 300 هزار راس گوساله در واحد های دامداری انباشت شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۱    
در حوزه نشریات دانشجویی، شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم، مرجعی است برای نظارت و حمایت از نشریات دانشجویی در دانشگاه های سراسر کشور. یعنی هم شأن حمایتی دارد و هم شأن نظارتی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۷:۱۲    
یک منبع آگاه از ناپایداری و چرخش ماهواره جاسوسی افق 16 رژیم صهیونیستی با سرعت زیاد به دور خود در فضا خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۷    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ستاد ملی کرونا تصمیم گیر نهایی در مورد لغو طرح ترافیک است، گفت: مطالبه لغو طرح، از شهردار باشد چرا که شورا تصمیم گیرنده نیست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی، دارد با زبان بی زبانی از بانکی صحبت می کند که بخشی از سهام آن بانک دولتی است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۰    
وزیر علوم گفت: حضور کارکنان و اعضای هیئت علمی در دانشگاه مستمر است و در این زمینه دانشگاه ها نیز شامل مقررات دستگاه های دولتی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۲۷    
با استعفای امیرحسین کاوه، کیومرث فتح اله کرمانشاهی به عنوان دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۵    
رئیس انجمن بیسکویت، شیرینی و شکلات گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید این احتمال وجود دارد که کارخانه ها حداکثر 5 تا 10 درصد نرخ محصولات خود را افزایش دهند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۲    
کامبیز نوروزی حقوقدان در یادداشتی نوشت: محمدباقر قالیباف در مراسم معارفۀ مهردادبذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات گفته است "هر چه بود گذشت از امروز عمل شما مهم است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۰    
افشاگر معروف اسرار آل سعود گفته است که ولیعهد سعودی قصد دارد برای حفاظت از خود دور جدیدی از بازداشت ها را آغاز کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۲    
بر اساس نظرسنجی سازمان صدا و سیما، 84 درصد از بچه های 4 تا 5 ساله، در بهار امسال، بیننده برنامه های سیما بوده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان زندان ها از راه اندازی 100 اتاق دادرسی الکترونیکی در سطح کشور خبر داد و گفت: این اقدام تا 50 درصد اعزام مددجویان به مراکز قضایی را کاهش دهد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۷    
هسته حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق (ع) طی شکایتی از کمیسیون اصل 90 مجلس خواست تا ابهامات سوابق کاری رئیس دیوان محاسبات را مورد بررسی قرار دهد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۱    
هیئت رئیسه جدید شورای نگهبان در جلسه اخیر این شورا با رای گیری اعضای فقیه و حقوقدان، به مدت یکسال برگزیده شدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۶    
فهرست شهدای جنایات گروهک تروریستی منافقین در سال 67 برای نخستین بار منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۷    
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان از عیادت خود و محمدجلال فیروزنیا سفیر کشورمان از یکی از مجروحان پرواز تهران بیروت ماهان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۰    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه مافیای کنکور برای برپایی کنکور فشار می آورند، گفت: اگر نظر وزیر بهداشت بر عدم برگزاری کنکور باشد و وزارت علوم تبعیت نکند، در مجلس تصمیم جدی خواهیم گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۶    
نایب رئیس مجلس از تعیین قیمت سیمان و فولاد خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۷    
کل کلیپ ، جذابیت های خاص خودش را دارد، اما لطفا تایم 2 دقیقه و 10 ثانیه کلیپ را لب خوانی کنید. سردسته وزرای لاکچری کیست؟ عضو شورای شهر ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۶    
نخست وزیر عراق امروز (دوشنبه) اعلام کرد، دولتش هرگز باعث ریخته شدن خون هیچ کس به هر قیمتی نخواهد شد و به "باج خواهان" هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۲    
نتایج یک پژوهش در خصوص پراکنش سرقت، زورگیری، قتل، خودکشی، اعتیاد و انحرافات جنسی نشان داد در بین مناطق 22 گانه شهر تهران، به ترتیب مناطق 15، 12، 18، 17، 19، 21، 16، 11، 13، 10، 9، 8، 7 ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۱    
یک روزنامه نگار پیشکسوت برخلاف نظر برخی از فعالان رسانه که معتقدند به منظور کاهش استرس جامعه، باید اخبار از انحصار کرونا خارج شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۶    
دستیار سیاسی و رسانه ای رییس مجلس با اشاره به حاشیه ها پیرامون انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان رییس دیوان محاسبات گفت: کمیسیون بودجه موظف است بر اساس اصل ⁧‫شفاف سازی‬⁩ نسبت به ابهامات و سوالات موجود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۶    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از توقف سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در تعطیلات رسمی و جمعه ها خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۷    
یک خانواده در ماهشهر خوزستان پس از اجبار توسط صاحبخانه، وسایل خود را در پیاده رو حراست دانشگاه قرار دادند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۷    
مدیر روابط عمومی مجموعه اراضی عباس آباد درباره آخرین وضعیت فعالیت این مجموعه با توجه به شیوع کرونا توضیحاتی داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۱    
بندر انزلی، تبدیل دیوار مغازه های رو به مرداب به جاذبه گردشگری با کمی خلاقیت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۰    
صادق حقیقی پور گفت: خطوط فاضلاب ثقلی است و در طرف مقابل شبکه آبرسانی شهر قرار دارد و به هیچ عنوان امکان ندارد تداخلی ایجاد شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۰    
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهربا بیان اینکه شش شناگاه در طول ساحل خلیج فارس شهر بوشهر وجود دارد گفت: با آزمایشات نمونه ها در اعماق دریا و انجام پایش ها ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۰    
رییسی، قالیباف، جلیلی، فتاح، زاکانی، بذرباش، نیکزاد و قمی گزینه های احتمالی جناح راست برای انتخابات 1400 هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۷    
یکی از موسسات جعل مدرک: لیسانس دانشگاه پیام نور را با 15 میلیون و ارشد 30 میلیون و لیسانس دانشگاه آزاد را 30 میلیون و ارشد را 45 میلیون تومان می توانید بخرید ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۰:۲۵    
گروهی از افرادی که امسال مجوز حضور در مراسم حج را دریافت کردند وارد مکه شدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۰:۱۶    
دادستان سابق دیوان محاسبات از تشکیل پرونده برای بیش از 20 هزار مدیر و مسئول در دوره های مختلف طی سال های 1392 تا 1398 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۵۵    
ایرج حریرچی به بررسی کم و کیف روند کرونا در کشور پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۵۲    
معاونت میراث فرهنگی 28 اردیبهشت ماه امسال در بخشنامه ای که امضا وزیر پا آن بود، ضوابط ارتفاعی حریم بنا های ثبت شده در فهرست آثار ملی در محدوده املاک مجاور عرصه آثار (ضوابط عمومی) را ابلاغ کرد و اکنون ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۵۲    
شوخی فعالان فضای مجازی در مورد صحبت تاکسی داران برای تحلیل بازار سرمایه این روزها دست به دست می چرخد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۴۰    
بعد از خبر وقف دماوند ، واکنش هایی به این مسئله صورت گرفته است و از آن جمله نگاه طنزگونه ای است که برخی کاربران اجتماعی به این پدیده داشته اند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۷    
بعد از انتخاب پرویز مظلومی، کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در معرض انتقادهای شدیدی قرار گرفته است. انتقاد اصلی از تکرار نام هایی است که گزینه های همیشگی تیم های وامانده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۱    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد متقاضیان کنکور دکتری 99 که مبتلا به کرونا هستند مشخص شده است و از این داوطلبان در محیط های امن آزمون اخذ می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۵    
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: اعمال تغییراتی در ساعات اجرای طرح ترافیک از نیمه خرداد ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا سبب تغییراتی در آلودگی هوای تهران شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۵    
متاسفانه توجیه نبودن برخی از ماموران نیروی انتظامی در خصوص فعالیت های حرفه ای خبرنگاران و آشنائی اندک شان با قوانین حمایتی و حرفه ای موجود، باعث ایجاد مشکلاتی چند برای جامعه خبری کشور شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۲    
مدیر آستان شیخ صدوق، با اشاره به حقیقت حواشی و موج رسانه ای ایجاد شده در خصوص از بین رفتن شاکله اصلی این قبرستان بر حفظ هویت تاریخی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۲    
پرویز فتاح، در نشست خبری به عملکرد بنیاد مستضعفان طی یکسال گذشته اشاره و توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۲    
کمیسیون اسنپ در حالی در استان های مختلف متفاوت است که این شرکت تاکسی اینترنتی تاکید دارد که عوارض شهرداری را از مسافر دریافت می کند نه رانندگان ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۶    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور با تاکید بر لزوم تامین ماسک رایگان و ارزان قیمت برای گروه های آسیب پذیر گفت که کلیه کنکور های سراسری زمانی برگزار شود که بیماری ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۰    
احمدی نژاد در ادامه فعالیت های سیاسی خود نامه هایی به دبیرکل سازمان ملل، ولیعهد عربستان و رهبر جنبش انصارالله یمن نوشته که ادبیات آن با آنچه موضع رسمی جمهوری اسلامی به حساب می آید تفاوت چشمگیری دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۰۷    
سعید ابراهیم زاده با بیان اینکه پیمانکارانی که در اسناد مناقصه را با نرخ روز ارز در روز مناقصه می بندند، نوسانات نرخ ارز آنها را به دردسر انداخته و دیگر انگیزه ای برای کار کردن ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۰۷    
رئیس قوه قضائیه بیان نموده که کسی که تخلفش محرز شده است نباید رعایت او را کرد. هیچ دری به روی قاضی بسته نیست؛ قاطع، قانونمند و با رعایت اولویت ها برخورد کنید ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۰۷    
رئیس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: داروی منتسب به امام کاظم (ع) هیچ سند علمی ندارد و مدعیان اثر بخشی این دارو هیچ مستنداتی برای آن ارائه نداده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۰۷    
فریادهای سرباز آمریکایی مقابل کاخ سفید که باعث بازداشت اش شد! ما آمده ایم تا به تمامی سربازان نیروهای دریایی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۵۵    
چند روزی است که شورای پول و اعتبار تصمیم به افزایش چند درصدی سود های بانکی آورده تا شاید سپرده گذاران حاضر شوند به مانند گذشته، نقدینگی خود را به سمت بانک ها سوق دهند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۵۵    
این روز ها به رغم مخالفت کارشناسان اقتصادی با موضوع تفکیک وزارت صمت، دولت بار دیگر این موضوع را مطرح کرد و برای معرفی دو وزیر صنعت و بازرگانی شرط تعیین کرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۳۷    
علی سجادی، روزنامه نگار ساکن آمریکا عبارات زبیایی برای توصیف سازمان مجاهدین خلق بکار گرفته است. سازمانی که افتخار به کشتن 12 هزار نفر بنام ترور انقلابی می کند؟ سازمانی که برای توسعه این سرزمین قدمی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تعدادی واحد مسکونی در منطقه سعادت آباد در اختیار جمعی از نمایندگان مجلس دهم قرار داده بود که تا پایان دوران نمایندگی در آنجا ساکن باشند که تعدادی از ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۲    
پزشکی قانونی اعلام کرد: در سه ماهه نخست سال جاری آمار تلفات سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک در کشور 14.7 درصد افزایش یافت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۱۶    
ماجرای موقوفه اعلام شدن 5600 هکتار از جنگل های هیرکانی مازندران با حکم دادگاه و خارج شدن این جنگل ها از حوزه منابع طبیعی زمزمه اخیر فعالین فضای مجازی و رسانه ها شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۱    
تصرف بازارهای بین المللی تا حد زیادی وابسته به شناخت ذائقه های شهروندان کشورهای مختلف است. کلیپ زیر اقدام به تشریح علاقه شهروندان افغانی به شیر یخ نموده است. نوعی بستی سنتی مورد علاقه افغان ها ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۴۶    
بعد از صدور رای نهایی ابطال واگذاری غیرقانونی کارخانه قند یاسوج، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد امیدوارند تا کارخانه با تعیین مدیر لایق به چرخه تولید برگردد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۴۶    
زمانی که می خواهید سندی به نام لایحه ی قانونی برای مبارزه با فساد ارائه دهید حتماً باید این کار در دل یک برنامه ی ملّی مبارزه با فساد بر محور پیشگیری باشد وگرنه به خودی خود این قاعده گذاری ها ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۰۷    
طی سه ماهه نخست سال جاری واردات گمرکی کشور 7 میلیارد و 620 میلیون دلار و صادرات کشور 6 میلیارد و 364 میلیون دلار بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۱:۰۱    
درحالی گزیده آمارهای اقتصادی از سوی بانک مرکزی منتشر شد که بازهم اثری از عملکرد بودجه ای دولت در این گزارش نیست؛ از سال 97 بانک مرکزی انتشار این آمار را متوقف کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۵۵    
سایت های مراکز اسقاط خودرو حدود یک سال به دلیل مسائل و مشکلاتی که در این رابطه رخ داده بود مسدود بودند و با اعلام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با ارائه تعهدنامه محضری از طرف مراکز اسقاط به ستاد با ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۶    
تازه ترین برآوردها حاکی از آن است که جمعیت جهان زودتر از آنچه پیش بینی می شد اوج خود را در سال 2064 با 7/ 9 میلیارد نفر تجربه خواهد کرد و پس از آن با طی روندی نزولی به سطح 8 ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۰    
به رغم اظهارات نماینده سازمان اوقاف مبنی بر واقع نشدن پلاک های 68،67و69 بخش 7 ثبت لاریجان در محدوده قله دماوند؛ بر اساس اسنادی که به دست اسکان نیوز رسیده است نشان می دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۰    
به دلیل تخصیص نیافتن ارز و معطل ماندن بارها در گمرک بازار با کمبود عطر و لوازم آرایشی،بهداشتی و زیبایی روبه رو شده بود و همین امر سبب شد که قیمت ها افزایش پیدا کند ضمن آنکه نوسانات ارز و بالا رفتن ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۳۷    
طبق آمارهای بانک مرکزی میزان صادرات نفت، گاز و میعانات گازی ایران (که توسط دولت صادرشده) در سال گذشته نه 8 تا 9 میلیارد دلار، بلکه حدود 29 میلیارد دلار بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۳۱    
این روزها حال سینما اصلا خوب نیست؛ این گزاره که حال سینما خوب نیست ، تاثیر خود را از یک نوشته روی کاغذ یا ناله هایی که بر اثر یک عادت تاریخی، حتی در روزگار رونق این صنعت بر زبان می آوردیم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۳۱    
اگه علائم بیماری به سرعت ظاهر شد، احتمالا آنفولانزا گرفته اید، چون علائم کرونا و سرماخوردگی به تدریج ظاهر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۲    
شاید اولین مساله ای که بعد از شنیدن نام لواسان به ذهن خطور می کند، ماجرای شهرک لاکچری باستی هیلز است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۲    
سردبیر خبرگزاری قوه قضائیه از فشار دو تن از مفسدان اقتصادی علیه قضات شعبه دادسرای مقابله با جرائم اقتصادی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۱۶    
مسعود احمدی افزادی گفت:برای مرحله سوم مهرماه به یک طراحی جدیدرسیده ایم و برای دانش آموزان استثنایی ناشنوا از مهرماه دستیار داریم.