شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 31 شهریور 1399 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1399 شعار سال 31 تیر 1399 شعار سال 31 مرداد 1399 شعار سال 30 مهر 1399 شعار سال 30 آبان 1399 شعار سال 1 آذر 1399 شعار سال 30 دی 1399 شعار سال 1 بهمن 1399 شعار سال 30 اسفند 1399 شعار سال 1 شهریور 1399 شعار سال 2 شهریور 1399 شعار سال 3 شهریور 1399 شعار سال 4 شهریور 1399 شعار سال 5 شهریور 1399 شعار سال 6 شهریور 1399 شعار سال 7 شهریور 1399 شعار سال 8 شهریور 1399 شعار سال 9 شهریور 1399 شعار سال 10 شهریور 1399 شعار سال 11 شهریور 1399 شعار سال 12 شهریور 1399 شعار سال 13 شهریور 1399 شعار سال 14 شهریور 1399 شعار سال 15 شهریور 1399 شعار سال 16 شهریور 1399 شعار سال 17 شهریور 1399 شعار سال 18 شهریور 1399 شعار سال 19 شهریور 1399 شعار سال 20 شهریور 1399 شعار سال 21 شهریور 1399 شعار سال 22 شهریور 1399 شعار سال 23 شهریور 1399 شعار سال 24 شهریور 1399 شعار سال 25 شهریور 1399 شعار سال 26 شهریور 1399 شعار سال 27 شهریور 1399 شعار سال 28 شهریور 1399 شعار سال 29 شهریور 1399 شعار سال 30 شهریور 1399 شعار سال 31 شهریور 1399 
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۰    
هرچند ممکن است در حوزه مسائل خارجی و سیاسی محدودیت هایی وجود داشته باشد، اما در حوزه اصلاح مشکلات اقتصادی که دیگر بهانه ای وجود ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۰    
مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان از ساخت رآکتور تولید کود و پرورش نوعی باکتری خبر داد که به وسیله آن پساب دامداری ها و فاضلاب شهری تصفیه می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۰    
معلم روستای محروم خشک آباد در استان هرمزگان توانسته داستان های دانش آموزان خود را در قالب دو عنوان کتاب به چاپ برساند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۶:۰۱    
سعید مدنی معتقد است هرچند وزارت صمت با دادن اجازه فروش های فوق العاده به خودروسازان اجازه می دهد فروش های فوق العاده داشته باشند، اما در واقع زیان این کارخانه ها را بیشتر می کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۱    
بسیاری معتقدند در این جلسه با گفتن این سخنان به شعور نمایندگان و همچنین مردم توهین شده است، و شایسته است که نمایندگان و نهاد های نظارتی مانند قوه قضائیه، اجازه ندهند که بیش از این به مردم توهین شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۲    
معاون قضایی دادستان کل گفت: حداقل 2هزار واحد تولیدی تعطیل شده از سوی بانک ها در شهرک های صنعتی مختلف داریم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۷    
عمده ناشران هزینه طراحی جلد را هزینه ای بیهوده می دانند و به گفته منتقدان، اقوام و منشی ها جای طراحان حرفه ای را گرفته اند. این درحالی است که طراحی حرفه ای می تواند مکمل محتوا باشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۱:۱۶    
دکتر یاسر میردامادی در یادداشتی با عنوان کودک را فقط اخلاقی بار بیاور و یک اسطوره دیگر[1] گفته اند: سرپرست کودک حق دارد ارزش مذهبی خودش را به کودک آموزش دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۱    
پیگیری ها جواب داد و با رفع کمبود مدرسه در شهر پردیس، دانش آموزان این شهر صاحب سه مدرسه جدید شدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۶    
ورودی شهر دهدشت از سمت سوق با بلوار های پر از خار و انبوهی از گل و خاک است که چهره ای نامطلوب و بی روحی از شهر دهدشت را به مسافرین معرفی می کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۱    
اهالی روستای بنه پیر بهمئی بعد از چند سال بلاتکلیفی خودشان برای احداث پل ارتباطی روستایشان دست بکار شدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۵    
دوره ریاست جمهوری بعدی باید صرف نظر از سیاست تعریف شود و به هر کسی که بتواند به اقتصاد ایران سر و سامان دهد باید رای داد، اعم از اینکه اصولگرا یا اصلاح طلب باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۰    
مسعود اسدی بیان کرد: هرچقدر دولت با محدودیت منابع مالی مواجه می شد، کسری بودجه خود را با اعمال فشار بر کشاورزان جبران می کرد از جمله در تعیین نرخ ناعادلانه گندم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۰    
عده ای بر این باورند که شیعیان عراق حضرت امام حسین علیه السلام را به شهادت رساندند و بعد از نفرین حضرت علیه السلام بر ایشان، تاکنون گرفتار این نفرین بوده و همیشه در حال هلاکت و کشته شدن هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۷    
به گفته سازمان پژوهش و برنامه ریزی درس شهید سلمانی وارد کتاب های درسی دانش آموزان شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۷    
مدیرعامل منطقه آزاد کیش می گوید میزان سرمایه گذاری خارجی در کیش طی سال گذشته معادل 13 میلیون دلار بوده که در قیاس با سال قبل از آن 5331 درصد رشد نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۱    
قالیباف می گوید معادل 19.5 درصد ذخایر نفتی و گازی جهان در اختیار ایران است و از این حیث رتبه نخست را در دنیا داریم، ولی حداقل 23 درصد افراد جامعه از این انرژی بهره می برند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۵    
ایرج رهبر بیان کرد: سرمایه گذاری که تسهیلات کلان دریافت می کند باید با درصدی بالاتر اصل و سود پول را به بانک برگرداند و همین موضوع به افزایش قیمت مسکن دامن می زند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۶    
معادن کشور باید سالانه بیش از 200 هزار میلیارد بهره مالکانه پرداخت کنند، درحالیکه کمتر از 1000 میلیارد تومان پرداخت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۱    
بررسی آمار و ارقام کنکور های سراسری دو سال اخیر نشان می دهد که رتبه های برتر معمولا از مدارس غیردولتی و سمپاد هستند و دانش آموزان این مدارس شانس بیشتری برای پذیرش در دانشگاه ها معتبر دارند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۲    
حکیمه میرزایی بانوی رزمنده کرمانی که به مدت سه سال در جبهه های غرب با وجود تروریست های حزب کومله دموکرات زیر رگبار شدید دشمن به تبلیغ انقلاب و تبیین گفتمان امام راحل پرداخت، از روز های سخت می گوید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۶:۲۲    
قیمت 11 میلیون و 600 هزار تومانی تیبا در سال 90 اکنون جهشی 977 درصدی داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۶:۱۰    
بدنش را بدون سر به خاک سپردند، ولی کسی نمی دانست سر او سه ماه است که در کمد پدر است و پس از آن نمایان شد تا به خاک سپرده شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۰:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی، دستوری را مبنی بر تسریع در ساخت قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۰:۴۰    
معاون آب و آبفای وزیر نیرو، تعداد دشت های ممنوعه کشور در سال 98 را بالای 400 دشت اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۵    
پاسخنامه رتبه های زیر 100 هزار کنکور سراسری امسال در حالی از سوی سازمان سنجش منتشر شد که دفترچه راهنمای انتخاب رشته نیز انتشار یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۲۲    
جلال محمودزاده بیان کرد: هم اکنون پشتیبانی دام، به اندازه 3 روز به تولیدکننده ها نهاده می دهد یعنی تولیدکننده ها 27 روز نهاده خریداری می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۰    
فرهاد دژپسند در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه مرکزی، گفت: انتظار می رود با پیشبرد بیمه هوشمند، هر فرد با در اختیار داشتن یک کارت هوشمند بدون نیاز به ارتباط چهره به چهره ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۷    
تصویر "موزه تاریخ طبیعی محیط زیست" از کتاب های تعلیمات اجتماعی پایه هفتم و نهم حذف شد
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۱    
پس از اعلام نتایج کنکور مشخص شد که 18درصد داوطلبان برتر کنکور از مدارس غیرانتفاعی هستند. این آمار سال گذشته 14 درصد بود. با وجود شهریه بالایی که این مدارس می گیرند این آمار کم است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما به قوانین بین المللی احترام می گذاریم، ما به برجام به عنوان یک توافق بین المللی احترام می گذاریم و هیچ گاه به کشوری یورش نبرده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۶    
سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، از کسب چهار مدال ارزشمند توسط تیم چهار نفره دانش آموزی المپیاد علمی کامپیوتر در سی ودومین المپیاد جهانی کامپیوتر 2020 سنگاپور و کسب رتبه چهارم جهانی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۰    
این روز ها شاهد واقعه ای ناگوار از سوی مسوؤلان محیط زیست استان زنجان و کشاورزان منطقه روستای سهرین زنجان هستیم که در سایه همین بی تدبیری و لجبازی جان هزاران ماهی گرفته شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۷    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی از دریافت اتومبیل دنا پلاس اتومات مجلس انصراف داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۶    
غلامرضا شجاع گفت: بلاتکلیفی پنج ماهه وزارت صنعت، معدن و تجارت موجب بلاتکلیفی صنایع از جمله صنعت چاپ و نشر هم شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۶    
معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پرداخت نشدن 60 درصد عوارض الکترونیکی آزادراه های دولتی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۰    
مدیرعامل بانک مسکن از آغاز فرآیند بانکی طرح ملی مسکن با 2 میلیارد تومان آورده متقاضیان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۷    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تصویب شرایط تجدید پروانه انتقال داده بی سیم خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۰    
اولیایی می گوید: انجیل یهودا سرنوشت پرماجرایی را از سر گذراند و بارها دست به دست شد و مخفیانه از کشوری به کشور دیگر رفت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۰    
حسینی گفت: بومی گزینی در استخدام ها اولویت ما در استان خوزستان است. خط قرمز ما استفاده از مدیران غیربومی در لایه های مختلف مدیریتی می باشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۷    
معاون توسعه و مهندسی وزارت نفت از سهم 50 درصدی دانشگاه ها در مالکیت میدان های هیدروکربوری کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۵    
به نظر می رسد سهامداران بازار سرمایه اعتمادشان را به رییس جمهوری مدتهاست از دست داده اند. بورس ایران که در 30 اردیبهشت به انتخاب دوباره حسن روحانی واکنش مثبت نشان داده و با رشد 733 واحدی به رقم 81 ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۶    
خبرگزاری آناتولی ترکیه دوشنبه شب اعلام کرد که محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران روز سه شنبه به استانبول سفر می کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۰    
چه معنائی دارد که وام مسکن به همه بدهند؟ چه معنائی دارد که خودروی 300 تومانی به همه نمایندگان بدهند؟ چه معنائی دارد که .. ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۵    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با بیان اینکه تغییر فرایند صدور و تمدید کارت بازرگانی، صادرات و واردات را تحت تاثیر قرار داده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۲    
چندی قبل در رسانه ها مطرح شد که به واسطه کارت بازرگانی متعلق به یک خانم مسن در یکی از روستا های کشور 700 خودروی لوکس (پورشه) وارد شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۶    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری، روز گذشته تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۶    
دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان از فردا چهارشنبه دوم مهر می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۷    
سیاست های حمایتی دولت از بخش کشاورزی به ویژه در تولید برنج، سال ها است که می لنگد و واقعا با این پای لنگ، نمی شود به تنظیم بازار ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۲    
دبیر ستاد تنظیم بازار در جلسه این ستاد بیان کرد:با توجه به درخواست تولیدکنندگان، اگر این نرخ جدید اعمال نمی شد در آینده در تولید تخم مرغ دچار مشکل می شدیم و مجبور به واردات تخم مرغ دو دلاری از ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۱    
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن موسوی گفت: امام باقر (ع) تلاش کردند تمدن اسلامی را به شکلی که از اجداد بزرگوارشان آموختند، محقق سازند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۵    
استاندار تهران گفت: با توجه به تعطیلات ابتدای محرم و اوج گیری مسافرت ها، اکنون شاهد تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی در سراسر کشور و استان تهران هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: تفکر انتقام سخت که از مدرن ترین پایگاه نظامی شروع شد تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۵    
مشکل اصلی و عمده کشور جدا از بحث تحریم های امروز، از دیرباز و از زمان پایان جنگ تاکنون مشکل بی توجهی به تولید و بی اهمیت بودن تولید در نگرش تصمیم گیران و تصمیم سازان کشور است؛ نه در حرف ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۲    
هنگام خداحافظی برادران مصباحی در آستانه اتاق آن حضرت، مشغول بستن بند پوتین خود شدند، به چشم خود دیدم امام به احترام این دو رزمنده در آستانه در با حالت ادب ایستاده بودند
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: تا پایان سال 99 پروژه مسکن مهر تکمیل می شود و این طرح باید استمرار یابد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۰    
از میان 42 شورای اسلامی شهر های استان تهران هیچ یک به صورت کامل به ماده شفافیت قانون شورا ها عمل نکرده است و تنها 7 شورای اسلامی بخشی از مصوبات جلسات خود را از ابتدای دوره پنجم در پرتال مربوطه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۱    
عکسی از الهام چرخنده، بازیگر سابقِ سینما و تلویزیون را که چند سالی است در عراق زندگی می کند، در آیین گشایش جشنواره فیلم مقاومت ببینید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۱    
در حال حاضر نرخ کمیسیون و حق دلالی مشاوران املاک طبق مصوبه اسفندماه 1394 کمیسیون نظارت اداره کل صمت استان تهران ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۶    
رئیس مجلس با انتقاد از گرانی کالا های اساسی مردم گفت: مجلس تلاش می کند در قالب طرح کارت الکترونیکی کالا های اساسی را به دست اقشار ضعیف برساند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۰    
محمود میرلوحی، رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر گفته " لیست املاکی نجومی که شهرداری تهیه کرده مهر محرمانگی ندارد و همه لیست بدون سانسور منتشر می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۷    
محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفته" ما درک درستی از مسکن نداریم. مسئولان باید به فکر تامین مسکن برای مردم باشند متاسفانه اقشار ضعیف رها شده اند و جوانان نیز به دلیل نگرانی از بابت تهیه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۷    
یک کارشناس اقتصادی گفت: تصویب طرح جهش تولید و تامین مسکن بدون بررسی کارشناسی می تواند به یکی از زیان بارترین طرح های اقتصادی سال های اخیر تبدیل شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۵    
محسن مصلحی، با بیان اتخاذ سیاست های متناقض برای مقابله با بیماری کووید 19 از عملکرد مسئولین در قبال جامعه پزشکی انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۵    
بر اساس پیش بینی ها تا سال 2050، جمعیت 60 ساله و بالاتر جهان به 2 میلیارد نفر خواهد رسید در حالی که این آمار در سال 2015، 900 میلیون نفر بود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۵    
عضو شورای عالی نظام پزشکی، با اشاره به اینکه کادر درمان در اولویت دریافت واکسن آنفلوانزا قرار دارد، گفت: تا کنون هیچ سازوکاری از سوی وزارت بهداشت اعلام نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۲    
کسانی که حرف همتی را گوش نکرده و پارسال دلار 11 هزار و 500 تومانی خریدند، حالا 137 درصد در یک سال سود کردند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۱    
تحلیلگران آمریکایی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان تحریم های جدید آمریکا علیه ایران را اقدامی نمایشی توصیف کردند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۵    
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات، گفت: تا سال 1404 در نهایت 63 شهر و 63 روستای منتخب کشور عاری از دخانیات خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۶:۲۵    
برگشت به سال های جنگ ایران با عراق و چگونگی پایان این جنگ یکی از نکات برجسته ای که بد نیست نگاهی اجمالی داشته باشیم و پذیرش قطعنامه را از نظر بگذرانیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۶:۱۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حالی خبر داد که از دریافت خودروی صفر انصراف داده است که تحویل خودرو به نمایندگان خبرساز شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۷    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: این ستاد مصوب کرد بسته بندی کالا های اساسی و ضروری در بسته های یک کیلوگرمی یا مشابه انجام تا از اجحاف در حق مصرف کننده جلوگیری شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۱۶    
سعید آرام با اشاره به اینکه شهر ری در حوزه معتادین متجاهر وضعیت خوبی ندارد گفت: مقوله اعتیاد را یک دستگاه به تنهایی نمی تواند حل کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۷    
هر سال در دو مرحله ساعت رسمی کشور تغییر می کند و این تغییر ساعتی تا مقدار مشخصی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۱    
ئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که برای برخی خانوار ها کالا های اساسی هم دست نیافتنی شده است بر حفظ و افزایش قدرت خرید کالا های ضروری و سبد غذایی توسط مردم تاکید کرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۲    
از روز گذشته نسخه تحت وب اپلیکیشن واتساپ/ Wahtsapp به دلایل نامعلوم از دسترس خارج شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۷    
بیش از 6 ماه از همه گیری کرونا می گذرد. با وجود اینکه بسیاری از جمله دونالد ترامپ گفته بودند هیچکس نمی تواند چنین چیزی را پیش بینی کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۷    
الهام چرخنده پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر اقامت وی در کشور عراق گفت: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می کنم و این روز ها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۱    
معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت گفت: نخستین نمایشگاه خدمات فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران در زمینه آب ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برنامه جمهوری اسلامی ایران با گذشته هیچ فرقی نخواهد کرد؛ امروز ما خودکفا هستیم و اگر تحریم ها برداشته شود، راه صادرات باز خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۲    
دبیر انجمن ایرلاین های کشور با اشاره به آمادگی ایرلاین های ایرانی برای برقراری پرواز های مجدد به ترکیه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۶    
بخش تازه تاسیس زیلایی از توابع شهرستان مارگون با وجود خدمات شایسته در 4 دهه اخیر هنوز از یک محرومیت تاریخی رنج می برد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۷    
با وجود گذشت سالیان زیاد از جنگ ایران و عراق ، هنوز هم آثار این جنگ بر چهره شهرها و مناطق درگیر با آن در ایران و عراق باقی مانده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: بیش از چهل سال است از ورزشگاه آزادی در حال سواستفاده هستیم و خدمتی به آن نکرده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به روسیه طی روز های آینده خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۲    
رئیس اتحادیه سازندگان مصنوعات و فروشندگان فلزات رنگین تهران درباره صادرات فلزات رنگین کشور گفت: تا 15 سال پیش، صادرکننده فلزات رنگین به چندین کشور بودیم، اما امروز که به صادرات نیاز داریم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۲    
شفافیت را می توان رکن اصلی فعالیت سالم در بورس دانست. اخیرا شنیده شده که یک شرکت مواد غذایی با دادن یک باب منزل در لندن به ارزیاب بورس، باعث ایجاد جهت دهی در قیمت گذاری های این شرکت شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۶    
در کلیپ زیر، سرباز امریکایی بیان می کند که کشورهایی که با اقتصاد دنیا را اداره می کنند می خواهند بین مردم تفرقه افکنی کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۰    
کلیپ قدیمی است ، اما مناسب حال و هوایی امروز است . بی غیرت وطن فروش مزدور اجنبی، پشت میز رسانه ایستاده و خود را مشروع به تحلیل و نقد تصمیمات گرفته شده برای یک کشور می داند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۱    
رئیس اتحادیه کاشی ساز و کاشی فروش تهران گفت: گرانی ارز و شیوع ویروس کرونا باعث شد تا برخی از کارخانه ها حتی 50 درصد هم به قیمت های خود اضافه کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۱    
اعضای شورای شهر مشهد با لایحه انتشار اوراق صکوک اجاره برای خرید اتوبوس موافقت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۵    
کره گیاهی همان مارگارین با روغن هایی همانند پالم است که در بسته های شبیه کره عرضه شده و در نوع اسیدهای چرب و میزان املاح و ویتامین ها ، با کره حیوانی ، تفاوت های بنیادین دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۵    
تصاویری از دیدار کروبی با چهره های سیاسی منتشر شده است که به نظر می رسد حصر خانگی وی کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۲    
ماجرای اعتیاد مربی و قهرمان سابق کشتی را در ویدئو زیر مشاهده کنید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۲    
علیرضا نظری نماینده خمین و عضو کمیسیون کشاورزی در توئیتی مدعی شده که با توجه به بالا رفتن قیمت کنجاله سویا ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۶    
کانال تلگرامی معاند وحید آنلاین مدعی شده که شرکت ارتباطات زیرساخت ایران، در حال ربودن بازه ای از نشانی های آی پی های گوگل است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۵    
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، امکان استعلام فوری ممنوع الخروجی افراد را روی سایت خود قرار داده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۵    
چکیده: دلار با الگوی ساده ساندویچ باید در حدود 8-9 هزار تومان قیمت گذاری شود. شاید اقتصاد تا دو برابر این قیمت را بتواند تحمل کند (حدود 15 هزار تومان) ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۲    
بیست و یکم سپتامبر روز جهانی آلزایمر است. آلزایمر پنجمین بیماری مرگ بار جهان است و به گفته رییس انجمن آلزایمر ایران، هر هفت دقیقه یک ایرانی به این بیماری مبتلا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۶    
مشاور وزیر جهاد کشاورزی خبر از واگذاری سهام جهادنصر تا سه ماه دیگر به بورس داده است، غافل از اینکه جهاد نصر توسط دو شرکت دیگر(آباد..... و .... ) بگونه ای قانونی جارو شده است ...
  • ۱