یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۷May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 2 مرداد 1399 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1399 شعار سال 31 تیر 1399 شعار سال 31 شهریور 1399 شعار سال 30 مهر 1399 شعار سال 30 آبان 1399 شعار سال 1 آذر 1399 شعار سال 30 دی 1399 شعار سال 1 بهمن 1399 شعار سال 30 اسفند 1399 شعار سال 1 مرداد 1399 شعار سال 2 مرداد 1399 شعار سال 3 مرداد 1399 شعار سال 4 مرداد 1399 شعار سال 5 مرداد 1399 شعار سال 6 مرداد 1399 شعار سال 7 مرداد 1399 شعار سال 8 مرداد 1399 شعار سال 9 مرداد 1399 شعار سال 10 مرداد 1399 شعار سال 11 مرداد 1399 شعار سال 12 مرداد 1399 شعار سال 13 مرداد 1399 شعار سال 14 مرداد 1399 شعار سال 15 مرداد 1399 شعار سال 16 مرداد 1399 شعار سال 17 مرداد 1399 شعار سال 18 مرداد 1399 شعار سال 19 مرداد 1399 شعار سال 20 مرداد 1399 شعار سال 21 مرداد 1399 شعار سال 22 مرداد 1399 شعار سال 23 مرداد 1399 شعار سال 24 مرداد 1399 شعار سال 25 مرداد 1399 شعار سال 26 مرداد 1399 شعار سال 27 مرداد 1399 شعار سال 28 مرداد 1399 شعار سال 29 مرداد 1399 شعار سال 30 مرداد 1399 شعار سال 31 مرداد 1399 
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۷    
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در حکمی ابراهیم علی مولا بیگی را به عنوان "مدیرکل دفتر اکتشاف" این وزارتخانه منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ازدواج آسان عالی ترین جلوه فرهنگی دینی در جامعه است و گسترش این فرهنگ مقدس باید مورد توجه لایه های مختلف جامعه قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۷    
اگر معیار تعیین سابقۀ شغلی پرداخت حق بیمه است یا استخدام رسمی و غیر آن سابقۀ شغلی به حساب نمی آید، رسما اعلام کنند و اگر گواهی نامه هم سابقه است نیز اعلام شود...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۰۱    
با توجه به اعلام دولت برای پرداخت وام اجاره مسکن به مستأجرین، سؤالات و شبهاتی پیرامون این وام مطرح شده که آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله علوی گرگانی نظر خود را در قالب استفتاء بیان کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۱    
در حالی که بازار نفت در روز های گذشته تحت تاثیر افزایش حجم ذخیره نفت در چین و آمریکا با کاهش قیمت همراه بود، ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۹:۳۱    
سیدعباس موسوی، سخنگوی کنونی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی به عنوان سفیر جدید در جمهوری آذربایجان منصوب شده و قرار است تا شهریور ماه در سمت سخنگویی انجام وظیفه کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۶    
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی با اشاره به اینکه برخی از ایرلاین ها علی رغم گذشت چهار ماه از سال هنوز هزینه بلیت سفرهای نوروزی را استرداد نکرده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۵    
صاحبان سرمایه های تجاری و مالی بر نظام تصمیم گیری کشور سلطه دارند. آنچه منویات صاحبان این سرمایه هاست، در محافل تصمیم گیری های حکومت ایران بسیار دیده و شنیده می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۶    
بنابر اخبار رسیده کلینیک سینا مسئول فنی تجهیزات پزشکی نداشته است و باشگاه خبرنگاران جوان صحت و سقم ماجرا را دنبال می کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۷    
پس از دیدار الکاظمی با رهبر انقلاب یکی از رسانه های معاند ادعا کرد این دیدار در اتاقی غیرمعمول صورت گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۲    
از تحمل آزار و اذیت های اجتماعی در اردوگاه های پناهندگی گرفته تا بیگاری در مزارع و بر دوش کشیدن بار مسئولیت خانواده ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۰:۴۱    
عباس موسوی، سخنگوی کنونی وزارت امور خارجه ایران، طی حکمی به عنوان سفیر جدید این کشور در جمهوری آذربایجان منصوب شده است، اما تا شهریور ماه در سمت سخنگویی وزارت خارجه ایران انجام وظیفه خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۰:۳۵    
معاون میراث فرهنگی تهران از احتمال توقف کارهای کارشناسی و مستندنگاری های لازم در گورستان ابن بابویه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۳:۵۶    
جالب است بدانید در دادگاه رسیدگی به مفاسد اقتصادی در این پرونده ها 34 نفر متواری هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۳:۲۰    
رئیس بهره برداری پلی اتیلن سنگین پتروشیمی جم، مدیربازاریابی و فروش محصولات این شرکت شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۵    
یک فعال بازار خودرو می گوید: چنانچه سیاست های بانک مرکزی مبنی بر کاهش قیمت دلار ادامه دار باشد، پیش بینی می شود قیمت خودرو در هفته آینده هم به روند نزولی خود ادامه دهد و ارزان تر شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۲:۳۵    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمب سه قهوه خانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۰:۵۰    
مغفول ماندن موضوع ازدواج در تولیدات سینمایی و نمایش خانگی، اگرچه بارها مطرح شده اما نسخه قابل درمانی برای آن پیدا نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۷    
سینما خودرو در انتهای مسیر کوه پارک برای استفاده خانواده ها راه اندازی و اکران فیلم انجام خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۰:۳۵    
بیش از 96 درصد مبتلایان کرونا اعم از باعلامت و بی علامت، کارشان به بستری نخواهد کشید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۰    
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: تمامی شهرداری ها موظفند دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در سال 1387در زمینه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۹:۲۰    
مسعود منصور در آیین بهره برداری ازچهار هزار و 40 هکتار باغ در اراضی شیبدار لرستان با حضور رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس بیان داشت که،از سال 96 تا پایان سال گذشته ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۸:۳۵    
کشورهای زیادی درگیر بحران کرونا شده اند و به علت ناشناخته، ناگهانی و فراگیر بودن این ویروس، سیاست های متفاوتی دنبال شده است. تبعات منفی کرونا و ماندگاری آن بحرانی جهانی رقم زده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۲    
از آن جایی که در برخی مناطق کشورمان آب های آلوده به فلزات سنگین به مصارف شرب و کشاورزی می رسد، این دستاورد می تواند برای بهبود کیفیت آب در آن مناطق مفید و مناسب باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۴۷    
سومین افتتاحیه بزرگ در استان هرمزگان با طرحی دیگر در حوزه کشاورزی، امروز انجام می شود .
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از عملیات اجرایی، آماده سازی و تست مخازن روغن در نهاوند گفت: شهریور ماه امسال مخازن20 هزار تنی ذخیره روغن غرب کشور در نهاوند به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۶    
فرماندار همدان از دستگیری عامل تخلیه فاضلاب در رودخانه عباس آباد این شهرستان خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۶    
چندی پیش خبر افتتاح باغ پرندگان قم در رسانه ها منتشر شد. این خبر واکنش هایی را در بین فعالان محیط زیست برانگیخت؛ کنشگرانی که معتقدند کمک به اسارت حیوانات در باغ وحش ها و باغ های پرندگان ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۶    
مرمت و بازسازی قلعه تاریخی شهرآب در بافت تاریخی روستای شهرآب از توابع شهر زواره اردستان پس از 60 سال آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۱:۰۲    
سفیر کشورمان در پاریس اعلام کرد که کار بازخوانی و تحلیل یافته های بازیابی شده از جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به پایان رسیده و جعبه سیاه اکنون طبق مقررات بین المللی به منظور انجام اقدامات بعدی در ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۰:۵۰    
قرار بود اقساط وام های بانکی با تعویق سه ماهه بازپرداخت شود. اما پیگیری ها نشان می دهد بسیاری از بانک ها به این مصوبه عمل نکرده اند و آن ها هم که عمل کردند، در تیر یا خرداد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۰:۱۱    
معاون کل وزیر بهداشت گفت: بیماری کووید 19 مشکل جهانی است و حداقل تا یک سال آینده در حد ملی واکسنی را برای کرونا نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۰:۰۵    
آنچه در جلسه ناشران کتاب های کمک آموزشی با سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی مطرح شد عبارت بود از اینکه عرضه تولیدات این ناشران در شبکه شاد انجام شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۵۶    
برخی افراد در شهر محل سکونت خود مراقب رفتارشان هستند و از انجام دادن بسیاری از کار ها شرم دارند، اما در شهر های دیگر، الزامی برای مراقبت از رفتار خود نمی بینند و از ارتکاب کارهای ناشایست شرم نمی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۴۷    
معاون رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از انتقال و جانمایی مجسمه ما در ورودی شرقی بوستان لاله منطقه 6 تهران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۴۱    
ایرج حریرچی به زودی با برنامه ریزی لازم برای حل مشکلات استخدامی پرستاران 89 روزه فعال در مقابله با کرونا اقدام خواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۲    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهارمین کاوش، تاکنون پنج گورستان تاریخی کشف شده که ساختار گور ها به صورت سنگ چین و با سقف خرپشته ای بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز ثبت نام دریافت وام ودیعه مسکن از فردا شنبه، وعده تحویل اولین سری از واحدهای طرح ملی مسکن تا پایان مردادماه را داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۷    
این روزها مردن هم گران تمام می شود برای مان چه برسد به زندگی. در این اینفوگرافی هزینه مرگ برای بازماندگان بررسی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۵    
سردار سلیمانی هنگامی که منطقه را رصد کرد و حال و روز کولبران را دید، این را فهمید که اگر با آن ها امروز وارد مبارزه شویم تلفات زیادی می دهیم بنابراین دستور داد آن روز وارد حمله نشویم که تعدادی از ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۶    
رئیس شورای هیئات مذهبی کشور گفت: ازآنجا که مجالس عزاداری ماه محرم براساس پروتکل های بهداشتی برگزار می شود برای حفظ سلامت عزاداران به 100 میلیون ماسک و اقلام بهداشتی نیاز داریم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۰    
آمارهای سازمان صنایع کوچک حاکی از آن است که از 28 هزار و 636 واحد صنعتی خرد، کوچک، متوسط و بزرگ در کشور تا پایان فروردین ماه بهره برداری شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۰    
اگر شیوع کرونا در جهان همه گیر نمی شد، امروز مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020 برگزار می شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۱    
عامل اصلی انفجار سایت نطنز پیمانکار این سایت بود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۲    
فرماندار جاجرم گفت: طبق هماهنگی های لازم با سازمان صمت خراسان شمالی مجوز طرح توسعه برای کلیه پروژه های افزایش تولید ظرفیت آلومینا جهت دریافت تسهیلات به بانک ملی به ارزش 200 میلیارد تومان صادر شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۱    
چرا به جای جراحی علمی و فنی شیوه مدیریت آب در حوضه آبخیز دریاچه ارومیه و بازنگری اساسی چیدمان توسعه در این حوضه راهبردی کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۲    
سفارت عربستان در بحرین و کویت از بازگشایی مرزهای زمینی با هدف تسهیل بازگشت مردم با رعایت تدابیر بهداشتی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۲    
زمان اتمام کار دستگاه های مذکور در روزهای شنبه و یکشنبه چهارم و پنجم مرداد ماه ساعت 12 و زمان شروع واتمام کار دستگاههای اداری و بانک ها در روز دوشنبه 6 مرداد از ساعت 6:30 تا 11 اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۶    
سیدعلی موسوی، نمایندۀ مردم ملکان، لیلان و مبارک شهر در مجلس یازدهم رئیس فراکسیون مناطق محروم و شهر های در حال توسعه شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۲    
رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به کمک 100 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به استان سیستان و بلوچستان پس از شیوع کرونا ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۰    
شرکت ها در سرتاسر جهان در حال تعریف مجدد روش های کاری خود هستند و نتیجه گیری از فعالیت های خود را در زمینه همه گیری ویروس کرونا می گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۱    
سفیر ایران در چین گفت: ایالات متحده با رفتار خود تهدیدکننده صلح و ثبات جهانی است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۱    
ناظران بازار از پدیده ای در بازار سهام خبر می دهند که پیش تر هم رگه هایی از آن در بازار مشاهده شده بود. این در حالی است که پدیده تازه بورس مربوط به عرضه اولیه است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۵    
کم نیستند هنرمندان و نوازندگانی که عمده راه امرار معاش آنها نوازندگی و برگزاری کنسرت است و همچنین لغو اجراهای زنده تبعات اقتصادی هم در پی داشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۷    
تلویزیون شما از هر برند، مدل و قیمتی که باشد فرقی نمی کند، زیرا هر از چند گاهی نیاز به گردگیری و تمیز کردن دارد تا خاک های انباشته شده روی آن و اثر انگشت کودکان نجات پیدا کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۰    
قطع برق صنایع پر مصرف در زمان های اوج مصرف تابستان از جمله راهکارهایی است که همواره در کشور ما برای جلوگیری از قطع برق مشترکان خانگی مدنظر مسئولان قرار داشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۵    
مری ترامپ ، برادرزاده رئیس جمهور آمریکا در کتاب جدیدش روایتی روان شناختی از نقش عوامل تربیتی در رفتار های دونالد ترامپ ارائه کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۵    
روسای جدید و سابق دیوان محاسبات، در ساختمان مرکزی این سازمان با یکدیگر دیدار کردند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۲    
کارخانه چوب و کاغذ مازندران یا همان چوکا از جمله مراکز تولیدی کشور است که خصوصی سازی نتوانست آنطور که باید در آن تعریف بشود و سرانجام مطلوبی از خود به جا بگذارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۶    
پیش بینی می شود انتخابات میان دوره ای مجلس در گچساران وباشت همان انتخابات اسفند ماه سال گذشته از لحاظ چینش نامزدهای احتمالی است، با این تفاوت که غلامرضا تاجگردون در این انتخابات غایب بزرگ است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۰    
تعدادی از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله روز پنجشنبه با تجمع مقابل فرهنگسرای مهدیه این شهر ضمن ابراز گله مندی از بی توجهی مسئولان ، پرداخت حقوق و مطالبات خود را خواستار شدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۶    
معاون وزیر کشور با اشاره به برخورد قاطعانه با دستگاه های متخلف گفت: 340 کیلومتر از نوار ساحلی شمال و جنوب به صورت غیرقانونی در تصرف دستگاه هاست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۶    
برخی از مدیران شهرک های صنعتی استان البرز با دستور مقام قضایی و از سوی سازمان اطلاعات سپاه به اتهامات مالی بازداشت شدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۱    
متن کامل مرامنامه و اساسنامه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی را که به عنوان فراکسیون اکثریت شناخته می شود، منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۶    
امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری شده و یکی از بخش هایی که با مشخصه درونزایی و برون گرایی می تواند ضامن این جهش باشد، بخش معدن است که به همراه صنایع معدنی باید 6 تا 6 ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۷    
طبق گفته وزیر ارشاد حدود 10 هزار پرونده تسهیلات بانکی از مشاغل فرهنگی، هنری، سینمایی و رسانه ای در سامانه کارا ثبت شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۳۲    
حضرت آیت الله العظمی مکارم به پرسشی درباره گفتگو با نامحرم به قصد ازدواج پاسخ گفته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۲    
سران دو کشور با در نظر گرفتن نقش ایالات متحده و روسیه در حفظ صلح و امنیت بین الملل گفت وگوی جامعی درباره ثبات راهبردی و مسائل کنترل تسلیحاتی داشته اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۰:۰۲    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی از عرضه دومین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) در مرداد 99 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۶    
بازار مسکن پس از یک افت ماهیانه در خرداد ماه به شرایط عادی در تیرماه برگشت؛ به طوری که تعداد معاملات در تهران 106 درصد و در کل کشور 73 درصد بالا رفت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۰    
دلیل شلوغی مدارس دولتی پایتخت در ایام کرونایی گرچه برای بالا رفتن شهریه غیردولتی هاست، اما کم بودن تعداد مدارس دولتی پایتخت هم تاثیر خودش را گذاشته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۰    
به منظور کنترل و مهار ویروس کرونا، بسیاری از کشورهای سراسر جهان در حال ساخت یا اجرای برنامه های ردیاب کووید-19 هستند که بدین وسیله افرادی که به این بیماری مبتلا هستند یا کسانی که با مبتلایان در ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۵    
به دلیل شکایات مردم مبنی بر افزایش غیرقانونی تعرفه اینترنت، همراه اول و ایرانسل از سوی وزارت ارتباطات اخطار گرفتند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۰    
دیروز در تاریخ 31 تیر 1399 آخرین خودروی پراید هم در ایران تولید و بالاخره خط تولید پراید متوقف شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۱    
هرچند در برخی از خبرها، بر صحبت های جناب وزیر برای پرداخت 600 هزار وام کمک ودیعه مسکن نقد وارد کردیم، اما شاخص های تعیین شده دیگر راه را برای اخذ وام بر طبقه متوسط می بندد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۲    
بورس درآمد اول و شغل دوم مردم روستای مال ملا در کهگیلویه و بویراحمد است.در این گزارش خبری درباره این روستا بیشتر بدانید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۷    
الان اساسنامه جدید فدراسیون ایران طبق خواسته فیفا اصلاح و ارسال شده و ان شاءالله در همین هفته پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال درخصوص تدوین پیش نویس نهایی اساسنامه خواهد آمد و بلافاصله بعد از تایید باید ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۰    
هرچند اکثر مدیران بهداشتی و پیمانکاران، دو هفته استعلاجی کارکنان مبتلا را به درستی اجرا میکنند، اما عدم رعایت این قانون از سوی حتی یک مدیر و مجموعه، کاری شگفت آور و غیر اخلاقی و تهدید کننده سلامت است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۰    
رئیس اسبق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در مورد دستیابی ایران به سلاح هسته ای گفت: رژیم صهیونیستی نمی تواند جلوی ایران را بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۷    
قانون تسهیل ازدواج و فرزند آوری سالم کار به جایی نبرده و به صورت جدی و دقیق پیاده سازی نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۶    
آخرین جلسه مجلس دهم در سال 95 با تشکر محمدباقر قالیباف، شهردار وقت تهران از پارلمان همراه بود. تشکری که رئیس مجلس کنونی به دلیل رای نیاوردن جنجالی و پرحواشی طرح تحقیق و تفحص پارلمان از شهرداری به ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۰    
مراسم حج امسال برای بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان که از سفر به عربستان سعودی منع شده اند، مملو از غم و اندوه خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۰    
معمولا در مرحله بازپرسی پرونده های بزرگ به واسطه نظرات افراد مختلف تحت پوشش ضابط قضائی و یا فرافکنی که متهمان اصلی انجام می دهند برخی افراد بی گناه نیز تحت عنوان متهم به عناوین موضوعی متعدد وارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۰    
در شرایطی که مطابق با اصل 31 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، هر فرد و خانواده ایرانی حق داشتن مسکن دارند و براساس این اصل، دولت ها موظف به تامین آن شده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۷    
سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به ادعاها درباره خرابکاری و حملات سایبری علیه کشورمان، آتش سوزی های اخیر را بی ارتباط با حملات سایبری دانست و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۱    
رییس سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: علی مرادی در صحبت ها و برنامه های خود گفته بود در هر استان یک خانه وزنه برداری احداث می کنم و به هیچ کدام از وعده های خود عمل نکرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۵    
در پی همه گیری ویروس کرونا مسابقات جهانی المپیک توکیو به تعویق افتاد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۵    
یک جامعه شناس دیدگاه خود در مورد توقف تولید خودروی پراید را بیان کرد و یادآور شد: مهم ساختار اقتصادی پراید ساز است. آخرین پیکان هم روزی مرخص شده بود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۵    
دستیار سیاسی محمدباقر قالیباف از پیگیری دستگاه قضا درخصوص آنچه که او، آن را تهمت ناروا نامیده، خبر داده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۰:۵۰    
پیش از این فیشینگ با شماره های سامانه های ارسال پیامک صورت می گرفت اما حالا کلاهبرداران به راحتی با شماره های شخصی پیامک های جعلی به کاربران ارسال می کنند که باعث می شود بپرسیم آیا این سیم کارت ها ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۰:۴۱    
در مطلب زیر چند اصل رفتاری ذکر شده است که کارکنان بهداشت و درمان که روزانه با بیماران مبتلا به کرونا و خانواده های آنها برخورد دارند با این 5 اصل رفتاری میتوانند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۰:۳۵    
متاسفانه باب شده که هر رجل سیاسی و غیرسیاسی، برای مشهور سازی خود و یا هر هدف و منفعت شخصی و غیر شخصی دیگر با همکاری چند رسانه عموما غیر شناسنامه دار ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۲    
مردم، بدون اطلاع از عملکرد مکانیزم بورس و بدون اینکه دولت، اطلاعات کافی در اختیارشان بگذارد، وارد این بازار شده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۰    
اسلامی را بعنوان یک وزیر متعهد و تا حدودی متخصص می شناختیم و تمام حمایت های خودمان را از قبل از ورودشان به مجلس تا چند وقت اخیر، بدون کمترین چشم داشت و در پیدا و پنهان، برایشان بخرج می دادیم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۰    
همزمان درحالی که مطبوعات و رسانه های تخصصی حوزه اقتصاد از طرح پارلمان تحت عنوان رانت طلایی نام بردند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۳۲    
آقای همتی در توئیت (بخوانید بخشنامه) خود و بعنوان اولین ها از مدیران دولتی، نام وام جدید را درست عنوان کرده اند. وام کمک ودیعه مسکن نه وام ودیعه مسکن (وام ودیعه مسکن، قبلا هم وجود داشت) ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۰    
علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور ، توئیت زده که در روزگار تنگنا، از خبر خوب گفتن دشوار است اما می توان به چند خبر خوب اشاره داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۸:۵۰    
یکی از دلایل حرکت به سمت عناصر نادر خاکی در جهان، تامین منابعی قطعی به منظور بی نیازی از چین است و این موضوع از این جهت اهمیت بیشتری پیدا می کند که بار دیگر چین در جنگ تجاری با امریکا تهدیداتی مبنی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۶    
استاد بزرگ شطرنج کشورمان گفت: سفرا سعی می کنند با ورزشکاران و هنرمندان ارتباط بگیرند و این جزو برنامه های فرهنگی آن هاست و بحث و تبادل نظر برقرار می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ماموریت داریم 50 درصد دانش آموزان متوسطه را به سمت هنرستان ها هدایت کنیم گفت: اکنون این آمار 35 درصد است.
  • ۱