پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۸May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 25 اردیبهشت 1400 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 30 اسفند 1399 شعار سال 31 فروردین 1400 شعار سال 31 خرداد 1400 شعار سال 31 تیر 1400 شعار سال 31 مرداد 1400 شعار سال 31 شهریور 1400 شعار سال 30 مهر 1400 شعار سال 30 آبان 1400 شعار سال 1 آذر 1400 شعار سال 30 دی 1400 شعار سال 30 بهمن 1400 شعار سال 29 اسفند 1400 شعار سال 1 اردیبهشت 1400 شعار سال 2 اردیبهشت 1400 شعار سال 3 اردیبهشت 1400 شعار سال 4 اردیبهشت 1400 شعار سال 5 اردیبهشت 1400 شعار سال 6 اردیبهشت 1400 شعار سال 7 اردیبهشت 1400 شعار سال 8 اردیبهشت 1400 شعار سال 9 اردیبهشت 1400 شعار سال 10 اردیبهشت 1400 شعار سال 11 اردیبهشت 1400 شعار سال 12 اردیبهشت 1400 شعار سال 13 اردیبهشت 1400 شعار سال 14 اردیبهشت 1400 شعار سال 15 اردیبهشت 1400 شعار سال 16 اردیبهشت 1400 شعار سال 17 اردیبهشت 1400 شعار سال 18 اردیبهشت 1400 شعار سال 19 اردیبهشت 1400 شعار سال 20 اردیبهشت 1400 شعار سال 21 اردیبهشت 1400 شعار سال 22 اردیبهشت 1400 شعار سال 23 اردیبهشت 1400 شعار سال 24 اردیبهشت 1400 شعار سال 25 اردیبهشت 1400 شعار سال 26 اردیبهشت 1400 شعار سال 27 اردیبهشت 1400 شعار سال 28 اردیبهشت 1400 شعار سال 29 اردیبهشت 1400 شعار سال 30 اردیبهشت 1400 شعار سال 31 اردیبهشت 1400 
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۵    
در نشست صمیمی مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت کشور، راه های ایجاد همکاری در راستای مشارکت در امر ایجاد یک هزار اشتغال در منطقه بررسی گردید.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۰    
مشاور مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت والده آیت الله آل هاشم، نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را تسلیت گفت.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۲    
در واقع بسیاری از کشور های جهان به سوی طراحی و ساخت ایستگاه های مترو کاملا اتوماتیک در جهان هستند و می توان گفت که آینده این بخش از حمل ونقل جهان به سوی این نوع تکنولوژی در حرکت است.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۷    
در گذشته ای نه چندان دور، همراه داشتن پول نقد امری ضروری بود؛ تا جایی که ممکن نبود شخصی با جیب خالی بتواند ساعتی را در بیرون از منزل دوام بیاورد ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۰    
از مرحله استخراج، تولید تا فروش محصول نهایی مواد معدنی با تهدید های زیادی مواجه است که ضروری است هرگونه خطرات احتمالی جسمی، زیست محیطی و سلامت به درستی در سراسر زنجیره تامین کنترل شود ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۰    
بررسی وضعیت 30 سال اخیر شاخص کل بورس تهران نشان می دهد .بزرگترین ریزش و یا به عبارت دقیق تر بزرگترین سقوط شاخص بورس در دولت روحانی رخ داده که با 40 درصد، حدود 2 برابر درصد ریزش در دولت های قبل است.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۱    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: بعد از موج سوم کرونا، نیاز به داروی رمدسیور بیشتر از تولید شد ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۵    
جلال الدین کزازی در پیامی تصویری به آئین افتتاح مرکز تخصصی خوانش متون کهن در قم، تصریح کرد: شاهنامه، نامه فرهنگ و منش و اندیشه ایرانی است.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۸:۱۱    
حجت الاسلام ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در کانال رسمی خود بابت تهمتی که به سعید جلیلی زده بود، عذرخواهی کرد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۷:۴۷    
رهبر جریان صدر عراق از عراقی ها خواست تا روز شنبه در حمایت از فلسطین و قدس به خیابان ها بیایند و پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورند.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
مجتبی شیرالی مدیرعامل کارخانه نساجی بروجرد بر اثر ابتلای به ویروس کرونا فوت کرد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۵    
یک کمپانی اومده با پردازش تصویر و هوش مصنوعی، فیلم هارو دوبله میکنه. لحن و صدای بازیگرا عوض نمیشه، ولی زبان اون ها عوض میشه. دیالوگ ها با حرکات دهان بازیگرا تو فیلم ها و مدت دیالوگ شون هماهنگ میشه
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۶    
لایحه حمایت از حیوانات در کمیسیون لوایح دولت تصویب شد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۲    
امروز شلوغترین روز ستاد انتخابات کشور بود. از ساعات اولیه صبح شنبه علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری، ابراهیم رییسی، محسن رضایی و محمد شریعتمداری رسما برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 ثبت نام کردند.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۲    
وزیر نیرو گفت: تشکیل کمیسیون های حوضه های آبریز، از ضروری ترین کار هایی است که باید انجام شود تا از ظرفیت موجود در سازمان ها استفاده لازم را برد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۰    
اینبار به لاریجانی چسبیده و از خوبی های باهنر می گوید. ظریفی می گفت که به زودی خبر هایی از ایشان در ستاد رئیسی و خوبی های آقای فلان خواهید شنید ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۰    
با توجه به تفاهمنامه اخیر سازمان جنگل ها با وزارت صمت، مجوز معدن کاوی به 70 درصد از سطح کل عرصه های ملی (یعنی حدود 100 میلیون هکتار از کل سطح کشور) افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۰    
اولین خانه موزه تمبر ایران در خانه مجتهدی های تبریز (شهر اولین ها) همزمان با هفته ارتباطات و هفته میراث فرهنگی راه اندازی می شود.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۷    
سامانه احراز هویت معتبر در فضای مجازی (سماوا) با هدف جلوگیری از نشت اطلاعات دستگاه های دولتی راه اندازی شد ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۵    
موضع گیری علیه بازگشت و حضور خودروسازان خارجی در ایران، این روز ها دیگر رسمی شده است؛ زیرا مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت از همین حالا برای آن ها شرط گذاشته و خط و نشان کشیده اند.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۶    
سخنگوی انجمن صنعت تایر گفت:در حال حاضر این توانایی در کشور وجود دارد که می توانیم برای برخی از خودرو های شاسی بلند لاستیک تولید کنیم.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۵    
اسفندیاری، هنرمند مجسمه ساز و سازنده مجسمه رستم و رخش گفت: زیباترین بازخوردی که از ساخت این اثر داشته ام این جمله بوده است: رستمی که در این اثر به تصویر کشیده شده ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۵    
رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اعلام کرد: اگر فردی از محل استفاده غیر مجاز ماینر ها اطلاع دارد، با ثبت آن در سایت سمات شرکت توانیر می تواند جایزه نقدی دریافت کند.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۰    
بخشنامه انجام فرایند بازرسی از کارگاه ها توسط کارگزاری های سازمان تامین اجتماعی توسط مدیرعامل این سازمان به تمامی واحد های اجرایی این سازمان ابلاغ شد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۷    
هانتر، استاد دانشگاه جورج تاون امریکا گفت: یکی از دلایل بهبود نسبی روابط ایران و عربستان سعودی در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و خاتمی به این دلیل بود که هر دو سعی در تعدیل سیاست ایران و بهبود ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۶    
حسین شریعتمداری نوشت: جای این سؤال است که دست اندر کاران و مسئولان کلیدی دولت باید برای بازخواست به مراجع قضایی و مراکز بازرسی معرفی شوند و یا برای ثبت نام به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری به وزارت ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۶    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۷    
در مناطق آزاد ایران با روند های موجود در طی سی سال گذشته، تقریبا هیچ تولیدی شکل نگرفته و این مناطق به حفره ای برای قاچاق کالا از کشور های همجوار تبدیل شده است.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۶    
با پایان زمان ثبت نام ریاست جمهوری 1400، پانصد و نود و دو نفر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم شدند که 45 نفر آن ها از شخصیت های سیاسی، نظامی، مسئولان کنونی و سابق کشور هستند ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۲    
امروزه چشم کودکان به دلیل بازی های رایانه ای بیشتر در معرض خطر قرار می گیرد. شما می توانید برای جلوگیری از این خطرات و تقویت چشم ضعیف کودک تان از تغذیه مناسب و مقوی برای آن ها استفاده کنید.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۵    
کمیته امداد و سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح با هدف تهیه اطلس محرومیت زدایی و شناسایی نیازمندان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۵    
رئیس دانشگاه فرهنگیان، از اعلام موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، با جذب تعداد 25 هزار نفر دانشجوی متعهد خدمت در این دانشگاه از طریق کنکور سراسری خبر داد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۲    
در آخرین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، موضوع ادامه تحصیل دانش آموزان شاخه فنی و حرفه ای نظام آموزشی 3_3_5 برای اجرا ابلاغ شد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۰    
همدان به عنوان یکی از استان های خوش آب و هوا و کوهستانی ایران، بیش از 822 هزار هکتار مرتع دارد که هر ساله با گذر از نیمه اردیبهشت، عشایر به واسطه این موضوع به دشت های کوهستان الوند کوچ می کنند.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۲    
در شرایطی که واقعا اقتصاد ایران سخت ترین روز های خود را تجربه می کند، معلوم نیست کسانی که با شناسنامه راهی وزارت کشور شدند، با خود چه فکر کرده اند و چه برنامه ای برای اداره کشور دارند؟
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۰    
همشهری از افزایش همسرآزاری، کودک آزاری و اختلافات خانوادگی حاد در دوره کرونا و تشکیل کمیته منع خشونت خانگی در کانون وکلا گزارش می دهد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به حملات رژیم اشغالگر به محل استقرار خبرنگاران بین المللی در غزه، اعلام کرد باید امنیت روزنامه نگاران در اولویت باشد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۴:۰۰    
تعداد زیادی از مردم جهان در دادخواست آنلاین خواستار لغو المپیک توکیو شدند.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۳:۵۷    
صادق خرازی با انتشار بیانیه ای از کاندیداتوری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۳:۳۶    
زاکانی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصمیم من تا دیروز نیامدن بود، اما آرایش جدیدی در صحنه رقابت شکل گرفته است. تمام نماد های فساد اشرافیت سیاسی و ناکارآمدی با هم به صحنه آمدند.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۲:۵۱    
امروز، پایان مهلت ثبت نام مجددی است که سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد تعیین کرده است.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۲:۴۵    
مهلا مومن زاده و ناهید کیانی به عنوان نمایندگان تکواندو کشورمان برای کسب سهمیه المپیک توکیو، ساعت 8:35 صبح روز دوشنبه - 27 اردیبهشت ماه راهی اردن خواهند شد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۲:۰۰    
اگر از ارتکاب یکی از عادات بد در زندگی زناشویی دچار عذاب وجدان شده اید و می خواهید بدانید چطور آن ها را ترک کنید به یاد داشته باشید که کلید اصلی برقراری ارتباط است.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۱:۵۱    
فرید براتی سده گفت: معمولا 95 درصد معتادان متجاهری که جمع آوری و در مراکز ماده 16 نگه داری می شوند، پس از ترخیص به اعتیاد بازمی گردند و مصرف کنندگانی که در طرح های مختلف به اجبار جمع آوری می شوند و ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۰    
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: انشاءلله در این انتخابات لفاظی های ضعیف و بی اعتبار نتواند بر برنامه محوری غلبه پیدا کند.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۷    
طرح تحقیق و تفحص از هلدینگ خلیج فارس از 5 اردیبهشت ماه به کمیسیون انرژی رسیده و قراراست در همین روز ها رای گیری جهت ارائه به صحن صورت بگیرد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۷    
عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی گفت: در تحقیق اخیر منتشر شده توسط محققان ایرانی پیش بینی شده تا سال 2025 میلادی، بروز سرطان سینه تا 63 درصد افزایش یابد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۱    
دکتر محمدجعفر یاحقی مدیر قطب علمی فردوسی شناسی و ادبیات خراسان، پژوهشگر، نویسنده و عضو پیوسته شورای فرهنگستان زبان و ادب فارسی به مناسبت 25 اردیبهشت ماه سالروز بزرگداشت حکیم فردوسی یادداشتی را در ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۲:۴۲    
مدیر باغ وحش ارم سبز از تولد اولین فیل در تاریخ ایران خبر داد. پرویز قندالی مدیر باغ وحش ارم سبز اظهار کرد: صبح روز شنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۲:۴۲    
شاهنامه تنها کتاب دیروز های ایران نیست؛ کتاب اکنون و آینده ایران نیز هست. از بخت یاری و سرافرازی ماست که چراغ راهی، چون شاهنامه پیش روی ماست.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۲:۴۲    
با حکم فرهاد توحیدی (دبیر جشنواره) لیلی گلستان، پروین فرشچی، مهوش شیخ الاسلامی، بهمن کیارستمی و محمد مقدم به عنوان داوران اولین دوره جشنواره بین المللی فیلم زمین نخستین جشنواره فیلم های توسعه پایدار ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۶    
جذابیت های مالی ارز های دیجیتالی باعث شده تا امروز استخراج آن با هر منبعی و در هر مکانی مورد توجه قرار بگیرد به حدی که استاندار تهران با دادن هشدار ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۰    
شاید بتوان با قاطعیت گفت بین تمام کسانی که در 4 روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفتند و پس از ثبت نام پشت تریبون قرار گرفتند، هیچ دو بیانیه ای ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۰    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: لایحه قانون آب هفته پیش به دولت ارسال شده و امید است به زودی در این دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۷    
باشگاه پرسپولیس پس از برد یک بر صفر مقابل استقلال تهران در دربی 95 پایتخت به اتفاقات رقم خورده در اصفهان بازگشت و بابت درگیری هایی که در لحظات پایانی این بازی رقم خورد از چند بازیکن و مسئول سپاهان ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۵    
کاهش تعارض منافع، گام جدی کشور های موفق در کاهش فساد بوده است، نه توصیه های مذهبی و اخلاقی! به همین دلیل قانون تعارض منافع ضروری است ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۰    
شرق نوشت: دو هفته پیش در گزارشی با عنوان حاضر غایب انتخابات با اشاره به اینکه حضور علی لاریجانی بر سر هر دو جریان در انتخابات سایه افکنده، نوشته بود که . ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۲    
بنابر اظهارات مخاطبین برخی از پزشکان برای ویزیت از قبول بیمه های درمانی سرباز می زنند و همین باعث می شود هزینه های پرداختی مردم در این وضعیت اقتصادی موجود که تحت تاثیر پاندمی کروناست ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۷    
تندیس حکیم ابوالقاسم فردوسی، شاعر پرآوازه کشورمان بیش از 63 سال است که زینت بخش میدان زیبایی به نام میدان فردوسی در رم پایتخت ایتالیاست ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۱    
هر صاحب نظر اقتصادی می داند که نظریه پردازی بدون یاری گرفتن از فلسفه امکان پذیر نیست. بعد از تقابل های پیش آمده امروز، بنظر می رسد بجای حاضر جوابی، باید سنجیده تر سخن گفت.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۲    
رئیس اتحادیه نانوایان کرج با بیان این مطلب که به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داشتیم، ابلاغ رسمی نرخ جدید نان به چند روز آینده موکول شد ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۶    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در حوزه مرجعیت فقهی و تقلیدی داریم، ولی از نهادینه شدن مرجعیت فکری و علمی غافلیم، اظهار کرد: به محض اینکه اتفاقی در جامعه رخ می د هد ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۷    
اسحاق جهانگیری نفر دوم دولت و از اصلی ترین بانیان وضع موجود با بغض و اشک و آه و گلایه وارد وزارت کشور شد و از درد های مردم از جمله کاهش امید مردم ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۷    
محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی از بررسی تعیین سقف وام ساخت در شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت: بانک مرکزی جدول سهیمه بانک ها را اعلام کرده و مبلغ وام طی یک تا دو هفته آینده اعلام خواهد شد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۵    
همتی، رئیس بانک مرکزی و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده، بدون وابستگی به هیچ حزب و تشکیلات سیاسی و با توکل به خداوند و اعتماد به قدرت و توان و استعداد شما مردم وارد این صحنه می شوم ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۶    
در بین آثار فاخر ایرانی، شاهنامه فردوسی از نظر وجود عناصر تاریخی و فرهنگی یک شاخص به شمار می آید. شاهنامه در ایجاد اتحاد و تحکیم هویت ملی ایرانیان در جغرافیایی به نام ایران زمین نقش بسیار مهمی دارد و ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۷    
زهرا شجاعی، فعال سیاسی اصلاح طلب دقایقی قبل به همراه طیبه سیاووشی جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۷    
رئیس جمهور در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه روند نزولی در همه استان ها آغاز شده است، گفت ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۵    
بر اساس گزارش هایی که از لبنان می رسد، حزب الله در تلاش است با وارد کردن مواد غذایی و دارویی از ایران، اقتصاد لبنان را از فروپاشی و مردم این کشور را از اعتراض و شورش دور نگه دارند ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۵    
در اواخر شهریور 1399 بود که گمرک ایران اعلام کرد: با توجه به مسدود بودن برخی از مرز ها در شرایط کرونایی موجود ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۵    
شایعاتی در خصوص ثبت نام حداقل 17 چهره مشهور سیاسی در روز آخر انتخابات مطرح شده است. چهره هایی که به اعتقاد برخی از کارشناسان، عموما قصد رقابت نداشته و قصد امتیاز گیری با کنار کشیدن خود ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۵    
گروه فرهنگی رسانه ای عبارت در یک پایش اجتماعی 120روزه با موضوع حاشیه نشینی، 4شهر ساری، بابل، آمل و قائم شهر را مورد بررسی قرار داده است ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۲    
مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در نماز جمعه زاهدان، ضمن ابراز تأسف شدید از حادثۀ کشته شدن کودک ایرانشهری توسط مأمورین نیروی انتظامی ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۶    
در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال، عصر جمعه 24 اردیبهشت 1400 تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت 19:30 در دربی 95 به مصاف هم رفتند.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۰    
لاریجانی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با کنایه گفته بود: حوزه اقتصاد نه دادگاه است نه پادگان . این مطلب واکنش هایی را به دنبال داشت که به برخی از آن ها اشاره میشود.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۱    
پس از کش و قوس های فراوان درباره ثبت نام کردن یا ثبت نام نکردن علی لاریجانی، رئیس مجلس دهم، بالاخره دقایقی پیش او به وزارت کشور رفت و رسما کاندیدای ریاست جمهوری شد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۱    
طبق آمار های اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طی سال های اخیر از طریق منابع صندوق توسعه ملی و آورده بانک ها تا شهریور سال 1399 حدود 12 هزار و 108 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۲    
نیازی به واکاوی ریشه ها و بررسی لایه مند آسیب ها برای شناسایی چالش های برنامه ریزی در ایران نیست. بعنوان نمونه به توصیه های سال 1341-سمینار مسائل تهران نگاه کنید ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۰    
تصور حذف 4 صفر از پول ملی! وقتی 4 تا صفر و بردارن قیمت ها چطوری خواهد بود؟ آیا به حال شما فرقی خواهد کرد؟ علی الظاهر همه چیز ارزان شده ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۷    
اسماعیل یغمایی، نویسنده و باستان شناس، در پیش برد زبان و فرهنگ ایران بسیارکوشید. وی با هزینه ی خود به ساخت آرامگاه و کتاب خانه ای با چندین تالار پرداخت که حتی پس از مرگش خوری ها از کتاب بی بهره ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۷    
تعویق المپیک و خبر های ضد و نقیض در مورد برگزاری آن در 2021 و تعطیلی مکرر مسابقات انتخابی، از موضوعات نگران کننده برای ذینفعان حوزه ورزش، بویژه ورزشکاران و مربیان است ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۱    
مجری برنامه زنده شبکه پنج می گوید که، سلبریتی هایی که در همه مواردی که اندک تخصصی ندارند صحبت می کنند و نظر می دند! فاجعه های افغانستان و کشت و کشتار های اخیر فکر کنم پول توش نیست برای شما ...!
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۵    
نقش عجیب ناکارآمدی و رانت در افزایش نجومی هزینه های سلامت خانوار چیست و چگونه طرح تحول سلامت یک شبه تعرفه های درمان را 2 ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۵    
تصاویری خاکستری و مات از شهر های متروک، اجساد متلاشی شده، بیابان پشت بیابان و البته لوله هایی که از آن ها آبی جاری نمی شود ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۰    
سال 95 گزارش محرمانه ای از وضعیت وخیم آسیب های اجتماعی در ایران تهیه شد و این گزارش به مقامات عالی رتبه کشور ارسال شد ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۱    
کوروش نریمانی می گوید علت اصلی اینکه تئاتر و نمایشنامه نویسی ما به سمت ژانر های مختلف نرفته، برمی گردد به امکانات و زیرساخت های کشور ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۲    
تمامی واحد های تولیدی، صنعتی و معدنی برای رشد و گسترش فضای کاری خود و همچنین ارتقای سطح کیفی اقتصادی جامعه ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۱    
برخی کاربران فضای مجازی عرصه انتخابات 1400 را یک دام برای به مسلخ کشاندن آیت الله رئیسی توسط تئوریسین های لیبرال می دانند.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۵    
در بستر علم اقتصاد مدرن، هرجایی که دسترسی آزاد به منابعی وجود داشته باشد که در مورد آن ها مقرراتی وجود ندارد (منابعی همچون اتمسفر، اقیانوس ها، رودخانه ها یا حتی یخچال یک اداره) ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۶    
شاید جالب باشد بدانید که استاندارد های بزرگ درمانی که امروز وجود دارد، نتیجه خطا هایی است که دنیای پزشکی به خود دیده است. ما بیشتر از اشتباهات دردناک خود می آموزیم ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۷    
اخبار و گزارش های منتشرشده از روند مذاکرات وین پیرامون برنامه هسته ای کشورمان، بیانگر مباحث و گمانه زنی های گسترده شده و از طرفی نیز آمریکا با اصرار بر تفسیر خود از نحوه لغو تحریم ها بر فضای ابهام ...
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۰    
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از اظهارات سرمربی استقلال عنوان کرد که باشگاه استقلال به خاطر این اظهارات باید عذرخواهی کند.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۷    
خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج فلسطین، شروط مقاومت برای پذیرش آتش بس با دشمن صهیونیستی را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۶    
تحقیقات میدانی و داده های یک بازار آنلاین نشان می دهد در میانه بهار امسال قیمت پیشنهادی فروشنده های آپارتمان در کلان شهر ها نسبت به پایان سال99 به صورت میانگین بین 2 تا 4درصد کاهش پیدا کرده است.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۵    
بوی گند فاضلاب فساد توی بعضی از حوزه های ورزش پیچیده، اون وقت بعضی ها دم از توسعه گرایی و مدیریت بهینه می زنند. لطیفی دروغ می گه یا شما دروغ گفتین؟
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۶    
ارزش خانه های خالی که علیرغم سرمایه گذاری سنگین حدود 200 میلیارد دلاری، خدمتی به اقتصاد کشور نمی کنند و راکد مانده اند به اندازه نصف تفاهم نامه 25 ساله ایران و چین است.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که جنگ اقتصادی علیه ایران شکست خورد، گفت: شرکت های هواپیماساز غربی در حال بازگشت از مسیر قبلی و ورود به شرایط توافق هستند.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۶    
صنعت نظامی جمهوری اسلامی ایران چندین سال است که در حوزه طراحی و ساخت تسلیحات و تجهیزات به خودکفایی رسیده است.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۰    
در این جستار* به شش موضوع خواهم پرداخت و زیست-جهانِ سپهری و هایدگر، دو سالک مدرن معاصر را با یکدیگر تطبیق خواهم کرد: مرگ، امرمتعالی، تفکر شاعرانه، تکنولوژی، زمان و امر سیاسی.
شعار سال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۵    
اوضاع بازار روغن نسبت به چند ماه قبل کمی بهتر شده، اما مشکل هنوز هم پابرجاست. روغن جامد هنوز محصولی نایاب و روغن مایع محصولی کمیاب در بازار به شمار می رود ...
  • ۱