چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۶:۳۴Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شمال نیوز 20 آبان 1398 - shomalnews.com

شمال نیوز 29 اسفند 1393 شمال نیوز 29 اسفند 1394 شمال نیوز 30 اسفند 1395 شمال نیوز 29 اسفند 1396 شمال نیوز 1 فروردین 1397 شمال نیوز 31 فروردین 1398 شمال نیوز 31 اردیبهشت 1398 شمال نیوز 1 خرداد 1398 شمال نیوز 31 تیر 1398 شمال نیوز 31 مرداد 1398 شمال نیوز 31 شهریور 1398 شمال نیوز 30 مهر 1398 شمال نیوز 1 آذر 1398 شمال نیوز 30 دی 1398 شمال نیوز 30 بهمن 1398 شمال نیوز 29 اسفند 1398 شمال نیوز 1 آبان 1398 شمال نیوز 2 آبان 1398 شمال نیوز 3 آبان 1398 شمال نیوز 4 آبان 1398 شمال نیوز 5 آبان 1398 شمال نیوز 6 آبان 1398 شمال نیوز 7 آبان 1398 شمال نیوز 8 آبان 1398 شمال نیوز 9 آبان 1398 شمال نیوز 10 آبان 1398 شمال نیوز 11 آبان 1398 شمال نیوز 12 آبان 1398 شمال نیوز 13 آبان 1398 شمال نیوز 14 آبان 1398 شمال نیوز 15 آبان 1398 شمال نیوز 16 آبان 1398 شمال نیوز 17 آبان 1398 شمال نیوز 18 آبان 1398 شمال نیوز 19 آبان 1398 شمال نیوز 20 آبان 1398 شمال نیوز 21 آبان 1398 شمال نیوز 22 آبان 1398 شمال نیوز 23 آبان 1398 شمال نیوز 24 آبان 1398 شمال نیوز 25 آبان 1398 شمال نیوز 26 آبان 1398 شمال نیوز 27 آبان 1398 شمال نیوز 28 آبان 1398 شمال نیوز 29 آبان 1398 شمال نیوز 30 آبان 1398 
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۶    
عامل قتل لحظاتی پس از به دار آویخته شدن در زندان بابل، با رضایت خانواده مقتول بخشیده شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۱    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4 میلیون و 271 هزار تومان، طلای 18عیار هم 425 هزار و 918 تومان و قیمت دلار در بازار آزاد 12 هزار و 300 تومان رسیده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4 میلیون و 43 هزار تومان، طلای 18عیار هم 411 هزار و 900 تومان و قیمت دلار در بازار آزاد 11هزار و 700 تومان رسیده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۳    
ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت برخی کدرشته محل های آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال 98 از فردا پنج شنبه 23 آبان آغاز می شود.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۹    
شمال نیوز : وی کفت : مردم بیرون هیچ تصویری از یک پرچم ایستاده اصلاح طلبی ندارند. شاید چون اصلاح طلبی به عنوان یک جریان فرسوده و پیر شده و نیروهای مرکزی اش انگیزه خود را برای حضور جدی هم از دست داده ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۰    
معاون اول رییس جمهوری از آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم در یکی از بیمارستان های تهران عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۵    
سبک زندگی نادرست و تغذیه نامناسب نقش به سزایی در ابتلای افراد به دیابت دارد به همین دلیل باید به توصیه های صورت گرفته در این خصوص توجه شود.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۰    
رعایت چند نکته ساده اما مهم تا حد بسیار زیادی از کلیه ها در برابر سرما محافظت کرده و باعث بهبود عملکرد آنها می شود.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۷:۲۵    
آیا می دانید پروبیوتیک چیست و در چه غذا هایی وجود دارد؟ اگر دوست دارید با فواید پروبیوتیک برای بدن آشنا شوید و بدانید چطور باید از آن ها بهره مند شد، این مقاله را تا انتها بخوانید.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۷:۱۰    
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در استرالیا با خانواده علیرضا فغانی دیدار کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۶:۳۵    
شاید بسیاری از ما تصور کنیم همین که غذا های چرب و شور نخوریم یعنی تغذیه ای سالم داریم، اما جالب است بدانید که این همه راه نیست و گاهی بدون آن که متوجه باشیم، خوراکی هایی می خوریم که ناسالم هستند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۶:۱۰    
رمزهای یکبارمصرف از ابتدای دی ماه اجباری می شود. اولین و مهم ترین مخالفان این موضوع بانک ها هستند که از هزینه بالای ارسال پیامک رمزهای یکبارمصرف گلایه دارند ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۶:۰۵    
موقع به دست گرفتن پول، برای خریدن چیزی یا موقعی که آن را از عابر بانک یا شخص دیگری می گیرید، به چه چیزی توجه می کنید؟ عدد روی آن که نشانه ارزش پول است؟ پاره یا گوشه نداشتن آن؟ اگر پاسخ شما بله است ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۵:۳۵    
قاسم شریفی مدیرسابق گمرک بندرامیرآباد، که در راستای اجرای حکم محکومیتش، در سال 1394 تحت تعقیب قرار گرفته بود و چهار سال متواری بود، دستگیر شده است
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۰:۱۵    
مهدی شیخ گفت: متاسفانه عده ای قصد دارند نوعی تقابل را ایجاد کنند و در طرف مقابل از دوقطبی شدن سخن به میان می آورند ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۰    
شمال نیوز : این نماینده نزدیک به لاریجانی گفت : برخی تلاش می کنند به مجلس بیایند و رئیس مجلس شوند و بعد از آن به انتخابات ریاست جمهوری ورود کنند ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۰    
شاید برایتان جالب باشد که بدانید بشار اسد که پس از پدرش، حافظ اسد از سال 2000 میلادی به عنوان رئیس جمهور کشور سوریه در میان مردم جهان شناخته می شود، دانش آموخته رشته چشم پزشکی از دانشگاه دمشق است ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: چندی پیش در نزدیکی دفتر بنده در یکی از همین هتل ها تیم تروریستی خطرناکی را دستگیر کردند ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از انهدام یک باند سرقت گوشی تلفن همراه با 20 فقره سرقت خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۵    
کمیته مسابقات از تغییر زمان 4 مسابقه از هفته یازدهم و دوازدهم لیگ برتر فصل 99-98 خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۵    
قیمت سکه و طلا امروز نسبت به روز گذشته با اندکی افزایش همراه بود و هر قطعه سکه طرح جدید به 4 میلیون تومان رسید.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۰    
همسر استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از مهمان نوازی مردم شیراز تشکر کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۰    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به نفوذ خدمات دیجیتال در زندگی روزانه کاربران و تحولاتی که خدمات دیجیتال در جامعه ایجاد کرده از لزوم تدوین سندی برای توسعه خدمات دیجیتال در کشور خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۰    
شمال نیوز: احمدرضا هدایتی/ با سیاست های فریبکارانه و سلطه جویانه ای که غربی ها و به ویژه آمریکایی ها با همراهی رژیم صهیونیستی و حمایت و پشتیبانی کشورهای مرتجع عربی از دیرباز علیه کشورهای منطقه اِعمال ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس شورای شهر مشهد توضیحاتی را در مورد اتهام مربوط به مدرک تحصیلی دو تن از اعضا شورای شهر مشهد را ارائه کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۵    
معاون اجرایی دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر و رییس اداره دیابت وزارت بهداشت اعلام کرد: جمعیت دیابتی های دنیا هم اکنون 425 میلیون نفر است که این رقم تا سال 2045 به 629 میلیون نفر می رسد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از وجود بیش از 5 هزار پروژه نیمه تمام در استان خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۵    
پرویز سروری عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از عدم کاندیداتوری غلامعلی حداد عادل در انتخابات آتی مجلس خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۰    
ایران در حالی روز پنجشنبه در مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف عراق می رود که سرپرست تیم ملی فوتبال عراق دلیل تغییر ساعت بازی با ایران را اعلام کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۰    
سعید علی حسینی قهرمان وزنه برداری جهان، با امضای نامه بازنشستگی خود، رسماً از دنیای ورزش حرفه ای خداحافظی کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۵    
قاتل محکوم به قصاص در بابل روز دوشنبه 2 ثانیه پس اجرای حکم و آشنا شدن گردنش با طناب دار، توسط خانواده مقتول بخشیده شد و از مرگ رهایی یافت .
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۰    
تصویری دیده نشده از دوران کودکی بازیگر نقش حبیب در سریال فوق لیسانسه ها را مشاهده می کنید.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۰    
وکیل مدافع اسفندیار رحیم مشایی خبر منتشر شده مبنی بر خروج موکلش از کشور را نادرست خواند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۴۵    
تصویری را مشاهده می کنید که در آن رئیس جمهور کشور سوریه در حال انجام یک عمل جراحی است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۵    
مهدی شریفی که در پرسپولیس دوران موفقی نداشت، در لیگ برتر آذربایجان در صدر جدول گلزنان قرار دارد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۵    
مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۰    
رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه بیش از نود درصد فعالیت های این سازمان مربوط به اقدامات حمایتی است، خواستار تحقق بودجه مصوب سال 98 شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۵    
سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شاگردان استراماچونی در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتند و نشان دادند مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت:با قاچاقچیان حوزه چوب به شدت برخورد خواهد شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۰    
مشاور معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: با توجه به کاهش سن سکته مغزی در دنیا، مردم باید علائم سکته مغزی را جدی گرفته و در صورت مشاهده آن ها برای درمان با اورژانس تماس بگیرند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۵    
شمال نیوز : از سوی دیگر حضور رفع تکلیفی مدیران و معاونان مدرسه سر کلاس درس ،باعث نگرانی دانش آموزان و خانواده هایشان شده است.....
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۵    
گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تاکید می کنم هیچ اتهامی به استقلال و داور نزدم.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۰    
مدیر گروه پژوهشی مدیریت محیط زیست و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سطح تراز آب دریای خزر در سال 1397 نسبت به سال قبل 4سانتی متر کاهش داشت که امسال با سه برابر افت تراز به 12 سانتی متر رسید.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۵    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: نیاز واقعی استان برای کمبود نیرو 6 هزار ساعت است و بر اساس هماهنگی به عمل آمده کمبود نیروها در همین روزها برطرف خواهد شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۰    
بردهای متوالی استقلال با پیروزی آخر این تیم در استادیوم خانگی اش به عدد 7 رسید تا استقلال استراماچونی به رکورد 22 سال قبل خود برسد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۷:۱۵    
در این مطلب به 17مورد از عوارض و بیماری هایی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به واسطه پرخوری ایجاد می شود، اشاره شده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۷:۱۰    
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بیشترین خسارت سیل در مازندران در بخش سقوط تیرهای برق در شهرهای بهشهر و گلوگاه بوده که در مجموع خسارت جزئی بوده است.