چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۱:۳۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شمال نیوز 25 آبان 1398 - shomalnews.com

شمال نیوز 29 اسفند 1393 شمال نیوز 29 اسفند 1394 شمال نیوز 30 اسفند 1395 شمال نیوز 29 اسفند 1396 شمال نیوز 1 فروردین 1397 شمال نیوز 31 فروردین 1398 شمال نیوز 31 اردیبهشت 1398 شمال نیوز 1 خرداد 1398 شمال نیوز 31 تیر 1398 شمال نیوز 31 مرداد 1398 شمال نیوز 31 شهریور 1398 شمال نیوز 30 مهر 1398 شمال نیوز 1 آذر 1398 شمال نیوز 30 دی 1398 شمال نیوز 30 بهمن 1398 شمال نیوز 29 اسفند 1398 شمال نیوز 1 آبان 1398 شمال نیوز 2 آبان 1398 شمال نیوز 3 آبان 1398 شمال نیوز 4 آبان 1398 شمال نیوز 5 آبان 1398 شمال نیوز 6 آبان 1398 شمال نیوز 7 آبان 1398 شمال نیوز 8 آبان 1398 شمال نیوز 9 آبان 1398 شمال نیوز 10 آبان 1398 شمال نیوز 11 آبان 1398 شمال نیوز 12 آبان 1398 شمال نیوز 13 آبان 1398 شمال نیوز 14 آبان 1398 شمال نیوز 15 آبان 1398 شمال نیوز 16 آبان 1398 شمال نیوز 17 آبان 1398 شمال نیوز 18 آبان 1398 شمال نیوز 19 آبان 1398 شمال نیوز 20 آبان 1398 شمال نیوز 21 آبان 1398 شمال نیوز 22 آبان 1398 شمال نیوز 23 آبان 1398 شمال نیوز 24 آبان 1398 شمال نیوز 25 آبان 1398 شمال نیوز 26 آبان 1398 شمال نیوز 27 آبان 1398 شمال نیوز 28 آبان 1398 شمال نیوز 29 آبان 1398 شمال نیوز 30 آبان 1398 
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل راهداری مازندران از استقرار 33 اکیپ راهداری در سه هزار و 700 کیلومتر محورهای برفگیر استان خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۷:۱۱    
جنگل های هیرکانی مازندران معدود بازمانده از این نوع جنگل است که با قدمتی 40 میلیون ساله امروزه بیش از یک میلیون هکتار از اراضی مازندران را زیر سایه خود دارد ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۷:۳۸    
آجیل و انواع آن یک انتخاب سالم برای حفظ سلامت است و بنا به بسیاری از مطالعات بالینی جدید، اضافه کردن روزانه 30 گرم آجیل به رژیم غذایی خطر ابتلا به بیماری های قلبی را تا 30 درصد کاهش می دهد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۸:۲۰    
شمال نیوز : یک نماینده مجلس گفت: برخی نمایندگان پیشنهاد داده و خواسته اند تا لیست اموال خود را به جای ثبت در سامانه اموال و دارایی مسئولان به صورت مکتوب به رئیس قوه قضاییه تحویل دهند.و...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۵    
دریاچه ی چورت یا میانشه در 10 کیلومتری روستای چورت قرار دارد.این دریاچه در مسیر جاده ساری به سمنان و در فاصله حدودا 80 کیلومتری از ساری قرار گرفت است و حدود 2 ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
شمال نیوز: محمدعلی حبیبی / با اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از نخستین ساعات روز جمعه، با مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران محترم سه قوه ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
دادستان کل کشور گفت: با اخلالگران و مسببان بی نظمی عمومی برخور می کنیم
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه روز شنبه با حضور اعضاء و سران سه قوه تشکیل شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز مازندران گفت: اعتراض کنندگان به افزایش قیمت بنزین مسیر خود را از معاندان و مخالفان نظام جدا کنند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
فردا یکشنبه مداس برخی مقاطع تحصیلی در تهران و شماری از شهرستان های کشور تعطیل اعلام شده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: بر اساس جلسه تنظیم بازار هر نوع مصوبه برای افزایش قیمت حتی اگر دارای مصوبه دولتی نیز باشد فعلاً لغو شده و هیچگونه افزایش قیمتی درهیچ قلم کالا و خدمات نخواهیم داشت.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز (شنبه) این فراکسیون برای بررسی موضوع افزایش قیمت بنزین از تهیه طرح فوریتی فراکسیون امید برای توقف افزایش قیمت بنزین تا بودجه سال آینده خبر ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
اشتباه دیگر مربوط به شیب تند این تصمیم است، من خودم در جریان بررسی بودجه 98 پیشنهاد افزایش قیمت بنزین را دادم اما به این صورت که تا 80 لیتر به همان قیمت 1000 تومان و از آن بالاتر 3000 تومان ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
کودک 6 ساله آستانه ای در اثر شلیک تفنگ شکاری پدرش کشته شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
یک کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه حرارت دیدن کربوهیدرات منجر به ایجاد ترکیب آکریلامید می شود، گفت: این ترکیب بسیار خطرناک و سرطان زا است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
از سخنان مقامات، این گونه برمی آید که دغذغۀ غالب، کنترل مصرف بنزین است نه کسب درآمد. اگر این گونه است آیا بهتر نبود قیمت بنزین سهمیه ای حفظ می شد؟
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
نمایندگان مجلس در حالی از طرح اصلاح قیمت بنزین اظهار بی اطلاعی می کنند که یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس در توییتر از اطلاع آنها خبر می دهند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
در فصل زمستان نیاز بدن به انرژی افزایش می یابد. در این فصل، سرما باعث ایجاد التهاب مفصل و درد می شود و از طرفی سرماخوردگی و آنفلوآنزا شیوع پیدا می کند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
گفته می شود یک مهاجم خاص عراقی برای پیوستن به پرسپولیس به این باشگاه پیشنهاد شده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
شهروندان در نقاط مختلف تهران با توجه به اُفت دمای هوا برای جلوگیری از یخ زدگی کنتور و ترکیدگی انشعاب آب، اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
سرلشکر جعفری خطاب به دولت مردان، تاکید کرد: اگر انتظار صبر و نجابت از مردم دارید باید فهم در خور شأن همین مردم را هم برای شان قائل باشید.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
وجود انتشار اخبار متناقض در رابطه با نحوه کمک حمایتی دولت و ارائه کارت های خرید کالا، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که این کمک به طور 100 درصد نقدی خواهد بود.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
در این مطلب با مواد غذایی آشنا می شوید که مصرف آنها سیستم بدن شما را در برابر ویروس ها مقاوم می کند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: تمامی مدارس شهرستان کلاردشت امروز یکشنبه تعطیل است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۴۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، جزئیات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری را تشریح کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۸:۲۷    
عضو هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیئت عالی نظارت با اکثریت آرا به این نتیجه رسید که تشکیل وزارت بازرگانی بر خلاف سیاستهای کلی ابلاغی است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۷    
شمال نیوز: مراجع تقلید شیعیان در پیام های جداگانه ای ضمن انتقاد از شیوه اجرای اصلاح قیمت بنزین، تأکید کردند: مجلس با قاطعیت جلوی ایجاد التهاب معیشتی در جامعه را بگیرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تهیه یک طرح دو فوریتی برای مخالفت با گران شدن بنزین در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: در اولین ساعات یکشنبه که مجلس آغاز به کار میکند ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۶:۱۸    
شمال نیوز: مراجع تقلید شیعیان در پیام های جداگانه ای ضمن انتقاد از شیوه اجرای اصلاح قیمت بنزین، تأکید کردند: مجلس با قاطعیت جلوی ایجاد التهاب معیشتی در جامعه را بگیرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۸    
شمال نیوز :این نماینده مجلس دهم گفت: الان به طور ناگهانی این اتفاق افتاد و مجلس اصلا در جریان نیست و اطلاعی ندارد بلکه سران سه قوه تصمیم گرفتند....
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۳    
پیش ازظهر شنبه برخی مناطق مازندران شاهد تجمع آرام مردم برای طرح دغدغه ها و مطالباتشان پس از اصلاح قیمت بنزین بود.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۸    
سرپرست تیم فوتبال استقلال از جیب خودش برای این تیم هزینه کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۸    
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم به کارگیری روش های علمی در مصرف بهینه انرژی و صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۸    
در تصویر زیر سهم تیتر و مطالب انتقادی درباره افزایش قیمت بنزین در صفحه اول 25 روزنامه سراسری را مشاهده می کنید.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۳    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان تصویری که با مضمون آتش زدن یک پمپ بنزین در بندرعباس در فضای مجازی منتشر شده را جعلی و غیر واقعی عنوان کرده و از دستگیری عامل انتشار آن خبرداد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل فرودگاه های استان مازندران از مسئولان شهرستان رامسر خواست تا نسبت به رفع موانع پروازی فرودگاه تلاش بیشتری داشته باشند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۸    
قیمت دلار در اولین روز کاری پس از افزایش قیمت بنزین، رشدی دویست تومانی را نسبت به پنجشنبه گذشته تجربه کرد و بر رقم 11 هزار و 700 تومان ایستاد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۸    
ساعت بازی نساجی مازندران و استقلال در رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران مشخص شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۳    
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به عضویت 375 نفر در خانه مطبوعات استان، اخلاق را حلقه مفقوده رسانه ها توصیف کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۳    
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: سهمیه بنزین تاکسی ها افزایش می یابد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام انتصاب نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری را به حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدباقر لائینی تبریک گفت.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۴۳    
رئیس سازمان صنعت مازندران درباره شایعاتی مبنی برافزایش قیمت کالاها پس از اصلاح قیمت بنزین گفت: به هیچ وجه افزایشی در قیمت کالاها نخواهیم داشت و این کار تخلف محسوب می شود.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: فعالیت گشت های ویژه بازرسی تعزیرات از عصر امروز در سطح استان با هدف تشدید نظارت بر روند عرضه کالاها آغاز می شود.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۸    
تصویری کمتر دیده شده از دوران جوانی مرحوم منوچهر نوذریکه فرزندش ایرج نوذری را در آغوش دارد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۸    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران در مناطق غربی استان امروز شنبه 25 آبان ماه ابری با بارندگی و وزش باد و در ارتفاعات با بارش برف پیش بینی می شود.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۸    
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در حال حاضر با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی استان ، تردد در تمامی این مسیرها برقرار است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۸    
رسول دانیال زاده 22 آبان سال جاری به کشور بازگردانده شد و آن طورکه اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه می گوید به میل خودش به کشور بازگشته است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۳    
محمود احمدی نژاد روز جمعه 24 آبان به استان سیستان و بلوچستان سفر و در میان جمعی از مردم این شهر سخنرانی کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۳    
از صبح امروز در محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت بارش باران و برف را شاهد هستیم.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۳    
تصویری از حمل بار با خودروی آئودی A7 در اروپا را می بینید.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۴۸    
شب گذشته عادل فردوسی پور مجری برنامه توقیف شده 90 در جمع هواداران پرشمارش ، بیش از 4 ساعت ناچار شد در جشن امضای رونمایی از کتاب صوتی فوتبال علیه دشمن، کتاب و لباس و کاغذ امضا کند و عکس یادگاری بگیرد ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۰۸    
رانش زمین در منطقه هزارجریب نکا دوباره مشکل ساز شده است و با بارش اولین برف پاییزی و بارش باران در مناطق کوهستانی شاهد رانش زمین در چهار نقطه از منطقه هزارجریب نکا هستیم.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۷:۴۸    
آموزش و پرورش مازندران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت بارش برف کلیه مدارس شهرستان کلاردشت، منطقه کجور و مدارس روستایی منطقه مرزن آباد و بخش های کیاسر و پشت کوه منطقه چهار دانگه در روز شنبه 25 آبان ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۷:۲۸    
داوطلبان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد تا فردا مهلت دارند که برای ثبت نام در کدرشته محل های اعلام شده اقدام کنند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۷:۲۸    
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس از اختصاص 210 میلیارد تومان اعتبار برای طرح گازرسانی بخش کوهستانی بلده خبرداد و گفت؛ این طرح از منطقه ونوش اجرا و تا در بخش اجرا می شود.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۷:۱۸    
بارش برف پاییزی ارتفاعات و روستاهای کوهستانی مازندران را سفید پوش کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۷:۱۳    
شمال نیوز : نایب رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی تصریح کرد:با این شرایط به نظر می رسد ادامه کار در باشگاه نساجی میسر نباشد زیرا نمی توان پذیرفت همه تصمیمات توسط یک نفر اتخاذ شود ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۷:۱۳    
زوج زرندی در مراسم جشن ازدواجشان ماشین عروس را با عکس شهدای مدافع حرم تزیین کردند.