چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۹:۰۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شمال نیوز 28 آبان 1398 - shomalnews.com

شمال نیوز 29 اسفند 1393 شمال نیوز 29 اسفند 1394 شمال نیوز 30 اسفند 1395 شمال نیوز 29 اسفند 1396 شمال نیوز 1 فروردین 1397 شمال نیوز 31 فروردین 1398 شمال نیوز 31 اردیبهشت 1398 شمال نیوز 1 خرداد 1398 شمال نیوز 31 تیر 1398 شمال نیوز 31 مرداد 1398 شمال نیوز 31 شهریور 1398 شمال نیوز 30 مهر 1398 شمال نیوز 1 آذر 1398 شمال نیوز 30 دی 1398 شمال نیوز 30 بهمن 1398 شمال نیوز 29 اسفند 1398 شمال نیوز 1 آبان 1398 شمال نیوز 2 آبان 1398 شمال نیوز 3 آبان 1398 شمال نیوز 4 آبان 1398 شمال نیوز 5 آبان 1398 شمال نیوز 6 آبان 1398 شمال نیوز 7 آبان 1398 شمال نیوز 8 آبان 1398 شمال نیوز 9 آبان 1398 شمال نیوز 10 آبان 1398 شمال نیوز 11 آبان 1398 شمال نیوز 12 آبان 1398 شمال نیوز 13 آبان 1398 شمال نیوز 14 آبان 1398 شمال نیوز 15 آبان 1398 شمال نیوز 16 آبان 1398 شمال نیوز 17 آبان 1398 شمال نیوز 18 آبان 1398 شمال نیوز 19 آبان 1398 شمال نیوز 20 آبان 1398 شمال نیوز 21 آبان 1398 شمال نیوز 22 آبان 1398 شمال نیوز 23 آبان 1398 شمال نیوز 24 آبان 1398 شمال نیوز 25 آبان 1398 شمال نیوز 26 آبان 1398 شمال نیوز 27 آبان 1398 شمال نیوز 28 آبان 1398 شمال نیوز 29 آبان 1398 شمال نیوز 30 آبان 1398 
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۸    
شمال نیوز: احمدرضا هدایتی/ قیمت تمام شده هر لیتر بنزین در ایران بیش از 5 هزار تومان است، یعنی دولت تا قبل از اقدام اخیرش که قیمت هر لیتر بنزین سهمیه را 1500 و قیمت آزاد آن را 3000 تومان اعلام نمود ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۱    
شمال نیوز : در شرایطی که مازندران در ایجاد یک منطقه آزاد تجاری با موانع و مشکلات درگیر است ، طرحی ارائه می شود که خواستار تشکیل سه منطقه آزاد تجاری در شرق ، مرکز و غرب استان می باشد ...... ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۷:۰۱    
مواد موجود در پرتقال ازجمله فیبر، پتاسیم، ویتامین C و کولین همگی به حفظ سلامت قلب کمک می کند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۱    
در نا امنی های اخیر یک افسر نیروی انتظامی در کرمانشاه و سه تن از بسیجیان کرج توسط اشرار به شهادت رسیدند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۴۶    
شمال نیوز : رشد 2 هزار واحدی شاخص کل بورس تهران و کاهش بهای سکه و طلا به دلیل تعدیل منفی نرخ ارز حاکی از آن است که بازار های مالی کم کم با تعدیل بهای سوخت در بازار داخلی کنار آمدند و این رویداد را ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۱    
شرکت آب منطقه ای گلستان از هم استانی های عزیز و گردشگران خواهشمند است در حاشیه رودخانه های دایمی و فصلی استان توقف نکنند و همچنان از نزدیک شدن به رودخانه ها، مسیل ها ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۱    
علی باغبانیان گفت: بیش از 90 درصد خواب های ترسناک ناشی از اضطراب و افسردگی و 10 درصد نیز مربوط به مشکلات تیروئید، مغزی، بیماری های جسمی، تنفسی، تومور و عفونت مغزی و غدد است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۷:۳۱    
فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری فردی که اقدام به تحریک افکار عمومی در فضای مجازی و دعوت به تجمع غیرمجاز می کرد، خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۷:۲۶    
یک متخصص با اشاره به اهمیت شناخت علائم هشداردهنده سرطان پستان عنوان کرد: اگر این سرطان در زمانی که توده های سرطانی کمتر از یک سانتیمتر است تشخیص داده شود تا 92 درصد درمان شده و امکان زنده ماندن فرد ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۷:۱۶    
حوادث رخ داده در پی افزایش قیمت بنزین و بیم دولت و نهادهای امنیتی، از سازماندهی تجمعات غیرقانونی و تخریبی برخی افراد در شهرهای مختلف باعث شد تا با اختلال در اینترنت ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۷:۱۶    
سفرای جدید کشورهای یمن، سوئد، استرالیا، کامبوج و زیمبابوه روز سه شنبه استوارنامه های خود را تقدیم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کردند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۷:۱۶    
کمیته مسابقات از تغییر ساعت بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۷:۱۱    
دیدار حساس تیم های فوتبال مالزی و اندونزی در مرحله مقدماتی جام جهانی با برتری مالزی خاتمه یافت اما شاهد صحنه ای قابل توجه بود ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۷:۰۶    
نماینده ولی فقیه در مازندران گسترش فرهنگ بیمه و افزایش پوشش چتری شرکت های بیمه ای برای تأمین امنیت فکری و اقتصادی مردم را ضروری دانست.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۷:۰۶    
یکی از خوردنی های موجود در سفره ایرانیان از زمان های دور تاکنون که جزو جدانشدنی سفره کدبانو های ایرانی بوده، انواع و اقسام ترشیجات است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۷:۰۱    
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به شعار ساختن مازندران سالم، یکپارچه و رشد یافته گفت: رسانه ها کم و کاستی ها را اطلاع رسانی کنند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۶:۵۶    
خانم لیندال جین سکز سفیر جدید استرالیا روز سه شنبه استوارنامه خود را تقدیم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی کر
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۶:۵۶    
جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی امشب (سه شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۵۹    
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۳۹    
دیدار تیم های فوتبال عراق و بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 با نتیجه تساوی به پایان رسید.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۱    
سخنگوی ستاد تبصره 14 قانون بودجه گفت: چنانچه خانواری خود را مشمول طرح معیشت می داند، اما تا شنبه شب (بامداد یکشنبه) کمک معیشتی دولت برایش واریز نشد، می تواند با سامانه 6369* تماس بگیرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۶    
شمال نیوز: عبدالرضا داوری از نزدیکان به جریان انحرافی به اتهام همکاری با آمدنیوز بازداشت شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۱    
پس از تلاش های مدیران باشگاه پرسپولیس در نهایت پول به این باشگاه واریز شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل هواشناسی مازندران درباره ورود سامانه بارشی واحتمال آبگرفتگی معابر و اختلال اصبخ فردا در تردد جاده ها هشدار داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت : در هفت ماهه امسال 397نفر شامل 298مرد و مابقی زن بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل شیلات مازندران گفت: 658 تن ماهی استخوانی از 15 مهرماه تا 27 آبان صید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 25 درصد افزایش داشت.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۶    
سرپرست تیم فوتبال استقلال دلایل تغییر محل تمرین این تیم را تشریح کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۶    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4 میلیون و 194 هزار تومان، طلای 18عیار هم 426 هزار و 400 تومان و قیمت دلار در بازار آزاد 12 هزار و 50 تومان رسیده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۱    
معاون سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سالانه سه هزار نفر براثر مخاطرات طبیعی در کشور کشته می شوند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۱    
استاندار مازندران گفت: لایحه بودجه سال 1399 مازندران امسال زودتر از موعد مقرر مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۱    
هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال که قرار بود روز جمعه این هفته برگزار شود، لغو شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت:2 میلیون و 347 هزار و 427 نفر معادل 86/5 درصد در مازندران تاکنون کارت ملی هوشمند دریافت کردند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۶    
استعفای یک عضو استقلال در ساختمان باشگاه مورد تایید قرار گرفت.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۱    
معاون تحقیقات و فناوری علوم پزشکی مازندران گفت: مازندران رتبه اول ابتلای به دیابت در کشور را دارد و این بیماری طیف وسیعی را درگیر کرده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۶    
ملی پوش استقلال در تمرین شب گذشته تیم ملی امید مصدوم شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۶    
رئیس اداره جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت: 6 نفر از اهالی روستای نجارکلا که به علت بارش شدید برف محصور شده بودند، نجات پیدا کردند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۱    
در اعتراضات به خشونت کشیده مردم به خاطر گرانی بنزین در سراسر کشور، بیشترین خسارات و تخریب ها در سراسر کشور به دستگاه های عابربانک وارد شده است ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۱    
رئیس فدراسیون کشتی حکم سرمربیگری محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی را به او اهدا کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۱    
شمال نیوز: مصادیق تخلفات فعالیت های تبلیغاتی انتخابات توسط نامزدها، احزاب و گروه ها در قانون مشخص شده است و انجام آنها حسب مورد مشمول مجازات می شود.....
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۶    
امام جمعه قائم شهر گفت: امامان جمعه می توانند صدای مردم باشند و در اجتماعات مردمی، مذهبی مانند نمازجمعه باید حق مردم را مطالبه کنند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۶    
رییس کل دادگستری مازندران گفت: همه دستورالعمل های کاهش جمعیت کیفری در مازندران باید اجرایی و عملیاتی شود.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۱    
نخستین مرحله واریز یارانه حمایتی ساعت 24 شب گذشته به حساب یارانه نقدی برخی مشمولان واریز شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۱    
کارلوس کی روش با وجود آنکه فرسنگ ها از ایران دور است و تیم ملی کلمبیا را برای حضور در کوپاآمریکا آماده می کند، از طریق فضای مجازی کم و بیش در جریان جوی که در کشور وجود دارد، قرار گرفته است.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۱    
رئیس پلیس راه مازندران گفت:با توجه به بارش برف در محور های کوهستانی استان رانندگان وسایل ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۷:۱۷    
یکی از مهمترین بخش های کار مطالعاتی هولتسر عکس هایی بود که او در مدت پرواز و پس از آن از شهرهای مختلف ایران اعم از تهران، اصفهان، کاشان و بوشهر برداشت ...
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۷:۱۲    
اینفوگرافی درباره چرایی افزایش قیمت بنزین.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۳:۲۸    
نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان می دهد افراد بی سواد دست کم سه برابر بیش از سایر افراد در معرض اختلال حافظه و درنهایت آلزایمر هستند.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۲:۳۳    
رییس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: بسیج اصناف با داشتن 500 هزار عضو در نظارت و بازرسی بر بازار و کنترل قیمت ها، اتاق اصناف را همراهی و نیروی مورد نیاز این بخش را تامین می کند.