سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۱:۳۶Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 31 شهریور 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 شهریور 1395 شورا آنلاین 2 شهریور 1395 شورا آنلاین 3 شهریور 1395 شورا آنلاین 4 شهریور 1395 شورا آنلاین 5 شهریور 1395 شورا آنلاین 6 شهریور 1395 شورا آنلاین 7 شهریور 1395 شورا آنلاین 8 شهریور 1395 شورا آنلاین 9 شهریور 1395 شورا آنلاین 10 شهریور 1395 شورا آنلاین 11 شهریور 1395 شورا آنلاین 12 شهریور 1395 شورا آنلاین 13 شهریور 1395 شورا آنلاین 14 شهریور 1395 شورا آنلاین 15 شهریور 1395 شورا آنلاین 16 شهریور 1395 شورا آنلاین 17 شهریور 1395 شورا آنلاین 18 شهریور 1395 شورا آنلاین 19 شهریور 1395 شورا آنلاین 20 شهریور 1395 شورا آنلاین 21 شهریور 1395 شورا آنلاین 22 شهریور 1395 شورا آنلاین 23 شهریور 1395 شورا آنلاین 24 شهریور 1395 شورا آنلاین 25 شهریور 1395 شورا آنلاین 26 شهریور 1395 شورا آنلاین 27 شهریور 1395 شورا آنلاین 28 شهریور 1395 شورا آنلاین 29 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 شهریور 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۳    
چند شب پیش، مراسم عروسی ام در تالاری در غرب تهران در حال برگزاری بود که اواخر مراسم در حالیکه تالار خلوت شده بود، برادرهای عروس و دایی اش، همسرم را ربودند و ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۳    
خبرگزاری رویترز نوشته است که وزارت خزانه داری آمریکا با درخواست شرکت بوئینگ برای فروش هواپیما به ایران موافقت کرده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۸    
جانشین فرمانده نیرو انتظامی از کشف 11کانتینر ظروف شیشه ای قاچاق در بندر عباس خبر داد و گفت: دو نفر از عناصر اصلی نیز دستگیر شده اند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۸    
سخنگوی سازمان امداد و نجات از ریزش آوار به علت گودبرداری غیراصولی در ارومیه خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و 4 نفر مصدوم شدند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۴    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران گفت: طرح جمع آوری لوازم خانگی قاچاق از واحدهای صنفی از فردا اول مهر 95 در استان تهران اجرایی می شود .
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز در استان های شمالی کشور به طور موقتی روند افزایش دما را خواهیم داشت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۴    
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران گفت: به منظورکاهش بار ترافیک تونل شمالی نیایش، همه روزه از ساعت 7 صبح الی 9 صبح دسترسی بزرگراه صدر همسطح به تونل نیایش توسط پلیس راهور بسته خواهد شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۴    
مدیرعامل بیمه سلامت کشور گفت: تصمیمات ما باید مبتنی بر اطلاعات و شواهد سلامت باشد، نباید ازتصمیم گیری هوشمند برای مداخلات هوشمندانه غافل شویم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۰    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 4 هزار تومان افزایش یک میلیون و 118 هزار تومان و دلار با 9 تومان رشد قیمت 3570 تومان فروخته شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری رویترز به نقل از منابعی در حمل و نقل هوایی آمریکا گزارش داد: واشنگتن ارائه مجوز برای لغو ممنوعیت فروش جت های مسافربری به ایران را آغاز کرده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۵    
هرکس نگران وضعیت مجموعه نیاوران است، باید آستین هایش را بالا بزند، وگرنه در حال حاضر این مجموعه در نقاط مختلف نشست کرده و برخی از دیوارهای آن باز شده اند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۰    
چهار اثر نمایشی ویژه همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر با حضور هنرمندان صاحب نام و جوان تئاتر کشورمان روی صحنه می رود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۰    
طبق وعده اخیر بانک مرکزی صدور کارت های جدید اعتباری با کاربردی متفاوت از قبل از فردا همزمان با اول مهرماه در دستور کار شبکه بانکی قرار گرفته و مشتریان بانک ها می توانند براساس شرایط تعیین شده از این ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۰    
فرمانده کل سپاه با تأکید براینکه آمریکایی ها بیش از این سرمایه و ثروت مردم آمریکا را با حضور شرارت آمیز خود در خلیج فارس ضایع نکنند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
جعفری دولت آبادی به ادعاهای اخیر بابک زنجانی متهم پرونده فساد کلان اقتصادی اشاره کرد و با تاکید بر این که در مبارزه با مفاسد اقتصادی، قوانین و مقررات راهنمای مسیر دادستانی تهران است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران شاخص آلودگی هوای پایتخت را 85 و در شرایط سالم اعلام کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بردباری ایران برابر عربستان حکمت نظامی دارد، گفت: ما عربستان را خلع سلاح اسلامی و قانونی می کنیم تا کوچک ترین غلطی کرد، با سیلی ما مواجه شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۱    
مدیر روابط عمومی بیمارستان سوختگی شهید مطهری آخرین وضعیت جسمانی و درمانی فردی که در خیابان گیشا دچار حادثه اسیدپاشی شده بود را تشریح کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۱    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اقدامات صورت گرفته در دهه ولایت و فعالیت های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۶    
دیدار و گفت وگو با نخست وزیر بریتانیا، روسای جمهور فرانسه و ترکیه و رهبران مسلمان جامعه آمریکا از برنامه های روز نخست سفر رئیس جمهور به آمریکا بود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۶    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران توضیحاتی را درباره با توزیع بن های میلیونی در میان برخی اشخاص در قالب هیئت های مذهبی طی سالهای گذشته ارائه کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۱    
مراسم چهلمین روز درگذشت داود رشیدی 10 مهرماه در تئاترشهر برگزار می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۱    
معاون قضائی دادستان کل کشور، در واکنش به موضوع پیگیری قضائی حملات سایبری به تاسیسات هسته ای، گفت: منتظر پاسخ سازمان انرژی اتمی هستیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران آمار تراکم دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی را اعلام کرد وگفت: پیش بینی می شود امسال 38 تا 40 هزار نفر از دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس شهر تهران ثبت نام کنند که برای ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۱    
35 گلزار شهداء در استان های قم، اردبیل، قزوین، آذربایجان غربی و کهکیلویه و بویراحمد واجد ارزش ثبت در فهرست آثار انقلاب و دفاع مقدس شناخته و بزودی شماره ثبت آن ها اعلام می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: ترافیک بازگشت مسافران در سه جاده اصلی شمال کشور نیمه سنگین است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۱    
کشتی گیر قهرمان ایران و جهان می گوید فعالیت خود را تا المپیک 2020 در یک وزن بالاتر ادامه خواهد داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۱    
مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گفته است: طرح انتقال 50 درصد حقابه زاب به دریاچه ارومیه تا سال 1398 افتتاح می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۱    
گروه تروریستی داعش، با فروش بدن قربانیان خود، تجارت می کند و برای این کار، دفتر ویژه ای تأسیس کرده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
مهاجم تیم فوتبال صبا گفت: هم اکنون شرایط به گونه ای شده که باید خود را با خوابیدن و بیدار شدن کی روش آپدیت کنیم و در هیچ جای دنیا چنین برنامه ریزی نمی بینم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
رئیس گروه محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه البرز به مسئله ورود مواد نفتی و فاضلاب به رودخانه اشاره کرد و افزود ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۶    
در حالی که طی ماهای گذشته قیمت برنج و شکر به عنوان محصولات پرنوسان رو به افزایش بوده و وزارتخانه های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت مسئولیت آن را به گردن دیگری انداخته اند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۶    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیشرفت 60درصدی تهیه اطلس قنوات شهر تهران خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
نزدیک به یک سال از انهدام سوخو 24 روسیه توسط جنگنده های ترکیه می گذرد، تنش های دو کشور تاحدی کاهش یافته و روسیه درحال رفع تحریم های سنگین اش علیه ترکیه است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص موضوع تعطیلات پاییزی یا زمستانی مدارس گفت: هنوز اخبار رسمی از طریق وزارتخانه و مسیرهای قانونی به ما اعلام نشده است و این اخبار را از طریق رسانه ها شنیده ایم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۶    
در پی سقوط بالگرد اورژانس در مازندران یک نفر از پرسنل کشته بر جای گذاشت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۷    
لحظاتی قبل یک فروند بالگرد در جاده هراز سقوط کرد که تاکنون یک تکنسین اورژانس کشته شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۷    
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا، شرایط برخورداری مشمولان غایب از معافیت کفالت را اعلام کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۷    
بانکها به دلیل هزینه کرد سپرده های جدید برای پرداخت سود سپرده های قبلی،قادر نیستند منابع را صرف اعطای تسهیلات به بنگاههای اقتصادی کنند و مشکل تامین مالی بنگاهها ناشی از خشکی اعتبار بانکهاست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۲    
رئیس مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی در 190 شهرستان کشور فعالیت می کند، گفت: در سال جاری تعدادی از شهرستانهای فاقد اورژانس، مجهز می شوند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۲    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: یک مرد جوان در خیابان گیشا به روی صورت دختر جوان 24 ساله اسید پاشیده و از محل متواری شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۲    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی گفت: برای تسهیل در تردد مسافران تابستانی فردا جاده چالوس به سمت کرج یک طرفه است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۲    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در یادداشتی با عنوان اقتصاد مقاومتی و تدابیر مدیریت شهری به بررسی تدابیر و محورهای مدیریت شهری برای تحقق این مهم پرداخت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۲    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، پیش بینی افزایش ترافیک 20 تا 30 درصدی را از سوم مهرماه در تهران داریم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۲    
سالیان طولانی است که طرح زوج و فرد مهمان معابر شهر تهران شده و با اینکه قرار بود تنها چند ماه در خیابان های تهران مهمان باشد اما نه تنها ماندنی شد ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۲    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت:پیروزی شکوهمند ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس مرهون پایداری،اسقامت و ایمان راسخ رزمندگانی بود که فرهنگ شهادت را با جان و دل پذیرفتند و در مقابل باطل ایستادگی ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۲    
هوای تهران در آخرین روز تابستان سالم است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۳    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نحوه خدمت رسانی مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در روز اول مهر ماه را تشریح کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۳    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تمام مأمورین پلیس راهور از امروز به مدت 15 روز آماده باش 100درصد هستند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۸    
آغاز تشدید برخورد با مشمولان غایب سربازی، ارسال پیامک تعیین تکلیف برای بیش از دو میلیون و 200 هزار مشمول غایب، آغاز ثبت نام برای مرحله دوم جریمه ریالی سربازی و .. ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۳    
بسیاری شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنتی از نبود امکانات کافی برای جذب مشترکان جدید گفته و از عدم همکاری شرکت مخابرات در این حوزه گله مندند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۸    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بااشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: ماموران پلیس راهور تا 15 مهر ماه در اطراف مدارس و مراکز آموزشی مستقر خواهند شد.