سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۴:۵۶Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 30 بهمن 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 بهمن 1395 شورا آنلاین 2 بهمن 1395 شورا آنلاین 3 بهمن 1395 شورا آنلاین 4 بهمن 1395 شورا آنلاین 5 بهمن 1395 شورا آنلاین 6 بهمن 1395 شورا آنلاین 7 بهمن 1395 شورا آنلاین 8 بهمن 1395 شورا آنلاین 9 بهمن 1395 شورا آنلاین 10 بهمن 1395 شورا آنلاین 11 بهمن 1395 شورا آنلاین 12 بهمن 1395 شورا آنلاین 13 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 بهمن 1395 شورا آنلاین 15 بهمن 1395 شورا آنلاین 16 بهمن 1395 شورا آنلاین 17 بهمن 1395 شورا آنلاین 18 بهمن 1395 شورا آنلاین 19 بهمن 1395 شورا آنلاین 20 بهمن 1395 شورا آنلاین 21 بهمن 1395 شورا آنلاین 22 بهمن 1395 شورا آنلاین 23 بهمن 1395 شورا آنلاین 24 بهمن 1395 شورا آنلاین 25 بهمن 1395 شورا آنلاین 26 بهمن 1395 شورا آنلاین 27 بهمن 1395 شورا آنلاین 28 بهمن 1395 شورا آنلاین 29 بهمن 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۰    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف جسد راننده گرفتار در حادثه بهمن گردنه " مبارک آباد " آبعلی خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۵    
در حالی تعدادی از هواپیماها در فرودگاه مشهد از جمله هواپیمای پرواز 1034 ماهان ساعت هاست در حال عملیات یخ زدایی هستند که عدم برف روبی سطوح پرواز توسط عوامل فرودگاه مذکور باعث گرفتار شدن مردم طی 24 ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۰    
نایب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری های تهران در یادواره شهدای آتش نشان شهید مستوفی و شهید حسین زاده از مردم خواست به حرمت خون شهدای آتش نشان چهارشنبه سوری امسال با رعایت اصول ایمنی برگزار کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۵    
در پی برگزاری جلسه فوق العاده مدیریت بحران درباره استان خوزستان؛ معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و استاندار خوزستان گزارشی در این زمینه به رئیس جمهوری ارائه دادند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۰    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از کشف جسد یکی دیگر از جان باختگان حادثه سقوط بهمن در آبعلی خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۰    
در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور بیرجند به مشهد که صبح امروز اتفاق افتاد، چهار جسد برای شناسایی و تعیین هویت به پزشکی قانونی مشهد ارجاع شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۵    
فرمانده انتظامی استان اصفهان، از توقیف بیش از 8 میلیارد و 800 میلیون تومان کالای خارجی قاچاق در طرح ضربتی بازرسی از انبارهای دپوی کالا خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۰    
مدیر کل زندان های استان تهران اعلام کرد: تا این لحظه وضعیت جدید مرخصی مهدی هاشمی ابلاغ نشده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۰    
در نشست تخصصی "نقش اقتصاد شهری و اقتصاد مقاومتی در توسعه مدیریت شهری" الگوهای مدرن تامین مالی توسعه شهری مورد بررسی قرار گرفت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۰    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مرگ پنج تن در پی جاری شدن سیلاب در چهار استان کشور خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۵    
شب گذشته یک تانکر حامل 30 هزار لیتر سوخت در جاده دماوند واژگون شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
حجت الاسلام منتظری خواستار توجه جدی و بیش از پیش دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور به ایفای وظایف قانونی خود در خصوص صیانت از حقوق عامه و تداوم برقراری امنیت در ابعاد مختلف شد و گفت: با اقتدار ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۵    
جلسه بررسی مسائل و مشکلات استان خوزستان ظهر امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۵    
رئیس ستاد مدیریت بحران وزارت کشور گفت: برای کمک به آسیب دیدگان از سیل در نقاط روستایی و شهری مبلغ 20 تا 30 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت و 5 تا 6 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در دیدار با ماشین سازی مستحق برد بودیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
سرمربی پرسپولیس گفت: باور دارم با پتانسیل و توانایی فنی که وجود دارد و با همکاری همه اهالی فوتبال، هم تیم های ایرانی می توانند در لیگ قهرمانان موفق شوند و هم تیم ملی به هدف مقدسش می رسد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۶    
شهردار تهران گفت: وقتی بحرانی اتفاق می افتد، شرایط عادی نیست از این رو نمی توانیم بگوییم تجهیزات عمومی مورد نیاز خریداری می کنیم تا هر زمانی که بحران اتفاق افتاد، از آنها استفاده کنیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۶    
در پی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی پیام تشکر آمیز رهبر معظم انقلاب به رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ابلاغ شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۱    
محمد سالاری در جریان بررسی تبصره هفدهم بودجه سال 96 که به موضوع پروژه های سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی اختصاص داشت، گفت :پروژه های مشارکتی از جمله املاک با ارزش شهر است و نباید فروخته شوند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۶    
تخصیص 100 درصدی درآمد حاصل از عوارض ایمنی ساختمان ها برای خرید ارتقای تجهیزات سازمان آتش نشانی، در سال های گذشته نیز صورت نگرفته است از این رو پیشنهاد می کنم در ابتدای این تبصره تخصیص 100 درصدی لحاظ ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۱    
شهرداری تهران مکلف شد مصوبه مورخه 19/03/94 شورای اسلامی شهر تهران به شناسه مصوبه 2065 تحت عنوان بروز رسانی تجهیزات و امکانات سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی و ارتقای سطح اموزش در این سازما را از طریق ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۶    
مجتبی شاکری گفت:مشخص نیست که آیا دغدغه کمیسیون برنامه و بودجه نسبت به عدم ارائه اساسنامه سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری برطرف شده است یا خیر.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۱    
رئیس شورای شهر تهران گفت:برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب بار دیگر بر ضرورت برگزادی نمایشگاه ها در شهر آفتاب تایید می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۶    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: شورای نگهبان نظر خود را در خصوص طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها اعلام کرد و چهار ایراد به آن گرفته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۶    
حمید بقایی با انتشار یادداشتی در کانال شخصی خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: پذیرش مسافر در ایستگاه مترو گرمدره (خط 5 مترو تهران) از امروز انجام می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی شهرداری برای ایجاد تفرجگاه در اطراف پادگان نیروی هوایی خبرداد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۶    
کیفیت هوای تهران در شرایط پاک قراردارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
پس از یک ماه از آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو، رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان از آغاز به کار کسبه واحدهای آسیب دیده این ساختمان در مجتمع تجاری نور خبر داد و گفت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۱    
در کنار وام 10 میلیون تومانی ازدواج که در حال حاضر در شبکه بانکی رایج بوده و تقریبا تمامی بانک ها برای پرداخت آن با شرایط قرض الحسنه اقدام می کنند به تازگی طرح پرداخت تسهیلات ازدواج تا سقف 80 میلیون ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۶    
جلسه مدیریت بحران در دولت برای بررسی مسائل پیش آمده در خوزستان برگزار شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۱    
دبیرکل جمعیت هلال احمر به اظهاراتی مبنی بر حضور دست چندمی هلال احمر در حوادث طبیعی اخیر چند استان کشور و همچنین مباحث پولی و بودجه ای این سازمان مردم نهاد، واکنش نشان داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۱    
فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد که دولتمردان آمریکا باید خیلی عاقل باشند و دست به تهدید ایران نزنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۱    
آمارهای کشفیات مشروبات الکلی و هشدارهای جامعه شناسان مبنی بر افزایش سوءمصرف الکل در حالی زنگ خطر مقابله با این معضل شوم مرگبار را به صدا درآورده که در حال حاضر درمان افراد الکلی به صورت پراکنده در ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در رابطه با کمک هزینه بازنشستگان در ایام نوروز امسال گفت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
استاندار خوزستان با حضور در برنامه ویژه برآیند شبکه استانی سیمای خوزستان در خصوص مشکلات و مسائل استان خوزستان توضیحاتی ارائه داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۱    
سرپرست دفتر بیمه های وزارت رفاه گفت: جلسات کارشناسی برای تعیین تعرفه های درمانی سال 96 در حال برگزاری است و منتظر جمع بندی وزرای بهداشت و رفاه هستیم و امیدواریم تا پایان اسفندماه تعرفه نهایی اعلام ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۶    
یش دبستانی ها و مدارس ابتدایی آموزش و پرورش پردیس، رودهن، دماوند، فیروزکوه و جواد آباد در پی برودت هوا در نوبت عصر تعطیل هستند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از لزوم واقعی شدن نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۱    
دادخدا سالاری گفت: اعضای باند یک شرکت صوری که با ادعای داشتن نمایندگی از شرکت معتبر تولید کننده ماشین آلات راهسازی خارجی میلیاردها ریال کلاهبرداری کرده اند دستگیر شدند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۶    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در خصوص انتقادش به بودجه 96 شهرداری تهران گفت:من مخالف پول دادن و کمک به مداحان اهل بیت و مساجد نیستم اما خب من باید به عنوان یک عضو شورا بدانم که این ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۱    
رئیس سازمان امداد و نجات کشور از فوت 2 نفر در خلخال بر اثر ریزش بهمن خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۶    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری چگونگی شرکت اعضای هیأت علمی و رؤسای دانشگاه ها را در انتخابات شورای شهر اعلام کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به حضور محمدجواد ظریف در اجلاس امنیتی مونیخ و دیداری که وی با تعدادی از مقامات شرکت کننده در این اجلاس خواهد داشت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
تیم ملی فوتبال عراق در دیداری دوستانه در ماه ژوئن و در دوبی به مصاف کره جنوبی یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی، خواهد رفت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۶    
معاون قضائی مجتمع 1213 شورای حل اختلاف استان تهران، از مراجعه میانگین روزانه 60 نفر از کسبه پلاسکو به این مجتمع خبر داد و گفت: تا کنون 1100 پرونده با عنوان اعلام مفقودی ثبت شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران، از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در بزرگراه های شمالی تهران از جمله بابایی، صدر، حکیم، همت و نیایش خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۶    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به دادستان تهران اظهارات اخیر وی درباره حصر را خلاف اصل آزادی بیان دانست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۶    
یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: برای این دوره از انتخابات شوراها افکار عمومی حامی حضور متخصصین و عالمان عرصه مدیریت شهری خواهد بود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۶    
مدارس 16 استان کشور به علت بارش برف و باران امروز تعطیل است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۱    
با اجرایی شدن فاز دوم شبکه ملی اطلاعات گفته می شود اکنون متوسط سرعت دسترسی پهن باند ثابت چهار مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت دسترسی پهن باند همراه به سه مگابیت بر ثانیه رسیده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس زمان نهایی شدن گزارش دوم کمیسیون عمران از حادثه پلاسکو و معرفی مقصران این حادثه را اسفند 95 اعلام کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۶    
محمد جواد ظریف، به ادعاهای واهی مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران و تلاش آن ها برای ایجاد فضای ایران هراسی در عرصه ی بین المللی، پاسخ داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۱    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از درخواست این سازمان از دولت برای تخصیص اعتبار فوری برای چهار استان سیل زده خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۶    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.