دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۵۵Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 26 آذر 1398 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 1 فروردین 1397 روزنامه شروع 29 فروردین 1398 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1398 روزنامه شروع 2 خرداد 1398 روزنامه شروع 30 تیر 1398 روزنامه شروع 28 مرداد 1398 روزنامه شروع 23 شهریور 1398 روزنامه شروع 1 مهر 1398 روزنامه شروع 29 آبان 1398 روزنامه شروع 29 دی 1398 روزنامه شروع 30 بهمن 1398 روزنامه شروع 19 اسفند 1398 روزنامه شروع 1 آذر 1398 روزنامه شروع 2 آذر 1398 روزنامه شروع 3 آذر 1398 روزنامه شروع 4 آذر 1398 روزنامه شروع 5 آذر 1398 روزنامه شروع 6 آذر 1398 روزنامه شروع 9 آذر 1398 روزنامه شروع 10 آذر 1398 روزنامه شروع 11 آذر 1398 روزنامه شروع 12 آذر 1398 روزنامه شروع 13 آذر 1398 روزنامه شروع 15 آذر 1398 روزنامه شروع 16 آذر 1398 روزنامه شروع 17 آذر 1398 روزنامه شروع 18 آذر 1398 روزنامه شروع 19 آذر 1398 روزنامه شروع 20 آذر 1398 روزنامه شروع 23 آذر 1398 روزنامه شروع 25 آذر 1398 روزنامه شروع 26 آذر 1398 روزنامه شروع 27 آذر 1398 روزنامه شروع 30 آذر 1398 
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۱    
همایش ملی اصلاح قوانین نظام پولی و بانکی کشور عصر امروز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد دولتی، نظام بانکی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۵۱    
معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در حال حاضر حتی کانال هایی در شبکه های اجتماعی فعال هستند که کار خرید و فروش مجوزها از 100 میلیون تا چندین میلیارد تومان را انجام می دهند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۱    
در آستانه شب یلدا (شب اول زمستان)، محفل ادبی هنری با عنوان شب عاشقانه ها با حضور جمعی از شاعران نام آشنا در باغ کتاب برگزار خواهد شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۱    
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ارزش شش میز برگزار شده این وزارت، یعنی قرارداد داخلی سازی بین تامین کنندگان و صنایعی که نیازمندی های شان را اعلام کرده اند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر مشاهده جسم خارجی از جمله قرص یا کپسول در شیرخشک، گفت: سلامت شیرخشک های توزیع شده از شبکه رسمی تحت نظارت سازمان غذا و دارو مورد تایید است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۱    
اعضای شورای شهر تهران با نامگذاری دو خیابان به نام های عباس کیارستمی و بهمن کشاورز موافقت کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۱    
معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با کمک صیادان به عنوان ذینفعان اصلی بایست از ذخائر آبزیان خلیج فارس حفاظت کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۷:۲۱    
"جان کری" وزیرخارجه دوران ریاست جمهوری باراک اوباما با انتقاد از تحولات اخیر بین المللی از جمله نشست نه چندان موفق آب و هوایی مادرید و آنچه دونالد ترامپ دراین باره انجام داده گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۷:۲۱    
وزیر انرژی و رئیس روس کمیسیون مشترک همکاری های تجاری و اقتصادی ایران و روسیه اعلام کرد: در طی شش سال گذشته تلاش های خوبی در همکاری های دو جانبه و منطقه ای صورت گرفت و روابط دو کشور در همه زمینه ها ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران در خصوص دلیل پناه بردن زنان کارتن خواب به گورهای خالی به جای حضور در مددسراها گفت: ممکن است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۱    
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که به سرمربی ایتالیایی تیمشان تا پایان امروز فرصت بازگشت به ایران می دهند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۱    
وزارت وحدت کره جنوبی گفت، در صورت نبود پیشرفتی در مذاکرات کره شمالی و آمریکا تا پایان سال جاری میلادی، احتمال اعلام تعلیق این مذاکرات از سوی رهبر کره شمالی در سخنرانی سال نو منتفی نیست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۱    
معاون اول رییس جمهوری در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران خوزستان و سیستان و بلوچستان، بر لزوم پیگیری مجدانه برای رفع آبگرفتگی معابر و جلوگیری از ورود آب به منازل مردم و حل مسأله کمبود کپسول گاز ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۱    
در حالی که اخباری مبنی بر صدور سفته برای پرداخت مطالبات استراماچونی مخابره شده اما تصویر منتشر شده از سوی باشگاه استقلال، یک فقره چک است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۱    
بناهایی که به دست انسان ساخته می شود، جلوه هایی از نگرش او به جهان هستی است که نشان دهنده قوّهٔ فکری و ساختار فرهنگی اجتماعی افراد آن جامعه است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از سرمایه گذاری 5500 میلیارد تومانی بخش خصوصی در بنادر خبر داد و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۱    
گزارش ها حاکیست که تویوتا هایلندر مدل 2020 علاوه بر امکانات جدید، شاهد تغییر و تحولات دیگری همچون افزایش قیمت نیز بوده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۱    
یک شبکه خبری پیش نویس جزئیات "معامله قرن" را که حاکی از امضای توافقنامه ای سه جانبه میان رژیم صهیونیستی، سازمان آزادی بخش فلسطین و جنبش حماس برای تشکیل کشور فلسطین با نام "فلسطین جدید" بود، افشا کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۱    
شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا که شب گذشته از توقف تولید مدل 737 مکس خبر داد، 400 فروند از این هواپیماها را در انبارهایش دارد که این به معنای خسارتی سنگین برای این غول هواپیماساز جهان است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۱    
حدود 5000 دستگاه از خودروهای دپو شده در گمرک هنوز ترخیص نشده و با وجود توافقی که برای 1048 دستگاه از آنها انجام شد و وزارت صمت هم دستور ترخیص آنها را داد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۱    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر عدم وجود جزییات مربوط به فاز اول پیمان تجاری آمریکا و چین نوسان چندانی نداشت در حالی که پالادیم در آستانه صعود به مرز 2000 دلار قرار گرفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۱    
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی اندکی کاهش پیدا کرد اما تحت تاثیر امید سرمایه گذاران به توافق تجاری میان آمریکا و چین نزدیک به بالاترین رکورد سه ماه اخیر قرار دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۱    
پژوهشگر و مدرس دانشگاه با تاکید بر وجود رویکرد پژوهشی در دانش آموزان، گفت: اگر بخواهیم آنها پژوهشگر باشند، مدرسه باید پژوهش محور باشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۱    
دولت جدید کویت که سه پست وزارتی آن به زنان رسیده است ، امروز (سه شنبه ) به ریاست "صباح الخالد الحمد المبارک الصباح" به عنوان نخست وزیر تشکیل شد و با حضور امیر این کشور سوگند یاد کرد .
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۱    
رئیس فدراسیون صادرات ایران می گوید بخش خصوصی خواستار آن است که یک تصمیم قاطع درباره تزریق ارز 4200 تومانی به اقتصاد ایران گرفته شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۱    
جشن شب یلدا یا چله جزء آیین های باستانی ایرانیان است؛ جشنی که امروزه با انار و هندوانه، حافظ و شاهنامه خوانی گره خورده است. ایرانیان کهن یلدا را با خوردن آجیل و برپا داشتن آتش های بزرگ جشن می گرفتند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۱    
شاخص کل در بازار بورس امروز (سه شنبه) 2 هزار و 383 واحد افزایش داشت که در نهایت این شاخص به رقم 346 هزار و 870 واحد رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۱    
شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر با تاکید بر لزوم انجام گفت وگوی مستقیم شورای همکاری خلیج فارس با جمهوری اسلامی ایران ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۱    
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: موفقیت بخش کشاورزی در دوره وزارت محمود حجتی را نمی توان انکار کرد و آنچه در این بخش اتفاق افتاده پایداری و تقویت امنیت غذایی است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۱    
تصویر تازه ای از شهاب حسینی بازیگر نقش شمس تبریزی در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۱    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با وجود فشار بین المللی بر حمل و نقل دریایی شاخص های عملکرد تجارت دریایی همچنان مثبت است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۱    
الموت منطقه ایست درشمال شرقی استان قزوین که بخش بزرگی از این استان را در قالب دو بخش ” الموت ” ( به مرکزیت شهر معلم کلایه ) و بخش ” رودبار شهرستان ” ( به مرکزیت شهر رازمین ) در خود جای داده است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۱    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: سوال دو نماینده در خصوص توزیع ناعادلانه منابع و امکانات از وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح بانکداری اسلامی موافقت کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۱    
دومین نشست گفت وگوی امنیت منطقه ای فردا در تهران با حضور دبیران و مشاوران امنیت ملی هفت کشور برگزار می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بندرجاسک در استان هرمزگان با نظر مثبت مجلس شورای اسلامی به منطقه آزاد تبدیل شد و از این پس از مزایای منطقه آزاد بهره مند می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: در جلسه امروز هیات رییسه مجلس، تکلیف مدیریت مرکز پژوهش های مجلس روشن خواهد شد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۱۱    
رییس جمهوری گفت: فشار ظالمانه و تحریم های غیرقانونی آمریکا بر ایران ناپایدار خواهد بود و همه کشورها خواستار رابطه نزدیک و خوب با ایران هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۱    
سرپرست معاونت اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد به همراه رئیس اداره امور شعب استان اصفهان از شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۱    
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد تنطیم بازار بر ضرورت کنترل و مدیریت بازار ارز توسط بانک مرکزی به منظور جلوگیری از بروز مشکل توسط دریافت کنندگان ارزهای نیما و سنا برای تامین ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۱    
وزیر نفت در پاسخ به این سوال که چه میزان از آلودگی هوای تهران مرتبط با کیفیت بنزین است گفت: محیط زیست قبلا اعلام کرده است که تاثیر کیفیت بنزین بر آلودگی هوا ناچیز است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۱    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری به دولت اجازه داده است سال آینده به جای تخصیص 36 درصد از سهم فروش نفت به صندوق توسعه ملی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۱    
جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر، این هفته با حضور مدیر امور بازرسی و نظارت این بانک برگزارمی شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۴۱    
مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اعلام این مطلب که پرداخت تسهیلات140 هزار واحد طرح اقدام ملی از سوی بانک مسکن پرداخت می شود از انعقاد قرارداد 20 هزار واحد در بافت فرسوده خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۱    
به افتخار تمام بابا هایی که عشق رو میشه تو دستای خستشون پیدا کرد..... راحت نوشتیم بابا نان داد ... هیچ وقت نگفتیم بابا عمرش را داد بابا بهترین لحظه هایش را داد ... ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۱    
نمایندگان مجلس کلیات طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را به تصویب رساندند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۱    
مبلغ تراکنش های درگاه های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران در آبان ماه با رشد 72 درصدی روبرو شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۱    
به گفته مسعود خوانساری؛ در 5 سال آینده اقتصاد ایران، در نهایت 4 درصد رشد خواهد داشت و اگر به همین روال پیش رویم ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۱    
وزیر نفت با اشاره به پیشتازی بانک ملت در حوزه نفت و انرژی کشور، اعلام کرد که این بانک در موفقیت های وزارت نفت بسیار تاثیرگذار بوده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۱    
معاون فنی و امور گمرکی گمرک در بخشنامه ای به مدیران گمرک سراسر کشور دستور داد که دلایل خروج اظهارنامه های گمرکی از صف را بررسی کرده و گزارش دهند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۱    
در فهرست 10 فیلمی که از سوی آکادمی به عنوان فیلم های منتخب رقابت برای اسکار بهترین فیلم بین المللی 2020 منتشر شد، نام در جستجوی فریده دیده نمی شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۱    
گروه ویژه اقدام مالی (FATF) که یک سازمان بین دولتی است درحالی حدود یک ماه دیگر تشکیل جلسه می دهد و در آن اقدامات کشورهای مختلف در ایران را بررسی می کند که ایران در حال بررسی پیوستن یا نپیوستن به آن ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۵۱    
پس از آن که اردوغان تهدید کرد پایگاه اینجرلیک را به روی نظامیان آمریکایی خواهد بست، ارزش لیر ریزش کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۵۱    
پس از انتشار ویژه برنامه "کلاسیکو" به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور در پلتفرم های آنلاین ویدیویی، تنها با گذشت 24 ساعت از پخش، رکوردی دست نیافتنی از تعداد بیننده های این برنامه به ثبت رسیده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۵۱    
یک کارشناس صنعت بیمه معتقد است که بعضا شرکت های تازه تاسیس و بدون سابقه، در سطرح 1 توانگری مالی قرار می گیرند و این در حالی است که یک شرکت بسیار خوب و با سابقه ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۵۱    
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست نامزدهای اولیه 9 شاخه این از جمله شاخه بهترین فیلم بین المللی و مستند بلند اسکار 2020 را اعلام کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۱    
رئیس اداره سلامت هوا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: منشا بوی بد تهران دفن زباله در کهریزک نیست بلکه صنایع گوگردی است که در زمان پایداری هوا میزان آلایندگی آنها تشدید می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۱    
به گفته مدیر آکادمی هوش مالی، میزان سواد مالی مردم کشور ما 20 درصد است که از کشورهای همسایه همچون عراق و پاکستان در این زمینه عقب هستیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۱    
شهردار تهران معتقد است تمرکزگرایی در تهران به حدی است که آلودگی هوا در این شهر به نقاط خطرناکی رسیده و شب گذشته این آلودگی از عدد خطرناک 200 پی پی ام نیز عبور کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۱    
یک عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران نتایج گزارشی درباره حذف تنوع مدارس را اعلام کرد و گفت: جمع بندی ما این بود که مدارس بزرگسالان دولتی باید جمع آوری و مدارس بزرگسال غیردولتی در مدارس آموزش ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۱    
شهردار تهران با اشاره به افزایش 13 درصدی مسافران مترو پس از سهمیه بندی بنزین، گفت: حدود دو هزار واگن مترو کم داریم تا بتوانیم فاصله مسافرگیری در خطوط تاسیس شده را به 2.5 دقیقه برسانیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۱    
چندین سال است که مردم استان سیستان و بلوچستان برای حل نیازهای خود در صف های طولانی منتظر دریافت گاز مایع LPG (گاز کپسولی) می شوند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۱    
رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران خبر و نقل قولی از حناچی مبنی بر اینکه اگر باران نمی آمد با توجه به آلودگی هوا، تهران باید تخلیه می شد را تکذیب کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۱    
در حالی که بسیاری از کارفرمایان عیدی و پاداش کارگران را در انتهای سال پرداخت و بعضا به سال جدید موکول می کنند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۱    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اعلام کرد: براساس گزارش های اقتصادی در پنج سال آینده رشد چهار درصدی برای اقتصاد ایران پیش بینی شده است.