چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۱:۵۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 9 آذر 1401 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1401 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1401 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1401 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1401 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1401 خبرگزاری دانشجو 1 دی 1401 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1401 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1401 خبرگزاری دانشجو 1 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 2 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 3 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 4 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 5 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 6 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 7 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 8 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 9 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 10 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 11 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 12 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 13 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 14 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 15 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 16 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 17 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 18 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 19 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 20 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 21 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 22 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 23 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 24 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 25 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 26 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 27 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 28 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 29 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1401 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۱    
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و رسیدگی به طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۰    
سفیر سابق رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد که مردم جهان عرب برخلاف رهبرانشان مخالف عادی سازی روابط با این رژیم هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۱    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: آنچه در 70 روز گذشته تحت عنوان اغتشاش با آن مواجه بودیم در ظاهر مربوط به حجاب و سبک زندگی است، اما در واقع یک نزاع تمدنی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۰    
همزمان با پانزدهمین شنبه امید و افتخار، بوستان باغ سبزی واقع در منطقه 17 توسط شهردار تهران افتتاح شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۵    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی محسن بزرگی را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۵    
پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) از 12 تا 16 آذرماه، نشست ها و پنل های تخصصی ویژه هفته پژوهش و فناوری را با حضور استادان برجسته به شکل حضوری و مجازی برگزار می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۷    
اونای سیمون معتقد است اسپانیا شانس اول قهرمانی نیست، ولی می تواند تا فینال جام جهانی بالا برود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۶    
ثبت نام در بیست و هشتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور همزمان با ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 از 16 آذرماه آغاز می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۱    
معاون جدید بهره وری موقوفات و مستغلات و سرپرست جدید معاونت امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) طی حکمی از سوی حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان منصوب شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۲۱:۲۵    
دروازه بان با تجربه تیم ملی کاستاریکا امیدوار است که بتواند تیم ملی آلمان را غافلگیر کند و یک شگفتی بزرگ در جام رقم بخورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۳:۴۷    
تایلر آدامز پس از پیروزی آمریکا برابر ایران بسیار خوشحال بود و البته اعتراف کرد که با سختی و رنج زیاد توانستند برنده شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۳:۴۷    
سرمربی ژاپن می گوید تیمش برای صعود به مصاف اسپانیا خواهد رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۳:۴۱    
سرمربی تیم ملی کرواسی، مدعی شد گول شایعات در مورد مشکلات رختکن بلژیک را نمی خورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۰    
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده توسط کمیسیون کشاورزی تعرفه جدید صادرات سه محصول کشاورزی پیاز، گوجه فرنگی و سیب زمینی برداشته شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۷    
نمایشگاه دستاوردهای مراکز تحقیقاتی وابسته به بسیج دانشجویی استان همدان برگزار و از 10 نفر از پژوهشگران برتر تقدیر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۷    
بر اساس آیین نامه اجرایی بند (ب) ماده 11 قانون جهش تولید دانش بنیان، برای تحقیق و توسعه از حمایت های مالیاتی برخوردار می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۱    
تفاهم نامه همکاری میان بنیاد امیرکبیر (خانه موزه دکتر حسن حبیبی) کتابخانه ملّی به منظور همکاری علمی، پژوهشی، آموزشی، اشتراک منابع اطلاعاتی و تجربیات فیمابین امضا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۶    
پروژه آبرسانی از سامانه انتقال آب سد آزاد به سنندج با اعتبار 850 میلیارد تومان توسط رئیس جمهور افتتاح شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۵    
جانشین وزیر دفاع گفت: ما باید خود را متناسب با نبرد در میدان مجهز و آماده کنیم و اجازه ندهیم افکار جوانانمان تحت تأثیر تیر های سم آلود دشمنان در فضای مجازی قرار گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۲    
فرمانده کل ارتش گفت: گلوله جنگ ترکیبی از جنس صدا، تصویر و کلام است و گاهی گلوله این جنگ، اصابت می کند، اثرات مخربی نیز برجای می گذارد، اما ما حتی متوجه آن نمی شویم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۷    
در روز های پایانی این هفته از آذرماه با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۷    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دوباره از آشوب ها در ایران حمایت کرد و با انکار نقش واشنگتن در این ناآرامی ها در عین حال مدعی شد کاخ شفید باید آشکارا از حق مردم ایران برای اعتراض مسالمت آمیز حمایت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۱:۵۷    
هدف رسانه تأثیرگذاری و کاریزماتیک عمل کردن است رسانه ها ابزاری هستند در دستان دولت ها و کمپانی های بزرگ برای تاثیر گذاری و تغییر نگرش مردم که این فرآیند تغییر نگرش با پروپاگاندا و تبلیغات گسترده صورت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۷    
روبرتو مارتینز، مربی بلژیک، در نشست خبری بازی با کرواسی به شدت از جاسوس رختکن تیمش انتقاد کرد و گفت که جام جهانی از فردا تازه برای بلژیک شروع خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۷    
شب یلدا که با همکاری ایران و افغانستان به عنوان پرونده چند ملیتی تهیه شده بود لحظاتی پیش در کمیته میراث ناملموس یونسکو بررسی و ثبت شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۷    
تیموتی کاستانیه تاکید کرد که بر خلاف ادعای رسانه ها، فضای تیم ملی بلژیک بحرانی نیست و برابر کرواسی برای صعود همه تلاش خود را خواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۱    
هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان بیانیه ای خطاب به مردم شریف این استان منتشر و نتایج بررسی های خود را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۵    
اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی طی نامه ای به معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی از ایجاد فضای رقابتی در حوزه تجهیزات پزشکی حمایت کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۲    
در پی اظهارات غیر قابل قبول وزیر امور خارجه فرانسه در مجلس ملی این کشور و تصویب قطعنامه مداخله جویانه در قبال ایران سفیر این کشور در تهران احضار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۲    
رسانه ها از تأیید هلاکت سرکرده گروهک داعش و تعیین جانشینی برای وی از سوی تروریست های مذکور خبر می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۶    
لحظاتی پیش زلزله ای به بزرگی 5.7 ریشتر در بخش مرکزی شهرستان لنگه استان هرمزگان در عمق 16 کیلومتری سطح زمین به وقوع پیوست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۷    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به هیچ عنوان فساد سیستمی نداریم، گفت: بسیاری از همکاران و مشاوران ما خانه ندارند و مدیران سطح بالا در نظام آموزشی داریم که خانه نخریدند و این نشان می دهد فساد در کشور ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۵    
انگلیس از بسته تحریمی جدیدی علیه روسیه خبر داد که بر اساس آن 22 مقام روسی تحریم می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۲    
اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای از شهادت احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در زابل خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۶    
در راستای اقدامات بنیاد احسان در حوزه سلامت، 14 منطقه تهران از سوی گروه های جهادی همکار بنیاد احسان تحت پوشش پزشکی و دارویی قرار گرفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۰    
در پی ادعای مطرح شده درباره وضعیت سلامتی فردی به نام آرش صادقی، پیگیری ها حاکی از آن است که این فرد طی روز های گذشته از سوی پزشک زندان مورد معاینه دقیق پزشکی قرار گرفته و در حال حاضر وضعیت جسمی وی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۷    
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با بیان اینکه مطالبات استخدامی پرستاران هنوز به نتیجه نرسیده است، گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۱    
روابط عمومی دادگستری استان مرکزی طی اطلاعیه ای آخرین وضعیت یکی از متهمان این پرونده عامل هتک حرمت به گلزار شهدای اراک را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۶    
مسئول سابق بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی کرج دانشگاه تهران در پی درگیری با اشرار در زاهدان به شهادت رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۱    
وزیر کشور گفت: باید با شناخت و آگاهی کامل در جنگ شناختی دشمن عمل کنیم. امروز اقدام بسیجی مخلص و انقلابی که در عرصه تأمین امنیت مردم جان نثاری می کند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۱    
معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: رویکردها تاکنون بر عرضه و افزایش دانشگاهها و پردیس ها بود، اما اکنون آنچه مهم است خروجی آنها شامل فروش محصول و اشتغالزایی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۵    
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: انتخابات بستری مطمئن برای تحقق مردم سالاری دینی است و وظیفه همه مجریان این امر، فراهم سازی هر چه با شکوه انتخابات و حضور آحاد جامعه در آن است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
نمایش های صحنه ای و خیابانی راه یافته به مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) معرفی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
نخستین جشنواره ملّی اسناد افتخار- گفتار با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران و سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
سخه جدید گزارش نامه نظارت بر موسسات آموزش عالی آزاد توسط مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی، به روسای این موسسات و روسای هیئت های نظارت استانی ابلاغ کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
محققان سوئیسی در ETH روشی برای خنک کردن چندین نانوذره به طور همزمان تا دمای تنها چند هزارم درجه بالاتر از صفر مطلق ارائه کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: برای اجرای 8 هزار واحد مسکونی، 113 هکتار زمین که پروانه ساختمانی آن نیز اخذ شده تامین شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: آمریکا در جنگ نرم شکست خورده و نتوانسته است که بر ذهن نسل جوان تأثیر بگذارند، زیرا جوانان ما همچنان فرهنگ و ایدئولوژی مقاومت را در خود دارند
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج از افزایش شمار افراد مسموم شده با متانول طی روزهای اخیر در یاسوج به 48نفر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد کاهش دما در مناطق مختلف استان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
نشست توجیهی با شرکت های متقاضی مشارکت در ارائه خدمات تجاری به کسب و کار (CSP) برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
مرکز مشاوره دانشگاه تهران به مناسبت اول دسامبر روز جهانی ایدز، نشست تخصصی با موضوع پیشگیری از اچ. آی. وی/ ایدز را روز گذشته در سالن امیرکبیر دانشگاه تهران برگزار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: ضرورت دارد که دولت هرچه سریع تر با واگذاری انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به صورت نهایی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
کتاب خانه ای برای همه ؛ خاطرات و روایت زندگی منصوره مقدسیان، به قلم مرضیه ذاکری و توسط انتشارات راه یار چاپ و روانه بازار نشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
مدیرکل دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال توانیر، عبور موفق از اوج بار تابستان امسال را مرهون مجاهدت و تلاش شبانه روزی همکاران صنعت برق به ویژه متخصصان حوزه بهره برداری عنوان کرد که رضایتمندی مردم و ثبت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت: برخی از متحدان آنکارا باید حمایت از سازمان های تروریستی در سوریه را متوقف کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
منابع خبری از شهادت یک کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی 1948 خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
وزارت دفاع آمریکا به تازگی گزارش سال 2022 خود را درباره توسعه امنیتی-نظامی چین بطور مفصل منتشر کرده و بخش مختصری از این گزارش حدود 170 صفحه ای را به موضوع روابط چین و ایران اختصاص داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
آنچه که از شهادت سوزناک تر بر می آید، مظلوم بودن است. آنانی که با روح بلندشان از اندیشه ی ارتقای منزلت کشورمان غفلت نکردند و آن را کم بها نپنداشتند و از مسئولیت شانه خالی نکردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
سازمان بورس و اوراق بهادار از بررسی بسته اصلاح احکام بودجه ای حمایت از تولید و بازار سرمایه در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به دستگاه ها و اتاق های مربوط به بخش خصوصی مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در چهار بند ابلاغ کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
کریم شیبانی یکتا مدیرعامل شرکت آب نیرو گفت: پروژه خط انتقال مستقیم آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج با عزم جهادی وزارت نیرو در دولت سیزدهم به مرحله بهره برداری رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱    
مرحوم آیت الله فاطمی نیا در وصف بانوی بزرگ عالم تشیع با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) دارای علم لدنی بود می گفت: اگر خطبه های حضرت زینب (س) می ماند ما دختر نهج البلاغه داشتیم
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۷    
ششمین جلسه قرادگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه قضاییه و با حضور رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه و دادستان انتظامی قضات، برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۲    
یورو استات اعلام کرد ایران در دهمین ماه سال جاری میلادی 70 درصد بیشتر نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترکیه گاز صادر کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۲    
راوی دفاع مقدس در جمع دانشجویان اصفهانی گفت: رهبر انقلاب نیز در جمع بسیجیان اعلام کردند نسل شما، انقلاب را به اوج خود خواهد رساند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۲    
بلک سوان گرافن (Black Swan Graphene Inc) اعلام کرد که با همکاری شرکت هالیارد در حال بررسی پروژه تولید انبوه محصولات گرافنی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۲    
فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در آستانه امضای قرارداد با باشگاه عربستانی النصر قرار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۲    
امید ابراهیمی، ملی پوش و ستاره ایرانی تیم فوتبال الوکره مورد عمل جراحی قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۲    
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا با تمجیدی از تلاش بازیکنان تیم ملی ایران گفت: آن ها در این دیدار غرور و عشق زیاد به کشورشان و مردم شان را نشان دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۶    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امتحانات پایان نیم سال از روز چهارشنبه 7 دی ماه آغاز می شوند و برگزاری امتحانات تا پنجشنبه 22 دی ماه ادامه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۰    
نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: پس از اینکه آمریکایی ها در جنگ نرم و سیاست فشار و محاصره و تحریم و گرسنه نگه داشتن مردم لبنان شکست خوردند به ایجاد هرج و مرج و فروپاشی لبنان دلبسته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۷    
یکی از باتری های لیتیوم یون مدل 18650 LI-Ion حاوی گرافن شرکت انرژی نانوتک (Nanotech Energy) مورد اصابت گلوله ای با سرعت 2،917 فوت در ثانیه قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۱    
نشست هماهنگی جایزه بین المللی فناوری و نوآوری یونسکو با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۵    
اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۲    
نشریه اکونومیست مدعی است که افزایش شدید قیمت انرژی ناشی از جنگ اوکراین، باعث خواهد شد تا شمار قربانیان سرمای زمستان، از سربازان کشته شده در جنگ جاری سبقت بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۲    
احزاب پوشالی به آن دسته حزب هایی گفته می شود که علی رغم ادعای تأثیرگذاری بر فضای سیاسی کشور اما از تشکیل یک مجمع عمومی با حداقل نفرات خود عاجز است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: کشور هایی مثل آلمان چطور به خودشان حق می دهند که خود را مدعی و مدافع حقوق بشر نشان بدهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ساخت دو عنوان فیلم موافقت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
انفجار در یک مدرسه دینی در ولایت سمنگان (شمال افغانستان) 23 کشته و 30 زخمی بر جا گذاشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
آزمون کتبی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی 15 آذر و آزمون شفاهی در روز های 16 تا 18 آذرماه در دانشگاه های منتخب برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
در دومین سالگرد شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده، دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی کشور، سومین کنگره ادبی فخر ایران به همراه رونمایی از کتاب یادگار ماندگار که شامل آثاری از شاعران اربعینی و شهید فخری زاده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۵    
همزمان با آماده شدن فیلم یک آغوش کوتاه برای نمایش، پوستر این اثر کوتاه رونمایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۵    
در جلسه معاونان وزرای راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم همکاری مشترک جهت ایجاد امکان استفاده از تسهیلات بانکی به منظور مرمت واحد های با ارزش تاریخی تاکید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۵    
کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از برگزار شدن دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در بهار سال آینده خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۶    
رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح گفت: علیرغم زحمات جهادگونه نیرو های نظامی، انتظامی و امنیتی، چنانچه افرادی از این نیرو ها مرتکب جرم شده باشند شناسایی و بدون اغماض به پرونده آن ها رسیدگی می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۶    
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان امروز در شعبه اول دادگاه انقلاب استان البرز به ریاست حجت الاسلام سید موسی آصف الحسینی برگزار شد
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۶    
علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی نکات مهمی را درباره صرافی ها، اوراق ارز و سکه و صندوق های سرمایه گذاری جدید تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۱    
رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: معنویتی که گفتمان انقلاب اسلامی در ذیل اسلام ناب مدعی آن است، پیوند وثیق میان زندگی دنیوی و اخروی است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۵    
کرسی آزاداندیشی با محوریت تحلیل اغتشاشات اخیر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان و با حضور رئیس بنیاد شهید، فردا، 10 آذر، برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۲    
وزیر ارتباطات با اشاره به استقبال مردم از پیام رسان های داخلی، گفت: آمار کاربران فعال ماهانه روبیکا به حدود 26 میلیون، ایتا به حدود 15 میلیون و بله و سروش نیز به حدود 9 میلیون رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۲    
مغربی ها تظاهرات گسترده ای مقابل پارلمان این کشور در همبستگی با ملت فلسطین و در محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی