جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1399 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1399 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 2 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 3 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 4 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 5 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 6 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 7 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 8 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 9 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 10 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 11 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 12 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 13 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 14 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 15 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 16 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 17 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 18 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 19 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 20 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 21 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 22 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 23 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 24 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 25 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 26 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 27 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 28 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۰:۰۶    
لیست جدید تیم ملی ایران برای بازی دوستانه با سوریه در شرایطی اعلام شد که کماکان خبری از وریا غفوری و رامین رضاییان نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۶    
سرمربی تیم ملی پیش از آغاز تمرینات دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۲    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از افزایش 1.4 درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده های برون شهری کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت همسرآیت الله ناصری دولت آبادی پیام تسلیتی صادر نمود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۳:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی در پیام نوروزی، بر تلاش بیشتر در سال 1400 که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده است، تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۶    
بر اساس قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۶    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: هیچ خودرویی تا پایان تعطیلات نوروز به علت جریمه معوقه، توقیف نمی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۵    
رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از نامگذاری دو مجموعه ورزشی در پایتخت به نام علی انصاریان و مهرداد میناوند خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۶    
ستوانیکم اسماعیل الله وردی از مامور کلانتری 36 اصفهان در درگیری با متهم پس از سوختگی شدید به درجه رفیع شهادت رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۱    
بررسی های مؤسسه پی کلود با استفاده از ابزار جدید اپل برای مشخص شدن میزان رعایت حریم خصوصی کاربران توسط اپلیکیشن ها نشان دهنده عملکرد بد اینستاگرام و فیس بوک است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۵    
محققان چینی برای اولین بار نانوژنراتورهایی تولید کرده اند که می تواند از انواع حرکت مانند موج دریاها و اقیانوس ها یا حتی حرکات بدن در درون آب برای تولید برق استفاده کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۵    
باج افزار نویسان با سوءاستفاده از یک آسیب پذیری در اکسچینج سرور مایکروسافت توانسته اند به شبکه رایانه ای شرکت ایسر نفوذ کرده و با رمزگذاری آن خواستار دریافت باج شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۲    
نوروز 1400 را به جملگی ایرانیان آزاده و شریف و مسلمان، تبریک می گویم و خاصه تر آنکه، سالی پر از برکت و تولید و پشتیبانی را برای دانش بنیانی ها، خلاق ها، دانشگاهیان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۲    
یک کارشناس نجوم با بیان اینکه برای تشخیص اولین روز بهار، لحظه تحویل سال را با لحظه ظهر شرعی همان روز مقایسه می کنند، گفت: نوروز تحویلی امسال، یک روز بعد از تحویل سال است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۶    
پیام پروانه ها، پیروزی است و پیشرفت. چیرگی بر محدودیت و تحریم و تاریکی، درس بزرگ نوروز است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۴۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه (اول فروردین 1400) به مناسبت فرارسیدن سال نو به صورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران سخن خواهند گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان فرا رسیدن عید نوروز را به وزیران دفاع و نیروهای مسلح کشورهای دوست و همسایه در منطقه تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۱:۳۰    
دبیر هیات فوتبال مشهد گفت فسخ قرارداد امین قاسمی نژاد با پدیده مشهد تا شب گذشته ثبت نشده و او همچنان بازیکن پدیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۱:۰۰    
دراگان اسکوچیچ با انتخاب خود برای یکی از پست های تیم ملی عملا اعلام کرده که به دو بزیکن پرسابقه سرخابی اعتقادی ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۰:۵۷    
وزیرورزش می گوید که هواداران استقلال و پرسپولیس پس از شکست به مدیران تیم هایشان فحاشی می کردند و این باعث تغییرات در مدیریت دو تیم شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۰:۵۱    
با بازگشت آل کثیر به نظر می رسد او پنالتی زن اول پرسپولیس باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۰۶    
تصاویر ماهواره ای منتشر شده نشان می دهد که پالایشگاه نفتی الریاض عربستان سعودی بر اثر حملات پهپادی ارتش یمن دچار آسیب دیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۰۰    
منابع عراقی از هدف قرار گرفتن یک کاروان لجستیک متعلق به نظامیان آمریکایی در مرکز عراق خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۵۷    
در ادامه اعتراضات کرونایی در شهر های مختلف کشور های اروپایی، مردم لندن نیز علیه محدودیت های اعمال شده از سوی دولت به خیابان ها آمدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۴۵    
کاظم جلالی گفت: مبادله پیام مقام معظم رهبری برای پوتین و متقابلا جواب پوتین به رهبری سرفصل رویدا های مهم و امیدوار کننده در روابط تهران و مسکو در سال 99 است که منشا توسعه و پیشرفت در مناسبات دو طرف ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۴۵    
هفته نامه کیکر آلمان مصاحبه ای اختصاصی با علی دایی داشته و در مورد مسائل مختلفی از جمله فعالیت در اورتون و نیز رکوردشکنی احتمالی رونالدو صحبت کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۴۵    
صد ها نفر در قدس اشغالی برای سی و نهمین هفته پیاپی و در آستانه برگزاری انتخابات در فلسطین اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۳۶    
محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در گفت وگو با شبکه تی آر تی ترکیه گفت: در صورتی که عربستان و متحدانش تجاوز به یمن را متوقف کنند، ما آماده ایم که حملات خود به سعودی را متوقف کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۳۰    
سازمان هواپیمایی کشوری درباره تغییر ساعت رسمی کشور و تاثیر این مهم در پرواز های اول فروردین توضیحاتی را ارائه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۱۲    
نتایج آخرین نظرسنجی که قبل از برگزاری انتخابات در فلسطین اشغالی انجام شده نشان می دهد احتمالا هیچ طرفی قادر به تشکیل کابینه نخواهند بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۵۱    
مسئول بسیج سازندگی استان فارس از فعالیت 223 گروه جهادی به استعداد 3 هزار جهادگر در عرصه های مختلف عمرانی و غیر عمرانی در مناطق محروم استان فارس در ایام تعطیلات نوروز 1400 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۴۵    
بر اساس قانونی که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ابلاغ کرد مالکیت زمین برای اتباع خارجی در کریمه که هفت سال پیش به بر اساس همه پرسی تحت پوشش سرزمینی روسیه درآمد، ممنوع شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۳۶    
شورای عالی شهرسازی در نشست بهمن ماه امسال خود با اجرای طرح بازآفرینی خیابان فداییان اسلام تهران موافقت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۲۱    
شماری از نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه ای به وزیر خارجه این کشور خواستار حمایت جو بایدن از حقوق ملت فلسطین شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۲۱    
در پی وقوع سیلاب های عظیم در شهر پیکتون واقع در حومه سیدنی، فرمانداری این شهر خواستار آمادگی شهروندان برای تخلیه فوری شهر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۵۷    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: نخستین سارق توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ در سال 1400 دستگیر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۵۱    
وزیر آموزش و پرورش از تأمین بودجه و واریز مطالبات فرهنگیان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۴۵    
رئیس مجلس گفت: در روز های آغازین سال1400 برای پشتیبانی از تولید، طرح مهم جهش تولید مسکن را تصویب می کنیم و حذف موانع قانونی صدور مجوز های کسب و کار را کلید می زنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۴۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کتابش نوشته برجام از جبهه های مختلف تحت فشار است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۴۲    
امید ابراهیمی برای اولین بار در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۲۱    
شیخ دیاباته که پیش از دیدار با ماشین سازی ایران را ترک کرد و به فرانسه رفت ، به فرهاد مجیدی قول داده که در شروع دوباره تمرینات استقلال در ایران باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۲    
سرمربی تیم ملی نفرات دعوت شده به اردوی این تیم برای دیدار با سوریه را معرفی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۰۶    
ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی آغاز شده و دانشجویان متاهل می توانند برای دریافت وام ودیعه مسکن متاهلی درخواست خود را ثبت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۵۷    
مرکز مدیریت و اطلاعات راههای کشور، نسبت به وزش باد شدید، بارندگی، رعد و برق و بارش برف در برخی محورها و جاده های استان های مختلف کشور در هفته پیش رو هشدار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی در پیام نوروزی، گفت: درباره مشکل مستاجران نیز توفیق داشتیم و در سال 1399 برای اولین بار در کشور تمهیداتی تحت عنوان کمک ودیعه مسکن در نظر گرفته شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۵    
مارکوس سودر وزیر، رئیس جمهور ایالت بایرن آلمان به رغم مقاومت اولیه کشور های اروپایی با واکسن روسی کرونا در مصاحبه با روزنامه آلمانی گفت: این ایالت ممکن است واکسن اسپوتنیک وی را تولید کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۲    
وزیر خارجه آمریکا در حالی که همچنان از تحریم به عنوان ابزاری برای منافع سلطه طلبانه استفاده می کند، نوروز را تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۲۷    
شبکه المسیره یمن تعداد زیادی از اسناد آمریکایی و یمنی را منتشر کرد که نشان می دهد آمریکا در دوره علی عبدالله صالح توان پدافندی ارتش یمن را از بین برده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۲۱    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید به مناسبت آغاز سال 1400 هجری شمسی، ضمن تبریک سال جدید، برای آنان سلامتی و سالی سرشار از برکت و موفقیت مسألت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۵    
دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: امیدواریم شاهد رقابت سالم و منصفانه کاندیداهای ریاست جمهوری و در نتیجه برگزاری انتخابات بسیار باشکوه همراه با انتخاب هوشمندانه و مشارکت اکثریت مردم شریف باشیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۳۶    
رئیس جمهور در گفت وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال 1400 هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۳۰    
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 6 خود فهرست جدید شهرهای قرمز و نارنجی را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۲۷    
بیست وشش مظنون به ارتباط و همکاری با گروهک تروریستی پ. ک. ک در پنج استان ترکیه بازداشت شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس برای اینکه دولت بهانه ای در آینده برای گرانی ها نداشته باشد، زیر بار ارز 4200 تومانی رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۲۱    
مناظره مقاوم سازی اقتصاد ایران با حضور ابراهیم رزاقی و مهدی پازوکی دو اقتصاددان و مدرس دانشگاه به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی (ره) برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی نیرو های مسلح یمن از حمله به یک پایگاه نظامی در فرودگاه بین المللی أبها عربستان سعودی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۱۲    
پسر رئیس جمهور سابق آمریکا در ویدئویی ویرایش شده که در توییتر منتشر کرد، زمین خوردن رئیس جمهور این کشور را به سخره گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۰۶    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به جنجال های ابتدایی مجلس، گفت: به هر حال وقتی قطار در حال حرکت باشد سنگ اندازی به آن بیشتر خواهد بود بالاخره این طبیعت کار است و اقداماتی که مجلس انجام می دهد به مذاق ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۰۰    
یکی دیگر از نگرانی های سرمربی تیم ملی در آستانه برپایی اردوی ملی پوشان برطرف شد. فدراسیون فوتبال به دراگان اسکوچیچ اطلاع داد بلیت تمامی لژیونرهای دعوت شده به اردو، به دست شان رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۱    
عدم بیان حقایق اقتصادی به مردم، عدم اصلاح بودجه و تداوم پدیده فساد فراگیر در داخل بدنه دولت از جمله مسائلی است که قطعا مانع دادن هر گونه نمره خوبی به عملکرد اقتصادی دولت در سال 99 می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۵    
اطلاعات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در اطلاعیه ای اعلام کرد نیروهای اطلاعات سپاه شهرستان خدابنده پنج انبار غیرمجاز دپوی کالاهای اساسی را کشف کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۳۰    
معاون اول رییس جمهور ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده برای تولید و توزیع مرغ و نیز جلوگیری از تخلفات، بازار مرغ طی روزهای آینده ساماندهی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۱۵    
مدافع استقلال لحظه تحویل سال نو حرکت خیرخواهانه ای را انجام داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تبلیغ روابطش با شرکت آمریکایی فایزر و مدیرعامل آن، امیدوار است بتواند در انتخابات پارلمانی پیش رو در فلسطین اشغالی رأی بیشتری جمع کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۰۰    
رسانه های خارجی از ابتلای عمران خان نخست وزیر پاکستان به کرونا خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۴۲    
رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته در صورت حضور حماس در انتخابات فلسطین، برگزاری آن را لغو کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۴۲    
معاون مسکن و ساختمان از الزام ثبت املاک تحت تملک سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان به نشانی http://amlak.mrud.ir از 19 فروردین خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۳۶    
احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در زمان مدیریت من در سال 99 دو بار پنجره نقل و انتقالات استقلال را باز کردیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۱۲    
بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس به زودی به بهبودی کامل خواهد رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۶    
مدیریت آموزشی دانشگاه تربت حیدریه اعلام کرد که به دلیل ایجاد اختلال در سامانه پرداخت آنلاین شهریه، دانشجویان این دانشگاه تا نیمه فروردین از پرداخت شهریه خودداری کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون یک میلیون و 793 هزار و 805 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 75 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در24 ساعت گذشته ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۷    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: تعبیر شعار سال 1400 با رویکرد تولید، پشتیبانی و مانع زدایی در عرصه سیاست خارجی در حقیقت افزایش ارتباط با سایر کشور ها بود که این می تواند به ویژه در حوزه های اقتصادی و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۷    
باشگاه ترابزون اسپور ترکیه امیدوار است با مدافع ایرانی برای تمدید قراردادش به توافق برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۷    
یک کارشناس مسائل بین الملل در خصوص نامگذاری سال 1400 تحت عنوان تولید، پشتیبانی و مانع زدایی گفت: اساسا سیاست خارجی هر کشور امتداد سیاست داخلی آن است و بدون مراودات اقتصادی و تجاری در عرصه منطقه و بین ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۳۰    
رئیس بنیاد مستضعفان در پیام نوروزی خود به مناسبت فرارسیدن سال 1400، ضمن تذکر نسبت به استفاده از امکانات بنیاد مستضعفان برای مقاصد انتخاباتی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۲۷    
مسئولان تیم و باشگاه پرسپولیس در ماجرای مدافع جدید خود عملکرد هوشمندانه ای داشتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۶    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس نوروز 1400 را تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۶    
مشاور اجرایی معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پروژه ارتقای سلف سرویس دانشگاه آغاز شده و پس از پایان ماه مبارک رمضان به پایان می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۶    
می گویند نوروز را کیومرث شاه بنیان گذاشت. نوروز را لحظه شروع سال نامید و بعد تمام روز های که زمین به دور خورشید می گردد را تقسیم بر دوازده کرد روی هر ماه را نام یکی از فرشتگان گذاشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه زنجیر ها باید از پای فعالان اقتصادی بخش خصوصی بازشود، تاکید کرد: راه پیشرفت، گشایش و اصلاح امور در ایران تنها و تنها از انتخابات می گذرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1400 هجری شمسی را سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تشریخ آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه تاکید کرد که در حال حاضر بازیکنان بسیار با کیفیت و خوبی دارد و نباید این موضوع را از نظر دور نگه داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۶    
کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یوونتوس به عنوان بهترین بازیکن سری آ در فصل گذشته انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۲    
دیپلمات ارشد چین بعد از اتمام مذاکرات مقام های این کشور با طرف هایی آمریکایی این گفتگو ها را سازنده توصیف کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۲    
رئیس فیفا اطمینان دارد که در جام جهانی 2022 قطر ظرفیت ورزشگاه پر خواهد شد و ویروس کرونا مشکلی را به وجود نخواهد آورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۰۶    
معاون آموزشی دانشگاه شریف گفت: در حقیقت سهمیه آزمون سراسری باید میان تمام رشته ها توزیع شود نه اینکه بر چند رشته خاص متمرکز شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۲    
معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: نهمین مرحله از کمک های مومنانه استادان، کارمندان دانشگاه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۷    
اولین سهمیه بنزین یارانه در سال 1400 امشب در کارت های سوخت خودروها بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته واریز می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۶    
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران نسبت به دعوت دوباه از ملی پوش سابق ایران واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۶    
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان امام صادق (ع) بهبهان با برگزاری پویش کمک به مردم زلزله زده سی سخت به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی خیّرین و دانشجویان پرداخته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۴۲    
فرمانده انتظامی ناجا گفت: کار هوشمند سازی پلیس تا پایان سال 1400 اجرایی خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۳۶    
صدراعظم آلمان گفت در صورتی که اتحادیه اروپا نتواند تصمیم مشترکی درباره استفاده از واکسن روسی کرونا بگیرد، احتمال دارد برلین در سطح ملی تصمیم گیری و اقدام به استفاده از این واکسن کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۲۷    
محسنی بندپی گفت: تامین امنیت بیش از 12 میلیون شهروند تهرانی توسط پلیس جای تقدیر و از اقتدار نیروی انتظامی حکایت دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۲۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش 8 درصدی کشفیات پلیس در سال 99 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی کاخ سفید گفت رئیس جمهور آمریکا در زمان مناسب با رئیس جمور روسیه دیدار خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۱۵    
فرمانده انتظامی ناجا گفت: بسیاری از کشور هایی که با بیسترین امکانات در شرایط کرونا به سر می برند، عملکرد خوب کادر درمان کشور جمهوری اسلامی ایران را ندارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۰۶    
گروه جهادی شهید هدایت الله عسکری دانشگاه پیام نور میناب به تازگی، اقدام به توزیع 50 بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان این شهرستان کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۰۶    
دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی زمان برگزاری امتحانات میان ترم دانشجویان این دانشکده را اعلام کرد.
  • ۱