پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۸:۵۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 29 دی 1395 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 31 فروردین 1395 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1395 صبحانه انلاین 31 خرداد 1395 صبحانه انلاین 31 تیر 1395 صبحانه انلاین 31 مرداد 1395 صبحانه انلاین 31 شهریور 1395 صبحانه انلاین 30 مهر 1395 صبحانه انلاین 30 آبان 1395 صبحانه انلاین 30 آذر 1395 صبحانه انلاین 30 بهمن 1395 صبحانه انلاین 5 اسفند 1395 صبحانه انلاین 1 دی 1395 صبحانه انلاین 2 دی 1395 صبحانه انلاین 3 دی 1395 صبحانه انلاین 4 دی 1395 صبحانه انلاین 5 دی 1395 صبحانه انلاین 6 دی 1395 صبحانه انلاین 7 دی 1395 صبحانه انلاین 8 دی 1395 صبحانه انلاین 9 دی 1395 صبحانه انلاین 10 دی 1395 صبحانه انلاین 11 دی 1395 صبحانه انلاین 12 دی 1395 صبحانه انلاین 13 دی 1395 صبحانه انلاین 14 دی 1395 صبحانه انلاین 15 دی 1395 صبحانه انلاین 16 دی 1395 صبحانه انلاین 17 دی 1395 صبحانه انلاین 18 دی 1395 صبحانه انلاین 19 دی 1395 صبحانه انلاین 20 دی 1395 صبحانه انلاین 21 دی 1395 صبحانه انلاین 22 دی 1395 صبحانه انلاین 23 دی 1395 صبحانه انلاین 24 دی 1395 صبحانه انلاین 25 دی 1395 صبحانه انلاین 26 دی 1395 صبحانه انلاین 27 دی 1395 صبحانه انلاین 28 دی 1395 صبحانه انلاین 29 دی 1395 صبحانه انلاین 30 دی 1395 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۹    
طبق اعلام بانک مرکزی نرخ رسمی دلار در 30 دی ماه با افزایش نرخ رسمی همراه بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۹    
عملکرد سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران در بیمه مرکزی، کاهش تعداد شکایات از شرکتهای بیمه و تقلیل متوسط زمان رسیدگی به آن از 73 روز به 6 روز را روایت می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۹    
بعد از فروکش کردن تب برگزاری کنسرت های غیرمجاز زیرزمینی ، عرض اندام مانکن های زنده در شو روم ها( show room) ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۱۵    
پیرزن خسته از رفیق بازی همسرش پایش را در یک کفش کرده که طلاق می خواهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۵    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز،با بیان این که حداقل 90 درصد از گوشی تلفن همراه به صورت غیر رسمی وارد کشور می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۵    
اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می دهد که متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران در تابستان سال 1395 در حدود 4 میلیون و 541 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۰    
به علت ضیق مکان نام تئاتر کمدی جدید نرگس محمدی است و ربطی به این پست ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۵    
میزان فروش خودروهای شرکت رنو در بازار ایران در سال گذشته میلادی (سال 2016 مصادف با سال اول اجرای برجام) با بیش از 110 درصد افزایش به 108 هزار و 536 دستگاه رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۰    
از کنار فروشگاه رد می شوی و کاغذهای بزرگی با علامت درصد را می بینی که نشان دهنده حراجی (OFF) محصولات فروشگاه است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مسدود شدن بیش از 160 هزار کانال فساد و الحادی در ایران خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۵    
مردی وارد حریم ریلی مترو در ایستگاه میدان آزادی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۵    
این امکانات خیلی چشم گیر و جذاب نیستند تا خریدار ترغیب شود سمند بخرد. پس باید به دنبال ویژگی های دیگری در این خودرو باشیم که بتواند ما را ترغیب کند که سمند بخریم یا نخریم؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۵    
پارکینگ داران معمولا از راهکارهای متفاوتی استفاده می کنند تا ظرفیت خالی در پارکینگ های خود را به رانندگان اعلام کنند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۰    
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در برخی از کالاها نظیر خودرو میزان قاچاق کمتر از قبل شده که دلیل آن هم افزایش سخت گیری ها و افزیش کشفیات است
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۰    
همراه بانک سیستمی است که به مشتری امکان می دهد از طریق ثبت نام در شعبه و نصب برنامه روی گوشی همراه از انواع خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده نماید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۰    
صنعت خودرو در همه جای جهان از اهمیت زیادی برخوردار است اما در ایران جدای از درآمدهای زیاد، این صنعت تا حدود زیادی سیاسی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۵    
طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی فرج الله رجبی به عنوان رییس جدید شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان جایگزین اکبر ترکان شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در یک ساختمان چهار طبقه 12 واحدی در شهرک خاوران و نجات 22 نفر خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۰    
معاون وزیر بهداشت، نان "سنگک" را از سایر انواع نان ها سالم تر دانست و با اشاره به ارزش غذایی "سبوس"، از بازنگری استانداردهای سبوس آرد خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۵    
پرسپولیس با برتری 3 بر صفر بر فولاد مقتدارنه جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر فوتبال حفظ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۵    
معاون وزیر تعاون گفت: براساس رویکرد جدید از این پس یارانه افراد، زمانی قطع می شود که یک ماه قبل از اجرایی شدن آن به مشمولان اطلاع رسانی شده باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۵    
بی توجهی پیمانکار عملیات اورهال تأسیسات بهره برداری میدان نرگسی در شمال شهرستان برازجان دو مصدوم و سه کشته برجا گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۵    
برخی گیاهان خانگی قادر به فیلتر کردن و حذف چشمگیر آلاینده های سمی هستند، به طوری که برخی گیاهان تنها در مدت 24 ساعت می توانند تا 90 درصد مواد سمی موجود در هوا را به خود جذب کنند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۵    
سیل اخیر در جنوب تایلند اگر چه حدود 50 کشته به همراه داشت، اما باعث بالا آمدن طلاهای کف یک آبراه شد و مردم محلی برای یافتن طلا به سمت این آبراه هجوم بردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۰    
تصادف شدید مرسدس بنز SLS در شهر تبریز، که نمونه پلاک شده این خودرو در ایران نزدیک به 5میلیارد تومان قیمت دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۰    
نوکیا 6 نام گوشی این برند دوست داشتنی است که احتمالا به زودی شاهد حضور آن در ایران نیز خواهیم بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۵    
پاول دورف، مدیرعامل تلگرام در پاسخ به توئیتِ یکی از کاربران، تأیید کرد که به زودی این اپلیکیشن به تماس صوتی مجهز خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۵    
بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه ای ضوابط تشویق سرمایه گذاران خارجی اعلام کرد. بر این اساس، شرکتهایی که با مشارکت ایرانی-خارجی در کشور ایجاد می شوند، برای3سال به عنوان ذینفع واحد قلمداد خواهندشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۵    
در مجموع نرم افزارهای شناخته شده در فضای مجازی، برنامه های پیام رسان محبوبیت را در بین کاربران از آن خود کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۵    
یکی از فروشگاه های شیخ نشین دوبی اقدام به عرضه شکلات با طعم طلا به ارزش 15 هزار درهم کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۰    
کوآد کوپتری که عصر روز 27 دی ماه در منطقه ممنوعه در حال پرواز بود، در تعاقب خط آتش پدافند هوایی توسط پلیس پایتخت مهار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۵    
یک مقام آگاه در سازمان بورس گفت: ع.ع مدیر عامل یک شرکت تولید کننده دستگاههای اندازه گیری بورسی با حضور در دادسرای مبارزه با مفاسد اقتصادی پس از تفهیم اتهام جرایم بورسی و غیر بورسی از سوی مرجع قضایی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب زنجان، از دستگیری اعضای فعال یک شرکت، در زمینه شرط بندی مجازی و پولشویی و تسهیل دستیابی افراد به محتویات سایت های مستهجن خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۵    
معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی ایران با اشاره به صادرات 17 میلیارد دلاری ایران به چین، خواستار تسهیل روابط بانکی و کارگزاری از سوی مقامات چینی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۰    
ایرانسل از مشترکانی که هنوز اطلاعات ثبت نامی شان را تکمیل نکرده اند خواست که هر چه سریعتر نسبت به انجام این کار اقدام کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۰    
شرکت ایسوس عضو دیگری از خانواده لپ تاپ های 17 اینچی مخصوص بازی ROG را به صورت رسمی معرفی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۵    
نایب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین به تشریح اولویت ها و مزیت های روابط اقتصادی ایران و چین پرداخت و تصریح کرد که نوع روابط تجاری دو کشور باید از روابط متکی بر نفت به روابط اقتصادی پایدار با ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۵    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو اسامی برخی فرآورده های آرایشی و بهداشتی غیرمجاز را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۵    
رئیس جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت، از محصولات تولیدی سه شرکت دانش بنیان در زمینه موتورسیکلت و خودرو برقی بازدید و با یکی از این محصولات رانندگی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۵    
رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی با انتقاد از قیمت گذاری دستوری معتقد است که این شیوه موجب ایجاد رانت و بی عدالتی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۰    
معامله گران بازار سهام امروز نظاره گر تقویت تقاضا در گروه معدنی ها و فولادی ها با تحرک سهامداران اغلب حقوقی بود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۵    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت:در9 ماهه سال جاری،3هزار و 447 جلد گواهینامه در سراسر کشور به دلیل رسیدن صاحبانشان به مراحل مختلف محرومیت، ضبط شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۵    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تعداد 759 هزار و 695 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 ثبت نام کرده اند که جاماندگان می توانند از اول تا سوم اسفند در آزمون ثبت نام کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۰    
معاون نظارت مالی و خزانه داری با اشاره به پرداخت مستقیم حقوق کارکنان از بانک مرکزی از ابتدای سال آینده می گوید از مزایای این روش این است که دیگر دستگاه های اجرایی نمی توانند علی رغم کسر مالیات و بیمه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۰    
یکی از خانم های بدنساز که چندی پیش عکس برهنه خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود دستگیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۰    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل از نهایی شدن قرارداد ایران ایر با ای.تی. آر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این قرارداد برای امضا نهایی شده و به زودی منعقد می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۰    
رئیس کلانتری 131 شهر ری با اشاره به دستگیری پنج عضو باند سرقت لوازم داخلی خودرو در شهر ری، گفت: این متهمان در بازجویی های انجام شده به 160 فقره سرقت در شهر ری و نازی آباد اعتراف کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۵    
لوح و تندیس کارآفرین برجسته در همایش چشم انداز کسب و کار و کارآفرینی در افق 1404 به دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی اهدا شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۵    
مایکروسافت به طور جدی به کاربران ویندوز 7 هشدار داده که این سیستم عامل دارای مشکلاتی است و کاربران باید هر چه سریع تر از این سیستم عامل به سیستم عامل های جدیدتر مهاجرت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۵    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از واردات و عرضه غیرقانونی نارنگی پاکستانی در بازار خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۵    
بهاره افشاری با انتشار پستی در اینستاگرام به انتشار اخبار، درباره فردی که او را در اینستاگرام تهدید کرده بود، پاسخ داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۰    
دولت پیش از آنکه قانون بودجه سال 96 به تصویب برسد، با استفاده از مصوبه هیئت وزیران و افزایش موقت قیمت گاز در 57 روز از سال 95 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۰    
یک کارشناس اقتصادی حذف یارانه اقشار پردرآمد را راهکاری در راستای توزیع مناسب سهام عدالت عنوان کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۵    
نایب رئیس اتاق مشترک ایران و چین با بیان اینکه هنوز تحریم ها برداشته نشده است و کشور تحت تأثیر تحریم ها قرار دارد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۵    
آژانس توسعه چای کنیا، پس از لغو تحریم ها، بازارهای جدیدی برای چای این کشور در ایران و روسیه پیدا کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۵    
شرکت گوگل امروز اعلام کرد نسخه فعلی شبکه اجتماعی خود موسوم به گوگل پلاس را از تاریخ 24 ژانویه بازنشسته خواهد کرد و رابط کاربری جدید و جذابی برای آن طراحی خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۵    
پریناز ایزدیار بازیگر 31 ساله کشورمان با انتشار عکس هایی از خودش, به اینستاگرام بازگشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۰    
محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، روز گذشته و به بهانه روز هوای پاک از اجرای اجباری80 استاندارد جدید برای خودرو تا پایان سال 97، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۰    
غبار غلیظ صبحگاهی، دود خاکستری عصرگاهی و مه دود شبانگاهی که در دل تاریکی شب گم می شود، خاطرات چشم های ما از روزهای زندگی شهری است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۰    
هنگامی که مأموران پلیس آگاهی تهران در جست وجوی یک طلافروش گمشده بودند، رفتگران در خیابان پیروزی حدود ساعت پنج صبح دوشنبه هنگام تخلیه سطل زباله با جسد مثله شده این مرد روبه رو شدند که در یک چادر سیاه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۰    
به تازگی ایمیل های فیشینگ جدید مختص جی میل ساخته شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۵    
در حال حاضر استفاده اغلب کاربران از اینترنت به داده های ویدیویی مربوط است، با این حال در ایران هنوز هم اینترنت های ثابت و همراه به صورت حجمی ارائه می شوند و کاربران همچنان باید آمار حجم استفاده از ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۵    
رئیس کل دادگستری استان تهران، آخرین وضعیت پرونده متهم جدید نفتی(ع.ز.م) و سعید مرتضوی را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۰    
با اعتبارسنجی ذی نفعان تجارت خارجی پایان عمر کارت های بازرگانی یکبار مصرف کلید خورد. اتصال به سازمان امور مالیاتی جهت کنترل اعتبارسنجی ذی نفعان شامل صاحبان کارت های بازرگانی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۰    
علی مسعودی با لباس آدم فضایی ها قصد کاهش شدید وزن را دارد!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم از تعیین سقف دریافتی ماهانه 12 میلیون و 600 هزار تومانی برای مدیران و مقامات دستگاه های اجرایی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان زندان ها از منتفی شدن فروش زندان اوین به شهرداری تهران خبر داد و گفت: به رغم تعیین کارشناس، شهرداری تهران رغبتی برای خرید زندان اوین نداشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۵    
اگرچه خرید سهم در روند منفی می تواند مناسب باشد اما بهتر است قبل از اقدام مطمئن شوید که در بازار بورس، سهم مورد نظر چقدر جای کاهش قیمت دارد و تا زمان مطمئن شدن از اتمام کاهش قیمت، وارد معامله نشوید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۵    
برنامه قفل صفحه نمایش شرکت مایکروسافت موجب صرفه جویی در عمر باتری گوشی های هوشمند اندرویدی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۰    
معاون شرکت بازرگانی دولتی گفت: از روز گذشته اعطای مجوز به کارخانجات تولید قند و شکر برای واردات 700 هزار تن شکر آغاز شده و اکنون در انبارها برای 5 ماه نیاز کشور شکر داریم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۵    
عضو موظف هیات مدیره کارگزار بانک مسکن و استاد دانشگاه در خصوص راهکارهای افزایش سهم تامین مالی از طریق بازار سرمایه در اقتصاد ایران گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۵    
براساس آمار گمرک در 9 ماهه نخست سال 95، بیش از 16 تن چکش و پتک از کشورهای مختلف جهان از جمله چین وارد کشور شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۵    
برخلاف تفسیر اشتباهی که برخی رسانه ها از دستورالعمل تازه اوفک کردند، قراردادهای خرید هواپیما حتی در صورت بازگشت تحریم احتمالی پابرجا می ماند و مشمول تحریم های جدید نمی شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۵    
"اوراق مشتقه؛ مفاهیم مقدماتی و ارزشگذاری"، نخست به معرفی انواع اوراق مشتقه می پردازد، سپس در مورد نحوه تعیین قیمت و ارزش گذاری هر یک از آن ها توضیحاتی ارائه می دهد و در آخر ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۵    
دی ماه امسال اهالی مناطق مرکزی تهران دو بار شاهد شلیک پدافند ضدهوایی پایتخت بودند؛ بار اول جمعه، سوم دی ماه و بار دوم دوشنبه، بیست وهفتم دی ماه
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۵    
روش بوک بیلدینگ با توجه به اینکه زمان در ورود سفارش و جایگاه خریدار در عرضه های اولیه بی تاثیر است، باعث خواهد شد بر هسته معاملات فشار مضاعفی در زمان بازگشایی عرضه اولیه نبوده و در یک زمان تمام بازار ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۵    
سوشی یکی از لوکس ترین خوراکی های دنیا است و قیمت آن معمولا در تمامی رستوران ها بالا است. با این حال یک آشپز ژاپنی توانسته با استفاده از روکش طلا یک وعده غذایی سوشی را ایجاد کند که به عنوان گران ترین ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۵    
در جریان مذاکرات هسته ای و بعد از آن توافق برای برجام که حدود یک سال از آن می گذرد، اکنون 22 میلیارد دلار از دارایی های ارزی ایران که طی سال های تحریم بلوکه و خارج از دسترس قرار گرفته بود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: قرار است دو شهردخت در منطقه 1 و 3 در نزدیکی دانشگاه های الزهرا(س) و شهید بهشتی در شش ماهه اول سال 96 راه اندازی شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰    
قائم مقام وزیر راه در امور بین الملل با بیان اینکه قرارداد خرید 20 فروند ATR برای هما نهایی شد، گفت: کل رقم قرارداد خرید 200 هواپیما برای ایران ایر 18 میلیارد دلار است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۵    
محسن جلال پور در سرمقاله دنیای اقتصاد نوشت: سبک بودجه نویسی فعلی براساس عدم ارزش گذاری بخش مصرف داخلی از منابع فسیلی برداشت شده بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۰    
هیوندای النترا را می توان محبوب ترین سدان این شرکت کره ای در چند سال اخیر دانست. این مسئله محدود به بازار کشور ما نمی شود و در سرتاسر جهان هیوندای النترا به دلیل قیمت گذاری خوب در کنار طراحی ظاهری ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک خوابگاه دانشجویی خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵    
تحقیقات شرکت سامسونگ الکترونیک درباره آنچه که باعث آتش گرفتن برخی از گوشی های گلکسی نوت 7 شده بود، به این نتیجه رسیده است که باتری دلیل اصلی این آتش سوزی بوده است و نه مسائل سخت افزاری و نرم افزاری.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵    
در سایت تبلیغ این کالای عجیب و غریب نوشته شده است: از این به بعد شما می توانید پکن را به هر جایی که می خواهید با خود ببرید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه انتظار زیادی برای رفع رکود کشیدیم اما نه تنها گشایشی در بازار اتفاق نیافتد بلکه رکود شدیدتر هم شده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵    
بررسی و تعیین مزد منطقه ای برای سال 96 که از محورهای نشست دیشب شورای سه جانبه ملی در وزارت کار بود به طور کامل منتفی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵    
مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به اینکه کسی نمی گوید طلای ارزان بخریم چون طلا کالای لوکسی است بنابراین گردشگری نیز کالای لوکسی است و نباید به صرف ارزانی از کیفیت آن بکاهیم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۰    
نماگر بورس تهران که طی معاملات روز گذشته با نوسان اندک به معاملات خود ادامه می داد، در نیم ساعت پایانی معاملات با رشد 196 واحدی مواجه شد و تا سطح 79 هزار و 280 واحدی صعود کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۰    
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه پس از سال ها، اعتماد به میان بازار و دولت بازگشته است، گفت: علیرغم مشکلات بسیار، بازار در سنوات اخیر همواره باثبات بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۰    
معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از رایزنی با وزیر نیرو و وزیر کشور برای حل مشکلات مترو خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۰    
آمارهای رسمی از نقش امور تفریحی و فرهنگی در سبد هزینه ای کارگران، حکایت از آن دارد که سهم این بخش ها در زندگی این طبقه، فقط 41 هزار و 412 تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۰    
در حالی بخش زیادی از کارگران در کلان شهرهایی مثل تهران باید با روزی 30 تا 35 هزار تومان امرار معاش کنند که به نظر می رسد فاصله درآمدی برخی اقشار در این شهرها با خط فقر، نجومی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین اکبری در تشریح جزئیات تازه از دستگیری 32 نفر ازمدیران و اعضای کانال تلگرامی دراستان هرمزگان گفت: این افراد با تحریک اشخاص به انحرافات جنسی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۵    
از کل 2 میلیون و 220 هزار واحد مسکن مهر تاکنون یک میلیون و 774 هزار و 761 واحد افتتاح و یک میلیون و 511 هزار و 90 واحد تحویل متقاضیان شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۵    
به دنبال عدم اجرای مصوبه مجلس در خصوص حذف شرط سربازی از مراحل اخذ گواهینامه، رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا توضیحات کاملی درباره چرایی عدم اجرای این قانون و زمان تعیین تکلیف آن ارائه داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۰    
جمعا 41 هزار و 181 دستگاه پراید در این شرکت مونتاژ و برای هرکدام، مبلغ 19 میلیون ریال دستمزد دریافت شده، در حالی که هزینه این موضوع برای هر دستگاه، حدود 23 میلیون ریال بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۰    
شماره بدهید اسم و تصویر بگیرید! با رعایت اصول حریم شخصی شما در چند ثانیه صاحبان شماره های ناشناس یا مزاحم را شناسایی کنید! تبلیغ وسوسه انگیزی است، اینطور نیست؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۰    
سایپا 111، سایپا 132، سایپا 131، تیبا، تیبا هاچ بک، ام وی ام S 110، پژو پارس، سمند، پژو 405، لیفان X60 و ام وی ام 550 در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند.
  • ۱