پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۰۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 30 دی 1395 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 31 فروردین 1395 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1395 صبحانه انلاین 31 خرداد 1395 صبحانه انلاین 31 تیر 1395 صبحانه انلاین 31 مرداد 1395 صبحانه انلاین 31 شهریور 1395 صبحانه انلاین 30 مهر 1395 صبحانه انلاین 30 آبان 1395 صبحانه انلاین 30 آذر 1395 صبحانه انلاین 30 بهمن 1395 صبحانه انلاین 5 اسفند 1395 صبحانه انلاین 1 دی 1395 صبحانه انلاین 2 دی 1395 صبحانه انلاین 3 دی 1395 صبحانه انلاین 4 دی 1395 صبحانه انلاین 5 دی 1395 صبحانه انلاین 6 دی 1395 صبحانه انلاین 7 دی 1395 صبحانه انلاین 8 دی 1395 صبحانه انلاین 9 دی 1395 صبحانه انلاین 10 دی 1395 صبحانه انلاین 11 دی 1395 صبحانه انلاین 12 دی 1395 صبحانه انلاین 13 دی 1395 صبحانه انلاین 14 دی 1395 صبحانه انلاین 15 دی 1395 صبحانه انلاین 16 دی 1395 صبحانه انلاین 17 دی 1395 صبحانه انلاین 18 دی 1395 صبحانه انلاین 19 دی 1395 صبحانه انلاین 20 دی 1395 صبحانه انلاین 21 دی 1395 صبحانه انلاین 22 دی 1395 صبحانه انلاین 23 دی 1395 صبحانه انلاین 24 دی 1395 صبحانه انلاین 25 دی 1395 صبحانه انلاین 26 دی 1395 صبحانه انلاین 27 دی 1395 صبحانه انلاین 28 دی 1395 صبحانه انلاین 29 دی 1395 صبحانه انلاین 30 دی 1395 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۷    
عکسی از یک دختر بالای قبر حبیب القانیان منتشر شده که ادعا می کنند، تصویر دختر مالک ساختمان پلاسکو است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۷    
همایش چشم انداز کسب و کار و کارآفرینی در افق 1404 با حضور مسئولان وزارت کار و سایر وزارتخانه ها در کنار فعالان بخش خصوصی در سالن اجلاس سران برگزار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۶:۴۸    
رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی اعلام کرد که با شایعه سازان و شایعه پراکنان حادثه ی آتش سوزی ساختمان پلاسکو برخورد خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۴    
سخنگوی شورای سیاست گذاری خودرو گفت: در 10 ماهه امسال یک میلیون و 79 هزارو 462 دستگاه انواع خودرو توسط خودروسازان داخلی کشور تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 38 درصدی افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۴    
دی ماه 1395 پایان تلخی داشت و ده ها نفر که اغلبشان آتش نشانان فداکار بودند، در فاجعه آتش سوزی و فروریختن ساختمان معروف پلاسکو، جان باختند یا مجروح شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: 7 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی ذیل برنامه ملی پیشبرد برون گرایی اقتصادی برای 122 پروژه اولویت دار کشور جذب شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۴    
مدیرعامل بیمه ایران اعلام کرد: از روز شنبه آماده پرداخت خسارت های حادثه ریزش ساختمان پلاسکو هستیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۴    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش بینی می شود تا یک سال آینده برای 500 هزار نفر در صنعت پوشاک شغل ایجاد شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۴    
دانشمندان در مؤسسه مطالعات فضایی گودارد ناسا گزارش دادند که بر اساس تحقیقاتی که از سال 1880 در زمینه ثبت داده های هواشناسی آغاز شده، سال 2016 زمین گرم ترین سال خود را تجربه کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۴    
پست اینستاگرامی یکی از آتش نشانان حاضر در قلب حادثه پلاسکو منتشر می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۴    
بازار سکه و ارز تحت تاثیر حادثه پلاسکو در شرایط نیمه تعطیل قرار دارد و بیشتر صرافی ها در پی وقوع این اتفاق کرکره های شان را پایین کشیده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۴    
اتحادیه پوشاک با صدور اطاعیه درباره حادثه پلاسکو اعلام کرد :هرگونه بر آوردی از خسارات وارده فعلاً غیر ممکن است و تلاش ما این است تا خسارتهای جانی و مالی وارده به ساختمان، سرقفلی ها، اجناس، اسناد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۴    
در حالی که یکی از دلایل سختی اطفای حریق ساختمان پلاسکو وجود مواد سوختنی بسیار در آن بود، رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به گستردگی حضور غیرقانونی تولیدی ها در داخل تهران ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۴    
رئیس سابق اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک با بیان اینکه بیشتر واحد های ساختمان پلاسکو تهران بیمه نداشتند گفت: باوجوداینکه 600 واحد تولیدی و تجاری فعالیت خود را از دست داده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۴    
وزیر ارتباطات از پیگیری جهت تقویت ارتباطات محدوده پاساژ پلاسکو خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۴    
طلای جهانی روز پنج شنبه در واکنش به صعود ارزش دلار که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را ضعیف کرد، با کاهش روبرو شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۴    
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان تهران نوشت: این پاساژ حدود 5 تا 10 درصد از بازار را در اختیار داشته که با توجه به اتفاق امروز به نظر نمی رسد تاثیری در قیمت های بازار داشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۹    
رنو ساندرو که محصول پارس خودرو است تنها مدلی است که توانسته در این بازه قیمتی، چهار ستاره کیفی را از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران دریافت کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۹    
در پی واقعه دردناک آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از آسیب جدی به بازار تامین پوشاک شب عید خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۴    
قرارداد خدمات مدیریت پروژه شامل خدمات مهندسی، بازرسی فنی و نظارت برخط لوله گاز تاپی بین شرکت مجری این طرح با یک شرکت مشاوره مهندسی اتریشی امضا شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۴    
کارشناس ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: هنوز گزارش نهایی کار مشخص نشده، اما می توان گفت قدیمی بودن، عدم وجود سیستم اطفاء حریق ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۴    
یک دستگاه ملک کلنگی 125 متری در محدوده تهران نو خیابان شهید اشراقی ، 2 طبقه، مسکونی؛ با قیمت 390 میلیون تومان معامله می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۹    
در تصاویر زیر ساختمان پلاسکو را قبل و بعد از فروریختن بر اثر حریق گسترده مشاهده می کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۹    
ساختمان پلاسکو پس از آتش سوزی و ریزش، سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۴    
وزیر بهداشت در توضیح جزییات مصدومیت حادثه دیدگان "پلاسکو"، تاکید کرد: به لحاظ درمانی و بهداشتی حادثه تحت کنترل است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۹    
رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور با بیان این که تابستان سال آینده بهار بازار مسکن است از اعمال فشار برخی قدرت ها برای عدم شفافیت در حوزه اطلاعات بخش مسکن انتقاد کرد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۴    
سخنگویان سازمان آتش نشانی و اورژانس کشور آمار برخی سایت ها مبنی بر مرگ 50 تن از آتش نشانان در این حادثه را تکذیب کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۴    
با کاهش شاخص توشیبا در بازار های آسیا، سرمایه گذاران کمی عقب نشینی کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۴    
سد زاینده رود بامداد امروز پنجشنبه سی ام دی ماه با دبی حدود 60 مترمکعب بر ثانیه بازگشایی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۹    
رییس اتحادیه پیراهن دوزان تهران گفت: 600 واحد تولیدی در ساختمان پلاسکو فعال بود که 400 واحد آن را تولیدی پیراهن دوزی تشکیل می داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۹    
عضو اتحادیه پوشاک گفت: میزان خسارت در خصوص ریزش ساختمان پلاسکو، حدود 2هزار میلیارد تومان برآورد می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۹    
نفت جهانی روز پنج شنبه در آستانه انتشار آمار رسمی ذخایر نفت خام آمریکا، بخشی از ضرر چشمگیر معاملات روز گذشته را جبران کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۴    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران اظهارکرد که گاز ساختمان های اطراف پلاسکو به دلیل به وجود نیامدن مشکلات قطع شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۴    
در تصویر زیر ساختمان پلاسکو را در نمایی از خیابان جمهوری (استانبول) در سال 1353 مشاهده می کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۹    
اقتصاد کشور باید سالانه 650 هزار شغل ایجاد می کرد تا هنگامی که متولدین دهه 60 به سن اشتغال می رسند، اقتصاد کشور آمادگی پذیرش بیکاران را داشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۹    
قیمت طلا، سکه و دلار در بازار کاهش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۹    
بسیاری از شرکت های بیمه درگیر حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو هستند، چرا که این ساختمان واحدهای زیادی دارد و هر یک بیمه گر خاصی دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۴    
وزیر نیرو به وضعیت آب ارس اشاره کرد و گفت که بنده بیشترین ارتباط را با مقام های دولت ارمنستان داشته ام و بطور قاطع می گویم که آب رودخانه ارس هیچگونه آلودگی ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۴    
مسئول اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از مسمومیت 49 دانش آموز در اردوگاه امام خمینی (ره) زنجان خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۴    
روابط عمومی اورژانس کشور اسامی مصدومین انتقالی به بیمارستان ها در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از دستگیری عامل انتشار عکس و فیلم های خصوصی در تلگرام و فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم بازداشت و با صدور قرار تامین روانه زندان شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۹    
بررسی بازار مسکن با تعداد دو اتاق خواب باید مبلغی بین 200 تا 800 میلیون تومان هزینه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۹    
یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، با اعلام تعداد سیم کارت های بی هویت فعلی گفت: امروز 3 میلیون سیم کارت بی هویت قطعاً قطع کامل می شوند، اما برای سلب امتیاز ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۹    
آخرین آماری که از ثبت دامنه های فارسی در کشور به دست آمده، حاکی از وجود بیش از 800 هزار دامنه فارسی است که دامنه دات ir همچنان در صدر آنها قرار دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۹    
ساختمان پلاسکو قدیمی ترین عمارت بزرگ تجاری تهران به دلیل موج آتش سوزی فروریخت این ساختمان از ساعت 7 و 59 دقیقه دچار حریق شده بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۹    
گروه هیوندای موتور اعلام کرد: سرمایه گذاری خود در آمریکا را ظرف پنج سال آینده به میزان 50 درصد افزایش داده و به 3.1 میلیارد دلار می رساند و ممکن است کارخانه جدیدی در این کشور احداث کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
وزیر اقتصاد به ایجاد یک هزار و 700 فرصت شغلی جدید اشاره کرد و گفت: ایجاد این تعداد شغل به دلیل گشایش ناشی از برجام و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
شبنم فرشاد جو با حضور در خندوانه از مخالفت هنرمندان پیرامون تصویب مصوبه جدید مجلس گفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
چالش فرونشست دشت یا اراضی تهران،از معضلاتی است که در صورت استمرار آن،در آینده شاهد بروز بحران هایی جدی در این عرصه خواهیم بود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
منتنفی شدن مزد منطقه ای در سال 96، استرداد قانون کار به دولت، آغاز دور جدید حذف یارانه ها و پاسخ وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد به آمارهای اشتغالی روحانی مهمترین اخبار کار و تعاون این هفته بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۹    
یک مقام مسئول وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح جزئیات فرایند حذف یارانه نقدی خانوارها، از امکان ثبت اعتراض خانواده هایی که یارانه نقدی آنها قطع شده است، خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۹    
معاون وزیر نیرو از نیاز به 52 میلیارد دلار سرمایه گذاری به منظور توقف انتشار گازهای گلخانه ای در ایران خبر داد و گفت: تولید برق پاک تا پایان امسال، 400 مگاوات افزایش می یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۴    
نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهرتهران جزئیات ترفند جدید سودجویان ساخت و ساز و قطع کنندگان درختان را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۹    
در هفته جاری گروه پارس خودرو، ایران خودرو، گروه بهمن، زامیاد، سایپا و سایپا دیزل ابتدای هفته را با روند مثبت شروع کرده و در انتهای هفته منفی شدند و این در حالی است که گروه های ایران خودرو دیزل از چند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۴    
شعله های آتش درحالی باردیگر ساختمان پلاسکو را در خود فروبرد که لحظاتی پیش شدت آتش موجب فروریختن کامل آن شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۴    
فروش همیشه از تولید سخت تر است. این را هر خودروسازی که در یک بازار رقابتی فعالیت کرده باشد به خوبی دریافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۴    
ساختمان پلاسکو تهران که از دقایق ابتدایی صبح امروز دچار حریق شده بود، به یکباره فرو ریخت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۹    
سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان این که میزان مصرف گاز در شبکه خانگی از اول آذرماه تاکنون بیش از 450 میلیون مترمکعب بوده است، گفت: مصرف نرمال گاز خانگی باید دو سوم این میزان یعنی 300 میلیون مترمکعب باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۴    
تصادف زنجیره ای 22 خودرو، گازگرفتگی یک نفر و کشته شدن تعدادی از شهروندان در تصادفات رانندگی بخشی از اخبار حوادث استان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۴    
پوریا پورسرخ با انتشار تصویری از پشت صحنه مرز خوشبختی صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۴    
چند ماهی است تعدادی از بازاریان تهران یک گروه تلگرامی درست کرده اند و در این گروه اسم و مشخصات و عکس کسانی را که چک شان برگشت خورده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۹    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: نرخ هر کیلو مرغ با افزایش 150 تومانی در مراکز خرده فروشی 6 هزار و 900 تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۴    
افزایش کودکان کار طی سال های اخیر نگران کننده به نظر می رسد و به نوعی این کودکان را باید تهدیدی برای آینده جامعه دانست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۹    
بررسی ها نشان می دهد دولت یازدهم در چهار سال گذشته از دو گردنه سخت اقتصاد ایران عبور کرده و تلاش برای عبور از سومین گردنه دشوار همچنان ادامه دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۴    
انسانها دنبال امید می گردند، امیدی که طب حاشیه آن را نوید می دهد. طب مدرن در کنترل بیماریهای عفونی تا حد زیادی نوید دهنده و از خود مطمئن است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۴    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع آتش سوزی گسترده در ساختمان پلاسکو در پایتخت خبر داد و گفت: عملیات امداد رسانی همچنان ادامه دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۴    
بازار خودرو ایران در شرایطی هفته گذشته را به دلیل عرضه مدل های پلاک جدید، با افزایش قیمت پشت سر گذاشت که طی این هفته، قیمت ها عقب نشینی کرده و آرامشی هر چند نسبی در بازار حکمفرما شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۴    
قطعا تا پایان سال ارز تک نرخی می شود. این گفته ولی الله سیف در 8 شهریور ماه و در گفت وگوی ویژه خبری تلویزیون است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۹    
بر اساس گزارش وزارت اقتصاد پس از هدفمندی یارانه ها قدرت خرید خانوارها 25 درصد کاهش یافت
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۴    
اعداد و ارقام همواره از هر استدلال دیگری گویاتر هستند؛ در مطلب پیش رو، بر حسب آمارهای تازه ترین گزارش اوپک و 11 گزارش پیشین این سازمان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۴    
پس از یک دوره یک ماهه افت ممتد بازار سهام، بالاخره روند منفی متوقف شد و با رشد یک درصدی طی معاملات هفته جاری، شاخص کل بالاتر از سطح 79 هزار واحد قرار گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۹    
سازمان ملل متحد طبق روال هر ساله گزارشی موسوم به چشم انداز وضعیت اقتصاد جهان منتشر می کند. در گزارش سال 2017 سازمان ملل که تازه منتشر شده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۹    
بخش عمده نشست خبری رئیس جمهوری به مناسبت یکسالگی برجام به تشریح دستاوردهای اقتصادی این توافق در مدت یک سال پس از اجرای آن اختصاص داشت.