پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۵۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 31 خرداد 1395 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 31 فروردین 1395 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1395 صبحانه انلاین 31 تیر 1395 صبحانه انلاین 31 مرداد 1395 صبحانه انلاین 31 شهریور 1395 صبحانه انلاین 30 مهر 1395 صبحانه انلاین 30 آبان 1395 صبحانه انلاین 30 آذر 1395 صبحانه انلاین 30 دی 1395 صبحانه انلاین 30 بهمن 1395 صبحانه انلاین 5 اسفند 1395 صبحانه انلاین 1 خرداد 1395 صبحانه انلاین 2 خرداد 1395 صبحانه انلاین 3 خرداد 1395 صبحانه انلاین 4 خرداد 1395 صبحانه انلاین 5 خرداد 1395 صبحانه انلاین 6 خرداد 1395 صبحانه انلاین 7 خرداد 1395 صبحانه انلاین 8 خرداد 1395 صبحانه انلاین 9 خرداد 1395 صبحانه انلاین 10 خرداد 1395 صبحانه انلاین 11 خرداد 1395 صبحانه انلاین 12 خرداد 1395 صبحانه انلاین 13 خرداد 1395 صبحانه انلاین 14 خرداد 1395 صبحانه انلاین 15 خرداد 1395 صبحانه انلاین 16 خرداد 1395 صبحانه انلاین 17 خرداد 1395 صبحانه انلاین 18 خرداد 1395 صبحانه انلاین 19 خرداد 1395 صبحانه انلاین 20 خرداد 1395 صبحانه انلاین 21 خرداد 1395 صبحانه انلاین 22 خرداد 1395 صبحانه انلاین 23 خرداد 1395 صبحانه انلاین 24 خرداد 1395 صبحانه انلاین 25 خرداد 1395 صبحانه انلاین 26 خرداد 1395 صبحانه انلاین 27 خرداد 1395 صبحانه انلاین 28 خرداد 1395 صبحانه انلاین 29 خرداد 1395 صبحانه انلاین 30 خرداد 1395 صبحانه انلاین 31 خرداد 1395 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۶    
ام جی کارز نام یک شرکت سازنده خودروهای اسپرت بریتانیایی می باشد که در سال 1924 تاسیس شده است. ای ن شرکت بیشتر به خاطر خودروهای اسپرت روباز دوسرنشینه اش مشهور است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۵    
ایران در طی هفته های اخیر نفت بیشتری با قیمت بالا فروخته است. این کشور در هفته منتهی به 10 ژوئن هر بشکه نفت سبک خود را به رقم 47 دلار و 58 سنت فروخت که یک دلار و 93 سنت بالاتر از هفته قبل بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۸    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پنج متهم که با معرفی خود به عنوان افراد منتسب به دستگاه های دولتی و امنیتی کشور قصد کلاهبرداری 600 میلیارد تومانی در مشهد و طرقبه شاندیز را داشتند با گزارش به موقع ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۵    
رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی کشور از توافق بانک های خصوصی و دولتی برای کاهش سود بانکی به 15 درصد از ابتدای تیرماه خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان های 50 متری در مناطق 22 گانه شهری تهران طی خرداد 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۴    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شرق تهران طی خرداد 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۸    
شرکت بنز سریعترین مدل مرسدس را در فرانسه معرفی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۹    
اگرچه امسال، سال پربارشی به نظر می رسد اما مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورمی گوید: در تابستان سال 95 تعداد شهرهای درگیر تنش آبی به 301 شهر با جمعیتی بالغ بر 35 میلیون نفر رسیده است و عمده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۳    
دادستان دیوان محاسبات از ماموریت ویژه این سازمان برای بررسی حقوق های دریافتی سازمان های مختلف خبر داده و گفته گزارش فیش های حقوقی آماده شده و به مجلس می رود تا در صورت صلاحدید رئیس مجلس منتشر شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۴    
چین موفق به ساخت پرسرعت ترین رایانه جهان شده است که به اعتقاد بسیاری می تواند اقدامی مهم در پیشبرد فن آوری اطلاع رسانی و محاسباتی در جهان باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران با بیان اینکه نرخ تورم کشور در تیرماه تک رقمی می شود، گفت: اکنون نرخ ارز در کشور به ثبات رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۷    
در تصویر 6 میلیارد تومان در یک پارکینگ شخصی می بینید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۸    
مرکز امار ایران اعلام کرد: بررسی نرخ بیکاری جمعیت 10 ساله و بیش تر نشان می دهد که ای شاخص در زمستان 1394 نسبت به فصل مشابه سال قبل از ان سه دهم درصد افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۲    
اسامی برخی واحدهای تولید مواد غذایی غیر مجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۶    
جدول زیر نشان می دهد که افطار و شام در رستوران ها و هتل های مجلل شهر برای هر نفر چقدر تمام می شود و کدام به صرفه تر است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۴    
لوکس ترین و تجملی ترین خودروی بنز به صورت گذرموقت در شیراز تردد می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۶    
اشرار تحت تعقیب در بندر امام(ره) پس از به شهادت رساندن افسر آگاهی و مجروح کردن دو مامور دیگر متواری شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۴    
روابط عمومی باید انعکاس دهنده زحمات کارکنان به ویژه کارکنان صف باشد و از آسیب هایی که ممکن است به بانک وارد شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۰    
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای فراهم کردن امکان خرید برای گروه های مختلف درآمدی و تامین سلایق و انتظارات مشتریان، طرح پیش فروش بلندمدت محصولات خود را آغاز کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۷    
مدیر کل محیط زیست مازندران گفت: در مازندران کوه فروشی می شود و فرآوری در واحدهای معدنی صورت نمی گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۸    
معاون سازمان امور دانشجویان با اشاره به نتایج پژوهش سیمای زندگی دانشجویان گفت: حدود 5 درصد دانشجویان معتاد اینترنتی هستند، 17 درصد قلیان و 15 درصد سیگار می کشند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۷    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد : ارزش صندوق های قابل معامله (ETF) در بازار سرمایه 16 درصد افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۸    
شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در پایان دوره یکساله منتهی به 29 اسفند ماه 94 موفق شد مبلغ 765 میلیارد و 429 میلیون ریال سود انباشته در حسابهای خود ثبت کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۴    
اگر بعد از گذشت 4 ماه از پذیرش شرکت عرضه نشود، پذیرش شرکت لغو می شود. این درحالی است که فرابورس، حداکثر 2 ماه دیگر می تواند به مدت گفته شده اضافه کند و نهایتا 6 ماه فرصت در اختیار شرکت ها قرار دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۴    
با تصویب کاهش نرخ سود سپرده های بانکی، نرخ طلا در ایران با افزایشی چشمگیر روبه رو شد؛ حال آنکه توقع می رفت با آغاز ماه رمضان نرخ طلا، با توجه به کاهش مبادلات در این ماه، ارزان تر شود، که نشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۱    
وزیر نیرو گفت: اصلاح ساختار اقتصادی برق از ضروریات این صنعت است و دولت به این مسئله توجه دارد و ما هم در وزارت نیرو به عنوان بخش دولتی و کارشناسی صنعت برق کشور به این موضوع ورود کرده ایم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۳    
در ادامه نتایج برجام در حوزه حمل و نقل هوایی و افزایش مسیرهای پروازی شرکت های ایرانی به نقاط مختلف اروپا، نخستین پرواز مستقیم هواپیمایی ماهان از تهران به پاریس امروز(دوشنبه) انجام شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۸    
اپل تا کنون توانسته محصولات پرطرفداری با نام های اختصاصی مانند iPod و iMac تولید کند. اما پرفروش ترین و موفق ترین محصول این کمپانی بدون شک iPhone است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از رسیدگی به پرونده متصدی مشاور املاک به علت اخذ وجه اضافی در شعبه تعزیرات حکومتی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۶    
فیشینگ برای جعل درگاه های بانکی و صفحات و شبکه های اجتماعی توسط سارقان اینترنتی استفاده می شود از این رو شهروندان باید مراقب درگاه های جعلی باشند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۳    
چنین پردازنده ای برای انجام برخی امور موازی نظیر رمزگذاری، واکاوی داده های علمی و همچنین کدبندی ویدیوها می تواند کاربرد بسیار مناسبی داشته باشد و آن ها را با سرعت بالاتری انجام دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۳    
محمدرضا گلزار در جمع خانواده در رستوانش
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۴    
الناز حبیبی بازیگر 28 ساله با انتشار عکسی به تبلیغ برای دکتر دندانپزشکش پرداخته است!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۸    
شرکت رایانه ای Hyperkin یک نوع دسته بازی برای گوشی های هوشمند ساخته است که به صورت غلاف گوشی را در بر میگیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۹    
اطلاع رسانی، کیفیت فیلم های اکران شده و قیمت بلیت سینماها در ماه رمضان، 3 عاملی است که پخش کنندگان سینمایی –فارغ از اینکه اکران ماه رمضان را موفق ارزیابی می کنند یا نه- بر اثرگذار بودن این عوامل بر ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۶    
با فرا رسیدن موج اول سفرهای تابستانی رونق در بازار خودرو کشور جریان خواهد یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۳    
امروز مرکز سرگرمی های تعاملی سونی اطلاعات جدیدی از بازی God of War در سایت رسمی خود منتشر کرد. این اطلاعات جدید شامل داستان و چند عکس و یک تصویر متحرک زیبا است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۰    
بخشنامه تعیین میزان معافیت مالیات بر درآمد حقوق سال 1395 ابلاغ شد که بر اساس آن سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران 156 میلیون ریال در سال تعیین شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۵    
نخستین کارگاه آموزشی مدیریت ریسک در بازار فلزات از سوی مرکز مالی ایران و با همکاری شرکت یورو مانی 29 و 30 تیرماه در تهران برگزار می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۵    
یارانه یا مشوق صادراتی لبنیات که در جلسه اخیر هیات دولت 200 میلیارد تومان برای آن تصویب شد، به گفته معاون وزیر جهاد کشاورزی با هدف افزایش تقاضای شیر و تعادل بخشی به قمیت آن به نفع دامداران اجرایی می ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۲    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: واگذاری سهام ذوب آهن اصفهان در فرابورس از سوی سازمان خصوصی سازی به عنوان یکی از بزرگ ترین مجتمع های تولید فولاد کشور پیش از حل ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۹    
در حالی ایران به تازگی مذاکره برای تولید ال ان جی را با 8 شرکت آغاز کرده است که رقیب دیرینه گازی ایران در پارس جنوبی یعنی قطر به دنبال تصاحب بازارهایی است که ایران سال های دراز به آنها چشم دوخته بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۶    
نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با هدف معرفی پتانسیل های بازار سرمایه به سرمایه گذاران خارجی، گسترش فرهنگ سهامداری ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۳    
با کسری موجود در تامین منابع قرض الحسنه بانکها برای پرداخت وام 10 میلیون تومانی ازدواج، بانک مرکزی به زودی دستور استفاده از قرض الحسنه جاری را نیز صادر خواهد کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۱    
رئیس اتاق تعاون ایران با تشریح جزئیات 4 بسته ویژه برای تأمین جهیزیه زوج های جوان با مبلغ 7 تا 20 میلیون تومان به 18 تا 24 قلم کالای درجه یک ایرانی استفاده شده در آن اشاره کرد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۵    
بنا به گفته مدیرعامل شیائومی، این کمپانی قصد دارد در ماه جولای (تیر) یک محصول با مشخصات یک پرچمدار معرفی کند. بسیاری بر این باورند که احتمالا این محصول Mi Note 2 خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۲    
یک پایگاه آمریکایی با ادعای آمادگی تهران جهت از سرگیری روابط تجاری با واشنگتن، درباره فروش 100 هواپیمای بوئینگ به ایران، این سؤال را طرح کرده که ایران پول بوئینگ را به دلار می دهد یا یورو؟ .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۶    
مرسدس بنز می خواهد خودرویی برقی با محدوده حرکتی 500 کیلومتری معرفی کند. این اولین بار است که یک شرکت خودروسازی واقعا تلاش می کند تا پا به پای تسلا موتور در زمینه خودروهای الکتریکی فعالیت کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۰    
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران گفت: مسایلی مانند کاهش نرخ سود سپرده ها، برقراری مبادلات اقتصادی خارجی و افزایش صادرات که در وضعیت بهتری نسبت به پارسال قرار دارد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۰    
مدیر کل سابق نظارت بر بانک های بانک مرکزی گفت: چسبندگی نرخ سود بانکی نمایانگر ایرادهای ساختاری در نظام بانکی است. اینکه فکر کنیم اگر نرخ سود را پایین بیاوریم، مشکل حل شده است، اشتباه است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۰    
معاون پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با مثبت ارزیابی کردن کاهش نرخ سود بانکی، گفت: با کاهش نرخ سود، حجم پول افزایش می یابد و به همین دلیل ریسک های تورمی افزایش خواهد یافت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۹    
وزیر صنعت با تشریح شرایط تسهیلات دهی بانک ها به 7500 واحد صنعتی کوچک و متوسط و بیان جزئیاتی از تقاضاهای ثبت شده برای دریافت این تسهیلات ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۱    
رئیس اتحادیه سراسری تعاونی تولیدی استان تهران با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی با معوقات بانکی روبرو هستند گفت: با وجود نبود بازار مصرف داخلی اما ورود کالاهای مشابه داخلی افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۸    
بنا به اعلام شایعه ها و گزارش های جدید ظاهراً سامسونگ امسال یک مدل از گلکسی نوت را که از سری اج نیست معرفی خواهد کرد به این معنا که بار دیگر شاهد عرضه ی نسخه ی معمولی سری نوت با نام گلکسی نوت 7 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۵    
در سال 2014 الکترونیک آرتس و PopCap در همکاری با هم یکی از محبوب ترین بازی های پلتفرم تلفن همراه یعنی گیاهان بر غلبه زامبی ها را به دنیای کنسول های خانگی و PC آوردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، نرخ جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۹    
در هفته های اخیر یکی از گوشی های هوشمندی که احتمال استفاده از دوربین با لنز دوگانه در آن مطرح شده، آیفون 7 پلاس اپل است، اما به نظر می رسد استفاده از این فناوری به آیفون جدید اپل محدود نخواهد شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۰    
عکس از مسیح چهرازی
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، گفت: رانش زمین، علت اصلی بروز حادثه شهران است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۸    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه 70 تا 80 درصد کالاهایی که از خارج از کشور وارد می شود قابل تولید در داخل کشور است گفت: این مهم در صورتی محقق خواهد شد که تامین مالی طرح های بزرگ در داخل انجام شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۲    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز دوشنبه با افزایش آغاز به کار کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۹    
تنها مجموعه ایرانی که در راه شکست انحصار تامین اینترنت کشور قدم گذاشته و در بازار جهانی حضور دارد، به دو سؤال اساسی درباره قیمت اینترنت پشت مرزهای ایران و مقایسه واقعی قیمت اینترنت ایران با نرم جهانی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۳    
طهماسب مظاهری رشد نقدینگی مناسب تا پایان سال جاری را برابر با 10 درصد می داند و معتقد است یکی از راه کارهایی که دولت می تواند به وسیله آن رشد نقدینگی را کنترل کند این است که با چاپ پول مانند اکل ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۷    
از ابتدا تا 15 خردادماه سال جاری 6.4 درصد از کل معاملات مسکن شهر تهران به خانه های زیر 2 میلیون تومان در هر متر مربع اختصاص داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۱    
معامله بلوک 303 میلیون سهمی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در بورس اوراق بهادار قطعی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۵    
عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر گفت: قیمت تمام شده تولید هر خودرو در ایران به طور متوسط 40 درصد بیشتر از نرم های جهانی است و خودروسازان ایرانی 1 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۲    
باتصمیم جدید دولت، 200دستگاه خودروی شورلت آمریکایی ثبت سفارش شده می توانند وارد بازار ایران شوند که این کاملا در مغایرت با هشدارهای رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصادمقاومتی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۴    
مایکروسافت قصد ندارد امسال گوشی سرفیس را عرضه کند و این کار به سال آینده میلادی موکول خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۴    
مدیرعامل بنیاد مستضعفان گفت: در فاینانس چینی ها بانک تجارت اقساطی را که وزارت راه تقبل کرده بود، طلبکار است، از سوی دیگر بانک بدهی به دولت دارد که مقرر شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۱    
نشریه اقتصادی فوربس اعلام کرد بازار وال استریت واکنش مثبتی به قرارداد احتمالی شرکت بوئینگ با ایران نشان داد به نحوی که ارزش سهام این شرکت پس از انتشار خبر خرید 100 هواپیمای بوئینگ توسط ایران افزایش ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۵    
"پس از برجام و ورود مجدد بانک های کشور به بازار های مالی جهان اکنون زمان مناسبی است که با برپایی نمایشگاه های تخصصی و بانکی در این حوزه ورودی موثر و تاثیر گذار داشته باشیم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۹    
دستورالعمل جدید شرایط درج و نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در بازار پایه فرابورس ایران اعلام شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۶    
نرخ رسمی دلار امروز یک ریال کاهش یافت، اما پوند 689 ریال و یورو 265 ریال رشد داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۶    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه قطعه یک آزادراه تهران شمال تا بهار 96 تکمیل خواهد شد از بنیاد مستضعفان خواست با فعالیت جدی امکان بهره برداری از قطعه یک را تا پایان امسال فراهم کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۳    
تا زمانی که آستین ها را بالا نزنیم و برای فرهنگ سازی در بورس اوراق بهادار کاری نکنیم، این بازار جولانگاه نوسانگیران و برخی منفعت طلبان باقی خواهد ماند و بورس ما همین بورس خواهد بود و اقتصاد همین ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۳    
در نامه جدید رحمت الله اکرمی معاون وزیر اقتصاد به معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی که با قید خیلی مهم – آنی ارسال شده، با ذکر نامه های سال گذشته این بخش به سازمان مدیریت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۷    
فرآورده های نفتی و محصولات شیمیایی، آهن و سنگ آهن اولین کالاهای صادراتی و همچنین دستگاه گیرنده و فرستنده از نوع SDH، ماشین آلات و دستگاه ها برای مایع کردن هوا یا سایر گازها ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۴    
در روزهایی که همگان درباره به فروش گذاشتن کارخانه ارج و نابودی برند آن صحبت می کنند، کارخانه ها و برندهای بزرگ تری بی سروصدا در حال فروش هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۴    
معاون ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از سال 1392 تا سال 1394 قاچاق کالا 9.5 میلیارد دلار کاهش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۱    
بررسی وضعیت سیم کارت های فعال تلفن همراه طی سال های گذشته همواره گویای این نکته بوده که حدود نیمی از این شماره ها در حالت غیرفعال قرار دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۷    
مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 29/12/94 بیمه پارسیان مصوب کرد که به اعضای هیئت مدیره این شرکت 400 میلیون پاداش پرداخت شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۱    
شنیده ها حاکی از واگذاری 30 هزار متر مربع از اراضی سازمان جنگل ها به وزارت ورزش است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۸    
بعد از این که فیش حقوقی برخی مدیران دولتی افشا شد و خاطر آن ها مکدر شد، تصمیم گرفتیم تا فیش حقوقی برخی از مدیران دولتی خارجی را منتشر کنیم تا آن ها نیز ناراحت شوند. رئیس جمهور آمریکا بهترین گزینه بود!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۲    
امیرعلی نبویان با انتشار پستی در صفحۀ اینستاگرامش از ازدواجش خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۹    
گروه خودروسازی فولکس واگن در راستای استراتژی جدیدش، تولید بیش از 40 مدل را در سالهای آینده متوقف خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۵    
دردوران تحریم یکی از بانک هایی که شاید بیش از سایر بانک ها با محدودیت های بین المللی مواجه شد، بانک توسعه صادرات بود که بواسطه مأموریت های تعریف شده عمده فعالیت های آن برون مرزی و برای حمایت از ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۳    
فهرست صادراتی خشکبار ایران آب رفت و حالا سلطان خشکبار جهان از 18 قلم کالای صادراتی تنها به 3 قلم بسنده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۳    
کارت ملی هوشمند عنوان کارت شناسایی ای بود که از سال 90 با توجه به ورود به فرایند دولت الکترونیک و جامعه اطلاعاتی به دستور دولت از سوی ثبت احوال کشور صادر و قرار شد تا سال 97 همه کارت های ملی هوشمند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۷    
صنعتی شدن جهان به آلودگی بیشتر آن منجر شده است. درهمین راستا سهم سالانه آلودگی هوا تا سال 2060 میلادی معادل یک درصد تولید ناخالص داخلی اقتصاد جهانی خواهد بود که معادل 2 تریلیون و600 میلیارد دلار است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۷    
در شرایطی این روزها صحبت هایی در خصوص ورود بخش مسکن به دوره رونق به گوش می رسد که به باور مشاوران املاک، خرید مسکن در سه سال اخیر با افت 90 درصدی مواجه بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۴    
با گرانی نفت به بشکه ای بیش از 50 دلار، روند بیکاری دکل های حفاری نفت جهان متوقف و حتی تعدادی از دکل های بیکار به سرکار بازگشتند که این تحولات زمینه ساز سقوط دوباره قیمت نفت شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۵    
رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی می گوید: عده ای که سررشته ای از صنعت و تولید ندارند و یک شبه به منابع اقتصادی دست یافته اند با یک تلفن از هر نقطه دنیا جنس ارزان و انبوه وارد کشور می کنند و نمی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۵    
معاون وزیر صنعت اعلام کرد: واحدهای صنفی و معادن نمی توانند از تسهیلات 16 هزار میلیاردی احیاگر صنایع استفاده کنند اما احتمالا این دو بخش در مرحله بعد به طرح اضافه می شوند که در این صورت دو تا سه هزار ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۵    
بر پایه مطالعه جدیدی که از سوی مرکز پژوهش های مجلس صورت گرفته، قدرت خرید خانوار در ایران از سال 1379 تا 1390 به صورت پیوسته کاهش پیدا کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۲    
موج نگرانی ها از حقوق های نجومی مدیران تا حدی افزایش یافته که برخی کارشناسان اقتصادی، خواستار شفاف سازی مدیران ارشد دولتی به خصوص بانک ها درباره میزان دریافتی هایشان شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۲    
با وجود اینکه دولت می گوید در دو سال گذشته حدود 1.2 میلیون شغل ایجاد شد اما گزارش جدید وزارت کار نشان می دهد در فاصله زمستان 92 تا 94 بر تعداد بیکاران مطلق کشور 515 هزار نفر افزوده شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۲:۵۱    
شیرینی ماه رمضان چند برابر می شود وقتی جمع بیشتری سر سفره افطار می نشینند و به خرمایی روزه خود را افطار می کنند.
  • ۱