پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۵۴Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 30 خرداد 1395 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 31 فروردین 1395 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1395 صبحانه انلاین 31 تیر 1395 صبحانه انلاین 31 مرداد 1395 صبحانه انلاین 31 شهریور 1395 صبحانه انلاین 30 مهر 1395 صبحانه انلاین 30 آبان 1395 صبحانه انلاین 30 آذر 1395 صبحانه انلاین 30 دی 1395 صبحانه انلاین 30 بهمن 1395 صبحانه انلاین 5 اسفند 1395 صبحانه انلاین 1 خرداد 1395 صبحانه انلاین 2 خرداد 1395 صبحانه انلاین 3 خرداد 1395 صبحانه انلاین 4 خرداد 1395 صبحانه انلاین 5 خرداد 1395 صبحانه انلاین 6 خرداد 1395 صبحانه انلاین 7 خرداد 1395 صبحانه انلاین 8 خرداد 1395 صبحانه انلاین 9 خرداد 1395 صبحانه انلاین 10 خرداد 1395 صبحانه انلاین 11 خرداد 1395 صبحانه انلاین 12 خرداد 1395 صبحانه انلاین 13 خرداد 1395 صبحانه انلاین 14 خرداد 1395 صبحانه انلاین 15 خرداد 1395 صبحانه انلاین 16 خرداد 1395 صبحانه انلاین 17 خرداد 1395 صبحانه انلاین 18 خرداد 1395 صبحانه انلاین 19 خرداد 1395 صبحانه انلاین 20 خرداد 1395 صبحانه انلاین 21 خرداد 1395 صبحانه انلاین 22 خرداد 1395 صبحانه انلاین 23 خرداد 1395 صبحانه انلاین 24 خرداد 1395 صبحانه انلاین 25 خرداد 1395 صبحانه انلاین 26 خرداد 1395 صبحانه انلاین 27 خرداد 1395 صبحانه انلاین 28 خرداد 1395 صبحانه انلاین 29 خرداد 1395 صبحانه انلاین 30 خرداد 1395 صبحانه انلاین 31 خرداد 1395 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۳:۴۴    
لوله آب 200 اینچی شرق تهران ترکید اما خوشبختانه تاکنون حادثه تلفات جانی نداشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۳:۳۵    
دبیر شورای امنیت ملی از کشف عملیات تروریستی انتحاری در تهران و خنثی کردن این عملیات خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۳:۲۹    
امیرحسن کاکایی اظهار کرد: در زمان تحریم به دلیل محدودیت های ایجاد شده حدود 90 درصد خودروهای خارجی از کشور امارات متحده عربی وارد ایران می شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۳:۰۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متأسفانه بانک های کشور در خدمت تولید نیست بلکه در خدمت دلالان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۲:۴۸    
حمله سگ های گله به پسر بچه 9 ساله در تجریش مرگ کودک را رقم زد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۲:۲۴    
به دلیل کاهش مصرف و قیمت تخم مرغ در عراق صادرات به این کشور فعلا انجام نمی شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۲:۰۹    
هواپیمای خصوصی، ایرتاکسی هواپیماهای داخلی، هواپیماسازی و صادرات هواپیما؛ شاید اینها عبارات جدیدی در بخش حمل ونقل هوایی کشور باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۱:۵۸    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری شاگرد یک مغازه نانوایی که اقدام به قتل همکارش در شهر ری کرده بود، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۱:۵۵    
بارش شدید تگرگ تبریز را در آستانه تابستان سفید پوش کرد!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۱:۴۶    
در این راستا، مبلغ چهار هزار و پانصد میلیارد ریال فرآورده های لبنی و بهبود کارکردهای صادراتی و با هدف افزایش بهره وری و ارتقای کیفیت تولید شیرخام ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۰:۴۱    
واردات حدود 17 هزار خودرو تنها در 6 ماه نخست سال 94 در منطقه ای آزاد که مساحتی کمتر از یک درصد جغرافیای کشور را دارد، به زودی این نقطه در جنوب کشور را به گورستان خودروهای وارداتی تبدیل خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۰:۳۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در شمال تهران طی خرداد 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۰:۲۳    
امسال در جریان کنفرانس توسعه دهندگان اپل، 350 توسعه دهنده جوان بورسیه این شرکت را دریافت می کنند و در این میان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۰:۱۷    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: علاوه بر حقوق ها، اضافه پرداختی های حقوق دو ماه گذشته (فروردین و اردیبهشت) بازنشسته ها که به دلیل عدم تصویب قانون به حساب آنان واریز نشده بود پرداخت می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۰:۰۲    
فرماندار شهرستان تهران با اشاره به تازه ترین بررسی های کارشناسان در خصوص علل وقوع حادثه انفجاز گاز روز جمعه در منطقه شهران گفت: براساس ارزیابی ها ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۹:۵۹    
مدل حاکم بر تصویب تعرفه در کمیسیون تنظیم مقررات مبتنی بر مدل اقتصادی شبکه ملی اطلاعات قرار گرفته است به نحویکه قیمت اینترنت داخل به یک سوم اینترنت بین المللی خواهد رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۹:۵۶    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در شهرک غرب تهران طی خرداد 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۹:۴۱    
قیمت نفت خام سبک و سنگین ایران در بازارهای جهانی در هفته منتهی به 10 ژوئن (21 خردادماه) حدود دو دلار افزایش یافت و بیشترین رشد را در میان نفت خام های شاخص به خود اختصاص داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از پیدا شدن جسد یک کارگر مفقود شده در حادثه شهران خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۹:۲۳    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه کاهش سود تسهیلات بانکی تا چند روز دیگر محقق می شود، گفت: نرخ تورم تا یک ماه آینده به مرز تک رقمی می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۹:۰۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، طی حکمی محمد پیر هادی را به عنوان عضو هیات نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۹    
اولین نشست کمیسیون های مجلس دهم برای انتخاب هیأت رئیسه کمیسیون ها عصر امروز (یکشنبه) برگزار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۸:۴۴    
چهره های ژورنالیستی مانند ورزشکاران، بازیگران و حتی روزنامه نگاران تا زمانی چهر ه اند که هستند، باشند و پرتحرک و پرانرژی جریان بسازند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۸    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش، گفت: امسال، شهریه مدارس غیردولتی با توجه به شرایط جغرافیایی هر منطقه تا 15 درصد افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۷:۴۷    
مرد میانسالی که دخترش را مقابل دانشگاه در شهرستان خوی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۵    
همراه اول 4 گوشی شیائومی را به صورت قسطی می فروشد. این 4 گوشی به همراه سیم کارت اعتباری و بسته ی ترکیبی مکالمه، پیامک و اینترنت واگذار می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۹    
براساس مصوبه مجلس در قانون بودجه 95 سقف وام ازدواج جوانان برای هر یک از زوجین از 3 به 10 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 4 ساله افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۷    
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی از صدور بخشنامه ای برای استفاده کارفرمایان و تولیدکنندگان خوش حساب از مزایای بخشودگی جرائم بیمه ای خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی دستگاه قضا گفت: برخی از فیش های حقوقی خلاف عدل است البته باید تفاوت هایی بین فرد متخصص و غیرمتخصص باشد اما نمی توانیم بدون رعایت عدل و عدالت اجتماعی عمل کنیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۴    
در داد و ستدهای روز جاری سهامداران بیش از 634 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و 321 میلیارد ریال دست به دست کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۱    
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: روزانه 15 هزار تن غذا در تهران دور ریخته می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۱    
مدیرعامل کرمان موتور از آغاز تولید نمونه های اولیه ایکس60 با گیربکس سی.وی.تی در این شرکت خودروسازی و عرضه آن از عید سعید فطر خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۸    
یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری، دلیل خروج هواپیمای ماهان از باند فرودگاه خارگ را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۵    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از مذاکره 7 ایرلاین با شرکت بوئینگ خبر داد و گفت: این مذاکرات برای خرید هواپیمای نو و تامین قطعات بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۵    
معاون اول قوه قضائیه از ورود سازمان بازرسی کل کشور به قراردادهای شرکتهای خودروساز با مردم برای تحویل خودرو و حتی قراردادهای منعقده با خارج از کشور خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۲    
در حالی یک رسانه آمریکایی مدعی شده، محدودیتهای پرواز هواپیماهای بوئینگ 747 و فوکر 100 هما به اروپا لغو نشده که سخنگوی ایران ایر گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۲    
وزارت ارتباطات برای کاستن از تبعات نگاه رسانه ها، سیاست دور نگه داشتن آنان از اخبار را در پیش گرفته و حضور خبرنگاران در رویدادهای این وزارت به کمترین تعداد در دوره های اخیر رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۹    
با وجود لغو محدودیت های پرواز ایران ایر در آسمان اروپا هواپیماهای بوئینگ 747 و فوکر 100 ایران ایر که نیمی از ناوگان هوایی این شرکت را تشکیل می دهند اجازه ندارند بر فراز آسمان اروپا پرواز کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۹    
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی از موجودی مناسب ذخایر شکر کشور خبر داد و گفت: با توجه به میزان ذخایر موجود شکر این شرکت، نگرانی و مشکلی در رابطه با تنظیم بازار این کالای اساسی وجود ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه وام بازنشستگان در نیمه دوم سال عملیاتی می شود، گفت: رایزنی هایی در حال انجام است تا رقم 250 هزار فقره وام امسال هم افزایش یابد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۲    
معاملات امروز بازار فرابورس در حالی پایان یافت که ارزش آن به حدود یک هزار و 587 میلیارد ریال رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۶    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای انتساب هرگونه کانال به سپاه در شبکه های اجتماعی را جعلی دانسته و تأکید کرد: سپاه در شبکه های اجتماعی کانال رسمی ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۵    
یک مقام مسئول با اشاره به بدهی یک میلیارد دلاری برقی عراق به ایران، گفت: با صدور مجوزهایی توسط دولت، صادرات گاز توسط بخش خصوصی به شرط تامین خط لوله آزاد شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۵    
با توجه به اینکه چند سال از طرح تردد خودروهای پلاک اروند در استان می گذرد، همواره نظریه های مختلف باعث شده تا دارندگان این وسایل دچار دغدغه و فکر مشغولی شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۲    
نیسان اخیرا جزئیات و مشخصات مدل های 2017 نیسان 370Z را منتشر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۲    
رئیس اتاق اصناف استان مرکزی با بیان اینکه فروشگاه های بازاریابی شبکه ای نیز برای جامعه معضل شده اند، گفت: اگرچه قانونمند شده اند، اما بی قانونی در این فروشگاه ها بیداد می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۲    
اگر بخواهید نامه ای تایپ کنید، مجبور هستید با یکی از فونت هایی که روی سیستم نصب شده این کار را انجام دهید. در ادامه با وب سایتی آشنا می شوید که امکان ساخت یک فونت مبتنی بر دست خط شما را فراهم می کند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۶    
یک فروند هواپیمای آر جی 100 متعلق به ماهان، امروز از باند فرودگاه خارک خارج شد اما همه مسافران آن به سلامت از هواپیمای تخلیه شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۶    
رئیس انجمن تولید کنندگان کاشی سرامیک کشور با بیان اینکه اکثر کارخانجات کاشی و سرامیک کشور در مسیر تعطیلی قرار گرفته اند گفت: خط تولید اولین کارخانه کاشی سرامیک کشور فعلاً تعطیل شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۳    
قیمت سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران دیروز در مسیر کاهشی قرار گرفت که کارشناسان عامل اصلی این امر را کاهش بهای اونس اعلام کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اعلام اینکه فقط 19 درصد از واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی تعطیل هستند،گفت: کارخانه "ارج" از آن دسته از واحدهایی است که در دولت قبل تعیین تکلیف شده بود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۰    
مدیر کل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری معتقد است تا زمان بازنگشتن امنیت کامل به خاک ترکیه این کشور توانایی این که در حوزه ترانزیت باقی بماند را نخواهد داشت و این امری طبیعی است که ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۷    
نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه در بحث خانواده در دانشگاه ها ضعیف عمل کرده ایم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۷    
سازمان امور مالیاتی کشور اعلا کرد: فردا، آخرین مهلت ارایه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل ( اشخاص حقیقی) است و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۴    
ظاهرا بازگشت بدنه سال 2013 با سیستم داخلی سال 2016 در این گوشی حسابی مورد توجه مردم قرار گرفته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۱    
به دنبال رکود بازار کارخانه لوله سازی و ماشین سازی گروه ملی فولاد ایران تعطیل شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۸    
معاون وزیر کار با بیان اینکه قرار دادن مرز یک ساعت کار در هفته برای شاغل و بیکار دانستن افراد، یک استاندارد جهانی است، گفت: هنوز حس رضایت از وضعیت اشتغال در کشور وجود ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۸    
ماجرای فیش های حقوقی و پرداخت های چند ده میلیونی که در صدر اخبار این روزهای رسانه ها قرار گرفته و محلی برای کنش ها و واکنش ها بین گرو ه ها و البته مدیران دولتی شده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۵    
فوق تخصص بیماری های ریه شرایط روزه داری برای بیماران تنفسی را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۱۹    
توسعه دهندگان اپلیکیشن موفق به طراحی یک برنامه جدید شدند که موقعیت و حرکت اجرام آسمانی را در لحظه به شما نشان می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۱۹    
مجری برگزاری یک جشنواره در کاخ سعدآباد، به جای اجرای تعهدات خود اقدام به سرو افطار در این مجموعه تاریخی کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۱۶    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گزارشی را از آثار مخرب قاچاق بر اقتصاد کشور ارائه داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۱۱    
شرکت های بیمه دانا و قند لرستان پیش بینی درآمد هر سهم در سال های مالی 95 و 96 را ارایه دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۲    
درحالی که میزان واردت از آمریکا در ماه های سوم و چهارم بعد از اجرای برجام 2 هزار درصد از لحاظ ارزش افزایش یافته که در این مدت میزان واردات ایران از چین 20 درصد کاهش را بر خلاف روال سال های گذشته ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۶    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صنعت مرغداری درباره مشکلات ساختاری این صنعت مهم به عدم وجود سرمایه در گردش تولیدکنندگان مرغ اشاره کرد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۳    
مهندسان ناظر در اعتراض به مصوبه اخیر وزارت راه و شهرسازی که ادعا می شود منجر به بیکاری 50 هزار نفر از آنها شده است، امروز مقابل دیوان عدالت اداری اعتراض کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرآیند انتخاب رشته داوطلبان مجاز در کنکور کارشناسی ارشد سال 95 از ساعت 16 امروز یکشنبه 30 خرداد آغاز می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۶    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از ثبت نام بالغ بر 14 هزار 590 واحد صنعتی و تولیدی کشور در سامانه دریافت تسهیلات دولتی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۳    
استفاده از ظرفیت های سواحل دریای عمان از جمله توسعه قابل تامل خطوط ترانزیتی و ترانشیپی منطقه به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت هایی مطرح شده که چه از سوی ایران و چه از سوی پاکستان با قدرت دنبال می ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۰    
گذرتان که به تقاطع انقلاب- ولیعصر بیفتد چیزی که نظرتان را جلب می کند نه پارک دانشجوست و نه دانشگاه امیرکبیر و دانشکده هنر بلکه بوی تند قلیان و مغازه های کوچکی که سر درشان نام قلیان را یدک می کشد بیش ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۱۲    
یک مقام مسئول با اشاره به پهلوگیری 9 فروند نفتکش در بزرگترین پایانه نفتی ایران، اعلام کرد: رکورد ترافیک نفتکش ها و صادرات نفت ایران در سال 95 شکسته شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۹    
اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی، امروز (یکشنبه) نرخ هرکیلوگرم مرغ را در میدان بهمن 66 هزار ریال و در بازار 72 هزار ریال اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۹    
رئیس اتحادیه میوه وسبزی از کاهش قیمت زردآلو، انگور و هندوانه در بازار خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۳    
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای خواستار اتمام انحصار مجوز فیبرنوری و فراهم کردن شرایط رقابتی لازم برای بخش خصوصی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۷    
بازاریابی از جمله مشاغلی است که فرد بدون داشتن مدرک دانشگاهی و سرمایه می تواند آن را به عنوان شغل انتخاب کند و با کسب مهارت در آن، درآمد چند میلیونی داشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۴    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تولید کنندگان فرش دستباف با بیان اینکه بدترین ضربه به این صنعت در سه سال گذشته وارد شد و علاوه بر آن بیمه تأمین اجتماعی قالیبافان نیز مورد بی مهری قرار گرفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۸    
در روزهای هفته گذشته شایعات مختلفی در خصوص آیفون های بعدی اپل منتشر شد اما امروز خبری انتشار یافته که احتمالاً طرفداران این شرکت را به فکر فرو خواهد برد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۲    
چهار عضو جدید شورای عالی بورس پس از تصویب هیات وزیران معرفی شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۲    
وزیر ارتباطات گفت: با توجه به ضرر و زیانی که در تلفن ثابت وجود دارد، تعرفه هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت از 30 ریال به 45 ریال افزایش می یابد و از اول ماه آینده اجرایی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۹    
هیوندای موتور و شرکت تابعه اش کیا موتورز از افول صنعت خودروی روسیه برای افزایش سهم بازارشان استفاده کرده و فشار بر خودروساز روسی آوتوواز را مضاعف کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۹    
مدیرعامل شرکت سیمان اصفهان، درباره نخستین عرضه صورت گرفته در این دوره از معاملات، گفت: سیمان اصفهان در جلسه معاملاتی 30 خرداد 95 با عرضه 2 هزار تن محصول سیمان به عنوان پیشرو حضور مجدد سیمان وارد رینگ ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۲    
عباس هشی تلاش برای برقراری ثبات قوانین در کشور، کاهش فساد اقتصادی در ایران، ضرورت گارانتی سرمایه سرمایه گذاران را از عواملی می داند که در جذب سرمایه گذار مؤثر است و می گوید دولت یازدهم برای بهبود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۹    
هفته ی گذشته موتورولا از دو پرچمدار جدید سری Z رونمایی کرد. اما براساس بیانیه این کمپانی به نظر می رسد باید منتظر گوشی جدیدی از سری X نیز باشیم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۳    
نرخ دلار در خرداد امسال به روند ثبات خود از شروع سال 1395 ادامه داد و با ماندن در کانال 3400 تومان، ماه کم نوسانی را پشت سرگذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل سابق اتحادیه تولیدکنندگان فرآورده های لبنی ایران گفت: به دلیل هزینه های بالای تولید، مصرف پایین لبنیات و حذف یارانه های تولید، حدود 350 واحد کوچک تولیدکننده صنایع لبنی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۴    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مصرف محلی با تأکید بر اینکه تاریخ انقضای برنج های سبد کالا تا اکتبر2017 است گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۱    
یکی از روش های متداول که در تمام دنیا اجرایی می شود و از قِبَل آن کارهای نیک پسندیده ای نیز اجرا شده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۸    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر، سه دلیل اصلی افزایش 15 هزار تومانی قیمت سکه و طلا در بازار داخلی را اعلام کرد و گفت: افزایش قیمت ها باعث شد که مردم توجه بیشتری به بازار سکه و طلا نشان دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۶    
اتحادیه مذکور در ادامه این نامه با ذکر هشداری مهم اعلام کرده است: کشور ترکیه برای مقابله با مشکل باقی ماندن سموم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۵    
در حالی قرار بود قرارداد خرید 118 فروند هواپیما از ایرباس تا نیمه ماه جاری نهایی شود که هنوز به دلیل مشکلات مالی شاهکار مورد ادعای آخوندی وزیر راه و شهرسازی همچنان در حد مذاکره باقیمانده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۲    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با کاهش نرخ سود بانکی نباید منتظر ورود نقدینگی به بورس باشیم؛ چرا که با توجه به افت 8 درصدی شاخص بورس از ابتدای امسال و کاهش ارزش سهام بنگاهها ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۹    
دبیر انجمن صنفی تصفیه کنندگان شکر خام با بیان اینکه ادامه روند عدم تأمین مواد اولیه کارخانه های تصفیه شکر منجر به بیکاری 3 هزار کارگر می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۳۲    
فعالان بازار خودرو می گویند که خودروسازان با کاهش عرضه برخی از مدل های خودرو، تلاش دارند بازار آن را انحصاری به دست گیرند و دلالان هم بر روی خرید و فروش همین خودروها فعال شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۴    
هفته جاری قیمت سه مدل خودروی وارداتی در بازار افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۰    
خیابان تقریباً تاریک شده. کرکره بیشتر مغازه ها پایین است. بویژه کتابفروشی ها. اینجا اصلاً به کتابفروشی هایش معروف است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۳۵    
تولیدکنندگان لوازم خانگی با ارسال نامه ای به رئیس جمهوری با بیان سند راهبردی صنعت لوازم خانگی کشور خواستار رفع مشکلات این بخش شدند.
  • ۱