پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۵۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 20 خرداد 1395 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 31 فروردین 1395 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1395 صبحانه انلاین 31 تیر 1395 صبحانه انلاین 31 مرداد 1395 صبحانه انلاین 31 شهریور 1395 صبحانه انلاین 30 مهر 1395 صبحانه انلاین 30 آبان 1395 صبحانه انلاین 30 آذر 1395 صبحانه انلاین 30 دی 1395 صبحانه انلاین 30 بهمن 1395 صبحانه انلاین 5 اسفند 1395 صبحانه انلاین 1 خرداد 1395 صبحانه انلاین 2 خرداد 1395 صبحانه انلاین 3 خرداد 1395 صبحانه انلاین 4 خرداد 1395 صبحانه انلاین 5 خرداد 1395 صبحانه انلاین 6 خرداد 1395 صبحانه انلاین 7 خرداد 1395 صبحانه انلاین 8 خرداد 1395 صبحانه انلاین 9 خرداد 1395 صبحانه انلاین 10 خرداد 1395 صبحانه انلاین 11 خرداد 1395 صبحانه انلاین 12 خرداد 1395 صبحانه انلاین 13 خرداد 1395 صبحانه انلاین 14 خرداد 1395 صبحانه انلاین 15 خرداد 1395 صبحانه انلاین 16 خرداد 1395 صبحانه انلاین 17 خرداد 1395 صبحانه انلاین 18 خرداد 1395 صبحانه انلاین 19 خرداد 1395 صبحانه انلاین 20 خرداد 1395 صبحانه انلاین 21 خرداد 1395 صبحانه انلاین 22 خرداد 1395 صبحانه انلاین 23 خرداد 1395 صبحانه انلاین 24 خرداد 1395 صبحانه انلاین 25 خرداد 1395 صبحانه انلاین 26 خرداد 1395 صبحانه انلاین 27 خرداد 1395 صبحانه انلاین 28 خرداد 1395 صبحانه انلاین 29 خرداد 1395 صبحانه انلاین 30 خرداد 1395 صبحانه انلاین 31 خرداد 1395 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۰    
رئیس بخش بیماری های قلب دانشکده پزشکی دانشگاه گیرسون ترکیه، گفت: سیگار کشیدن بلافاصله پس از افطار در ماه مبارک رمضان، خطر رشد بیماری های قلبی و عروقی را به شدت افزایش می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۹:۱۵    
هوای گرم، نوشیدنی می طلبد، ولی نوشیدنی های گازدار و یا آبمیوه های دارای شکر زیادی هستند و لحظه ای لذت بخش است و بلافاصله تشنه می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۵    
دبیر کارگروه مد و لباس، گفت: ورود برندهای خارجی، به ویژه در روزگار پساتحریم، نباید اقتصاد و مناقع ملی را تهدید کند آن هم در شرایطی که ورود بسیاری از این برندها غیرقانونی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۵    
کارشناس ارشد مسائل قضایی درباره عرضه پاسپورت های خام و جعلی هشدار داد و گفت : کسانی که در دام این کلاهبرداران بیفتند حداقل 7 سال در لیست سیاه کشورهای مقصد قرار می گیرند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۲    
شاکرمی، گفت: دادستانی به پلیس اطلاعات دستور داده تا هر ماشینی که سرنشینانش بدون رعایت حجاب شرعی در شهر حضور پیدا کرده و یا برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می کنند، یک ماه توقیف شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۷:۴۷    
آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده اعلام شد و طبق این آمار "رسوایی 2" مسعود ده نمکی در صدر جدول پرفروش ها قرار دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۲    
به گزارش صبحانه ، درحال حاضر خودروسازان چینی براساس هدف گذاری ها محصولات خود را با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهند اما از طرف دیگر با گران کردن لوازم یدکی محصولات سعی در کسب سود بیشتر ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۰    
به گزارش صبحانه ، فهرستی از گران قیمت ترین دوربین های عکاسی موجود در بازار. البته ممکن است گران تر از این محصولات هم در بازار وجود داشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۳    
طرحی توسط اتاق بازرگانی ایران مبنی بر سرباز صنعت در حال تهیه است و در آینده نزدیک به رحمانی فضلی وزیر کشور و جانشین فرمانده قوا در نیروی انتظامی برای تصمیم گیری ارائه خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۳    
جگوار برای حضور خود در ایران بر روی موتور هایی با حجم پایین سرمایه گذاری کرده و بازار قابل توجهی با این فناوری توانسته بدست بیاورد و قابل ذکر است که این موتور ها برای تمامی مدل های جگوار استفاده نمی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۰    
اینستاگرام بالاخره الگوریتم جدید خود را ارائه می دهد؛ حالا شما می توانید ابتدا پست هایی را که بیشتر برایتان اهمیت دارد ببینید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۵    
با هوشیاری مسؤولان گمرک کهگیلویه و بویراحمد، مواد مخدر جاسازی شده برای ارسال از یاسوج به مقصد انگلستان کشف شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۰    
احسان علیخانی در برنامه امشب خود میزبان خانواده ای است که پس از سال ها همدیگر را پیدا می کنند و در ماه عسل با هم روبرو می شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۶    
تصویر زیر، بیل گیتس و استیو جایز، دو غول فناوری اطلاعات جهان را در حالی که بر فرش ایرانی نشسته اند نشان می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۷    
به رغم گذشت 70 سال از افتتاح اولین فروشگاه زنجیره ای در ایران، این شیوه از تجارت همچنان با معضلات زیادی دست به گریبان است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۲    
استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: روزه داری می تواند در بیماری هایی مثل چاقی، دیابت، افزایش چربی خون و بسیاری بیماری های دیگر اثرات سودمند داشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۷    
زن سارقی که همراه شوهرش سوار بر خودروی سانتافه دست به سرقت از میوه فروشی های سطح شهر مشهد می زد دستگیر شد و مرد سارق نیز تحت تعقیب قرار گرفت .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۵    
بخشنامه افزایش حقوق و مزایای کارکنان آموزش و پرورش در سال 95 از سوی سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۲    
هر گرم طلای 18 عیار حدود 103 هزار تومان فروخته می شود. همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب 508 هزار و 272 هزار تومان عرضه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۳    
رییس دیوان محاسبات کشور از دستور ویژه علی لاریجانی به این دیوان جهت بررسی حقوق های نجومی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۱    
دانشمندان به تازگی از آثار منفی خوردن تن ماهی خبر داده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۶    
آفتاب تیز و برنده بر سر عزاداران فرود می آید. دهان های خشک شده فریاد سر می دهند و چشم ها تلخ می گریند: زهرا، زهراااا امشب عروسیت بود، اینجا جای تو نیست ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۰    
با ورود به روزهای پایانی هفته پیک مصرف برق کشور هم روز گذشته در مقایسه با روزهای سه شنبه و دوشنبه حدود یکهزار مگاوات کاهش یافت تا تب مصرف برق برای یک دوره کوتاه چند روزه و به صورت موقت فروکش کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۷    
به نظر می رسد این روزها بازار فروش حساب های کاربری افراد در وبسایت های بزرگ دنیا داغ است. به تازگی یک هکر روس ادعا کرده که اطلاعات ورود به 32 میلیون حساب کاربری توییتر را به فروش گذاشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۱    
رستوران های متخلف درکه توسط گشت تعزیرات حکومتی پلمب شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۵    
عدم اعتماد به بانک ها و موسسات اعتباری و نبود بهره بانکی باعث شده است تا مردم ایتالیا در سال های اخیر به تدریج پس اندازهای خود را از بانک ها بیرون کشیده و در خانه و به اصطلاح زیر بالش ها نگهداری کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۲    
حدود 78 درصد زنان ایرانی، هیچ فعالیت اقتصادی ندارند. یعنی بخش بزرگی از جامعه مولد ایرانی، هیچ سهمی در تولید ناخالص ملی ندارد. علاوه بر این بسیاری از زنان تحصیل کرده هم بیکارند؛ 70 درصد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۶    
اپراتور اول ارتباطی طی پیامکی به مشترکان دائمی خود اعلام کرد که "از این دوره در صورتحساب عنوان ارزش افزوده به خدمات مبتنی بر محتوا تغییر یافته است".
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۵    
پرداخت تسهیلات صندوق پس انداز یکم در حالی در کشور از دیروز آغاز شده که میزان جذب سرمایه بانک از سپرده گذاری متقاضیان در طی یک سال گذشته 9 هزار و 400 میلیارد ریال است و انتظار می رود بر بازار مسکن ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۳    
معمولا با آغاز ماه رمضان، ترجیح غالب شهروندان کشورهای اسلامی، ماندن در خانه و پرداختن به آیین های عبادی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۴    
نایب رئیس صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد از تداوم همکاری با دو شرکت BAT و KT&G با شرکت دخانیات خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۴    
مقایسه درآمد حاصل از حج واجب و تمتع برای عربستان با درآمد حاصل از نفت نشان می دهد نمی توان سهم تأثیرگذاری برای درآمد گردشگری مذهبی در اقتصاد این کشور قائل شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز سه عامل مسایل کلان اقتصادی کشور، انجام اقدامات پیشگیرانه و اقدامات مقابله ای را از دلایل کاهش 10 میلیارد دلاری قاچاق در دو سال اخیر اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۴    
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از راه اندازی فازهای 17 و 18، 19، 20 و 21 پارس جنوبی تا پایان سال و برابری برداشت ایران و قطر از این میدان مشترک خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۵    
کله پاچه یکی از اقلامی است که در ماه مبارک رمضان به عنوان یکی از غذاهای سفرهای سحر و افطار به حساب می آید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۳    
دکتر لارنس شاتکین، متخصص اطلاعات مشاغل، با استفاده از داده های بی ال اس و او نت آنلاین به بیزینس اینسایدر کمک کرد تا 767 شغل شناسایی شده توسط وزارت کار امریکا را برحسب “تحمل استرس” رتبه بندی کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۹    
یک شرکت کره ای تلویزیون هایی را تولید کرده که قادر به غیر فعال کردن پشه هاست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۱    
یکی از مهم ترین تغییرات اعمال شده در آخرین نسخه منتشر شده رسمی اینستاگرام، تغییر در سازوکار قسمت خوراک (Feed) این اپلیکیشن است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۹    
معاون وزیر نفت با تشریح توافق نفتی با توتال برای توسعه آزادگان جنوبی، گفت: این شرکت فرانسوی 6 ماه برای ارائه پیشنهاد فنی فرصت دارد و امضای تفاهم نامه به منزله امضای قرارداد به توتال نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۷:۳۹    
تصویر زیر طراحی متفاوت یک تی شرت را نشان می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۶:۳۶    
میان برج های سر به آسمان کشیده پایتخت چی می کند؟ آیا مرد لاغر اندام تا به حال این سؤال را از خود پرسیده؟ اگر پرسیده، آیا جوابی برایش پیدا کرده؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۶:۳۶    
معاون اول رئیس جمهور خواستار تدوین طرح جامع حل معضل پساب های کشت و صنعت نیشکر خوزستان تا 2 ماه آینده شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۶:۳۳    
تقریبا هر کسب و کاری این روزها خود را موظف می داند که یک وب سایت داشته باشد. کسب و کارهای اینترنتی هم که هر روز در حال افزایش است. فروشگاه های اینترنتی هم همین طور.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۶:۲۷    
انگشتر فاخر ساخته دست استاد حاج حسین... با نگین عقیق یمنی اصل و حکاکی شده با دستان توانمند استاد... قیمت مقطوع 70 میلیون تومان!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۵:۴۸    
تجمع مجتمع کوروش فرصتی برای بیان اعتراض نسلی از جامعه در بی توجهی به نیازهایشان بود. دختران و پسران دهه هفتاد و هشتادی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۵:۴۲    
تصاویر زیر، صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز را نشان می دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۵:۱۶    
رییس کل بانک مرکزی در نامه ای خطاب به مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری خواستار اعطای حداقل 10 درصد تسهیلات بانکی به بنگاه های کوچک و متوسط برای ایجاد اشتغال، افزایش تولید و رونق اقتصادی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۵:۰۷    
رکود سرانجام یقه بانک ها را گرفته و بررسی ها نشان می دهد موسسات اعتباری در کشور با کمک بانک مرکزی ادامه حیات می دهند!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۳:۲۲    
اگر نیاز به یک کامپیوتر جدید دارید ولی پول کافی برای خرید یک کامپیوتر خیلی پیشرفته ندارید، می توانید به راحتی با کمی مهارت در زمینه تکنولوژی خودتان دست به کار شوید و یک کامپیوتر ارزان تر داشته باشید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۳:۱۶    
تصویر زیر حجله یادبود برای محمدعلی (کلی) بوکسور مشهور آمریکایی را در خیابان سبلان شمالی در محله نظام آباد تهران نشان می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۲:۵۸    
برلیانس ، تیگو5 و ام وی ام110اس سه خودرو پر تیراژ چینی در ایران هستند که طی دو ماه نخست امسال نزدیک به 7 هزار دستگاه از این خودروها تولید و روانه بازار شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۲:۴۹    
آماری در دست داریم که 70 درصد از تأمین مالی انجام گرفته از طریق شبکه بانکی در بازه زمانی نیمه دوم سال 93 و نیمه ابتدایی سال 94، استمهال بدهی های قبلی بوده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۲:۴۶    
هواپیماسازی ایرکوتسک روسیه بالاخره از هواپیمای مسافربری ام اس 21-300 رونمایی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۲:۳۵    
می توانید با استفاده از اپلیکیشن ShutApp Premium عمر باتری گوشی همراه خود را به صورت چشم گیری افزایش دهید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۰۲:۱۴    
ویندوز 10 جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت است و ردموندی ها بروزرسانی های فراوانی برای آن منتشر می کنند و به کاربران نسخه های قبلی ویندوز توصیه کرده اند تا هرچه سریع تر نسبت به ارتقا به این نسخه از ...