پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۱:۱۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 10 خرداد 1395 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 31 فروردین 1395 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1395 صبحانه انلاین 31 تیر 1395 صبحانه انلاین 31 مرداد 1395 صبحانه انلاین 31 شهریور 1395 صبحانه انلاین 30 مهر 1395 صبحانه انلاین 30 آبان 1395 صبحانه انلاین 30 آذر 1395 صبحانه انلاین 30 دی 1395 صبحانه انلاین 30 بهمن 1395 صبحانه انلاین 5 اسفند 1395 صبحانه انلاین 1 خرداد 1395 صبحانه انلاین 2 خرداد 1395 صبحانه انلاین 3 خرداد 1395 صبحانه انلاین 4 خرداد 1395 صبحانه انلاین 5 خرداد 1395 صبحانه انلاین 6 خرداد 1395 صبحانه انلاین 7 خرداد 1395 صبحانه انلاین 8 خرداد 1395 صبحانه انلاین 9 خرداد 1395 صبحانه انلاین 10 خرداد 1395 صبحانه انلاین 11 خرداد 1395 صبحانه انلاین 12 خرداد 1395 صبحانه انلاین 13 خرداد 1395 صبحانه انلاین 14 خرداد 1395 صبحانه انلاین 15 خرداد 1395 صبحانه انلاین 16 خرداد 1395 صبحانه انلاین 17 خرداد 1395 صبحانه انلاین 18 خرداد 1395 صبحانه انلاین 19 خرداد 1395 صبحانه انلاین 20 خرداد 1395 صبحانه انلاین 21 خرداد 1395 صبحانه انلاین 22 خرداد 1395 صبحانه انلاین 23 خرداد 1395 صبحانه انلاین 24 خرداد 1395 صبحانه انلاین 25 خرداد 1395 صبحانه انلاین 26 خرداد 1395 صبحانه انلاین 27 خرداد 1395 صبحانه انلاین 28 خرداد 1395 صبحانه انلاین 29 خرداد 1395 صبحانه انلاین 30 خرداد 1395 صبحانه انلاین 31 خرداد 1395 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۵۸    
مدیر عامل بانک صنعت و معدن با اشاره به سرمایه و دارایی بسیار مناسب بانک های توسعه ای خارجی گفت: تجربه کشورها نشان می دهد که برای بهبود عملکرد بانک های توسعه ای راهی جز افزایش سرمایه وجود ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۳۵    
وزیر دارایی هند معتقد است علی رغم عدم قطعیت قابل توجه در اقتصاد جهانی، اقتصاد هند به رشد سریع تر از متوسط جهانی خود ادامه خواهد داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۱۲    
سفیر ایران در لهستان با بیان این که پرواز مستقیم میان ایران و لهستان تاثیر گذاری اقتصادی ، گردشگری و فرهنگی خواهد داشت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۳    
وزارت نفت هند بر اساس توصیه بانک مرکزی این کشور، برای خرید دلار شرکت های نفتی جهت تسویه بدهی با ایران سقف تعیین کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۷    
وزارت نفت عراق در نخستین ساعات روز دوشنبه افزایش تولید و صادرات نفت خود را مطرح کرد که این روند به کاهش بهای طلای سیاه منجر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۷    
معاون اول قوه قضائیه از صدور حکم مدیرعامل سابق بانک صادرات و بازداشت 19 نفر در پرونده شورای شهر تبریز خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۲۸    
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه در آیین افتتاح مرکز همکاری های اقتصادی ایران و اروپا را در برلین گفت: ایران می تواند شریک راهبردی اروپا در منطقه باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۹    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از نصب پلاک های ملی بر روی تمامی خودروهای رده های مختلف نیروهای مسلح تا پایان امسال خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۶    
طی حکمی از سوی دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، الله محمد آقائی به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران منصوب شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۲    
معاون اول رئیس جمهور در نامه ای به وزارت تعاون، کار و رفاه، تکالیف و وظایف این دستگاه اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۱۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان های 50 متری در مناطق 22 گانه شهری تهران در خرداد 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۰۷    
رئیس مرکز شماره گذاری راهور ناجا با اشاره به این مطلب که برای خودروهای جدیدالشماره کارت جدید صادر می شود گفت: هنوز قیمت کارتهای جدید مشخص نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۴۰    
فرجی گفت:در ماه مبارک رمضان بهای بلیت در کلیه سینماها تا زمان افطار به صورت نیم بها و بعد از افطار به صورت کامل است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۳۴    
یکی از مواردی که به تازگی در دنیای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی رواج پیدا کرده است، ارسال پیام هایی در خصوص پرداخت، اخذ وام ازدواج و بدون نوبت، خرید و فروش وام بانکی است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در جردن تهران طی خرداد 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۵۵    
شرکت کوچکی که دفتر اصلی اش در دنور کلورادو قرار دارد نمونه اولیه از یک هواپیمای تمام الکتریک را رونمایی کرده و مدعی شده همان انقلابی که هم اکنون در صنعت خودرو به پا شده ممکن است به زودی به قلمرو ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۳۱    
توزیع برنج خارجی در مازندران ممنوع و در صورت توزیع به عنوان کالای قاچاق ضبط و جمع آوری می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۷    
روزنامه نگار معروف ایتالیایی نام فاسدترین کشور جهان را افشا کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۰۸    
بنتلی شاسی بلندی طراحی کرده که علاوه بر اینکه در مکان های سخت می توانند با آن رانندگی کنند، این خودرو می تواند با سرعت بالا مسیر ها را طی کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۲    
نائب رئیس اول موقت مجلس گفت که اولین دستور کار رسمی مجلس دهم در هفته آینده استماع گزارش برخی وزرای کابینه درباره شرایط اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و بهداشتی کشور خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۲۶    
بی شک خودروسازان برای حضور موثر در بازارهای جهانی باید نسبت به ارتقای کیفیت در تولید اقدامات جدی تری داشته باشند و بیشتر از تولید و عرضه خودرو در داخل به این مسئله اهتمام بورزند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۷    
قیمت انواع خودروهای وارداتی در بازار منتشر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۸    
رئیس سازمان زندانها از شناسایی 179 زندانی مبتلا به ویروس HIV در زندانهای استان تهران خبر داد و گفت: 80 درصد سارقانی که وارد زندان می شوند، معتاد هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۸    
رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از رونمایی پلاک های جدید خودروهای نیروهای مسلح خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۶    
یک کارشناس مسکن گفت: رونق ناچیزی که اکنون در معاملات مسکن صورت گرفته در اثر دو مولفه اصلی یعنی بالا رفتن نیاز متقاضی و نیاز به انجام تعهدات سرمایه گذار یا سازنده به وجود آمده و به هیچ عنوان نتیجه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۶    
مرسدس بنز، شرکت خودروسازی آلمانی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون سوز، همچنین ارائه خدمات مالی (لیزینگ و بیمه اتومبیل) و نیز تعمیر خودرو فعالیت می نماید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۰    
تنها دو کشور در دنیا هستند که در آن ها تلگرام رتبه ی نخست را دارد: اولی ایران است و دومی ازبکستان. آیا تلگرام همچنان کاربران ایرانی اش را حفظ خواهد کرد؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۷    
به گفته ی رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، 35 درصد از جرایمی که در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (پلیس فتا) بررسی می شود مربوط به تلگرام است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۴    
پست بانک ایران طی اطلاعیه ای مهم به دارندگان کارت های بانکی عضو شبکه شتاب درخصوص سوء استفاده های احتمالی سودجویان از کارت های بانکی با آرم و لوگوی این بانک در فضای اینترنتی هشدار داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۷    
وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیش از 50 درصد مردم علاقه ای به تسهیلات بانکی ندارند گفت:اساسنامه صندوق ضمانت تعاون در هیأت وزیران اصلاح شده و به دنبال ایجاد بانک تخصصی تعاون هستیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۵    
قلیان و مصرف دسته جمعی آن به یکی از سرگرمی های ایرانیان تبدیل شده است، طوری که وقتی خانواده ای قصد رفتن به سفر یا تفریحگاهی می کند، قلیان را از ارکان اصلی تفریح خود می داند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۲    
ماجرای این جنایت در فروردین سال 1391 هنگامی اتفاق افتاد که فردی به نام (ع) با دوستانش به منزل زنی در یکی از شهرهای غربی خراسان رضوی رفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۶    
همواره گوشی های هوشمند اندرویدی به دلایل مختلفی از جمله شخصی سازی تنظیمات و بهینه سازی ویژگی ها نیازمند به دسترسی روت و یا بهتر بگوئیم روت کردن بوده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۳    
بازار سهام امروز شاهد تقویت نماگرهای منتخب خود به لطف حضور بازارگردان ها و صندوق های سرمایه گذاری بود. بازاری کم رمق و خنثی که همچنان تک سهم ها را در کانون توجه خود قرار داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۴    
دو عضو باند سرقت از ویلاهای لواسان به قتل مرد مالخر به علت فروش اموال دزدی و ندادن سهم آنها اعتراف کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۴    
آخرین کنسول شرکت ژاپنی سونی پلی استیشن 4 است. این کنسول محبوب و پرفروش حالا طبق آمار منتشر شده رکوردی جدید را در دنیای کنسول ها ثبت کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۱    
پسر افغان که انتقام قتل عمویش در افغانستان را از اقوام قاتل در تهران گرفته بود، توسط پلیس قبل از فرار از ایران دستگیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۸    
در میان مشاغل آگهی شده نخستین روز هفته بازاریاب مسکن، راننده آژانس، پیک موتوری، فروشنده پوشاک، نگهدار کودک و سالمند، بازاریابان آگهی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۵    
دیشب در یک ترفند رسانه ای بسیار جالب، در حالیکه تا کمتر از چند روز دیگر برنامه ماه عسل روی آنتن می رود، احسان علیخانی به برنامه خندوانه رفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۹    
سال هاست که پیاز زعفران به طور گسترده به کشور افغانستان قاچاق می شود. با قاچاق پیاز زعفران به افغانستان به زودی این کشور به رقیب بزرگی برای ایران تبدیل خواهد شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۰    
طرح تغییر اپراتور موبایل با حفظ شماره به زودی به روش غیراستاندارد مسیریابی غیرمستقیم آغاز می شود و با ارتقاء به مسیریابی مستقیم ادامه می یابد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۸    
انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی باعث ناراحتی و گلگی مریم امیر جلالی، بازیگر سینما و تلویزیون شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۵    
بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان با انتشار عکسی خبر از برگزاری کنسرت موسیقی پاپ داد که خودش در آن بعنوان خواننده حضور دارد!!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۹    
پژمان بازغی (بازیگر فیلم بارکد)در کنار همسرش مستانه مهاجر و دخترش نفس در مراسم اکران خصوصی فیلم بارکد تازه ترین اثر مصطفی کیایی شرکت کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۴    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی اعلام کرد: لایحه جدید بانکداری بدون ربای بانک مرکزی با استقرار نمایندگان مجلس دهم، به مجلس ارائه خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۱    
بازرس بانک مرکزی گفت: بر اساس مصوبه بانک مرکزی به عنوان یکی از اعضاء شورای پول و اعتبار، اخذ کارمزد بیش از چهار درصد در قرض الحسنه ها ممنوع است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۵    
عضو هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار با اشاره به اینکه وضعیت کارگران قراردادی و پیمانی یکسان نشده است گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۲    
فهرست شرکتهای قابل واگذاری در سال 95 منتشر شد که بر این اساس نام 201 شرکت در قالب شرکت قابل واگذاری در گروه "یک" و "دو" واگذاریها دیده می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۰    
کارشناس بازار سرمایه با تشریح شرایط حاکم بر این بازار گفت: روند کاهشی قیمت نفت، قیمت کالاها، توافقات هسته ای، توافق با بانک ها بر سر کاهش نرخ سود و انتخابات مجلس بر بازار سرمایه تاثیر گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۰    
برخی از بانک ها بدون توجه به بخشنامه بانک مرکزی، سقف برداشت روزانه از خودپردازهایشان را همچنان 500 هزار تومان در نظر گرفته اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تمهیدات مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی را برای پوشش مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۸    
مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی و آرایشی - بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: پفک آسیب رسان به سلامت است و از طرفی اینکه گفته می شود مصرف پفک در ایرانی ها 25 برابر کشورهای اروپایی است، اغراق است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۸    
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست هیات تجاری ایران با اعضای اتاق بازرگانی سنت پترزبورگ از عزم جدی بانک کشاورزی برای تسهیل مبادلات مالی و ارتقا سطح تراز تجاری ایران و ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۹    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، بازار مواد دخانی در کشور را سودآورترین بازار اقتصادی عنوان کرد و گفت: عده زیادی تجارت مرگ می کنند و سم می فروشند که مردم سرطان بگیرند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۹    
آیین افتتاح فرابانک ملت به عنوان نخستین شعبه بانکی مجازی کشور با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل و مدیران ارشد بانک ملت برگزار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۶    
مدیرعامل بانک شهر گفت: نظام بانکی ایران برای تعامل با بانک های خارجی نیازمند اعتبار سنجی از سوی شرکت های بزرگ بین المللی و دریافت رتبه جهانی در این خصوص است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۳    
گرچه متقاضی دریافت وام بانکی خودرو باید مدتها در تک تک بانک ها به دنبال راهی برای دریافت وام حداکثر 15 میلیون تومانی باشد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۰    
در حالی که بالغ بر هزاران سوپرمارکت در سطح شهر تهران وجود دارد، طبق اعلام رییس اتحادیه سوپرمارکت داران فقط 500 سوپرمارکت در پایتخت مجوز فعالیت دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۴    
در پی مطرح شدن استفاده از بافت های غیرمجاز همچون تاج خروس و پوست مرغ در تولید سوسیس و کالباس، دبیر انجمن صنایع فرآورده های گوشتی این موضوع را رد و تصریح کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۸    
رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: برای صادرات 50 هزار تن شیر خشک، 200 میلیارد تومان یارانه اختصاص یافته است و منتظرابلاغ آن هستیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۲    
استمرار کاهش تورم با وجود نرخ های بالای 20 درصدی رشد نقدینگی، این پرسش را مطرح می کند که اثر نقدینگی بر تورم کمرنگ شده است؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۹    
وزیر نیرو با تأکید بر اینکه مصوبه قانونی قطع آب مشترکان پرمصرف از سوی مجلس صادر شده است، گفت: امسال قطع آب شرب مشترکان پرمصرف در سراسر کشور اجرایی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۶    
برخی افراد سوء استفاده گر به بهانه جلوگیری از قطع یارانه افراد درصدد خالی کردن حساب بانکی برخی یارانه بگیران برآمده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۸    
در معاملات اولیه روز دوشنبه و در پی صعود دلار به بالاترین سطح یک ماه اخیر خود در برابر ین که پس از سخنان جانت یلن در خصوص احتمال افزایش نرخ بهره در ماه های آینده رخ داد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۶    
در حالی زمزمه هایی از دریافت مالیات از سپرده های بانکی از زبان طیب نیا وزیر اقتصاد شنیده شده بود که در روزهای گذشته این موضوع توسط سیف رئیس کل بانک مرکزی به آینده موکول و این موضوع توسط قربانی به طور ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۵    
در ادامه این تفاهم نامه، اعلام شده است در صورتی که ذی حساب دستگاهها، انجام خرجی را بر خلاف قانون و مقررات تشخیص دهد، مراتب را با ذکر مستندات قانونی، به مقام صادر کننده خرج اعلام می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۶    
این روزها با ادامه نا آرامی ها در ترکیه، عقربه تورهای گردشگری به سمت روسیه تغییر جهت داده و بازار تور روسیه بسیار داغ شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۶    
بانک مرکزی برای امروز نرخ دلار را ثابت نگه داشت و 3046 تومان اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۴    
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: برای دریافت تسهیلات بانکی جریمه غیبت سربازی به بانک ها ی عامل معرفی نامه می دهیم.و متقاضیان تا پایان سال مهلت پرداخت جریمه غیبت را دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه قیمت مرغ در مراکز خرده فروشی به 6400 تومان رسیده است، گفت: احتمال افزایش قیمت این کالا به 7000 تومان تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان زیاد است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۲    
شرایط رکودی شدید در بازار خرید و فروش مسکن و افزایش واحدهای فروش نرفته، در سال 1395 همچنان تداوم خواهد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۲    
رئیس سازمان بهزیستی از توزیع سبد کالا میان مددجویان تحت پوشش در ماه رمضان خبر داد و گفت: بخشی از اعتبار این طرح از سوی وزارت رفاه و مابقی نیز از سوی بهزیستی تامین می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۶    
افزایش زنان تحصیلکرده و اشتغال و فعالیت اجتماعی آنان در جامعه سبب شده تا نگرانی مادران شاغل برای نگهداری فرزندان خردسالشان بیشتر شود. از این رو اغلب آموزش و پرورش کودکان به مهدها سپرده می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۳    
بررسی های میدانی از بازار مسکن تهران حرکت زیگزاگی قیمت و معاملات در مسیری غیرنزولی را نشان می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش شهریه متغیر دانشجویان این دانشگاه تا سقف 15 درصد خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۰    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه بالا بودن نرخ سود، نفعی برای بانک ها ندارد، گفت: احتمال رشد 5 درصدی اقتصاد در سال جاری وجود دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۷    
نرم افزار اینترنتی برای کاهش ضایعات و قیمت تمام شده محصول کشاورزی، حذف واسطه های زائد ایجاد شده تا محصولات به طور مستقیم در اختیار خرده فروش نهایی قرار گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۵    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: با توجه به شرایط بازار، ایران خودروسازان بزرگ باید قیمت محصولات خود را کاهش دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۲    
متوسط تعداد اعضا و فرصت های شغلی ایجاد شده در بخش تعاون کشور در اردیبهشت ماه سال جاری به 28 نفر رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۹    
گوشی های هوشمند تلفن همراه به یکی از نیازهای حیاتی در زندگی انسان ها مبدل شده اند و علیرغم کارایی هایی که دارند، می توانند برای سلامتی مضر باشند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۹    
هیات دولت در جلسه خود به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور، پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در خصوص تعیین ضریب حقوق کارکنان دولت و نیز ضوابط اجرایی بودجه سال 1395 کل کشور را بررسی و تصویب کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل دفتر ساماندهی توسعه تجارت وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به دریافت تعرفه 500 تومانی و عوارض از واردات برنج خارجی محدودیت ورود این محصول به کشور به غیر از فصل برداشت آزاد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۰    
شاخص بورس تهران در روز گذشته بیش از 300 واحد افت کرد و تمام رشدی که از ابتدای خرداد ماه برای شاخص کل رخ داده بود، تخلیه شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۷    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه جریمه های رانندگی باید بازدارنده باشد، گفت: اجازه نمی دهیم رفتارهای غلط رانندگان، عادت شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۱    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از قطع یارانه خانواده هایی که از تحصیل فرزندانشان ممانعت می کنند، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۹    
معاون وزیر صنعت از ممنوعیت پیش فروش خودرو بدون اجازه دولت خبر داد و گفت: سود مشارکت خریدار در پیش فروش ها نباید کمتر از سود بانکی باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۳    
کمبود فرصت های شغلی و ناتوانی جوانان در دستیابی به اشتغال آینده دار، باعث روآوردن بخشی از جویندگان کار به مشاغل دم دستی و دستفروشی شده که در بین آنها فارغ التحصیلان دانشگاه ها نیز وجود دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۳    
پس از یک دوره 4 ساله رکود، بازار مسکن با تحرکاتی در بخش تقاضا مواجه شده و مراجعه به بنگاه های املاک افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۰    
قیمت خودروهای داخلی در هفته جاری تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۲    
یک کارشناس بازار کار معتقد است: واگذاری بیمه بیکاری به بخش خصوصی امکان سوء استفاده را افزایش می دهد، به همین دلیل امور مربوط به بیمه بیکاری نباید به کاریابی ها سپرده شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۱:۱۹    
معاون اجرایی رییس جمهوری بخشنامه طرح تنظیم بازار کالاهای ماه مبارک رمضان با عنوان 'طرح ضیافت' را به منظور مدیریت و کنترل قیمت ها ابلاغ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۰:۳۷    
بنز 170 که در سال های 1935 (1314) الی 1955 (1334) ساخته شد در شهربانی ایران استفاده شده. سال ساخت ماشین مشخص نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۰:۰۲    
نکاتی که برای خرید طلا باید به آن توجه کنید تا خیالتان از خرید این کالای با ارزش راحت باشد.