شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۳۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 31 شهریور 1396 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 31 فروردین 1396 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1396 صبحانه انلاین 31 خرداد 1396 صبحانه انلاین 31 تیر 1396 صبحانه انلاین 31 مرداد 1396 صبحانه انلاین 30 مهر 1396 صبحانه انلاین 30 آبان 1396 صبحانه انلاین 30 آذر 1396 صبحانه انلاین 30 دی 1396 صبحانه انلاین 30 بهمن 1396 صبحانه انلاین 2 اسفند 1396 صبحانه انلاین 1 شهریور 1396 صبحانه انلاین 2 شهریور 1396 صبحانه انلاین 3 شهریور 1396 صبحانه انلاین 4 شهریور 1396 صبحانه انلاین 5 شهریور 1396 صبحانه انلاین 6 شهریور 1396 صبحانه انلاین 7 شهریور 1396 صبحانه انلاین 8 شهریور 1396 صبحانه انلاین 9 شهریور 1396 صبحانه انلاین 10 شهریور 1396 صبحانه انلاین 11 شهریور 1396 صبحانه انلاین 12 شهریور 1396 صبحانه انلاین 13 شهریور 1396 صبحانه انلاین 14 شهریور 1396 صبحانه انلاین 15 شهریور 1396 صبحانه انلاین 16 شهریور 1396 صبحانه انلاین 17 شهریور 1396 صبحانه انلاین 18 شهریور 1396 صبحانه انلاین 19 شهریور 1396 صبحانه انلاین 20 شهریور 1396 صبحانه انلاین 21 شهریور 1396 صبحانه انلاین 22 شهریور 1396 صبحانه انلاین 23 شهریور 1396 صبحانه انلاین 24 شهریور 1396 صبحانه انلاین 25 شهریور 1396 صبحانه انلاین 26 شهریور 1396 صبحانه انلاین 27 شهریور 1396 صبحانه انلاین 28 شهریور 1396 صبحانه انلاین 29 شهریور 1396 صبحانه انلاین 30 شهریور 1396 صبحانه انلاین 31 شهریور 1396 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۰    
معاون مدیر عامل بانک تجارت در امور بین الملل تاکید کرد که امضای قرارداد تامین مالی (فاینانس) بانک های ایرانی با ‘اوبربانک’ اتریش می تواند نقطه عطفی برای گسترش روابط سیستم بانکی ایران با بانک های ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۵    
همزمان با فرارسیدن ماه محرم ، بانک شهر برای دومین سال متوالی به ارائه خدمات گسترده به زائران حسینی می پردازد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۰    
مالکان بوگاتی جزء آن دسته آدم های بسیار پولدار جهان هستند که هیچ قیمتی برایشان گران نیست. برای اینکه کمی از ولخرجی آنها بدانید کافی است نگاه به خرج های نگهداری این خودرو گران قیمت بیندازید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۰    
فرمانده سپاه ناحیه ورامین از دستگیری 30 دختر و پسر در پارتی مختلط در شهر ورامین خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۰    
رضا یزدانی عکس متفاوتی از خود در حال تمرین بوکس منتشر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ثمن معامله سهام عدالت به نوعی تامین نشده است و پس از 10 سال ارقامی توسط دولت اعلام می شود که کمبود و مابه التفاوت این رقم باید توسط افراد دارای سهام واریز شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری فردی که با قدرت نمایی با سلاح گرم موجب شرارت و اخلال در نظم عمومی می شد، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰    
در ادامه معاملات روز جمعه، وحشت از جدیدترین تبادل سخنان تهدیدآمیز بین کره شمالی و ایالات متحده در اروپا با انتشار داده های اقتصادی قوی که از سهام اروپایی پشتیبانی می کرد کمرنگ شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۵    
معاون فنی معاونت درمان وزرات بهداشت، گفت: با توجه به اینکه 70 درصد پزشکان جامعه پزشک عمومی هستند باید سیر درمان از مراجعه به پزشک عمومی آغاز شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۰    
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی از ثبات بازار گوشت قرمز در آستانه ماه محرم خبر داد و گفت: احتمال کاهش قیمت از هفته آینده به دلیل مازاد محصول نسبت به تقاضا وجود دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۵    
هر بشکه نفت در معاملات امروز در برابر 56 دلار و 31 سنت معامله شد و قیمت طلا به 1298 دلار در هر اونس کاهش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۰    
هیئت تخصصی دیوان عدالت اداری، شکایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از شهرداری قم را که معافیت فضاها و مراکز آموزشی از پرداخت مالیات را لغو کرده بود، رد کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۵    
یک دهه تلاش های صورت گرفته برای کاهش مصرف نفت در کشورهای صنعتی در خطر معکوس شدن است، زیرا قیمت های پایین سوخت، تقاضا را بالا برده و رانندگان را متقاضی خودروهای بزرگ پرمصرف کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۰    
براساس آمار گمرک در پنج ماهه نخست سال جاری میزان واردات قطعی کالا به 14.225 هزار تن به ارزش 19.442 میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۵    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات پنجمین هفته شهریور ماه با رشد در 5 روز کاری به ارتفاع 85 هزار و 832 واحدی دست یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۵    
بر اساس رای دیوان عدالت اداری بخشنامه سال 90 سازمان مالیاتی در خصوص اخذ مالیات از دفاتر اسناد رسمی ابطال شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۵    
اگر چه ضرر تشعشعات رادیویی هنوز به اثبات نرسیده اما برخی همچنان نگران تاثیرات آن بر بیماری ها و خصوصا سرطان های مختلف هستند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: برای ادامه حیات تولید داخلی، بازارسازی وسیع در داخل و خارج از کشور نیاز است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
چند سالی است که هزینه های سرسام آور تولید و قیمت پایین شیرخام امان دامداران را بریده و سبب شکایت آنها از وضع موجود شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
پایان بازی عدم رعایت نرخ سود بانکی در نهایت منجر به کاهش چرخه تولید داخلی و تعطیلی روز افزون بنگاه های اقتصادی است و شکست تولید مصادف است با افزایش معوقات بانکی و رقم خوردن ورشکستگی برای سیستم بانکی.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۵    
یک کارشناس اقتصادی گفت: با توجه به شرایط بین المللی حاکم بر دنیا و شرایط ویژه کشور ما، اصرار دولت به پیوستن به سازمان تجارت جهانی به نفع کشور نیست و پیمان های تجاری و فعال تر کردن مبادلات تجاری منطقه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
شهردار تهران در خصوص وضعیت حمل و نقل پایتخت، وضعیت روزنامه همشهری و ... توضیحاتی را ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۵    
در جریان واگذاری تعهدات و مسئولیت دارایی ها و بدهی های تعاونی افضل توس به بانک آینده، سپرده گذاران تا سقف سه میلیون تومان این موسسه از فردا همزمان با اول مهرماه تعیین تکلیف خواهند شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۵    
محموله 23 کانتینری پارچه که قاچاقچیان با اظهار خلاف واقع قصد ترخیص آن از گمرکات استان هرمزگان را داشتند با همکاری نیروهای انتظامی و اطلاعاتی توقیف شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار نامه ای در صفحه اجتماعی خودش از تعرفه های پیشنهادی شرکت مخابرات ایران برای اینترنت رونمایی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۰    
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: تبادل مالی اتحادیه جهانی پست که مشابه سوئیفت در حوزه پستی است تا پایان آذر در ایران فعال می شود و امکان تبادلات مالی مستقیم پستی ایران با 170 کشور برقرار می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۰    
بررسی ها نشان می دهد سال 95 امکان واردات قانونی کالای همراه مسافر به میزان 1 میلیارد دلار پیش بینی شده اما براساس برآوردها حدود 3 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۰    
یک کارشناس صنعت بیمه با اشاره به سهم 43.4 درصدی خسارات بیمه شخص ثالث در صنعت بیمه یکی از مهمترین گلوگاه های تهدید کننده منابع صنعت را این بخش دانست و بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۵    
بر خلاف سه ماه تابستان 96 با فرارسیدن پاییز و افت تقاضا در بازار اجاره بهای مسکن، موجران تغییر رویکرد داده و املاک خود را با ترکیبی از رهن و اجاره به مستاجران پیشنهاد می دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۵    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به عوامل تاثیرگذار بر روند مثبت و رو به رشد بورس در تابستان امسال پیش بینی کرد، روند مثبت شاخص و بازار سهام در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۰    
دو کودک و پسر 16 ساله ای داخل تانکر بدون استفاده در روستای عزت آباد نجف شهر جان باختند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۰    
رمال جوان مشتریان معروف کم ندارد. هر کدام از آن ها را با نسخه ای راهی می کند و برای هر مشکلی پیش خود راهکاری را در نظر گرفته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۵    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی با بیان اینکه کاهش نرخ سود بانکی یک ضرورت بود، حداکثر بازدهی کنونی در بخش واقعی اقتصاد ایران را 6 درصد بر روی نرخ تورم اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۰    
مشمولان سهام عدالت حداکثر تا ساعت 12 امشب فرصت دارند که صورت حساب سهام عدالت خود را تا سقف یک میلیون تومان افزایش دهند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۰    
در حالیکه برخلاف خودروسازان مطرح جهان خودروسازان داخلی سرمایه گذاری چندانی در بخش تحقیق و توسعه نمی کنند طبق دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت سرمایه گذاری در این حوزه باید افزایش یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۰    
یک کارشناس غذا و دارو؛ میزان افزایش مقاومت های میکروبی ناشی از مصرف بی رویه آنتی بیوتیک ها را نگران کننده دانست و در خصوص مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک ها هشدار داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۰    
رئیس انجمن صنفی تجهیزات بیهوشی و تنفسی از تفویض پلکانی قیمت گذاری تجهیزات پزشکی به اتحادیه ها و انجمن های صنفی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۵    
یک کارشناس حوزه بانکداری الکترونیکی با اشاره به سیستم های پرداخت آفلاین آنها را یک سیستم کارا و پرسرعت در انجام پرداخت های خرد روزانه شهروندان عنوان کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۵    
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران اصلی ترین مانع پیش روی جویندگان کار را فقدان مهارت عنوان کرد و گفت: محور اصلی طرح های تکاپو ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۵    
سرپرست وزارت نیرو از افزایش مصرف وسایل سرمایشی در تابستان امسال خبر داد و گفت:رعایت نکردن برخی استانداردها در انتخاب محصول و نحوه استفاده دلیل اصلی این امر است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۵    
فولکس واگن در حالی رویه واردات محصولات خود را به کشور ما در پیش گرفته که قرار بود این شرکت برای ماندن در ایران توجه جدی به ساخت داخل محصولات خود کند .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۵    
تولید فولاد ایران در 8 ماهه نخست سال جاری میلادی 15.7 درصد رشد کرد و به 13 میلیون و 447 هزار تن رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۵    
با 10 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند پژو Roa، ام وی ام 110 سه سیلندر، دوو ماتیز، پژو 405 GLI، فولکس گل، وانت پیکان و ... را دارید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۵    
آمازون نسل جدید تبلت های موفق فایر اچ دی 10 را با مشخصات بهبودیافته نظیر وضوح تصویر بالاتر نمایشگر و حافظه ی ذخیره سازی بیشتر رونمایی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
در ماه محرم و آغاز عزاداری های این ایام بازار انواع لوازم عزاداری گرم می شود، بازاری موقت ولی پرفروش برای ایامی خاص در سال، که گردش مالی مخصوص به خود را دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
دانشگاه پیام نور ضمن اعلام جزئیات تسهیلات جدید این دانشگاه از امکان ثبت نام صرفا با پرداخت شهریه ثابت خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
شرکت سرمایه گذاری شفادارو با نماد شفا در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۵    
مدیرعامل کیش ایر گفت: در راستای تبدیل کیش به هاب ترانزیت هوایی منطقه، پایگاه تعمیرات بین المللی هواپیما را در این جزیره راه اندازی می کنیم تا بدین ترتیب کیش مرکز تعمیراتِ اغلبِ تایپ های هواپیما در ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۵    
اگر قصد خرید یک پرچم دار را داشته باشید حتما به این موضوع فکر کرده اید که یک غول iOS را برگزینید یا یک هیولای اندرویدی را برای ارتیاطات خود انتخاب نمایید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۵    
از ابتدای مهرماه به مدت 10 روز سامانه سهام عدالت به منظور بروزرسانی و اعمال تغییرات لازم از دسترس عموم و مشمولان خارج و دوباره راه اندازی خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۵    
معاون اهداکنندگان انتقال خون استان تهران با اشاره به جزییات طرح نذر خون در ایام محرم، گفت: در این زمینه سیستم نوبت دهی برای نذر خون در ماه محرم راه اندازی شده تا در برخی زمان ها که نیازمند اهدای خون ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۵    
پاساژها و مراکز خرید بزرگ، وجه جدایی ناپذیر زندگی های امروزی است؛ مراکز و مال هایی با دکوراسیونی جدید و جذب کننده که صرفا دیگر تجاری نیستند و طبقات تفریحی فرهنگی را نیز به خود اختصاص داده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۰    
معاون گردشگری تهران گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 100 دفتر خدمات مسافرتی در این استان، لغو مجوز، تعلیق و پلمب شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۰    
شرکت ایران خودرو شرایط فروش اعتباری و نقدی محصولات خود برای مهرماه 96 را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۵    
دریافت کارمزد بابت تراکنش های بانکی، امری که بصورت یک طرفه از حساب صاحب دستگاه کارت خوان برداشت می شود اما مشتری از پرداخت آن معاف است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۵    
بلوک های 16.75 درصدی ذوب آهن اصفهان و 95 درصدی سرمایه گذاری گسترش و توسعه صنعت در کنار 77 تخته فرش دولتی در حالی در شهریور امسال روی میز مزایده گذاشته شد که خریداران توجهی به آنها نکردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۰    
گزارش جدیدی در رابطه با نسخه ی لایت فبلت میت 10 هواوی منتشر شده است که بر اساس آن، گوشی یادشده با چهار دوربین و نمایشگر بدون حاشیه معرفی می شود.