شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۳۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 30 مهر 1396 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 31 فروردین 1396 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1396 صبحانه انلاین 31 خرداد 1396 صبحانه انلاین 31 تیر 1396 صبحانه انلاین 31 مرداد 1396 صبحانه انلاین 31 شهریور 1396 صبحانه انلاین 30 آبان 1396 صبحانه انلاین 30 آذر 1396 صبحانه انلاین 30 دی 1396 صبحانه انلاین 30 بهمن 1396 صبحانه انلاین 2 اسفند 1396 صبحانه انلاین 1 مهر 1396 صبحانه انلاین 2 مهر 1396 صبحانه انلاین 3 مهر 1396 صبحانه انلاین 4 مهر 1396 صبحانه انلاین 5 مهر 1396 صبحانه انلاین 6 مهر 1396 صبحانه انلاین 7 مهر 1396 صبحانه انلاین 8 مهر 1396 صبحانه انلاین 9 مهر 1396 صبحانه انلاین 10 مهر 1396 صبحانه انلاین 11 مهر 1396 صبحانه انلاین 12 مهر 1396 صبحانه انلاین 13 مهر 1396 صبحانه انلاین 14 مهر 1396 صبحانه انلاین 15 مهر 1396 صبحانه انلاین 16 مهر 1396 صبحانه انلاین 17 مهر 1396 صبحانه انلاین 18 مهر 1396 صبحانه انلاین 19 مهر 1396 صبحانه انلاین 20 مهر 1396 صبحانه انلاین 21 مهر 1396 صبحانه انلاین 22 مهر 1396 صبحانه انلاین 23 مهر 1396 صبحانه انلاین 24 مهر 1396 صبحانه انلاین 25 مهر 1396 صبحانه انلاین 26 مهر 1396 صبحانه انلاین 27 مهر 1396 صبحانه انلاین 28 مهر 1396 صبحانه انلاین 29 مهر 1396 صبحانه انلاین 30 مهر 1396 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۴    
سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ پیرامون سامانه جریمه هوشمند گفت: استفاده از امکانات IT و الکترونیک را در پلیس به طور جدی در حال پیگیری هستیم و یک نمونه از آن هم همین سامانه جریمه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۵    
عکس خلاقانه رضا عطاران بازیگر و کارگردان سینما در بازدید از یک موزه در ارمنستان را مشاهده می کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۰    
شرکت سپرده گذاری مرکزی از درج نماد شرکت کولاک شرق در سامانه پس از معاملات خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۶    
سخنگوی طرح رجیستری گوشی تلفن همراه با اعلام اینکه این طرح از 28 مهر آغاز شد، گفت: افزایش قیمت موبایل هیچ توجیهی ندارد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۰    
در توافق وزارت صنعت با سازمان گمرک، تنها انبارهای مجاز ثبت شده در سامانه جامع انبارها، محل نگهداری کالاهای ترخیصی خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۰    
گمرک ایران اعلام کرد، اپلیکیشن موبایلی برای استعلام اصالت شناسه بین المللی تلفن همراه ندارد .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۵    
جمشید مشایخی در بیمارستان ممنوع الملاقات شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۰    
معاون اول رئیس جمهوری بر ضرورت برنامه ریزی در برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه برقی سازی راه آهن تهران - مشهد و حل و فصل موانع پیش رو تاکید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۰    
پدر علم کویر شناسی با بیان اینکه وضعیت آب کشور بسیار نامناسب است و در صورت ادامه این روند مجبور به جیره بندی آب خواهیم شد، گفت:مصرف آب در بخش کشاورزی کشور باید تا یک سوم کاهش یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۰    
صادرات سنگ آهن ایران در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 54 درصد افزایش داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
عضو شورای ملی زعفران گفت: با توجه به سطح زیر کشت زعفران در دو استان خراسان رضوی و جنوبی رقم کنونی تولید قابل قبول نیست
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۰    
رئیس کلانتری 131 شهر ری از دستگیری جیب بر حرفه ای با بیش از 50 فقره جیب بری خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۵    
نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس از رد کلیات طرح اصلاح قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در این کمیسیون خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۵    
سامانه سهام عدالت به مدت 3 روز به منظور بروز رسانی سیستم و تغییرات لازم از دسترس خارج می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۰    
رئوس برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو که در چهار بخش آب و پساب ، برق و انرژی های تجدیدپذیر ، مدیریت منابع انسانی، علم، فناوری و پشتیبانی صنعت و مدیریت تأمین منابع مالی تنظیم شده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۵    
رئیس سازمان راهداری کشور گفت: شرکت های اتوبوسرانی اجازه دارند در ایام اربعین کرایه ها را تا دو برابر افزایش دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۰    
بهای بلیت تماشای دربی برای هواداران مشخص شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که کاهش نرخ سود تسهیلات با توجه به کاهش نرخ سود سپرده های بانکی به عنوان یک برنامه در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۱    
نسخه های SUV فولکس واگن گسترش یافتند و این کارخانه آلمانی اینک توارگ، تیگوان و تی-راک را در خط تولید دارد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در بخش خودروسازی تنها ایران خودرو و سایپا خلق نشده اند،گفت: اتاق می تواند با تجمیع سرمایه های خود سومین خودروسازی کشور باشد که بنده از آن حمایت می کنم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۶    
وکیل جشمید مشایخی گفت: استاد مشایخی دیشب بر اثر ضعف شدید جسمانی و قند خون بسیار بالا به بیمارستان منتقل شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۶    
پس از اولین روز اجرای طرح رجیستری فهرست قیمت گوشی های سامسونگ را بررسی کرده ایم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۶    
مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر از ادامه مذاکره فولکس واگن با یک شرکت ایرانی برای تولید خودرو در ایران داده و تاکید کرد دو طرف در زمینه داخلی سازی به توافق رسیده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۱    
یک مقام ارشد دولت آمریکا به هند در مورد روابط تجاری با ایران به ویژه توسعه بندر چابهار هشدار داد و از همه کشور خواست تا در مورد شرکای تجاری شان در ایران به دقت فکر کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۱    
به گفته دست اندرکاران صنعت نفت، یک راهکار کوتاه مدت برای تامین بنزین مورد نیاز کشور، استفاده از طرح بلندینگ (مخلوط کردن) با استفاده از ترکیباتی از فرآورده های نفتی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در حال حاضر تنها نگرانی موجود در ارتباط با آسانسورهایی است که قبل از سال 1382 نصب شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۶    
رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به رسیدگی فوق العاده به پرونده کودک آزاری و قتل اهورای 3 ساله، گفت: مراحل قانونی رسیدگی به پرونده اهورا با سرعت در حال انجام است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۱    
به تازگی اطلاعات بیشتری در مورد تازه ترین گوشی شرکت اچ تی سی به نام U11 Plus منتشر شده است، این گوشی مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1440 در 2560 پیکسل است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۱    
در حالی روز گذشته قیمت کارخانه سراتو به 104 میلیون تومان رسید که فروشندگان خودرو با این استدلال که کسی حاضر به پرداخت چنین مبلغی آنهم به سراتو نیست این خودرو را با قیمت 99 تا 100 میلیون تومان در ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۱    
مسعود کرباسیان می گوید این سخنان که این روزها مطرح می شود مبنی بر اینکه برنامه دولت این است که دلار را در بالای 4000 تومان ثابت نگه دارد صحت ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۶    
فروش عادی و پلکانی انواع محصولات ایران خودرو در آبان ماه امسال آغاز شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۶    
امروز (یکشنبه) قیمت دلار و سکه تمام طرح جدید با ثباتی محسوس نسبت به روز گذشته به ترتیب معادل 4016 و یک میلیون و 295 هزار و 500 تومان عرضه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۶    
در حالی که در روز گذشته روزنامه هابرترک به نقل از منابع بانکی خبر داد شش بانک ترکیه با میلیاردها دلار جریمه مقامات آمریکایی به دلیل نقض تحریم های ایران روبرو هستند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۶    
در جدیدترین رده بندی شرکت های کشتیرانی کانتینری برتر، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (IRISL) در رتبه بیست و دوم قرار گرفت، مرسک نیز همچنان برترین کشتیرانی دنیاست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
با بازنگری در مجموعه مقررات ارزی و در راستای سیاست یکسان سازی نرخ ارز به زودی اختصاص ارز مبادله ای به ایرلاین ها متوقف خواهد شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
با توجه به نرخ تورم و سود مرکب دوره 12 ساله، دریافت تسهیلات مسکن با اوراق فقط برای افرادی مفید است که با توجه به یافتن مسکن مورد نیاز خود، به سرعت پای معامله خواهند رفت و برای خانه دار شدن عجله دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۶    
مبادلات تجاری ایران و چین در 8 ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 24 درصدی به بیش از 24 میلیارد دلار رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۶    
معامله گران بورس تهران امروز معاملاتی آرام و کم حجم در حالی به نظاره نشستند که غلبه عرضه بر تقاضای سهام در اغلب نمادهای معاملاتی پیشرو باعث شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۱    
پوشش عجیب نوید محمدزاده در اکران مردمی خفه گی در پردیس مگامال توجه کاربران را در فضای مجازی جلب کرد و دستمایه شوخیهایی هم شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۱    
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان اسامی مجروحان و کشته های حادثه ریزش کوه در منطقه کوی رمضان اهواز را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۱    
با حذف دلار از صدور ویزای اربعین، زائران می توانند به جای پرداخت دلار به عنوان هزینه ویزای خود معادل ریالی آن را پرداخت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۶    
سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان گفت: در کنار خرید هواپیمای نو از بویینگ، در تلاش هستیم از طریق خرید هواپیماهای کارکرده اما جوان ناوگان آسمان ایر را نوسازی کنیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۶    
مددکار بهزیستی استان البرز وقتی به خاطر اهمال و کوتاهی در نگهداری از یک کودک از کار برکنار شد، برای انتقام جویی تصویری دلخراش از بدن زخمی پسرک 2 ساله منتشر کرد و خواستار عزل مسئولان بهزیستی استان شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۱    
پوشش عجیب نوید محمدزاده در اکران مردمی خفه گی در پردیس مگامال توجه کاربران را در فضای مجازی جلب کرد و دستمایه شوخیهایی هم شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۱    
رئیس سابق بانک مرکزی با اشاره به نقش مخرب صرافی های غیرمجاز در بازار ارز کشور گفت:دولت موظف است با تکیه بر ضوابط و در عین حال با قوه اجرایی جلوی فعالیت آنها را بگیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۶    
رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری با بیان اینکه زائران حسینی در تهیه بلیت به مرز مشخص شده برای خروج دقت کنند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۱    
با اجرایی شدن طرح کاهش سود بانکی بحث کاهش نرخ سود تسهیلات مطرح می شود که مسئولان آن را وعده داده بودند، اما با گذشت یک ماه از زمان کاهش نرخ سود بانکی هنوز خبری از تغییر نرخ سود تسهیلات نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۶    
مسترکارت تا سال 2018 تأیید خرید با استفاده از امضا را حذف خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب طرحی مقرر کردند که جلسات دادگاه درباره جرایم اقتصادی به صورت علنی برگزار شده و نام متهمان اقتصادی نیز در صورت تشخیص دادگاه منتشر شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۱    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه در پروژه مولدسازی اموال دولتی به دنبال احصاء اموال، قیمت گذاری و همچنین ارزیابی استفاده بهینه از آن هستیم گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۶    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر و فوت یک نفر از آنان و مجروحیت دانش آموز دیگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۶    
صحبت های ضد و نقیض و حرف های درگوشی درباره آرایشگاه های زیر زمینی زنانه که در آن آرایشگر مرد وجود دارد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۱    
به لطف محدود بودن بازار خودروی ایران، این روزها محصولات چینی در خیابان های کشور جولان می دهند و رفته رفته برندهای بیشتری از صنعت خودروسازی سرزمین اژدهای زرد راهی جاده ها و خیابان های ایران می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۶    
هم زمان با اجرای طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه برای مقابله با پدیده قاچاق، فروشندگان تلفن همراه به شدت دنبال باز کردن جعبه های موبایل قاچاق و فعالسازی گوشی ها و البته فروش مجدد آنها با قیمتی گران ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۱    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در شش ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در کشورمان، صادرات، کاهش و واردات، افزایش داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۶    
خودروسازی تویوتا و برند لوکس زیرمجموعه اش، لکسوس، در نظرسنجی مشتریان، به عنوان برترین خودروسازان انتخاب شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۶    
قیمت ارزهای دولتی نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۱    
چینی ها کپی آیفون ایکس اپل را ساختند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۶    
عضو کمیسیون عمران از بررسی تحقیق و تفحص از فرودگاه امام خمینی(ره)در کمیسیون متبوعش خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۶    
میانگین مصرف بنزین ایران تا 28مهرماه سال جاری 79 میلیون لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 5.3 درصد رشد داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۶    
سامانه رسیدگی به شکایات مربوط به پیامک های مزاحم تبلیغاتی راه اندازی شده و کاربران می توانند شماره های شخصی که برایشان پیامک تبلیغاتی می فرستند را به این سامانه ارسال کنند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۱    
وزیر نفت گفت: حرف های ترامپ در بازار نفت اثر نکرد و بازار نفت، حرف ها و تهدیدهای ترامپ را نشنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۶    
مطابق آمار جدید وزارت صنعت، گرانی کالاهای مهم و اساسی در مرداد فراگیر شد و پیاز، سیب و آهن آلات رکورددار گرانی هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۶    
امروز (30 مهرماه) آخرین فرصت برای مشمولان سهام عدالت برای افزایش مبلغ صورت حسابشان است. این مشمولان می توانند حداکثر تا یک میلیون تومان حساب خود را افزایش دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۶    
زائران اربعین امسال هم حداکثر 200 دلار به نرخ مبادله ای از بانکها دریافت می کنند که بر این اساس هر مسافر با ارایه گذرنامه و بلیت، می تواند از طریق شعب بانکهای ملی، ملت و سامان اقدام کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۶    
شاخص دلار با افزایش 61/ 0 درصدی در هفته گذشته سکان بازار های جهانی را از چنگ فلز زرد ربود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۱    
در نگاه اول صادرکننده شدن کاری سخت به نظر می رسد که فقط برای کسانی مناسب است که به دلایل مختلف به "آن ور آب" رفت و آمد دارند یا به واسطه فعالیت های پیشین یا آشنایان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۱    
وزارت صنعت، معدن وتجارت طبق روالی معمول، در شرایطی برنامه صادراتی خودروسازان را تا پایان سال جاری 35 هزار دستگاه اعلام کرد که دو شرکت بزرگ خودروساز در 6 ماه نخست امسال تنها 2 هزار و 579 دستگاه خودرو ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۶    
افزایش معاملات مسکن در نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سبب شده پس از دو سال ثبات نسبی نرخ رهن و اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۶    
این مدیر ارشد کمپانی ولوو تاکید می کند که "هرگونه ادعای داتیس خودرو مبنی بر نمایندگی رسمی از سوی ولوو، نادرست است ...