پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۰۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 7 اسفند 1397 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 30 فروردین 1397 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1397 صبحانه انلاین 31 خرداد 1397 صبحانه انلاین 31 تیر 1397 صبحانه انلاین 31 مرداد 1397 صبحانه انلاین 31 شهریور 1397 صبحانه انلاین 30 مهر 1397 صبحانه انلاین 30 آبان 1397 صبحانه انلاین 29 آذر 1397 صبحانه انلاین 30 دی 1397 صبحانه انلاین 30 بهمن 1397 صبحانه انلاین 1 اسفند 1397 صبحانه انلاین 2 اسفند 1397 صبحانه انلاین 3 اسفند 1397 صبحانه انلاین 4 اسفند 1397 صبحانه انلاین 5 اسفند 1397 صبحانه انلاین 6 اسفند 1397 صبحانه انلاین 7 اسفند 1397 صبحانه انلاین 8 اسفند 1397 صبحانه انلاین 9 اسفند 1397 صبحانه انلاین 10 اسفند 1397 صبحانه انلاین 11 اسفند 1397 صبحانه انلاین 12 اسفند 1397 صبحانه انلاین 13 اسفند 1397 صبحانه انلاین 14 اسفند 1397 صبحانه انلاین 15 اسفند 1397 صبحانه انلاین 16 اسفند 1397 صبحانه انلاین 17 اسفند 1397 صبحانه انلاین 18 اسفند 1397 صبحانه انلاین 19 اسفند 1397 صبحانه انلاین 20 اسفند 1397 صبحانه انلاین 21 اسفند 1397 صبحانه انلاین 22 اسفند 1397 صبحانه انلاین 23 اسفند 1397 صبحانه انلاین 24 اسفند 1397 صبحانه انلاین 25 اسفند 1397 صبحانه انلاین 26 اسفند 1397 صبحانه انلاین 27 اسفند 1397 صبحانه انلاین 28 اسفند 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۷    
در حال حاضر 10 درصد نیروگاه ها در ایران، عمری بالای 40 سال و 61 درصد نیروگاه ها کمتر از 20 سال سن دارند که طبق گفته های مدیر عامل شرکت برق حرارتی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۲    
دولت ژاپن به دو موسسه خیریه در استانهای اردبیل و زنجان دربخش تامین نیازهای کودکان بی سرپرست و زنان آسیب پذیر کمک مالی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۲    
شاخص کل قیمت تولیدکننده، در فصل پاییز 1397، به عدد 379,0 رسید که نسبت به شاخص فصل قبل 18.6 درصد و نسبت به شاخص فصل مشابه سال قبل 56.1 درصد افزایش داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
مهناز افشار که برای پروژه فیلم سینمایی "نوشین" در ژاپن به سر می برد عکسی یادگاری با بازیگر نقش اوشین در اینستاگرامش منتشر کرده و روز مادر را دورا دور تبریک گفته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۷    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، فاصله تورمی دهک ها در بهمن ماه به 2,8 درصد رسید که نسبت به ماه قبل 0.1 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۷    
مأموران مشاهده کردند یک دستگاه پژو 405 با 3 سرنشین با یک دستگاه کامیون برخورد که منجر به فوت یکی از سرنشینان و مجروحیت هر 2 نفر دیگر شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۲    
گمرک ایران با ابلاغ بخشنامه ای ممنوعیت صادرات قند حاصل از شکر سفید را به گمرکات اجرایی سراسر کشور ابلاغ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۲    
رئیس کلانتری قیام دشت از دستگیری و اعتراف 3 سارق حرفه ای خودرو با 30 فقره سرقت خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۷    
دادستان تهران گفت: مجموعه قضایی و انتظامی را از سرگردان کردن ارباب رجوع و امروز و فردا کردن در انجام کار ها برحذر داشت و اعلام داشت: این قبیل رفتار ها توجیهی ندارد و قابل پذیرش نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۲    
معاون اتاق بازرگانی گفت: گوشت های وارداتی بعد از بازشدن پلمب در خودرو های حامل تا محل فروشگاه های توزیع اسکورت می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۷    
قوانین گمرکی برای مسافرانی که به کشور وارد یا از کشور خارج می شوند متفاوت است، در مطلب زیر در مورد به صرفه بودن یا نبودن واردات چمدانی می پردازیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: می گویند قاچاق باعث افزایش قیمت شده درست نیست، چرا که 58 میلیون دام سبک تولید می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۲    
عدم فروش غیرنقدی خورک دام و طیور به عنوان پرهزینه ترین ماده اولیه پرورش مرغ، تبدیل به عاملی برای خرید واسطه ای این نهاده ها اما به صورت مدت دار شده و این امر بر هزینه تمام شده مرغ به شدت تاثیرگذاشته ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۲    
معمولا کلنگ زنی ها در یک فضای خاکی اتفاق می افتد و بعد از آن مسئولانی که برای امر خطیر کلنگ زنی حضور داشتند با لباس های خاکی شده راهی می شدند...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۷    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن اشاره به طی 11 ماه امسال 301 میلیارد تومان در کل کشور صدقه جمع آوری شده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۲    
رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به وضعیت دارو در بودجه سال آینده، گفت: برای یارانه دارو در سال 1398، حداقل حدود 900 میلیارد تومان لازم داریم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۲    
قیمت برخی از انواع میوه و صیفی افزایش نا متعارفی یافته به طوری که قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم خیار به 3 تا 6 هزار و 500 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۷    
چهارآیین گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 10 هزار و 200 و مرغ آماده به طبخ 15 هزار و 500 تا 16 هزار تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۲    
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران گفت: تا آخر هفته خودرو هایی که تا 16 مرداد ثبت سفارش شده اند با ابلاغیه سران سه قوه ثبت سفارش مجدد می شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شناسایی یا توقیف بیش از 3000 خودرو با پلاک مخدوش در اجرای طرح طاهر خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر تشدید کنترل بر روند واردات و توزیع کالا، گفت: با تشدید نظارت بر نحوه توزیع کالاهای وارداتی با ارز دولتی باید مطمئن شویم که این کالاها به دست مصرف کننده می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
به گفته عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت، افزایش نرخ ارز مهمترین عاملی بوده که سبب افزایش قیمت خودرو و سایر کالاها شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
گزارش امروز خودرو حکایت از رکود خرید و فروش خودرو و همچنان رشد قیمت تعدادی از خودروهای داخلی را در بازار دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۲    
کشتی آرای با بیان اینکه قیمت ها در بازار طلا و سکه همزمان با بازار ارز ریزشی شده است، گفت: من نگفتم بازار ملتهب است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۷    
مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید دوباره فرصت ثبت نام برای کنکور 98 خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۷    
بورس تهران امروز در حالی تحت تاثیر خبرهای سیاسی داخلی و بازار ارز شاهد قرمزپوش شدن دسته جمعی نماگرهای خود بود که ابهام از آینده باعث شد تا دوباره فشار عرضه در برابر تقاضای سهام ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۲    
بانک ملی ایران برای نخستین بار در نظام بانکی کشور، امکان استفاده از کارت ملی هوشمند در سامانه های بانکی را فراهم کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۲    
وکیل شکات پرونده سکه ثامن از پرداخت بخشی از طلب مالباختگان این پرونده خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۲    
سرپرست سازمان امور مالیاتی با بیان این که در حال حاضر مالیات شرکت های وابسته به نهادهای انقلابی و آستان قدس دریافت می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۷    
در پی افزایش تقاضا برای گل روز مادر قیمت انواع گل به ویژه رز روند صعودی به خود گرفته و هر شاخه گل رز به قیمت 20 هزار تومان به فروش می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4 میلیون و 655 هزار تومان کاهش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
معاملات امروز بازار ارز روال عادی را طی می کند و قیمت دلار در صرافی ها در حدود 13 هزار و 450 تا 13 هزار و 600 تومان در نوسان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
پنجاه و هشتمین مجمع عمومی بانک مرکزی روز سه شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار شد و در آن پس از ارایه گزارش سیاست های اعتباری و پولی بانک مرکزی ، ترازنامه سال 1396 به تصویب رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۲    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد که مواد اولیه دارو های تولیدی و برخی از دارو های خارجی در سال آینده با ارز 4 هزار و 200 تومان به کشور وارد می شود
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۲    
رویترز به نقل از پنج منبع بازرگانی آگاه خبر داد بازرگانان هندی برای نخستین بار در پنج سال گذشته شکر خام برای تحویل در مارس و آوریل به ایران صادر خواهند کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۲    
رئیس کل گمرک ایران از افزایش صادرات غیر نفتی به 40 میلیارد دلار در 11 ماهه امسال خبر داد و اعلام کرد: ترانزیت محموله های ایرانی به سوریه و ترکیه از خاک عراق به زودی اجرایی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
"بزرگ بودن بدهی انباشته هما" و "نزدیک بودن موعد بازپرداخت اقساط هواپیماهای خریداری شده توسط ایران ایر" دو عبارتی است که می تواند زنگ خطر مالی را برای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به صدا درآورد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
معاون وزیر حمل و نقل و کشتیرانی هند گفت: بندر چابهار به عنوان تنها گزینه ارتباطی هند برای توسعه افغانستان در نظر گرفته خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۷    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، تمهیدات این بانک را برای ایام پایانی سال 97 تشریح و اعلام کرد: سقف برداشت از خودپردازها از نیمه اسفند در سراسر کشور از 200 هزار تومان به 500 هزار تومان افزایش می یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۷    
پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از اوپک خواست تا از تلاش هایش برای تقویت قیمت نفت دست بردارد، قیمت نفت که دیروز بیش از 3 درصد افت کرده بود، امروز نیز شاهد کاهش بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۷    
وزیرجهاد گفت: در تامین کالاهای اساسی برای عید مشکلی وجود ندارد و تنها در تامین گوشت کمبودهایی است که با هدفمند شدن توزیع و افزایش واردات تلاش می شود که این کمبودها نیز جبران می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۲    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن اعلام رشد 12 درصدی نرخ دلار نسبت به هفت ماه پیش(زمان حضور وی در بانک مرکزی) از اتخاذ تصمیماتی برای بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی مردم در ماه های آینده خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه وزارت خارجه و نفت و البته بانک مرکزی خط مقدم تحریم ها هستند، گفت: از آقایان ظریف، همتی و زنگنه بابت تحمل فشار و مقاومت خوبشان تشکر می کنم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
با تولید و ورود دستگاه خودپرداز فروش سکه طلا به کشور و استقرار دستگاه های VTM با قابلیت خرید سکه طلا در بانک ها، امکان خرید انواع سکه برای مردم فراهم شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از کاهش مالیات نقل و انتقال سهام از 0.5 درصد به 0.1 درصد در آینده نزدیک خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
نماد معاملاتی شرکت فرابورس ایران پس از احراز کلیه شرایط پذیرش در فهرست نرخ های فرابورسی ایران درج شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۲    
آب پنهان یا آب مجازی، آبی است که در مراحل مختلف تهیه، تولید و ارائه یک محصول (غذا، کالا، انرژی یا خدمات) به صورت مستقیم یا غیرمستقیم استفاده می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۷    
رییس انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی گفت:ساختار تصمیم گیری و تصمیم سازی در همه حوزه های گوشت قرمز، اعم از تولید، واردات و توزیع، نادرست، سنتی و تاریخ مصرف گذشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۷    
یک نماینده مجلس جزئیاتی از پیشنهاد جدید نمایندگان برای افزایش حقوق کارگران در سال 98 را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
بعد از افزایش قیمت خودروهای نو و دست اول، بازار خریدوفروش خودروی دست دوم رونق گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
حسن روحانی برای شرکت در پنجاه و هشتمین مجمع بانک مرکزی وارد ساختمان این بانک در میرداماد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
تصویری عجیب از حمل مینی بوس با کامیون!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
پس از آن که اخباری از احتمال تاخیر در زمان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا منتشر شد، ارزش پوند در برابر همتایانش افزایش چشمگیری یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۷    
طبق روال همه ساله قیمت اقلام اساسی در ایام پایانی سال تحت تاثیر مسائل مختلف با روند روبه رشدی در بازار روبرو شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۲    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ 18 ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت 19 واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ 10 ارز دیگر از جمله دلار نیز ثابت است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
این بار گرانی به نام چای زده شده و این در حالی است که عرضه چای بسته بندی در بازار کاهش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
بازارهای مالی شهر در سومین روز معاملاتی هفته و در شرایطی که بازارهای جهانی در استراحت به سر می بردند با دادو ستدهای مثبت در بازار بورس همراه شدند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
نخستین همایش بین المللی توسعه بندر چابهار دقایقی قبل با حضور وزیر راه و شهرسازی و مشاور رئیس جمهور آغاز شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
ثبت روزانه 20 هزار گوشی در سامانه مسافری درحالی از سوی مسئولان تکذیب نشده که بر اساس این آمار سالیانه خسارت سنگینی در این حوزه از محل فرار مالیاتی به کشور وارد می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۷    
در حالی که به دنبال کاهش ارزش دلار قیمت طلا افزایش یافته است، قیمت فلز پالادیوم به دلیل نگرانی از اعتصاب در بخش معدن آفریقای جنوبی به رقم بی سابقه بالای 1550 دلار رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۷    
شرکت ایران خودرو امروز فروش فوری دو خودروی تولیدی را در دستور کار دارد .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۲    
حضور دلالان و واسطه ها همواره منجر به ایجاد نوسان و التهاب بازار می شود. این مساله فقط در بازار خودرو دیده نمی شود بلکه به نوعی می توان گفت دلالان و واسطه ها پاشنه آشیل هر بازاری هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۲    
معاون سابق وزیر نیرو گفت: آنچه که به عنوان چالش اصلی در صنعت برق ایران همواره مطرح شده، این است که برق از طرف دولت و مجلس شورای اسلامی، به عنوان یک کالا شناخته شود و این محصول گران بها یک خدمت نباشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۷    
یک کارشناس معتقد است که اگر سیاست های لازم برای جذب نقدینگی بخش خصوصی در بخش ساخت و ساز اتخاذ شود می توان روند رشد قیمت مسکن را کنترل کرد ...