پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۰۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 19 اسفند 1397 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 30 فروردین 1397 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1397 صبحانه انلاین 31 خرداد 1397 صبحانه انلاین 31 تیر 1397 صبحانه انلاین 31 مرداد 1397 صبحانه انلاین 31 شهریور 1397 صبحانه انلاین 30 مهر 1397 صبحانه انلاین 30 آبان 1397 صبحانه انلاین 29 آذر 1397 صبحانه انلاین 30 دی 1397 صبحانه انلاین 30 بهمن 1397 صبحانه انلاین 1 اسفند 1397 صبحانه انلاین 2 اسفند 1397 صبحانه انلاین 3 اسفند 1397 صبحانه انلاین 4 اسفند 1397 صبحانه انلاین 5 اسفند 1397 صبحانه انلاین 6 اسفند 1397 صبحانه انلاین 7 اسفند 1397 صبحانه انلاین 8 اسفند 1397 صبحانه انلاین 9 اسفند 1397 صبحانه انلاین 10 اسفند 1397 صبحانه انلاین 11 اسفند 1397 صبحانه انلاین 12 اسفند 1397 صبحانه انلاین 13 اسفند 1397 صبحانه انلاین 14 اسفند 1397 صبحانه انلاین 15 اسفند 1397 صبحانه انلاین 16 اسفند 1397 صبحانه انلاین 17 اسفند 1397 صبحانه انلاین 18 اسفند 1397 صبحانه انلاین 19 اسفند 1397 صبحانه انلاین 20 اسفند 1397 صبحانه انلاین 21 اسفند 1397 صبحانه انلاین 22 اسفند 1397 صبحانه انلاین 23 اسفند 1397 صبحانه انلاین 24 اسفند 1397 صبحانه انلاین 25 اسفند 1397 صبحانه انلاین 26 اسفند 1397 صبحانه انلاین 27 اسفند 1397 صبحانه انلاین 28 اسفند 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: یک پسر جوان با مادرش دچار اختلاف شده بنابراین وی را از منزل بیرون کرده سپس اقدام به بازکردن شیر گاز می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۵    
تصاویر جدیدی از سریال نوروزی "ن. خ" به کارگردانی سعید آقاخانی منتشر شده و با تصمیم مدیران شبکه عنوان این سریال نوروزی تغییر نمی کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، در بهار سال 1397، نزدیک به 113 میلیون سفر انجام شده است که نسبت به بهار 1396، 9.3 درصد افزایش داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۰    
با توجه به افزایش قیمت های عجیب در بازار میوه این روزها، مشتری کمتر دیده می شود، چرا که با بالا رفتن قیمت میوه همین نرخ های مصوب هم بالا به نظر می رسند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۵    
با پیشرفت گوشی های همراه در طی سال های اخیر، این محصولات در حال حاضر قابلیت های عالی را در اختیار دارند که می توان واژه هوشمند را به آن ها اطلاق کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۵    
در آخرین روز معاملاتی این هفته یک شرکت جدید در بورس تهران عرضه اولیه خواهد شد. در صورتی که این عرضه با موفقیت انجام شود این ششمین شرکتی است که در سال جاری قسمتی از سهام خود را در بورس عرضه اولیه کرده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۰    
قیمت هایی که مدیران بخش های مختلف بازار در اخبار و تلویزیون اعلام می کنند، زمین تا آسمان با قیمت هایی که مصرف کننده می خرد، تفاوت دارد. این که ماجرا از چه قرار است؟ خیلی واضح و شفاف نیست ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۰    
نایب رییس کمیسیون برنامه مجلس گفت: افزایش 43 درصدی حقوق ها در سال 98 شامل بازنشستگان و گروه های کم درآمد می شود و این افزایش ها از فروردین اعمال خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۵    
مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان سازمان دامپزشکی کشور در آستانه نوروز 98 توصیه های بهداشت فردی و همچنین خرید و نگهداری ماهی قرمز جهت سفره هفت سین را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۵    
دولت اتیوپی در پی حادثه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری این کشور و کشته شدن 157 نفر از سرنشینان، فردا دوشنبه را در این کشور عزای عمومی اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۵    
رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ به بهانه هفتمین سالگرد ازدواج خود متنی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۰    
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از تلف شدن 12 هزار مرغ با ریزش سقف یک مرغداری در همدان خبر داد .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۰    
از روز دوشنبه تا اواخر هفته جاری افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز پیش بینی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۰    
زلزله 3.4 ریشتری فیرورق در آذربایجان غربی را لرزاند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۰    
رئیس اتحادیه قصابان و مرغ فروشان بجنورد گفت: از روز گذشته توزیع مرغ با کیلویی 11 هزار و 500 تومان در بجنورد آغاز شد و فروش بالاتر از آن تخلف محسوب می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۵    
فرمانده انتظامی مرند از دستگیری سارق دکل ها و تجهیزات مخابراتی و کشف 100 کیلو گرم اموال مسروقه خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۵    
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: طی هفت روز گذشته پنج نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز در استان جان خود را از دست داده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۵    
مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت گفت: گوشت دولتی در میادین میوه و تره بار توزیع می شود و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۰    
سرپرست ایستگاه 12 سازمان آتش نشانی مشهد از حریق در بازار گل مشهد خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۰    
24 تن برنج خارجی قاچاق از یک انبار محلی در دلیجان کشف شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۰    
استاندار بوشهر گفت: از اول سال آینده ادارات استان بوشهر پنجشنبه ها تعطیل خواهند بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۵    
دلار و یورو امروز هم به روند کاهشی خود ادامه دادند و قیمت هر کدام در صرافی های مجاز 100 تومان کاهش یافت. هم چنین بازار ارز و طلا، دومین روز هفته را با کاهش نسبی قیمت ها به پایان رساند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۰    
سقوط بالابر ساختمانی از طبقه هفتم به طبقه همکف ساختمان مسکونی در خیابان قزوین، دو مصدوم برجای گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۰    
بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی، روزهای سه شنبه و چهارشنبه همین هفته احتمال سقوط بهمن در بخش هایی از جاده چالوس وجود دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۰    
یک منبع آگاه اعلام کرد شرکت خودروسازی کیاموتورز کره جنوبی قصد دارد اولین کارخانه خود در چین را با هدف افزایش رقابت پذیری تعطیل کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری: بلیت خود را از مبادی رسمی خریداری کنید و با استفاده از پایگاه اعتبار سنجی، از اصالت و اعتبار آن مطمئن شوید
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۰    
تست گرم خط 6 متروی تهران با قطار 7 واگنه با حضور مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) انجام شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۵    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد زنانی که در طول دوره بارداری از ویتامین ها استفاده می کنند، ریسک تولد فرزند مبتلا به اوتیسم را بیش از 50 درصد کاهش می دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۵    
کارنامه علمی داوطلبان شرکت کننده در چهل وششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی منتشر شد و داوطلبان می توانند ضمن مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با درج کد رهگیری کارنامه خود را مشاهده کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۰    
معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: بیمارستان ها و مراکز درمانی، شب چهارشنبه سوری در آمادگی قرار دارند و متخصصان مورد نیاز در مراکز درمانی مقیم هستند و تمام بیمارستان هایی که بیماران سوختگی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۰    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گیلان، یکی از تهدیدات زیست محیطی تالاب انزلی را کاهش تراز آبی دریای خزر دانست و یادآور شد: تالاب انزلی در گذشته 11 متر عمق داشت، اما امروز حدود 45 درصد تالاب خشک شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری در واکنش به برخی شایعات مبنی بر الحاق بخش هایی از دو استان لرستان و چهارمحال و بختیاری به استان اصفهان گفت: هیچ تغییری در حدود تقسیماتی استان های مذکور صورت نپذیرفته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۵    
یک باب مغازه 49 متری واقع در جمهوری خیابان شیخ هادی با مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان معامله می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
پسر بی پول برای خرید هدیه نامزدی تصمیم به دزدی گرفت، اما بعد از 6 ماه به یکی از حرفه ای ترین دزدان خودرو تبدیل شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
ویژه برنامه نوروزی پل فروردین که از شبکه دو روی آنتن خواهد رفت، در سه فاز پخش خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بر اساس یکی از مصوبات امروز این کمیسیون مقرر شد که میزان مرخصی زایمان با پرداخت حقوق 9 ماه شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف پرونده سرقت مسلحانه محموله 24 تنی میلگرد و کشف کامل محموله سرقت شده خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه: پائین ترین حقوق، 43 درصد و بالاترین حقوق، 11 درصد در سال 98 افزایش پیدا می کند
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس از کشف یک کارگاه غیر مجاز سوسیس و کالباس خوک در بومهن خبر داد و گفت: 100 کیلوگرم از محصولات کارگاه جهت پیگیری پرونده به دادسرای شهرستان ارسال شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از حادثه تیراندازی و قتل یک جوان 27 ساله در شهر محمدیه شهرستان البرز خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۵    
جوان 24 ساله ای که در یک اقدام وحشتناک، مادرزنش را با بیش از 25 ضربه چاقو به قتل رسانده است، در بازسازی صحنه جنایت گفت: نقشه قتل را طوری اجرا کردم که پلیس به دزدان خیالی مشکوک شود!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۵    
در هفته اخیر، مجموعه ای از داده های اقتصادی کلان از برخی از بزرگ ترین شرکت های جهان نشانه هایی از کند شدن شدید رشد اقتصادی را نمایش دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۵    
عوامل زیادی در بخش عرضه و تقاضا وجود دارند که روی قیمت نفت جهانی تأثیر می گذارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۰    
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به پیشرفت 85درصدی سامانه جامع ارزی جزئیاتی از نحوه شفافیت ایجادشده توسط سامانه نیما را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۵    
هزینه کف سابی درجه یک تقریبا بین 11 تا 12 هزار تومان از سوی موسسات تعیین شده که قیمت گذاری به سطح کار و نوع سنگ ارتباط دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۵    
گزارش های رسمی حاکی از آن است که شاخص قیمت کالاهای صادراتی در فاصله تابستان و پاییز امسال بیش از 30 درصد افزایش داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۰    
یک تولیدکننده پوشاک با اشاره به برخورد با برندفروشان پوشاک قاچاق گفت: پس از این اتفاقات، شرکت تولیدی ما توانست تولیدات خود را بیش از 50درصد افزایش دهد و تنها در بخش دوخت هم 70کارگر به خط تولید اضافه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۰    
با توجه به پیگیری وزیر نفت در سفر به چین و همچنین اظهارات دی ماه مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، و با توجه به اینکه تنها 10 روز تا پایان سال 97 باقی مانده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۰    
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از صدور رأی متهمان پرونده موسوم به شرکت پردیسبان توسط دادگاه انقلاب اسلامی مشهد خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۵    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به احتمال حذف حشیش از جدول شماره 4 مواد مخدر واکنش نشان داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۵    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: مواد اولیه تولید دارو، واکسن و مواد بیولوژیک مورد نیاز دامپزشکی کشور تامین است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: کارشناسان، قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای واگذاری به بخش خصوصی انجام داده اند و در مرحله بعد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۰    
به دلیل جهش قیمت مسکن شهر تهران طی یک سال اخیر و رسیدن متوسط قیمت به متری 9 میلیون و 970 هزار تومان، قدرت پوشش دهی تسهیلات مسکن که تا همین یک سال و نیم قبل حدود 50 درصد قیمت یک آپارتمان 75 متری در ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۰    
کارشناسان معتقدند شیوه فعلی قیمت گذاری خودرو که به خودروساز اجازه می دهد محصولات خود را 5 درصد زیرقیمت حاشیه بازار قیمت گذاری کند، نمی تواند ضامن منافع خریداران باشد و باید اصلاح شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۵    
پسر جوان با تشکیل باندی با ربودن مسافران و رانندگان خودروها از آنها اخاذی می کرد. او و باندش شاکیان را تا دو شبانه روز در خانه ای حبس و شکنجه داده و از آنها به عنوان میز ناهارخوری استفاده می کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق مسلح که برای سرقت از یک طلافروشی در منطقه سعادت آباد برنامه ریزی کرده بودند، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
گمرک ایران در بخشنامه ای بار دیگر بر ممنوعیت خروج کالاهای اساسی در قالب رویه های مسافری و تجاری تاکید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
وزیر بهداشت درباره زمان اعلام تعرفه های پزشکی 98، گفت : با یک مکانیزم معقول و منطقی کار تعیین تعرفه ها را پیش می بریم و امیدورایم که تا پایان هفته آینده به جمع بندی مثبتی در این زمینه برسیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
هر چند آمریکایی ها با بهره گیری از ابزارهای مختلف تلاش کردند نرخ نفت کاهش یابد، اما نه تنها موفق نشدند بلکه در نتیجه اقدامات شان ، قیمت نفت بالا رفت و پیش بینی می شود روند رشد تداوم یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
وزیر کار درباره سیاست های یارانه ای کشوربرای گروه های هدف گفت:مقرر شده است، قوانین مربوط به ماشینی کردن فعالیت های توزیع یارانه ها سریع تر اجرا شود که صدور فاکتور های الکترونیکی راه خوبی برای کنترل ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بانک های دولتی و خصوصی را مشمول مجازات های انتظامی قوانین مقررات پولی و بانکی کشور کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در حالی کلید خورده و مسئولان بانک مرکزی آن را طرحی تاریخی می دانند که آماری از میزان بدهی یا ناترازی این بانک ها و احتمال چاپ پول و افزایش نقدینگی توسط نهادهای ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۰    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی معاملات متعادل را نظاره گر بودند که بازارگردانی در کنار معاملات کد به کد باعث شد تا نقدینگی میان سهم های شاخص ساز بازار در میان گروه فلزات اساسی، معدنی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار آفریقا خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۵    
آخرین وضعیت پرداختی های حقوقی دولت از این حکایت دارد که در حال حاضر چهار میلیون و 747 هزار کارمند و بازنشسته با متوسط مبلغ دو میلیون و 867 هزار تومان در حکم دریافتی دارند که در این بین حدود 1900 نفر ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۵    
ارزانی ممقانی گفت: میزان صادرات آجیل و خشکبار نسبت به سال گذشته با افت روبه رو بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۰    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از کشف پرونده سرقت مسلحانه محموله 24 تنی میلگرد و کشف کامل محموله سرقت شده خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۰    
عضو شورای ملی زعفران با بیان اینکه طی حدود یک هفته اخیر قیمت زعفران حدود یک میلیون تن افزایش یافته است،گفت:عرضه زعفران در بورس نیاز به استراتژی دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
طبق ابلاغیه جدید، دوره پرداخت تسهیلات ارزی برای صادرات خدمات فنی - مهندسی به عراق افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
چهار آیین گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ در خرده فروشی ها به 16 هزار و 500 تا 16 هزار و 800 تومان رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۰    
سومین جلسه دادگاه حسین هدایتی (عابر بانک پرسپولیس) به ریاست قاضی مسعودی مقام آغاز شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۰    
طی سه ساله 95 تا یازده ماهه امسال 150 هزار و 858 نفر در قالب مشاغل خانگی وارد بازار کار شدند که 74 درصد این مشاغل در مناطق شهری ایجاد شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۰    
رئیس اتحادیه نانوایان سنگک تهران با بیان اینکه نانوایان آزادپز از قیمت گذاری مستثنی هستند، گفت: ا ین نانوایی ها به خاطر این که با دولتی ها رقابت کنند، قیمت را می توانند افزایش دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت کار با تشریح موانع پیش روی بنگاههای مشکل دار از حفظ و تثبیت 304 هزار فرصت شغلی در 9 ماهه امسال خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۰    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با بیان اینکه نرخ های کنونی دلار در بازار واقعی نیست، گفت: بازار دلار بالای 10هزار تومان را پس زد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۰    
قاضی شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی گفت: یقینی یکی از متهمان پرونده گروه هدایتی فرار کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۵    
کاهش تولید اوپک به سرعت جلوی عرضه بیش از حد نفت را گرفته و احتمالا طی سال جاری موجودی نفت خام را خالی خواهد کرد و آن را به کمتر از میانگین 5 سال می رساند .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۰    
اخباری مبنی بر عزم روس ها برای خودرو سازی در ایران شنیده می شود، آیا در صورت تحقق این امر، رضایت مصرف کنندگان داخلی به تولیدات روسی جلب خواهد شد؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۰    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: با هماهنگی ایرلاین ها،حداقل و حداکثر قیمت بلیت هواپیمای سفرهای نوروزی برمبنای نرخ های آذرماه بوده و فروش بالاتر از آن، تخلف است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۰    
رینگ بین الملل بورس انرژی تاکنون شش دفعه میزبان طلای سیاه بوده و نفت خام در این فرآیند تاکنون تنها سه مرتبه به فروش رفته است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۵    
با توجه به تایید مصوبه مجلس درباره شیوه افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان توسط شورای نگهبان، محاسبات صورت گرفته میزان افزایش قطعی آن ها را نشان می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۵    
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ارسال نامه ای به دیگر بخشهای این ستاد اعلام کرد که از خروج مسافری ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۰    
این روزها تولید بازی های مختلف برای گوشی های هوشمند و تبلت از تعداد تولید بازی های رایانه ای هم پیشی گرفته و در همین زمینه تعداد کاربرانی که تمایل به استفاده از بازی به کمک این دستگاه های هوشمند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۰    
معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 21 کیلوگرم پاستیل تهیه شده از پودر استخوان خوک خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۰    
فروش فوری پژو 405 بنزینی و سمند ال ایکس امروز کلید می خورد .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۰    
براساس اعلام بانک مرکزی امروز نرخ 47 ارز بین بانکی به علت تعطیلات آخر هفته میلادی ثابت ماند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۰    
از یازدهم تا شانزدهم اسفند ماه، بازار ارز و سکه و طلا؛ روزهای عجیبی را پشت سرگذاشتند. روزهایی که سرشار از نوسانات قیمت بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۰    
بررسی ها نشان می دهد، با وجود تخصیص ارز دولتی به نهاده های دامی شاهد افزایش قابل توجه قیمت محصولات نهایی گوشتی تولید داخل در بازارهای مختلف کشور بوده ایم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۰    
یک اقتصاددان با بیان اینکه ارائه کالابرگ الکترونیکی بازگشت به عقب نیست، گفت: اگر قرار بر تداوم مسیر ارز 4200 تومانی است، بهترین کار در شرایط موجود پرداخت ما به التفاوت این ارز به مردم است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۰    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در طرح فروش فوری اسفندماه محصولات سایپا، قیمت خودروی پراید فعلا هیچ گونه افزایشی نداشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۵    
وزیر ارتباطات برای بازگرداندن بسته های بلندمدت اینترنت، 48 ساعت به اپراتورهای تلفن همراه فرصت داد.